Kirjoittaja Aihe: Sivustolta rajattu lainmukainen materiaali  (Luettu 34341 kertaa)

Uniform

  • Vieras
Vs: Sivustolta rajattu lainmukainen materiaali
« Vastaus #90 : 22.10.2011, 19:10 »
En aja LC:n asiaa vaan koko käyttäjäkunnan asiaa.
LC on jo ajat sitten todennut ettei asia häntä haittaa. Minä totean että osaan sotia omat sotani. Joten vertauksesi "koko käyttäjäkuntaan" osuu pahasti harhaan. Onko siis sittenkin kyseessä vain potenssin kohotuskamppanja?

submit

  • Vieras
Vs: Sivustolta rajattu lainmukainen materiaali
« Vastaus #91 : 22.10.2011, 19:19 »
Suosittelen silleen ihan nätisti kaikkia asettelemaan sanansa kohteliaasti tästä eteenpäin, eikä kannata nyt aloittaa mitään Leccaren parjauskampanjaakaan.

Asialinjalla, asialinjalla  :love: :love:

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Sivustolta rajattu lainmukainen materiaali
« Vastaus #92 : 22.10.2011, 19:21 »
Suosittelen silleen ihan nätisti kaikkia asettelemaan sanansa kohteliaasti tästä eteenpäin, eikä kannata nyt aloittaa mitään Leccaren parjauskampanjaakaan.

Asialinjalla, asialinjalla  :love: :love:
Elättelevät toiveita siitä, että saisivat minulta ärsyttämällä tulevaisuudessa piiskaa.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Sivustolta rajattu lainmukainen materiaali
« Vastaus #93 : 22.10.2011, 19:42 »
miksei asioista puhuta niiden oikeilla nimillä,,,lapinlahdenlinnut. ja asialinjalla jo vuodesta 68 .

Smooth

  • Vieras
Vs: Sivustolta rajattu lainmukainen materiaali
« Vastaus #94 : 22.10.2011, 20:53 »

Siis onko kyse kuvan palauttamisesta profiilikuviin vai galleriaan? Voin laittaa sen profiilikuviin mistä se ei tule etusivulle ulkopuolisten silmille.

Galleriaan ok, laitan sinulle yksäriä kohtapuolin asiasta.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Sivustolta rajattu lainmukainen materiaali
« Vastaus #95 : 23.10.2011, 13:15 »
Noniin... Kuva on nyt palautettu galleriaan ylläpidon ehdottaman kuvatekstin kera ja kuvassa on selvennys että kyse on minun henkilökohtaisesta fetissistä. Toivottavasti se vaikuttaa nyt vähemmän rasistiselta. Kuvassa ei mainita juutalaisia.

Minä käsitän että kaikkien fetissejä ei voi ymmärtää, mutta niitä voi sietää. Monet eivät ymmärrä fetissiäni, mutta en ole kokenut että minua olisi erityisesti vainottu tällä foorumilla. Kuvan poistokin taisi johtua siitä, että kaikki eivät ymmärrä mikä ero on ideologian kannattamisen ja fetissin välillä. Fet Lifen "Natsiroolileikkiryhmässä" on 918 jäsentä ja en ole ainakaan siellä huomannut kenenkään levittävän jotain ideologiaa (jäsenenä myös mustia ja juutalaisia). Jos minulla olisi tarkoitus levittää jotain poliittisia näkemyksiä, se olisi varmaan helpompaa jollain toisella foorumilla.

HPerWs

  • Vieras
Vs: Sivustolta rajattu lainmukainen materiaali
« Vastaus #96 : 23.10.2011, 16:25 »
^Tietyllä lailla olen tyytyväinen tilanteeseen. En tosin siihen että täällä toisilla on omastamielestä oikeus  näköjään kutsua muita lapsellisiksi itkijöiksi ja nillitäjiksi. Vaikkakin puhutaan oikeista asioista, mutta mun niskaan saa kaataa paskaa ihan niin paljon kun sitä löytyy. Nämä henkiset hartijat toimii muuallakin kuin makuuhuoneessa.

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Vs: Sivustolta rajattu lainmukainen materiaali
« Vastaus #97 : 23.10.2011, 16:44 »
Noniin... Kuva on nyt palautettu galleriaan ylläpidon ehdottaman kuvatekstin kera ja kuvassa on selvennys että kyse on minun henkilökohtaisesta fetissistä. Toivottavasti se vaikuttaa nyt vähemmän rasistiselta. Kuvassa ei mainita juutalaisia.

Minä käsitän että kaikkien fetissejä ei voi ymmärtää, mutta niitä voi sietää. Monet eivät ymmärrä fetissiäni, mutta en ole kokenut että minua olisi erityisesti vainottu tällä foorumilla. Kuvan poistokin taisi johtua siitä, että kaikki eivät ymmärrä mikä ero on ideologian kannattamisen ja fetissin välillä. Fet Lifen "Natsiroolileikkiryhmässä" on 918 jäsentä ja en ole ainakaan siellä huomannut kenenkään levittävän jotain ideologiaa (jäsenenä myös mustia ja juutalaisia). Jos minulla olisi tarkoitus levittää jotain poliittisia näkemyksiä, se olisi varmaan helpompaa jollain toisella foorumilla.

En ole kyseistä fetissiä oikein ymmärtänyt. Myönnän, että en ole siihen mitenkään perehtynytkään. Se, että en sitä ihan ymmärrä ei tarkoita, että en hyväksyisi sitä toisille. Lise, olet omalla asenteellasi auttanut sitä ymmärtämään. Et ole provosoitunut tästä kuva jutustakaan, mikä on ollut vaan hyväksi fetissin ymmärtämiselle.

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Sivustolta rajattu lainmukainen materiaali
« Vastaus #98 : 23.10.2011, 17:12 »
Komppaan ylläpitoa siinä että jos ei valittu linja miellytä, niin aina voi poistua.
Kyyberi Chat-mode

"Jatkossa tahallisiin loukkauksiin ja ärsyttämiseen puututaan ylläpidon puolelta tiukalla kädellä. Asiattomat viestit tai niiden osat poistetaan ja viestin lähettäjälle annetaan varoitus. Viestin asiallisuuden tulkinnan tekee ylläpidon edustaja parhaan käsityksensä mukaan. Useamman varoituksen jälkeen käyttäjän viestit  päätyvät automaattisesti ennakkomoderointiin. Mikäli häiriköinti jatkuu, myös porttikielto on täysin mahdollinen seuraamus. Käytäntö koskee kaikkia sivuston osia."
- Ylläpito

Nuo viestit kyllä panevat miettimään.

Mitä tästä seuraa.
Osan henkilöitä määritteleminen ei toivotuiksi.
Linjan tiukentaminen Virallisesta linjasta poikkeavien mielipiteiden osalta?

Mutta selvää on että tässä taistelussa ei ole voittajaa, mutta häviäjä on bdsmbaari.
 :'( :'( :'(

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Sivustolta rajattu lainmukainen materiaali
« Vastaus #99 : 23.10.2011, 17:19 »
Täysin eri mieltä kuin HasseW, Baarille olisi suureksi eduksi tiettyjen ihmisten siirtyminen kiukuttelemaan muualle. Ei määrä, vaan laatu ;D Linjan tiukentaminen on ihan paikallaan...

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Sivustolta rajattu lainmukainen materiaali
« Vastaus #100 : 23.10.2011, 17:59 »
Täysin eri mieltä kuin HasseW, Baarille olisi suureksi eduksi tiettyjen ihmisten siirtyminen kiukuttelemaan muualle. Ei määrä, vaan laatu ;D Linjan tiukentaminen on ihan paikallaan...
Voisitko tarkentaa mikä on ollut kiukuttelua palstalla? Toivottavasti et sekoita asiallista kritiikkiä kiukutteluun.
Voitko määritellä laadun?
Miksi linjan tiukentaminen on paikallaan?

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Sivustolta rajattu lainmukainen materiaali
« Vastaus #101 : 23.10.2011, 18:06 »
Komppaan ylläpitoa siinä että jos ei valittu linja miellytä, niin aina voi poistua.
Kyyberi Chat-mode

"Jatkossa tahallisiin loukkauksiin ja ärsyttämiseen puututaan ylläpidon puolelta tiukalla kädellä. Asiattomat viestit tai niiden osat poistetaan ja viestin lähettäjälle annetaan varoitus. Viestin asiallisuuden tulkinnan tekee ylläpidon edustaja parhaan käsityksensä mukaan. Useamman varoituksen jälkeen käyttäjän viestit  päätyvät automaattisesti ennakkomoderointiin. Mikäli häiriköinti jatkuu, myös porttikielto on täysin mahdollinen seuraamus. Käytäntö koskee kaikkia sivuston osia."
- Ylläpito

Nuo viestit kyllä panevat miettimään.

Mitä tästä seuraa.
Osan henkilöitä määritteleminen ei toivotuiksi.
Linjan tiukentaminen Virallisesta linjasta poikkeavien mielipiteiden osalta?

Mutta selvää on että tässä taistelussa ei ole voittajaa, mutta häviäjä on bdsmbaari.
 :'( :'( :'(
Onnittelut eriävästä mielipiteestäsi, jonka ansiosta sinut on palkittu statuksella "Tarkkailussa".

Axis

  • Vieras
Vs: Sivustolta rajattu lainmukainen materiaali
« Vastaus #102 : 23.10.2011, 18:09 »
Täysin eri mieltä kuin HasseW, Baarille olisi suureksi eduksi tiettyjen ihmisten siirtyminen kiukuttelemaan muualle. Ei määrä, vaan laatu ;D Linjan tiukentaminen on ihan paikallaan...

Saisimmeko listan käyttäjistä jotka halutaan poistaa foorumilta? Samalla voisit laittaa listan foorumille kelpaavista käyttäjistä. Ilman nimilistoja tämä on pelkkää kiukuttelua.

Se ei ole kiukuttelua, jos ihmiset kertovat omia mileipiteitään ja perustelevat ne. Se on keskustelusisältöä jota foorumi tarvitsee pysyäkseen kiinnostavana. Näyttää siltä, että kun omat mielipiteet ja perustelut jäävät foorumilla parempien perustelujen jalkoihin, ei osata oikein muuta kuin toivoa että "väärässä" olevat ihmiset siirtyisivät muualle.

Miss BloodLustedNziDomina

  • Vieras
Vs: Sivustolta rajattu lainmukainen materiaali
« Vastaus #103 : 23.10.2011, 18:26 »
Onneksi on olemassa sivut, joilla minun ei tarvitse ajatella sensurointia vaan olen hyväksytty sellaisena kuin olen. Ja voin julkaista vapaasti materiaaliani.
On tyydyttävä täällä ylläpidon linjaan.
Poliittisia näkemysiäni minun ei täällä kannata esittää, kun sinne vähemmistöön kuulun. Eivätkä ne bdsm aiheisille sivuille kuulukkaan.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Sivustolta rajattu lainmukainen materiaali
« Vastaus #104 : 23.10.2011, 18:29 »
Jännää, että kukaan ylläpidosta ei ole vastannut aloituksen kysymyksiin.