Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Kinky ja nörtti?

<< < (12/12)

Kink:
Nyt tulee vastattua jo aikas vanhaan viestiketjuun, tämä kun sattui olemaan "Historian havinaa" -kohdassa näkyvillä. Täytyy sanoa, että mielenkiintoinen viestiketju.

Olen ollut itsekin kovakin nörtti aikoinaan (nuorempana siis), mutta olen edelleen IT- ja tekniikka-alan ihmisiä ja siinä samalla myös kinky. ;D
Tosin en ole koskaan ollut nörttimäinen (tai kinky) ulkonäöltäni.


--- Lainaus käyttäjältä: fruu - 29.01.2017, 14:00 ---Itse tunnen kinkyjä nörttejä ja nörttejä kinkyjä, ja niin kuin joku sanoi, niin ehkä netillä on osaa asiaan.
--- Lainaus päättyy ---

Olen huomannut saman asian, tunnen itsekin muita "nörtti"-kinkyjä. Netillä on varmasti paljonkin tekemistä asian kanssa.
Saattaa olla lopulta aika vaikeata olla törmäämättä kinkympään materiaaliin netissä, joka saattaa vahvistaa omaa kinky-puolta.

Netissä on nykyään kinkymäisiä meemejäkin kuten "Gachimuchi".

Raippa:
Nörttiyttä on kaiken kaikkiaan monenlaista. Se vaan on nykymaailmassa yhdistetty vain tietokonenörttiyteen. Jos on jokin asia josta tiedät "kaikesta kaiken" ja tunnet sen asiasi filosofian omaksesi, olet nörtti. Eikä ole harvinaista, että on useamman asian nörtti. Harrastusten kauttakin voi tulla nörtiksi. Oppia se on sekin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta