Kirjoittaja Aihe: Orgasmikontrolli ja orgasmiherkkyys  (Luettu 1753 kertaa)

elanor

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 324
  • You can't take the sky from me
  • Galleria
Orgasmikontrolli ja orgasmiherkkyys
« : 02.04.2022, 13:43 »
Vaikuttaako muilla orgasmikontrollin harjoittaminen orgasmiherkkyyteen?

Mulle orgasmin saaminen on aina ollut helppoa. En välttämättä ole mikään sarjaorkuttaja (aina) ja joskus jää saamatta, mutta kun kuitenkin saan niitä orkkuja noin yleisesti ihan riittävästi, ei oo niin väliä jos aina ei saa. Mulla on myös todella erilaisia orkkuja ja sekin on ihan normaalia, etten oo varma sainko vai en.

Kun nykyisen Omistajani kanssa suhde oli varsin uusi, se kerran käski mua tulemaan, kun laskee kymmeneen. Ja se toimi. Hämmästyin, mutta en tavattomasti, koska tosiaan yleensäkin tulen suht helposti. Tää onnistui muutaman kerran ja oli tosi kivaa.

Myöhemmin Omistajani alkoi kontrolloida mun orgasmeja enemmän. Sain esim. käskyjä runkata itseni orgasmin partaalle mutta en saanut tulla. Tätä useita kertoja päivässä. Tehokas tapa käyttää valtaa etäsuhteessa.

Huomasin ensinnäkin, että oon varsin huono kestämään edgetystä. Vie yöunet ym.
Aika nopeasti huomasin myös, että mun alkoikin olla vaikea tulla. Kun sain luvan runkata orgasmiin asti, tai kun Omistaja tuli päästämään mut piinastani, en meinannut millään saada. Ja se oli jotenkin ahdistavaa. Laskemishommakaan ei enää toiminut, kun en saanut enää pois päältä sitä blokkia, jonka avulla olin onnistunut kontrollin pitämisessä. Ja se oli kauhean sääli, koska olihan se nyt siistiä saada käskystä.
Eikä ne siis olleet mitään pitkiä aikoja mitä edgetin, ei varmaan vuorokautta pidempään.

Laukeamisvaikeus jäi myös päälle ja paheni kun näitä kontrollihommia oli toistuvasti. Joten lopetettiin ne sitten.
Jäi suorastaan vähän ahistamaan toi, musta tuntuu ettei se helppous orkkujen saannissa oo vieläkään ihan palautunut vaikkei orgasmikontrollia oo harjoitettu kuukausiin. Ja se on ollut mulle jotenkin tärkeä osa oman seksuaalisuuteni kokemisessa. On voinut keskittyä muihin asioihin, kun omat orkut on olleet hyvä sivutuote, josta ei tarvii erikseen huolehtia. En mä niistä nyt edelleenkään huolehdi enkä toivo toisenkaan huolehtivan, mutta en enää jotenkin ihan luota ruumiseeni tässä asiassa samalla tavalla.

Nyt oon järkeillyt, että orkkuhelppous on varmaan aina johtunutkin osittain siitä, etten oo kiinnittänyt asiaan huomiota vaan antanut niiden tulla miten tulevat. En oo yrittänyt saada enkä estää saamista. Orgasmikontrolli sai mut kiinnittämään huomiota ja, no, kontrolloimaan orkkuja. Siitä seuraa että pitäis jotenkin erikseen tietoisesti onnistua antamaan orkulle lupa tulla tms mutta sellasta en osaa.
No kyllä musta tuntuu, että tää asia korjaantuu vähitellen kuitenkin ettei silleen ongelma. Ja vähäisessä määrin sitä orgasmikontrollia voi varmaan kuitenkin tehdä...

Mutta onko muut huomanneet tällasia vaikutuksia? Oon lukenut juttuja että jotkut tekee orgasmikontrollia tosi paljonkin ja jatkuvasti. Millasia orkut sitten on, saako niitä helposti, miten tää homma muilla menee?

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
Vs: Orgasmikontrolli ja orgasmiherkkyys
« Vastaus #1 : 03.04.2022, 09:30 »
Vähän samanlaisia kokemuksia. Yleensä tykkään etäsessioida intensiivisesti 3-4 päivää ja se on ollut silleen sopivasti, ei liian  24/7. Edgetystä, ihanaa kiimaa ja sit sellanen voimallinen laukeaminen omin käsin.

Kerran vedettiin yhen kanssa sellanen viikon "selibaatti" ettei saanut koskea ollenkaan, ja tuntui että se muutti ihan koko ajatusmaailmaa. Pari ekaa päivää meni ihan hyvin sellasessa pikku kiimassa, yöllä panetti ihan hitokseen, Domme tietysti piti asian koko ajan mielessä ja kiusoitteli että antais mun koskea itseeni, mutta veti puheet kuitenkin aina takas vaikka heilutin häntää ja yritin totella parhaani mukaan palkinto silmissä . :))

Mutta sit alkoi tulla just sellaista että nukuin paremmin, ei ollut enää aamuerektiotakaan. Nivusia pakotti kyllä, mutta sekin rauhoittui. Dommella alkoi olla vaikeuksia vaikuttaa muhun enää, kun en kiihoittunut pelkistä puheista tai ukaaseista. Ja ehkä tossa tilanteessa se voimallisin keino etäsessiossa, eli huomiotta jättäminen, olikin sitten virhe.

Fiilis oli vähän sama kuin olis vierottanut itsensä sokerista, siis en ole varmaan vuosiin ollut laukeamatta paria päivää pidempään, ja sit yhtäkkiä tunnen olevani aseksuaali ja tuntuu melkein että mulla ei olis munia ollenkaan.

Asia kyllä korjaantui noin puolentoista viikon kuluttua, otettiin ihan live ja kyllähän se kiima sieltä löytyi. Huikeeta kun kaikki kosketukset keholle tuntui potenssiin kaksi, ja olihan se Dommen suuhun laukeaminen pitkällisen edgetyksen jälkeen sellainen huikea fiilis, että korvissa soi. Ja seuraavan päivän oli sellanen jännän onnellinen olo, kun olis saanut pienen lottovoiton tai jotain. Tai menettänyt poikuutensa uudelleen?

Mutta ton jälkeen olen sit ihan itseksenikin enempi kokeillut sellaista että runkkailen ja koskettelen, mutta en kuitenkaan laukea. Mutta kyllä se yleensä sen 3-4 päivän jälkeen laukeaminenkin alkaa taas todellakin maistua.  :o

On nää vaan mielenkiintoisia asioita. ;D
« Viimeksi muokattu: 03.04.2022, 10:11 kirjoittanut Mr Kinkerton »

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 574
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: Orgasmikontrolli ja orgasmiherkkyys
« Vastaus #2 : 03.04.2022, 20:12 »
Mulle orgasmikontrolli on ollut vähän vaikea aihe, koska mun aivot toimii just silleen, että jos multa jotain kielletään, niin se on sitten just niin ja minkäänlaisia muita variaatioita ei ole olemassa. Mä otan ylipäätänsä mulle annetut kaikki käskyt tosi kirjaimellisesti koko kehoani myöden. Olen muutaman ihmisen kanssa kokeillut leikkiä teeman ympärillä ja aina lopputuloksena on ollut se, että olen lakannut saamasta kokonaan ja aihe on aiheuttanut mulle vain isoa ahdistusta, vaikka olisi tarkoitus pitää hauskaa.
Jotkut ihmiset ovat sitä mieltä, että kuka vaan voi oppia laukeamaan ehdollistettuna, mutta itse en kyllä usko tähän teoriaan pätkääkään. Me olemme kaikki erilaisia ihmisiä. Meillä on erilaiset kehot ja myös erilaiset aivot. Kaikki ihmiset eivät muissakaan asioissa toimi samalla tavoin, eikä kaikki ihmiset myöskään opi asioita samalla tavalla.
Mulle on ollut muutenkin haastavaa saada orkkua, mutta onneksi se on nykyään helpottunut. En silti ole esim yhdynnässä ikinä lauennut, eikä sillä ole mulle ollut koskaan niin väliäkään, sillä tykkään siitä touhusta siitä huolimatta. Olen miettinyt paljon mistä laukeamisen helpottuminen nykyään johtuu ja todennut, että todennäköisesti siitä, että olen tätä nykyä itse rennompi ihminen, kuin ennen ja osaan valita myös paremmin itselleni sopivia leikkikavereita, joiden seurassa rentouteni säilyy. Olen siis oppinut saamaan orkkuja muutenkin kuin itsekseni, mutta en ole yleensä kyennyt laukeamaan kuin kerran päivässä. Tällä hetkellä olen suht tuoreessa ds suhteessa ja erään yksittäisen session aikana tässä taannoin laukesin kolme kertaa, mikä oli mulle täysin uusi juttu, enkä olisi ikinä kuvitellut kykeneväni sellaiseen.
Eli uskon kyllä kehoni voivan oppia jotain asioita ja onhan seksuaalisuutemme muutenkin pitkin ikää muutoksessa, mutta en kyllä jaksa mitenkään uskoa siihen, että mulla olis mahdollisuuksia laueta käskystä, enkä kyllä itse edes kaipaakaan sellaista. Sen sijaan olisi kyllä "mukava" ajatus päätyä olemaan siveysvyössä jonkin aikaa ja katsoa miten hysteeriseksi sitä muuttuisi. Olisi mielenkiintoinen ja todennäköisesti ympäristölle vaaralliseksi muuttuva koe. Vielä jos puutteeseen lisättäis kiukkunälkä, niin musta kuoriutuisi todennäköisesti hirvitys 😆