Kirjoittaja Aihe: Villi-Ira RadioRockille: "Toivon, että sidontainnostus ei ole ohimenevä ilmiö"  (Luettu 9300 kertaa)

windmillsw

  • Vieras
Tänään 12.2. 2015 aamuna RadioRock-haastatteluun Villi-Ira.

...FSoG tuo paljon hyvääkin pintaan...

Pitkään dominana ihmisiä alistanut Villi-Ira toivoo, ettei Fifty Shades of Greyn nostama kiinnostus BDSM-toimintaa kohtaan ole ohimenevä ilmiö. Villi-Ira odottaa elokuvan tulon myötä naisten mahdollisia yhteydenottoja. Jokaisen asiakkaan osalta huomioidaan aina henkilökohtaiset toiveet session kulusta, joten kokeilunhaluiset voivat turvallisesta tulla testaamaan.

Villi-Ira ei itse innostunut Fifty Shades of Grey –kirjasarjan ensimmäisestä osasta. Kirjaa hän sai luettua sivulle 60 asti ja koki, että teoksen anti oli turhan pehmeää hänen makuunsa. Villi-Ira pitää itseään elämäntapakinkynä ja on kokenut uransa varrella paljon ja kirja ei nouse omien kokemusten tasolle.


Villi-Ira RadioRockille: Toivon että sidontahulluus/-innostus ei ole ohimenevä ilmiö

Linkki tässä... kesto n. 6 min

(Karwiksen mainitsema Villi-Iran haastis-linkki tässä,  RadioRock tänä aamuna 12.2. n klo 8 maissa)

... Tämäkin FSoG:n ns. "turhan " elokuvan synnyttämä haastis...
"Toivon, että sidontainnostus ei ole ohimenevä ilmiö".

http://www.radiorock.fi/#!/post/54dc6785e8148603000c2083

(Ira ei kyllä minua vakuuta, mutta...)

« Viimeksi muokattu: 12.02.2015, 21:18 kirjoittanut windmillsw »

Rotten

  • Vieras
"Sidontahulluus". Ei vittu nyt oikeasti... Onko toi siis jo poistettu tautiluokituksesta?

chilinen

  • Vieras
Mä taas toivon, että ne jotka siitä nyt innostuvat, ottaisivat oikeasti selvää, mikä on turvallista ja mikä ei.

Rotten

  • Vieras
Mä taas toivon, että ne jotka siitä nyt innostuvat, ottaisivat oikeasti selvää, mikä on turvallista ja mikä ei.

Tuskin noi tyypit jotka tarvitsee tollaisen kumipääleffan lähteäkseen "kokeilemaan" mitään koukkulevitaatiota lähtevät heti ekana testailemaan.

chilinen

  • Vieras
Tai toivottavasti osaavat köysittää niin hyvin, ettei hermovaurioita tmv synny

Rotten

  • Vieras
Totta tuokin puoli. Mutta tilastoja odotellessa luonto ajakoon tikanpojat puuhun ja luonnonvalinta hoitakoot loput.

Pip

Mua ei niinkään huolestuta ne kotirouvat, jotka innostuu alistumisesta. Ne sekopäät, jotka saavat päähänsä, että ovat oikeita mastereita huolettavat tosissaan.

Rotten

  • Vieras
Hyvä pointti, mut mä luulen että ne wannabe-sarjamurhaajat joita täältäkin löytyy joitakin lukee aivan muuta kirjallisuutta. Mutta mistäs tuonkaan tietää.

Pulseproto

  • Vieras
.. Pipiä huolettaa -voi poikaa :/. Niin nyt kymmenet tuhannet suomikodeiss perheväkivaltaa harjoittavat muehet alkavat kutsua itsejään Mastereiks .. Rock -- jeee lol
Onneks mua ei voi huolettaa moinen..kun kuulemma ongelma on aika iso tässäkin lintukodossamme;(( - enkä millään ehtis joka perheriitaan ja väärinkäytökseen väliin vaikka kuinka haluisin :((
Pip, sä voisit perustaa aluks vaik turvataloja naisille ja lapsille.. Jos pahasti huolettaa!?
 ;)

EDIT:
Niin, toivonmukaan meistä jokainen kokee maailmantuskaa tahoillaan, koittaa käsitellä tätä eriarvoistuvaa maailmaa..
Mutta, eiköhän tuon kuvan konteksti liiku semmosella tasolla ettei ihna tavismies kykene tuohon rooliin samaistumaan..?!
Ok, mun mielipide mutta en mäe että tästä seuraisi vastaavaa esimerkkiä jolla viittailtu esim nuorten pelaamiin väkivalta räiskintä konsoli-, ja tietokonepeleihin ja "ammuskelu elokuviin", jopa joihikin musiikin lajeihin joihin on vuosikymmeniä viitattu hengessä - että aiheuttavat näitä traagisia koulu-, ums ammuskeluja..,(
Siks tuo sarkastinen komentti pipin heittoon, jolla mun mielestä koittaa vain ja ainoastaan hegemonoida ja nostaa huolta scenemassujen yleisestä arvostuksesta, tms..  Lähinnä vaikuttimena mun mielestä jonkinlainen "pisteiden kalastus ja näennäinen "huoli ja osanotto",, siitä kuinka nyt yhteiskunta turmeltuu..  -- hohhoijaa..
toki mielipite on vapaa.   Ajattelin nyt kuitenkin tällä kertaa referoida snadisti tulella tuleen, kun moinen käytös itseäni kohtaan häneltä ollut myös tapana lähimenneisyydessä. Mun mielestä kommentointi," olen tosi huolissani"..!? ilman mitään perusteleua tai analyysiä, on puhdasta "huoraamista" ja "itsetehostamista" - lehdistössä menis jopa gonzo-jurnalismin piikkiin..¨

*hugs
« Viimeksi muokattu: 13.02.2015, 11:53 kirjoittanut Pulseproto »

Pip

.. Pipiä huolettaa -voi poikaa :/. Niin nyt kymmenet tuhannet suomikodeiss perheväkivaltaa harjoittavat muehet alkavat kutsua itsejään Mastereiks .. Rock -- jeee lol
Onneks mua ei voi huolettaa moinen..kun kuulemma ongelma on aika iso tässäkin lintukodossamme;(( - enkä millään ehtis joka perheriitaan ja väärinkäytökseen väliin vaikka kuinka haluisin :((
Pip, sä voisit perustaa aluks vaik turvataloja naisille ja lapsille.. Jos pahasti huolettaa!?
 ;)
Niin, tai sit voi täällä keskustella asioista ihan niiden oikeilla nimillä, koska oletettavasti tännekin tulee uusia tän kirjasarjan ja leffan innoittamana. Mut sullahan on niin ihanan empaattinen suhtautuminen aiheeseen, että sua todella kiinnostaa lähimmäiset, eikä vaadi mitään toimia.  ;)

Rotten

  • Vieras
Taidan kallistua entistä enemmän Pipin kannalle.

MaisteriX

  • Vieras
" Toivon että sidontahulluus/-innostus ei ole ohimenevä ilmiö "

Ammattipervona Iran bisnes on kiinni uusista asiakkaista.

" God thanks I have daytime job and I'm almost sane..."

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
*hieroo hihitellen pieniä karvaisia käsiään*  :o

Riverlady

  • Vieras
" Toivon että sidontahulluus/-innostus ei ole ohimenevä ilmiö "

Ammattipervona Iran bisnes on kiinni uusista asiakkaista.

En lukenut tai kuunnellut puhuuko Ira ketjun aloituksen viittaamassa puheenvuorossaan pelkästään sitomisesta vai ei. Jos pelkästä sitomisesta puhutaan, silloin olisi pitänyt haastatella Tinttu Henttosta.

balthazar

  • Vieras
Mua ei niinkään huolestuta ne kotirouvat, jotka innostuu alistumisesta. Ne sekopäät, jotka saavat päähänsä, että ovat oikeita mastereita huolettavat tosissaan.
Täytynee kompata tässä asiassa Pipiä; vaikkei sinänsä mistään uudesta ilmiöstä olekaan kysymys, niin huoli on aito hyvienkin ihmisten puolesta, jotka hyppäävät liian suuriin saappaisiin. Tämä siis koskee myös niitä dominoivia, jotka luulevat ymmärtävänsä kaiken kirjan/elokuvan pohjalta, joka on kuitenkin siloiteltua harlekiiniromantiikkaa ja runkkufantasiaa enemmän kuin bdsm:ää. Luulen Pipin viitanneen siihen, että aiemminkin on toki tehty ylilyöntejä, mutta sentään aiheeseen on pitänyt olla jonkinlaista kiinnostusta että aiheen piiriin on voinut eksyä. Nythän FSoG työnnetään puolipakolla itsekunkin tajuntaan, olipa kiinnostusta eli ei.
Niin, toivonmukaan meistä jokainen kokee maailmantuskaa tahoillaan, koittaa käsitellä tätä eriarvoistuvaa maailmaa..
Mutta, eiköhän tuon kuvan konteksti liiku semmosella tasolla ettei ihna tavismies kykene tuohon rooliin samaistumaan..?!
Siinäpä se olennainen juuri onkin; samaistumisesta pidetään huoli oikein markkinavoimin. Kirjojen ja/tai elokuvien nautiskeleminen kun ei tee kenestäkään sen enempää subia kuin se tekee dominoivaakaan, mutta eihän se ole koskaan estänyt yrittämästä, eihän? Kyse on siitä että vaikka onkin tavallaan mukavaa että aihe nousee pinnalle ja siitä syntyy keskustelua ja varmasti moni löytää itsestään oikeasti uusia puolia, niin varmasti myös niitä tapauksia tulee joissa hypätään toisintamaan ulkopäin opittua, enemmän kuin sisältäpäin syntyvää vinoutta.