Kirjoittaja Aihe: Motiivisi tulla ja olla foorumilla. Seksi vai Seksuaalisuus?  (Luettu 5999 kertaa)

submiesjns

  • Vieras
Viimeyönä kun taas yhden kerran hiukan valvoksin tuli mieleen tälläinen aihe! Mikä on kenenkin täällä baarissa foorumilla pyörijän motiivi olla täällä? Onko se Seksi vai Seksuaalisuus? Mielestäni nämä ovat kaksi eriasiaa. Toki niitä motiiveja on varmasti paljon muitakin. Nostan kuitenkin ylös nämä kaksi. Omalla kohdallani kun löysin tänne, se motiivini oli puhtaasti saada tietoa kinkymaailmasta ja tietoa omaan orastavaan, vielä hapuilevaan myöhännäisherännäisyyteen omassa seksuaalisuudessani. Samalla toki oli se tarve löytää samanhenkistä seuraa ja yleensäkkin ihmisiä. Ihmisiä ketkä puhuu ns. samaa kieltä. Siitä kun löysin tämän foorumin, taitaa olla vasta vajaa parivuotta aikaa. Kuinka ja mistä tänne tieni löysin. Sitä en enää muista. Tuona aikana on hiukan tullut kokemusta. Tietoa sitäkin enemmän. Maailma on avartunut paljon sen suhteen kuinka laaja-asia tämä seksuaalisuus yleensäkkin on. Enää en ilkeäisi jos vaniljasuhteessa olisin, puhua niin kova-äänisesti, että tykkään monipuolisesta seksistä. Itse-asiassa olen huomannut, monesti se taitaa tarkoittaa lähinnä, asennon vaihtamisessa 69 ja lähetyssaarnajan välillä..Väliin toinen päällä ja väliin toinen *hiukka karrikoin* ;) 
Myönnän kyllä...kun pääsi hiukan sisälle tähän enemmän ja kun se tieto lisää tuskaa. Tuskaa ja kaipuuta sessioon ja siihen aitoon livekontaktin kaipuuseen. Kiima ottaa hetkeksi vallan miehestä. Pikkuhiljaa kun tieto koko kinkyilystä kasvoi...Sentään oppi ja sai varmuuden siitä mitä yleensäkkin kaipaa...mikä on se "ääni" joka huutaa sisällä. Mikä ja millainen on se kiima joka ottaa vallan ja ohjaa ajatuksia. Nyt...Nyt kun aikaa on vierähtänänyt tovi. Olen huomannut itsessäni, että yhä enemmässä määrin täällä foorumilla pyörimisen motiivi on nimenomaan Seksuaalisuus...tarve olla ja vaihtaa ajatuksia samanhenkisten ja samoja asioita miettivien kanssa. Se alkuhuuman mukanaan tuoma Kiima alkaa rauhoittua...Tärkeämmäksi nousee se kinkyn normiarki ja elo kokonaisuudessaan. Se mitä se voi olla ja millaista se voi olla? Seksuaalisuus on tärkeää ja jos saa olla oma itsensä ja toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan...tuo se tullessaan myös sen erinomaisen seksin...eli ne ei sulje pois toinen toistaan..vaan täydentävät toisiaan. Olen ollut havaitsevanani, että täällä on porukkaa kuka milläkin motiivilla..se suotakoon jokaiselle vapaasti. Jokaisen oma-asia, eikä sitä kenkään voi väheksyä tokikaan...Itselleni taas olen havainnut...Kyrpä on huono kompanssin neula pitkänpäälle...jos seuraa pelkästään sen osoittamaan mangeettikentään...jossain vaiheessa eloahan se voi ruveta..ja aika-ajoin...osoittaakin tuonne etelä-navan suuntaan...Eikä siinäkään mitään...Lämpimämpi ja enemmän lämpöä siellä on kuin pohjoisessa...johka se neula joskus osoittaa...tai on osoittanut..Miten kelläkin ;) Laatu se on mikä mikä ratkaisee...ei määrä...   

tonyh

  • Vieras
Maailma on avartunut paljon sen suhteen kuinka laaja-asia tämä seksuaalisuus yleensäkkin on. Enää en ilkeäisi jos vaniljasuhteessa olisin, puhua niin kova-äänisesti, että tykkään monipuolisesta seksistä. Itse-asiassa olen huomannut, monesti se taitaa tarkoittaa lähinnä, asennon vaihtamisessa 69 ja lähetyssaarnajan välillä..Väliin toinen päällä ja väliin toinen *hiukka karrikoin* ;) 
 
  Joo, se on niin kun "out of list". :-) Jo liian ykspuolinen kasvatus vaurioittanee monen ihmisen seksuaaliminää. Vanhempien olis hyvä saada lapsensa ymmärtämään, että elämässä on monia puolia, ettei lapsi alkais sit olee liian hyveellinen oman seksuaalisuutensakin kanssa. Toisaalta samalla pitäis huomioida se, että jokanen saa päättää oman seksuaalisuutensa suunnan ja tyylin, mut kylhän se nyt ois yleissivistystä ettei tietämättään väittäis olevan seksin kanssa kovin kaikkiruokainen. Se on aika tyhjänpäivänen väite ja ihanteenakin tyhjä. On paljon ihmisii, jotka ei lue tätä seksiks. Ei kai lakikaan pidä tätä seksinä kun puhutaan seksin myymisestä. Ja siks kai täällä baarissakin ollaan, et ois yhteishenkee. Mut en tiedä onko aina, tullaan kuitenkin eri taustoilla, eri aallonharjoilla aiheen pariin. Jotku jopa haluu vaan uudenlaisia säväreitä, eikä oo mukana sydämestä.

  Ps. niin se on erittäin vaikeaa välittää lapsenkasvatuksessa ilman, että syyllistyy sopimattomuuksiin. Mutta sellaisen äänettömän viestin voi lapselleen aina välittää, että hyvät tavat kuuluvat kaikkialle, missä niitä tarvitaan. En missään tapauksessa kehota ketään kasvattamaan lasta sopimattomalla tavalla! Tärkeetä, että lapsi oppii rajat, mutta ei luule niiden kuitenkaan olevan samat ihan kaikkialla sitten myöhemmin. :o

submiesjns

  • Vieras
Ehkä mie rajaisin kuitenkin lapset pois tämän keskustelun ulkopuolelle!!

Feird

  • Vieras
Joo ehkä toi lastenkasvatus on vähän offtopic...ite oon foorumilla ehkä lähinnä sen takia että kiinnostaa lukea muiden fetisseistä ja bdsm:stä kiinnostuneiden mielipiteitä ja kokemuksia ja vaihtaa ajatuksia. Foorumi on myös hyvä paikka saada tietoa tapahtumista ja miiteistä, täälläkin voi tietysti tutustua porukkaan, mutta parhaiten tutustuu tietysti livenä. Kuvagalleriaakin on kiva selata ja laittaa välillä omiakin otoksia sinne. Mutta joo, seksi vai seksuaalisuus niin varmaan se seksuaalisuus, kun en ole varsinaisesti seksiseuraa hakemassa tällä hetkellä :D

-katy-

  • Vieras
Ei viitsi täällä enää hirveän syvällisesti ja tarkasti kertoilla asioitaan ja onhan sitä kertoillutkin joskus jotain,heh heh.

Laskisin itteni aika lähelle aseksuaalia,ellei olisi mielenkiintoa seksuaaliseen mielihyvään. Masokisti olen hyvin lievästi,ainakin yksinäni. Sitten on se raskas piirre,että henkinen puoli ja ne öllöttävät kemiat menee ykköstilalle kaikkinensa,niin sitten saapi olla omissa oloissaan.
 Kunpa voisi vähän joustaa tai muuttaa mennyttä tai edes vähän feikata.
Mulle ei vaan seksi ole pelkkänä fyysisenä suoritteena just minkään arvosta,varsinkin kun on harjaantunut masturbaatiossa yli 30:n vuoden ajan ja se ei loukkaa eikä satuta ketään (-:

 En osaa masturboida ihmisen avulla enkä osaa olla runkkausvehje,en taivu pelkäksi koneeksi,mitä tulee seksuaalisuuteen.

Ja kenties se paras draivi, iänkin puolesta, ajanut jo ohi,että kunto riittäisi jatkuvaan se(k)ssiointiin ja leikkikavereiden sekä vaippapöksyjen jne. vaihtelemisiin  ;D

..Onhan se alistuva persoona ja puoli olemassa,mutta se on vissiin niin arka,herkkä ja altis haavoittumaan,että ei sitä viitti pitää framilla näin foorumioleilussa,saati arjessa "vanilijamaailmassa".
    Olkoonkin,että se on ehkä todellisin osa seksuaalista identiteettiä tai miten sen vois kuvailla jotenkin hienommin tai sivistyneemmin- ei ehkä mitenkään edes kinkylässä
« Viimeksi muokattu: 30.01.2014, 00:06 kirjoittanut katy »

zognored

  • Vieras
Minun motiivini olla foorumilla on samanhenkisten ihmisten kanssa hengailu ja rupattelu sekä itselleni kurantista elämäntavasta tiedon jakaminen ja turina. Suurimman osan ajasta vain heitän juttua, viihdyn meeteissä ja niin edespäin. Toki siinä on myös sitä että onhan sitä sessioseuraa mukava löytää, mikä ei tapahdu ihan noin vain jos ei ole mukana missään. Mutta ei se ole edes pääsyitä, koska suurin osa ihmissuhteista jotka täällä luo ja aika joka täällä viettää on ihan peruskaveeraamista.

Rotten

  • Vieras
Samoilla linjoilla zogin kanssa. Eipä tuohon lisättävää.

Kettu vinossa

  • Vieras
Aikoinaan halusin levittää kinkytietoutta. Tällekin foorumille liityin vain siksi, koska tänne  luvattiin siirtää Tuntemattoman Maan wiki tai perustaa kokonaan uusi wiki. Tarkoitus oli viettää wikin parissa suurin osa ajasta, etten olisi kirjoitellut foorumille juuri mitään.

Nykyään kinkytiedonlevitys ei enää kiinnosta, koska useimpien mielestä se on ihan turhaa työtä ja wikiäkään ei koskaan tullut. Toki jos joku minulta jotain kinkyyn liittyvää kysyy, niin yritän vastata hänelle mahdollisimman kattavasti ja asiallisesti kaiken mitä tiedän. Sitten toki myös deviantARTissa yritän välillä oikoa ulkomaalaisten teinien kummallisia käsityksiä eri fetisseistä.

Kinkyfoorumeille kirjoittelen koska tykkään kovasti kaikenlaisista nettikeskusteluista. Foorumeilla voi kehittää kirjoitus- ja väittelytaitojaan. On mielenkiintoista lukea, miten samaa fetissiä voi kokea niin monesta eri näkökulmasta. Harmikseni täällä fetissikeskustelu on aika hiljaista. Toivottavasti foorumille luvatut uudistukset saavat fetisistit avautumaan enemmän omista mieltymyksistään.  8)

Joskus tätä kautta saa uusia nettituttuja, mutta aika usein se jää vain siihen että keskustellaan hetki yksityisviesteillä, mahdollisesti lisätään henkilö kaverilistaan ja sitten puolen vuoden päästä ei edes enää muista, kuka tuokin henkilö oli. Useimmiten heistä ei kuule sitten myöhemmin mitään, ei tule edes hyvän joulun toivotusta! Onneksi sentään pari kinkyä on muodostunut hyvinkin läheisiksi kavereiksi (vai voisiko jopa sanoa ystäviksi?) ja toki sitten on kerrassaan loistavat Jyväskylän kinkymiittien ihmiset, joista osa jopa on suostunut saapumaan kotiini katsomaan huonoja elokuvia.  8)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Minun motiivini olla täällä on seksuaalinen. Tarkemmin sanottuna omaan seksuaalisuuteeni tutustuminen. Ikääni nähden olen vielä melko kokematon tässä omassa maailmassani, vaikka olen jo lähemmäksi kymmenen vuotta tietänyt, millainen minä olen. Kaapista tulin pois vasta vajaat kaksi vuotta sitten, jolloin sinänsä hyvä, mutta vaniljainen avioliittoni päättyi.

On mukavaa huomata, että minunkaltaisiani on muitakin. Toki sen olen aina tiennyt, mutta on mielenkiintoista lukea ihmisten kirjoituksia ja saada niistä toisaalta myös ajattelemisenaihetta. Asiat kun eivät aina ole niin mustavalkoisia. Olen saanut täällä joitakin aika suuriakin ahaa-elämyksiä, niistä kiitän ja jatkan matkaani paremmaksi subiksi. Kunnon masokistihan minä olen jo  :)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Mä oon tääl vonkaamassa persettä.  :o

-katy-

  • Vieras
Mä oon tääl vonkaamassa persettä.  :o

Voihan kehveliä-mahtaako kyseessä olla ns. väsytystekniikka?

 Kysyn kaikella hyvällä ja ilkikurilla ;D


..otsikkoon siis omalta osalta vielä:
Mulla on omituinen tapa ja tyyli majoittua kokolailla yhteen foorumiin. Siinä on paljon mukana nettiriippuvuuta ja sitten sitäkin,että oikeastaan en jaksa yrittää enää solmia ihmissuhteita liveä silmälläpitäen. En ole lepäilly laakereillani,vaan ollut aika innokas miittien koollekutsuja,muuallakin kuin kinkylässä.
Päätynyt pääpiirteissään aina samaan pisteeseen eli jonkinlaisiin viharyöppyihin ja porukkakiusaamisiin ynnä tietynlaiseen ääliömäisyyteen.
En jaksa enää sellastakaan eli just hangin around in the net.

Pitkään tosin kinkylässä stalkkasin erästä henkilöä,mutta sekin toki jo alunalkaen meni päin persettä,saati alusta eteenpäin  o/
« Viimeksi muokattu: 30.01.2014, 22:46 kirjoittanut katy »

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Lyhyesti ja ytimekkäästi yksinkertaisesti: Seksuaalisuus.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Aikoinaan ihan teoreettista tietoa lisätäkseni tutustuin Tuntemattomaan Maahan...Leikkikehään...ja sitten päädyin tänne. Muutakin puutaheinää on tullut jutusteltua ja tavattua kivoja ihmisiä.  Tullut vertailtua omia päänsisäisiä pervokansioita siihen mitä muiden päissä liikkuu...ja ihan tavallinen pervo taidan olla. Joskus ihan tullut joitakin käytännön koetilanteita :) Kiitoksia vain asianosaisille :-* Sitten lisää teoriaa...syntyy noidankehä... ::) :P

Puremua

  • Vieras
Oma itseni seksuaalisuus. Kuka mie olen, ja mitä mie haluan. Sen olen ymmärtäny omasta seksistä, ettei mua ja täysin vanilijaa kannata tukkia samaan sänkyyn pitemmäksi aikaa. Siinä turhautuu kumpiki pitemmän päälle. Tänne hakeuduin lähinnä kohtaakeseni muita saman ajatuksen omaavia ihmisiä. Saamaan teoreettista tietoa BDSMstä ja samalla löytää niitä piirteitä itestäni. Ja seksuaalisesti olen kasvanut mahottomasti viimeisen kuukauden aikana, mitä oon täällä viettäny aikaa.Itseluottamusta on löytyny ja muutenki itsensä hyväksymistä. Oman kauneuden olen löytänyt.

asaku

  • Vieras
Oma itseni seksuaalisuus. Kuka mie olen, ja mitä mie haluan. Sen olen ymmärtäny omasta seksistä, ettei mua ja täysin vanilijaa kannata tukkia samaan sänkyyn pitemmäksi aikaa. Siinä turhautuu kumpiki pitemmän päälle. Tänne hakeuduin lähinnä kohtaakeseni muita saman ajatuksen omaavia ihmisiä. Saamaan teoreettista tietoa BDSMstä ja samalla löytää niitä piirteitä itestäni. Ja seksuaalisesti olen kasvanut mahottomasti viimeisen kuukauden aikana, mitä oon täällä viettäny aikaa.Itseluottamusta on löytyny ja muutenki itsensä hyväksymistä. Oman kauneuden olen löytänyt.

Hauskaa kuulla, että muilla on samanlaisia kokemuksia ja toivomuksia kuin itsellä; ettei ole ihan yksin matkalla.  Minun on tosin pakko myöntää, etten itse olisi "tullut kaapista" ellei satunnainen seuralainen olisi ottanut asian puheeksi.  Välillä mietin, että pitäisikö olla tästä ikuisesti kiitollinen, vai johdatettiinko kilttiä tyttöä huonoille teille...? Toistaiseksi on kuitenkin tuntunut hyvältä - uskon kuitenkin että kaikenlainen henkilökohtainen kasvu - myös seksuaalinen - on hyväksi.