Kirjoittaja Aihe: Kinky sijoitus  (Luettu 4611 kertaa)

morjasi

Kinky sijoitus
« : 07.11.2013, 10:28 »
Mihin pervot on pistäneet rahansa. Voisiko maailmassa olla sijoituskohteita, jotka sopisivat aiheeseen.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Kinky sijoitus
« Vastaus #1 : 07.11.2013, 10:53 »
Minä?

hunninko

  • Vieras
Vs: Kinky sijoitus
« Vastaus #2 : 07.11.2013, 11:53 »
Minä?

Sijoituksen alpha ja beta? Tracking error, mihin indeksiin (tai muuhun tunnuslukuun) verrattuna?

 :P

Leikkisa

  • Vieras
Vs: Kinky sijoitus
« Vastaus #3 : 07.11.2013, 12:07 »
Jaa'a. Itse olen käyttänyt rahani käsirautoihin ja muihin leluihin, mutta niistä ei ole mitään suurempaa arvonnousua odotettavissa. Riverlady tuskin on ainakaan kehnompi sijoitus.

submit

  • Vieras
Vs: Kinky sijoitus
« Vastaus #4 : 07.11.2013, 13:54 »
Taide

morjasi

Vs: Kinky sijoitus
« Vastaus #5 : 07.11.2013, 15:22 »
Talvivaara voisi hyvin sopia money slave:lle.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Kinky sijoitus
« Vastaus #6 : 07.11.2013, 16:42 »
Minä?

Sijoituksen alpha ja beta? Tracking error, mihin indeksiin (tai muuhun tunnuslukuun) verrattuna?

 :P

Alpha = luontainen vaatimattomuuteni estää minua nimeämästä ketään, mutta voitte yrittää päätellä
beta = ihastuttavat herrasmiehet + pöljät
tunnuslukuvertailu = semmosia tarvita

morjasi

Vs: Kinky sijoitus
« Vastaus #7 : 08.11.2013, 11:07 »
Jaa'a. Itse olen käyttänyt rahani käsirautoihin ja muihin leluihin, mutta niistä ei ole mitään suurempaa arvonnousua odotettavissa. Riverlady tuskin on ainakaan kehnompi sijoitus.

Nuita voisi joissakin tilanteissa kutsua työkaluiksi. Työkaluihin investoiminen voi olla hyvinkin perusteltua.

kuuliainen

  • Vieras
Vs: Kinky sijoitus
« Vastaus #8 : 08.11.2013, 14:56 »
Lelujen ohella olen kohtalaisen paljon olen sijoittanut vuosien mittaan alistamiseen ja kuritukseen.
Ei siitä kyllä mitään rahallista tuottoa ole tullut, mutta hedonistiset arvot ovat monetaarisia paljon tärkeämpiä  >:D

Ja onko subilla muka jotain parempaa sijoituskohdetta kuin Dommensa hyvinvointi ?
Eikä se aina isoa rahaa vaadi, vaan pieniä tekoja ja mielikuvitusta.

Submit oli oikeassa taiteen suhteen; esimerkiksi Oddartistin originaalit olisi kova juttu eikä edes hinnankiroissa.

Minulla on varastossa iso pino harvinaisia BDSM-lehtiä ja kuvakirjoja - taidetta nekin. 
Perikunta saa tapella niistä siirryttyäni autuaammille dunkkareille  ;)

Sexxperience

  • Vieras
Vs: Kinky sijoitus
« Vastaus #9 : 08.11.2013, 17:37 »
Itse pistän eniten rahaa välineisiin.

Linalla suurin menoerä on vaatteet.

Ja kun Talvivaara on mainittu niin pitää sanoa, että siihenkin perkeeleeseen on tullut rahaa laitettua. Voi kun olisi tajunnut nekin rahat pistää leluihin. Arvo olisi todennäköisesti laskenut vähemmän ja vitutuksen sijaan olisi voinut saada nautintoa.

- Ace

tuhmapoika_tku

Vs: Kinky sijoitus
« Vastaus #10 : 05.02.2014, 22:44 »
Paras sijoitus minusta mitä orja voisi tehdä, että hän antaa Valtiattarelle aikaansa...
Eli tarjoutuu tekemään tämän kotityöt, kuten kodin siivouksen sisällä ja pihatyöt ulkona...  ;D

submiesjns

  • Vieras
Vs: Kinky sijoitus
« Vastaus #11 : 05.02.2014, 22:47 »
Jos on rahaa tilillä..On väärät harrastukset :D

Feird

  • Vieras
Vs: Kinky sijoitus
« Vastaus #12 : 06.02.2014, 12:04 »
Voisin sanoa et kumiaskartelutarvikkeet ja kumi metritavarana rullissa on ollu ihan hyvä sijotus, niistä on saanu vaikka mitä aikaseks :D