Kirjoittaja Aihe: Subin käytös  (Luettu 7346 kertaa)

-katy-

  • Vieras
Vs: Subin käytös
« Vastaus #15 : 20.01.2014, 11:33 »
Harva dominoiva pitää siitäkään, että heille alistutaan väkisin.

Tuo kai tarkoittaisi,että yrittää alistua vastoin omaa ja vastoin dominoivan halua,mikä tietty olisi melkoisen erikoista jo pervollekin :D

Jatkeeksi vähän edelliseen: olen kai väsynyt ja vähän ihmeissäni siitä,että yleensä saanut tehdä ihan kaikki itse ja yleensä tulee vain sitä kakkaa ja epäarvostuksen osoituksia siitä       tekemisestään.

 Siksi pidän tärkeänä palautetta ja käytöstä läheisissä suhteissa,joka osoittaa että on jonkin muunkin kuin paskan arvoinen- tai vähintään perustelua sille,miksi on niin paska ja miksi ei koskaan tee niinkuin olisi tyydyttävää edes-vaikka raataisi orjan lailla

Marimintti

Vs: Subin käytös
« Vastaus #16 : 20.01.2014, 11:40 »
Harva dominoiva pitää siitäkään, että heille alistutaan väkisin.

Tuo kai tarkoittaisi,että yrittää alistua vastoin omaa ja vastoin dominoivan halua,mikä tietty olisi melkoisen erikoista jo pervollekin :D

Heh. Tarkoitin siis tilannetta jossa joku käyttäytyy kovin alistuvasti henkilölle, joka ei sitä halua. Sellaistakin aina välillä tapahtuu. Oletetaan että dominoiva on "aina valmis".

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Subin käytös
« Vastaus #17 : 20.01.2014, 12:00 »
Toki se riippuu tilanteesta, missä Dom ja sub ovat. Joku täällä jo sanoikin, että tavallinen käytös on se, jolla pärjää pitkälle. Tietenkin kunnioittava, hillitty, Domia huomioiva käytös on ainakin minun kohdallani aina toiminut. Ei omaa itseä korostava vaan Domin tarpeet huomioiden. Tarkoitan tällä niitä pieniä eleitä, tekoja joita ei välttämättä tekisi jollekin ei-Domille.

Liioitteleva, jopa dramaattisen alistuva oleminen saattaa (joitakin) Domeja ärsyttää. Käsittääkseni se on se luontainen joku asia, joka subin olemisessa ja käyttäytymisessä on hyvää käytöstä Domin ja subin kesken. Joku Dom saattaa edellyttää, että häntä kutsutaan aina Herraksi, Isännäksi tms. sessioiden aikana ja muulloinkin ja toisaalta joku toinen Dom saattaa haluata että häntä kutsutaan hänen omalla etunimellään, mutta kunnioittavasti.

Minulla se käyttäytyminen on luonnostaan aina muodostunut tietynlaiseksi, koska jokainen Dom on oma persoonansa ja sitä kunnioitan. Se mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Toinen Dom haluaa, että et katso häntä silmiin ja toinen taas haluaa ehdottomasti sitä.

Eli ei ole olemassa mitään "peruskaavaa", jolla tavalla käyttäytymällä olet hyvä sub.

Kunnioitus, hienovarainen Domin huomioiminen pienissäkin asioissa, tietty eleettömyys, oman itsen laittaminen taka-alalle (en tarkoita tällä session turvasanaa), välimatkan antaminen, rehellisyys, kuunteleminen ja Domin kuuleminen.

Ei kuitenkaan lattiarättinä oleminen, vaan omasta subiudestaan tyytyväinen, onnellinen ja tasapainoinen sub on yleensä myös käyttäytymiseltään hyvä sub.