Kirjoittaja Aihe: Villi-Ira RadioRockille: "Toivon, että sidontainnostus ei ole ohimenevä ilmiö"  (Luettu 9301 kertaa)

Mei

Jaksatteko te oikeasti huolestua tuntemattomien ihmisten puolesta noin paljon? Kokeilemal oppii.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Toivottavasti ei ala välistä miehiä pelastava naikkoset,  siis entisten lisäksi☺

Nick

  • Vieras
Kovimmat kukkahatut löytyvät skenen sisältä  8)

Muuten mä olen samaa mieltä; pitäkää huolta itsestänne, viehkot neidot, nussikaa ensisijaisesti vain parhaassa seurassa. Nickin kanssa.

Tuli vain muuten mieleen ettei tämä nyt ihan eka kerta ole mediassa, aika paljon sai huomiota esimerkiksi Veronica (jos muistan nimen oikein), tuo Kallion ammattidomme muutaman vuoden takaa.

Riverlady

  • Vieras
varmasti myös niitä tapauksia tulee joissa hypätään toisintamaan ulkopäin opittua, enemmän kuin sisältäpäin syntyvää vinoutta.

Muilta opittu vs. sisäsyntyinen. Ympäristö vs. geenit, nature vs. nurture. En usko että kukaan, vaikka olisi kuinka truu ja kokenut, voi harjoittaa kinkyilyä ilman että olisi edes jotain "oppinut ulkoapäin". Moniin täällä on jo esiseksuaalisena pikkulapsena iskenyt aivan puun takaa mitä ihmeellisimmät pervoimpulssit, joiden luonteen he on tajunneet vasta kun ovat vähän kasvaneet, mutta ei lapsuuden mielikuvilla pötkitä pitkälle sitten kun pitää ruveta toteuttamaan kinkyilyä.

balthazar

  • Vieras
varmasti myös niitä tapauksia tulee joissa hypätään toisintamaan ulkopäin opittua, enemmän kuin sisältäpäin syntyvää vinoutta.

Muilta opittu vs. sisäsyntyinen. Ympäristö vs. geenit, nature vs. nurture. En usko että kukaan, vaikka olisi kuinka truu ja kokenut, voi harjoittaa kinkyilyä ilman että olisi edes jotain "oppinut ulkoapäin".
Hetkittäin musta tuntuu turhauttavalta kirjoittaa tänne yleensäkään yhtään mitään, koska jostain syystä, huolimatta kirjoituksen kokonaissisällöstä on hauskaa aina tarttua johonkin epäolennaiseen tai huonosti aseteltuun. Sitähän minä tietenkin tarkoitin että pitää asua ladossa suomineidon kasivarren tienoilla pervoilemassa, ettei minkäänlaista ulkopuolista pervoenergiaa pääse imeytymään eetteristä. Kyllä.

Mitä tulee muista huolehtimiseen, onhan se siinä mielessä turhaa etten aio evääkään nostaa tai tämän foorumin ulkopuolella mainita sanaakaan huolestani ihmisten hyvinvoinnista, joita en lainkaan tunne, enkä luultavasti koskaan tule tuntemaan. Ongelma on siinä, että tiedän suomessa olevan ihmisiä joilla on asiat ennestään jo mahtavasti päin persettä. Kaikenlaista ihmisarvon kyseenalaistavaa kurjuutta mahtuu rajojemme sisälle, enkä koe olevani mitenkään erityisen kukkahattuinen tuntiessani pienen pistoksen jos ajattelen että suurille markkinoille avautuu kokonaan uusi tapa tuntea itsensä riittämättömäksi, pakotetuksi tai käytetyksi, sillä huonolla tavalla. Valoisana puolena varmasti useaan liittoon löytyy uutta kipinää ja väriä, uusia mahtavia kokemuksia ja ovia aukeaa niille jotka niitä alkavat etsimään.

Tähän kohtaan voisi sanoa, että jokaisen vastauksen pitäisi olla minimissään puoli sivua ja kattaa kaikki mahdolliset näkökannat, mutta sehän nyt vain käytännössä lisää maalitaulujen määrää, ottakaa nyt ilo irti näistäkin riveistä, varmasti sieltä saa irrotettua jotain käyttökelpoista :)

Pip

.. Pipiä huolettaa -voi poikaa :/. Niin nyt kymmenet tuhannet suomikodeiss perheväkivaltaa harjoittavat muehet alkavat kutsua itsejään Mastereiks .. Rock -- jeee lol
Onneks mua ei voi huolettaa moinen..kun kuulemma ongelma on aika iso tässäkin lintukodossamme;(( - enkä millään ehtis joka perheriitaan ja väärinkäytökseen väliin vaikka kuinka haluisin :((
Pip, sä voisit perustaa aluks vaik turvataloja naisille ja lapsille.. Jos pahasti huolettaa!?
 ;)

EDIT:
Niin, toivonmukaan meistä jokainen kokee maailmantuskaa tahoillaan, koittaa käsitellä tätä eriarvoistuvaa maailmaa..
Mutta, eiköhän tuon kuvan konteksti liiku semmosella tasolla ettei ihna tavismies kykene tuohon rooliin samaistumaan..?!
Ok, mun mielipide mutta en mäe että tästä seuraisi vastaavaa esimerkkiä jolla viittailtu esim nuorten pelaamiin väkivalta räiskintä konsoli-, ja tietokonepeleihin ja "ammuskelu elokuviin", jopa joihikin musiikin lajeihin joihin on vuosikymmeniä viitattu hengessä - että aiheuttavat näitä traagisia koulu-, ums ammuskeluja..,(
Siks tuo sarkastinen komentti pipin heittoon, jolla mun mielestä koittaa vain ja ainoastaan hegemonoida ja nostaa huolta scenemassujen yleisestä arvostuksesta, tms..  Lähinnä vaikuttimena mun mielestä jonkinlainen "pisteiden kalastus ja näennäinen "huoli ja osanotto",, siitä kuinka nyt yhteiskunta turmeltuu..  -- hohhoijaa..
toki mielipite on vapaa.   Ajattelin nyt kuitenkin tällä kertaa referoida snadisti tulella tuleen, kun moinen käytös itseäni kohtaan häneltä ollut myös tapana lähimenneisyydessä. Mun mielestä kommentointi," olen tosi huolissani"..!? ilman mitään perusteleua tai analyysiä, on puhdasta "huoraamista" ja "itsetehostamista" - lehdistössä menis jopa gonzo-jurnalismin piikkiin..¨

*hugs
Sulla kesti aikaa editoida vastaustas ja yrittää heittää mun harteilleni sen metsästäjän viitan? Kummalla meillä on se haku päällä? Voin kertoa, ettei mulla ainakaan.  ;D

Master T

  • Vieras
Onko tämä pervoilu tosiaan niin huippuhurjaa ja vaarallista touhua, että vain harvat valitut kykenevät siihen vahingoittamatta toisiaan? Ihmisiä pitää valistaa ja varoittaa piiskaamisen ja sitomisen vaarallisuudesta. Joka puolella vaanii sairaita mastereita tai mitä dommeja, jotka turmelevat viattomia ihmisiä. Ja tuollainen elokuva saattaa ajaa kokemattoman ihmisen kokeilemaan jotain niin äärimmäistä kuin sitominen tai piiskaaminen, vaikkei ole mitään luontaista kykyä siihen. Näinkö?

Herranjumala! Mitä tämmöiseen oikein voi sanoa? Ei tämä sen kummempaa ole kuin mikään muukaan. Kyllä ihmiset ymmärtävät aivan itsekin, mitä tekevät tai jättävät tekemättä. Joku voi tyhmyyksissään ajaa autolla liian kovaa, polttaa tupakkaa, juoda viinaa, hankkia sukupuolitauteja, käyttää huumeita tai niin viatonta kuin kokeilla piiskaamista tai piiskattavana oloa. Onko tämä tosiaan suuri ongelma?

Minä, jos nyt hakisin itselleni alistuvaa naista, hakisin sellaista ja sitä voisi minun puolestani aivan hyvin kuvata metsästämiseksi. En käsitä, mitä pahaa tai tuomittavaa siinä olisi. On melko yleistä, että ihmiset hakevat itselleen sopivaa, myös seksuaalisesti, kumppania, oli sitten kyse vaniljasta, subista, dominoivasta, miehestä tai naisesta tai mistä vaan.

Kyllä joo, pienistä on pidettävä huolta ja on varoitettava vaaroista. Aikuisiakin ihmisiä voi opastaa ja varoitella, mutta onkohan kinkyily nyt niin huiman vaarallista touhua, että siitä tarvitsee oikein erikseen ihmisiä hyysätä ja holhota?

Pip

Ilmaisin itseäni ehkä hieman heikosti. En missään nimessä ole huolissani pienistä nirhaumista käsirautojen ja köysien kanssa hoidettaessa liikkumisen rajoittamista. Siitä olen huolissani, että ne monet jo valmiiksi sekopäät löytävät itseään kuvaavan termin: Master. Heillehän tämä koko bdsm -maailma on taivas, josta löytyy se täydellisesti alistuva puolisko. Saavat täten toteuttaa itseään, eikä toissella osapuolella ole siihen mitään sanomista. Samalla tosin unohtuu yhdessä sovitut asiat, koska niinhän ei voi BDSM -maailmassa olla, koska leffassakaan ei ollut mitään konsensuaalisuutta.

alabama

  • Vieras
Master T  :) *isopeukalohymiö"

tauros

  • Vieras
No nyt kun markkinavirta tuo näille nouseville laineille lisää surffajia, niin kannattaa laudat ja muut kiillotella ja vähän vielä säätää sitä omaa juttua paremmaksi, niin tiedä millaisen putken yhdessä löytää tuoreeltaan yllättävässä aallokossa.

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
mentäskö ny vaikka paneen niin loppus tää jorina?
vallanki  kun sitä ei vissiin juurikaan Siinä Yhdessä Elokuvassa harrasteta.

tauros

  • Vieras
No, ilman muuta. Muuten mulle voi privasti ilmoittautua jo ens kesän sublautailun kurssille missä panudutaan ilmiön perustoihin theOri-jälkiistuntojen ja käytännön harjoitusten myötä. Ilmoittautumiset muuttuvat sitten kesällä sitoviksi  :)

Riverlady

  • Vieras
varmasti myös niitä tapauksia tulee joissa hypätään toisintamaan ulkopäin opittua, enemmän kuin sisältäpäin syntyvää vinoutta.

Muilta opittu vs. sisäsyntyinen. Ympäristö vs. geenit, nature vs. nurture. En usko että kukaan, vaikka olisi kuinka truu ja kokenut, voi harjoittaa kinkyilyä ilman että olisi edes jotain "oppinut ulkoapäin".
Hetkittäin musta tuntuu turhauttavalta kirjoittaa tänne yleensäkään yhtään mitään, koska jostain syystä, huolimatta kirjoituksen kokonaissisällöstä on hauskaa aina tarttua johonkin epäolennaiseen tai huonosti aseteltuun.

Silti rupesit baarin kolumnistiksi. Kommunikaation perussääntöjä on, että vastaanottajat tulkitsevat viestin siten kuten se heille sopii. Jos ovat viitseliästä tyyppiä, rupeavat keskustelemaan. Mitä sä ny noin vähästä turhaudut marttyyriksi :)

Toisekseen kinkyjen keskuudessa täällä kuten jenkkilässäkin paheksutaan FSoG-ilmiössä hyvinkin taajaan sitä, että se houkuttelee skeneen "wannabe-kinkyjä". Semmoisia jotka toisintavat ulkoapäin opittua, kun taas (kuuluu tausta-ajatus) truukinkyt ovat tämmöisiksi syntyneet.

Itseäni ilmiössä huolettaa tasan tämä:

unohtuu yhdessä sovitut asiat, koska niinhän ei voi BDSM -maailmassa olla, koska leffassakaan ei ollut mitään konsensuaalisuutta.

submit

  • Vieras


Itseäni ilmiössä huolettaa tasan tämä:

unohtuu yhdessä sovitut asiat, koska niinhän ei voi BDSM -maailmassa olla, koska leffassakaan ei ollut mitään konsensuaalisuutta.

Oletteko tosiaankin nähneet elokuvan? Koska tuohan ei pidä paikkaansa.

Itse en ole ollenkaan huolissani siitä, että ihmiset alkaisivat käyttäytymään holtittomammin tämän kirja-/leffailmiön seurauksena.

Ja mahdolliset sekopäät eivät edes tarvitse mitään master-salaroolia päästäkseen toteuttamaan kusipäisyyttään. Joten skenen subneidot ovat yhtä turvassa tai vaarassa kuin ennenkin ;)

Riverlady

  • Vieras


Itseäni ilmiössä huolettaa tasan tämä:

unohtuu yhdessä sovitut asiat, koska niinhän ei voi BDSM -maailmassa olla, koska leffassakaan ei ollut mitään konsensuaalisuutta.

Oletteko tosiaankin nähneet elokuvan? Koska tuohan ei pidä paikkaansa.

Mä en ainakaan ole, mutta hyvä jos leffassa on konsensuaalisuutta. Nää on just niitä asioita joissa toivoo olevansa väärässä ja niin olinki  :)