Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Kinky ja nörtti?

<< < (2/12) > >>

RigoriRasputin:
Commedore-64, 8086, 8088, 286, 386, 486, Pentium.........  Siintä se on alkanut. Silti en tunnusta olevani nörtti.  ;D

kide:
En ole nörtti, ellei lukutoukkailua lasketa.

Melius:

--- Lainaus käyttäjältä: RigoriRasputin - 19.04.2012, 19:02 ---Commedore-64, 8086, 8088, 286, 386, 486, Pentium.........  Siintä se on alkanut. Silti en tunnusta olevani nörtti.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Oma listallanipa onkin ensimmäisenä VIC-20. Lälläslää.   :)

isojorma:
Mä oon niin nuori, etten ehtinyt Telmac- tai Vic20-aikaa aikanaan kokea. Olen joutunut nämä koneet ostamaan myöhemmin kirpputorilta. Tuo kai kertoo, että olen nörtti. Mutta niin onnekkaasti on käynyt, että harrastuksesta on tullut ammatti. Enää ei tarvitse vapaa-ajalla nörttäillä, vaan silloin voi keskittyä muuhun elämään.

Fetlifen Kinky and Geeky -ryhmähän ei ole pelkkä datanörttien ryhmä. Nörteiksi näköjään lasketaan kaikenmaailman feisbuukkaajat ja irkkaajat ja StarWars-fanit. En irkkaa eikä minulla ole tunnusta Facebookiin! Mutta Fetlife-tunnus mulla on. Saa lisätä kaveriksi.

Tekeekö ihmisestä nörtin, jos on opiskellut yliopistossa pääaineena fysiikkaa?

Sarastuskävijä:
Kyllä, jos fysiikka kiinnostaa on nörtti.
Jos lukee tosi paljon on ihan nörtti. (Paitsi jos lukee vaan jotain tylsiä ihmissuhdekirjoja, ei edes mitään yhteiskunnallisesti väiteltyjä sivistyneitä tai ajatuksia herättäviä.)
Nykyään, kun yhtään lähtee ajattelemaan niin melkein mikä vaan kiinnostuksenkohde on nörttimäistä. Kaikki, yhtään syvällinen on myös heti nörttimäistä. Sille valtaväestölle jää harrastuksikseen oikeastaan vaan meikkaus, muoti, bilettäminen, ja urheilu. Ja niin, jos mikä vaan syvällinen tekeminen runoista maalaamiseen, soittamiseen ja lukemiseen, perinteisten nörttiajanviettojen lisäksi, on nörttiä niin eiköhän jokaisesta kinkystä löydy nörtti. Tällä saralla, kun varsinkin tunteiden kanssa leikitään, ei juuri pinnallinen voi olla...

Ja tunnustaudun itsekin täydeksi nörtiksi. Ei edes rajatapaukseksi, vaan täydeksi. Ahkera tiedon kerääjä, tietokoneella istuja, scifin ja fantasian ystävä, animen tuijottaja, roolipelaaja, pleikkarin omistaja... ynnä muuta... Nerds for the win! So say we all!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta