Kirjoittaja Aihe: Mihin kaikkeen vaniljan saisi huijattua  (Luettu 9599 kertaa)

Morgoth

  • Vieras
Mihin kaikkeen vaniljan saisi huijattua
« : 14.01.2014, 16:52 »
Tulipahan seikkailtua alastonsuomessa pari olutta masussa ja käytiin seuraavanlainen keskustelu yhden kaverin kanssa jolla oli random kalukuva profiilikuvana.

Keskustelu meni näin (pariprofiili siis meillä):

10.01.14 19:30 < bdsm_pari > : Terve! Orjani haluaisi vääntä kalusi kahtia, että se sanoisi "sillain krunts" ^^
11.01.14 10:45 < **** > : jaa miksi niin?? kyl se voi tulla hyväilee sitä
11.01.14 11:36 < bdsm_pari > : Voi se tulla hyväilemään lukkopihdeillä ^^
12.01.14 14:29 < ***** > : mitäs vittua mä teille ole tehnyt????
13.01.14 00:18 < bdsm_pari > : Et mitään, herutusviestejähän me läheteltiin, mutta ilmeisesti bdsm jutut eivät ole sinun mieleesi... Laita googleen hakusanaksi bdsm ja cbt. Valaisee varmasti näitä meidän juttuja ;)
13.01.14 14:27 < ***** > : jaa no kyl sitten saat jos haluut.. mistä päin olette???

Meillä on ollut todella hauskaa lukea tämän kaverin juttuja ja piti vaan jakaa tämä kaikkien kinkyjen kanssa. Sitä kyllä lähtee kiimainen vanilja ukkeli vaikka mihin mukaan jos on nainen mukana. Melkein tekisi mieli jatkaa kiusaa tätä kaveria mutta huumoriarvo on jo huipussaan joten antaa kaverin olla rauhassa. Vaikka olisihan se aikamoinen näky sopia treffit ja katsoa miten paniikki nousee kun on sidottuna ja toinen laittaa kikattaen kalua lukkopihtien väliin...

Ai

  • Vieras
Vs: Mihin kaikkeen vaniljan saisi huijattua
« Vastaus #1 : 14.01.2014, 17:06 »
harjoitatteko sitten keskenäänkin noin rajuja leikkejä vai oletko vain jollain tavoin mielipuoli?:O
Kysyn tätä ihan avoimin mielin ja olen valmis hyväksymään ihan minkälaisen vastauksen vaan kunhan se on perusteltu.

r_863

  • Vieras
Vs: Mihin kaikkeen vaniljan saisi huijattua
« Vastaus #2 : 14.01.2014, 17:50 »
No itse myös AS pyörin ja täytyy sanoa että melkomielenkiintoista ilmoittelua siellä välillä esiintyy.  ;D

Alina

  • Vieras
Vs: Mihin kaikkeen vaniljan saisi huijattua
« Vastaus #3 : 14.01.2014, 18:26 »
Mulle tuli heti otsikon luettuani mieleen, miten voisi vaniljan huijata johonkin kinky-bileisiin. Haha, tykkäis varmaan, kun huomais mikä on meininki ;D >:D Olis varmaan ihan näkemisen arvoinen ilme!! :P

Rotten

  • Vieras
Vs: Mihin kaikkeen vaniljan saisi huijattua
« Vastaus #4 : 14.01.2014, 19:10 »
Kukaan tuskin on sataprosenttinen vanilja. Ja random kalukuva on random kalukuva vaikka kuinka kinky olisi äijä sen jatkeena.

-katy-

  • Vieras
Vs: Mihin kaikkeen vaniljan saisi huijattua
« Vastaus #5 : 14.01.2014, 19:27 »
Särähtää itellä tuo huijaus ja kiusaaminen toimintatapana-mutta oon kai vähä kalkkis jo-

K1NK

  • Vieras
Vs: Mihin kaikkeen vaniljan saisi huijattua
« Vastaus #6 : 14.01.2014, 20:17 »
Mie jo ajattelin otsakkeen suhteen, että täällä joku kyselisi oikeasti kokemuksia ihmisiltä, jotka ovat saaneet vaniljan näyttämään pimeän puolensa. Miulla oli pari tapausta joskus... Siinä vaiheessa kun kokemattoman naisen kiinnostus herää niin kokeilunhalu on aikamoista. Riippuuhan tämä kumppanistanikin, itsehän kysyn usein suoraan ja vastaukset ovat olleet "oikeita." :D Sitten vain kokeilemaan ja parhaat lopputulokset ovat kun kumppani myöhemmin itse ehdottaa kaikkea.

Alina

  • Vieras
Vs: Mihin kaikkeen vaniljan saisi huijattua
« Vastaus #7 : 14.01.2014, 20:46 »
Särähtää itellä tuo huijaus ja kiusaaminen toimintatapana-mutta oon kai vähä kalkkis jo-
Mä tarkoitinkin vaan pilalla. Ei musta ainakaan olisi tekemään tuollaista. :) Kunhan mietiskelin. :P

Rotten

  • Vieras
Vs: Mihin kaikkeen vaniljan saisi huijattua
« Vastaus #8 : 14.01.2014, 21:29 »
Jokainen vaniljahan haluaa että sen genitaalit rusautetaan pihdeillä kuhan ilmoittaa että ei vittuillut.

Morgoth

  • Vieras
Vs: Mihin kaikkeen vaniljan saisi huijattua
« Vastaus #9 : 14.01.2014, 21:53 »
harjoitatteko sitten keskenäänkin noin rajuja leikkejä vai oletko vain jollain tavoin mielipuoli?:O
Kysyn tätä ihan avoimin mielin ja olen valmis hyväksymään ihan minkälaisen vastauksen vaan kunhan se on perusteltu.

Oikeastaan Herrasmies täällä on Master ja naikkonen orja mutta sitä on utelias luonne ja cbt ei ole mikään tuntematon osa-alue. Sanoisin myös että lukkopihdit ovat enempi psykologisesti pelottava väline kun kipua tuottava väline. Osaavissa käsissä siis, jos vaan vääntää samantien kalun ihan rikki niin eihän siinä enää ole mitään järkeä. Eli kyllä, voitaisiin ihan hyvin harrastaakin mutta meillä ei oikein nuo roolit mene oikein niin ei sitten todellisuudessa leikitä. Tosin en kyllä tiedä jos päästäisin tuota minun orjaani lukkopihdeillä, tai millään muulla vastaavalla, lähellekään kaluani. Hänen kädet kun eivät ole osaavat  ::)

Ja ihan täysin huumorimielellä tässä oltiin liikenteessä. En oikein muutenkaan ymmärrä miten kaveri pystyi ottamaan tuota noin tosissaan. Murretaanpa tämä koko asia vielä osiin kun kerran aloitin niin saadaan selville olenko hirveä ihminen kun tähän ryhdyn ja mitkä ajatukset oli takana :)

Ensimmäinen viesti eli: 10.01.14 19:30 < bdsm_pari > : Terve! Orjani haluaisi vääntä kalusi kahtia, että se sanoisi "sillain krunts" ^^
Oli hyvin pitkälti se mitä orjani sanoi kun kyseisen kuvan näki ja se nyt nauratti minua sen verran että pakkohan se oli laittaa sille. Ties mitä kaveri siitä tykkäisi ja ehkäpä hänkin saisi siitä naurut kun miettii että mitä pirun hulluja nämä ovat.

Tulee ensimmäinen vastaus: 11.01.14 10:45 < **** > : jaa miksi niin?? kyl se voi tulla hyväilee sitä

Tässä vaiheessa taas naurettiin ja todettiin että kaikkea sitä ihmiset yrittää. Jos on ihan hämillään tuosta hommasta niin kuka selväjärkinen haluaisi oikeasti päästää kenetkään lähelle kaluaan? Vrt. oma peruste miksi en päästäisi orjaani lähelle omaa kalua lukkopihdeillä. Tässä vaiheessa menen ihan suoraan kettuiluun ja katson mitähän kaveri sanoo jos heittää lisää puita uuniin eli meidän vastaus no. 2:

11.01.14 11:36 < bdsm_pari > : Voi se tulla hyväilemään lukkopihdeillä ^^

Tässä vaiheessa selväjärkinen jo menisi karkuun taikka hätääntyisi, kuten hän myös teki. Hänen vastaus no. 2:

12.01.14 14:29 < ***** > : mitäs vittua mä teille ole tehnyt????

Täysin ymmärrettävä vastaus. Kukapa ei pelästyisi ja miettisi että miksi joku muu haluaisi pahoinpidellä kaluaan. Siispä lähetän hänelle vielä viestin jossa selitämme meidän ajatusmaailmaa:

13.01.14 00:18 < bdsm_pari > : Et mitään, herutusviestejähän me läheteltiin, mutta ilmeisesti bdsm jutut eivät ole sinun mieleesi... Laita googleen hakusanaksi bdsm ja cbt. Valaisee varmasti näitä meidän juttuja

Kerron mitä harrastamme ja laitan linkkiä josta voi katsoa näitä juttuja. En ajatellut että tulisi mitään sen muuta tähän mutta ilmeisesti tämä meidän arjen sankari lukee vaan sanan herutus ja tulee taas viestiä:

13.01.14 14:27 < ***** > : jaa no kyl sitten saat jos haluut.. mistä päin olette???

Pim! Teimme taikatempun! Ihminen joka ei ymmärrä cbt touhusta mitä luultavimmin mitään tykkää yhtäkkiä tästä hommasta koska me pidämme siitä! Hän sanoo että se on nyt ihan ok vääntää kalu kahtia ja työntää ne lukkopihteihin! Thank you and good night! Arvostelkaa minua ihan miten haluatte mutta voi hyvä ihme sentääs miten ihmiset toimivat jos seksi on kyseessä. Kaveri muuttui hämmentyneestä, luokkaantuneeksi ja siitä sitten kiinnostuneeksi. Eli ehkäpä olen ilkeä ihminen mutta come on... Kuka leikkiin ryhtyy hän leikin kestäkööt.

Ja kyllä, random kalukuva on random kalukuva. Omistaja voi olla vaikka kuinka kinky mutta ihan vaan vastausten perusteella sanoisin että tämä kaveri ei ole perehtynyt bdsm:n maailmaan sen enempää. Varsinkin kun meidän nimimerkistä käy suht selväksi että me harrastamme bdsm juttuja...

Lainaus
Jokainen vaniljahan haluaa että sen genitaalit rusautetaan pihdeillä kuhan ilmoittaa että ei vittuillut.

Nimenomaan tälle minä nauroin kaikkein eniten ja juuri sen takia oli pakko jakaa tämä juttu teidän kanssanne :)

-katy-

  • Vieras
Vs: Mihin kaikkeen vaniljan saisi huijattua
« Vastaus #10 : 14.01.2014, 22:09 »
Kiitos selvennyksestä Morgoth,nyt hokasin vähän paremmin. Kenties jokin pieni vihulainen joskus itelläkin istunut olkapäällä,mutta ei ole ollut väliä suuntautumisella tai kinkyllä ja vanilijalla. Vaikka kyllä aika kiltti oonkin (-:

Rotten

  • Vieras
Vs: Mihin kaikkeen vaniljan saisi huijattua
« Vastaus #11 : 14.01.2014, 23:22 »
Lainaus
Kuka leikkiin ryhtyy hän leikin kestäkööt.

Jos ei päde nimenomaan cbt:ssa niin en kyllä tiedä missä sitten.

hemmo

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 18
  • illalla se näytti kyllä ihan hyvältä..
  • Galleria
Vs: Mihin kaikkeen vaniljan saisi huijattua
« Vastaus #12 : 14.01.2014, 23:57 »
No tota....

Ei ne ukkelit ole ainoita mitkä leikkiin lähtee..sitä voi pikkukaupungin taksijonossa törmätä jos jonkinlaisiin "pervoihin"...jotka koskaan edes kuulleet näistä foorumeista.saatikka noista bileistä.

Ihmiset..nettimaailma on mitä on ja muu elämä on tuolla jossain :)
..yhtään väheksymättä tätä foorumeilla roikkumista jne...

Ei saa kiusii ketään :p

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Mihin kaikkeen vaniljan saisi huijattua
« Vastaus #13 : 15.01.2014, 00:02 »
Kerran sain yhen akan vokoteltua tekee mulle aamupalaks pekonia.  :love:
Se oli musta tosi pervoa jo sen vuoksi, että jäin siis yöksi.  :o

Rotten

  • Vieras
Vs: Mihin kaikkeen vaniljan saisi huijattua
« Vastaus #14 : 15.01.2014, 00:27 »
Kerran sain yhen akan vokoteltua tekee mulle aamupalaks pekonia.  :love:
Se oli musta tosi pervoa jo sen vuoksi, että jäin siis yöksi.  :o

Tota saa harvoin edes maksusta vaikka se rikoslaista on poistettu jo ajat sitten ja tautiluokituksestakin melkein.