Kirjoittaja Aihe: Yksi lause BDSM asenteesta.  (Luettu 13068 kertaa)

RMK

  • Vieras
Vs: Yksi lause BDSM asenteesta.
« Vastaus #45 : 23.01.2014, 11:28 »
Tarviiks olla aina nii syvällinen? :o

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Yksi lause BDSM asenteesta.
« Vastaus #46 : 23.01.2014, 11:34 »
Tarviiks olla aina nii syvällinen? :o

Ei tietenkään, pintaviillotkin riittää useimmiten!  >:D

Eiku hä ?  :o

 ;D

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Yksi lause BDSM asenteesta.
« Vastaus #47 : 23.01.2014, 12:07 »
Minulle tietynlainen pelko on ehdoton osa bdsm-maailmaani. Pelko, ei kauhu. Minun pelkoni on jännityksensekaista ennen sessiota ja sen aikana. Sellaista, joka on hallinnassa ja joka tekee sessiosta erityisen kiihottavan. Minun tulee kunnioittaa ja pelätä Masteriani, ei se homma muuten toimi.

Pelko ei ole minulle muutoinkaan yksinomaaan kielteinen tunne, koska se kuuluu osana ihmiselämään. Hallitsematon pelko, joka voi muuttua suoranaiseksi kauhuksi, on minulle kielteistä ja turn off - sellaista en tosin ole koskaan kenenkään kanssa joutunut kokemaan, enkä sitä haluakaan.


stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Yksi lause BDSM asenteesta.
« Vastaus #48 : 23.01.2014, 12:09 »
...Hallitsematon pelko, joka voi muuttua suoranaiseksi kauhuksi, on minulle kielteistä ja turn off - sellaista en tosin ole koskaan kenenkään kanssa joutunut kokemaan, enkä sitä haluakaan.

Kukas se sun masteris olikaan, meinaan jos lainaan sua pariks päiväks ni katotaan tota ?  ;D

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Yksi lause BDSM asenteesta.
« Vastaus #49 : 23.01.2014, 12:16 »
...Hallitsematon pelko, joka voi muuttua suoranaiseksi kauhuksi, on minulle kielteistä ja turn off - sellaista en tosin ole koskaan kenenkään kanssa joutunut kokemaan, enkä sitä haluakaan.

Kukas se sun masteris olikaan, meinaan jos lainaan sua pariks päiväks ni katotaan tota ?  ;D

Harkitse tuota nyt vielä toisenkin kerran, siis tuota minun lainaamistani. Se voisi olla sinulle nimittäin kauhun paikka, koska osaan olla aika ****** välillä ja ehkä voisin jopa kauhun kangistamalle sinulle tokaista, jotta

Koskas p*****n?

 :P :P

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Yksi lause BDSM asenteesta.
« Vastaus #50 : 23.01.2014, 12:18 »
...Hallitsematon pelko, joka voi muuttua suoranaiseksi kauhuksi, on minulle kielteistä ja turn off - sellaista en tosin ole koskaan kenenkään kanssa joutunut kokemaan, enkä sitä haluakaan.

Kukas se sun masteris olikaan, meinaan jos lainaan sua pariks päiväks ni katotaan tota ?  ;D

Harkitse tuota nyt vielä toisenkin kerran, siis tuota minun lainaamistani. Se voisi olla sinulle nimittäin kauhun paikka, koska osaan olla aika ****** välillä ja ehkä voisin jopa kauhun kangistamalle sinulle tokaista, jotta

Koskas p*****n?

 :P :P

No mutta se että olet ********* mainen touhun aikana, sehän on ainoastaan suotavaa ja varmasti tuottaa sulle lisää... ööö...  >:D

Mutta jos nyt lopettaisin tämänkin ihan asiallisen ketjun raiskaamisen.  :o

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Yksi lause BDSM asenteesta.
« Vastaus #51 : 23.01.2014, 12:21 »
...Hallitsematon pelko, joka voi muuttua suoranaiseksi kauhuksi, on minulle kielteistä ja turn off - sellaista en tosin ole koskaan kenenkään kanssa joutunut kokemaan, enkä sitä haluakaan.

Kukas se sun masteris olikaan, meinaan jos lainaan sua pariks päiväks ni katotaan tota ?  ;D

Harkitse tuota nyt vielä toisenkin kerran, siis tuota minun lainaamistani. Se voisi olla sinulle nimittäin kauhun paikka, koska osaan olla aika ****** välillä ja ehkä voisin jopa kauhun kangistamalle sinulle tokaista, jotta

Koskas p*****n?

 :P :P

No mutta se että olet ********* mainen touhun aikana, sehän on ainoastaan suotavaa ja varmasti tuottaa sulle lisää... ööö...  >:D

Mutta jos nyt lopettaisin tämänkin ihan asiallisen ketjun raiskaamisen.  :o

 ;D ;D

RMK

  • Vieras
Vs: Yksi lause BDSM asenteesta.
« Vastaus #52 : 23.01.2014, 13:36 »
Tarviiks olla aina nii syvällinen? :o

Ei tietenkään, pintaviillotkin riittää useimmiten!  >:D

Eiku hä ?  :o

 ;D



 8)
Ai niinku paperiviilto?