Kirjoittaja Aihe: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!  (Luettu 24701 kertaa)

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #45 : 02.02.2016, 14:25 »
Mukana ihmettelemässä lemmikkejä.

orja teemu

Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #46 : 03.02.2016, 13:22 »
Kuinkas sattuikaan, 13. helmikuuta sattuu olemaan The International Slap-Ass Day.


Tosin ainahan noissa bileissä on perse läiskynyt, oli teemapäivä tai ei :D
Kyl vaan. Slap ass tai ei slap ass day niin kyllä läiskyy. Hienoa kyllä että näinkin hieno asia on saanut oman päivänsä ja vieläpä ihan internationaali. Slap that ass! Do it with smile!
Hieno on tämä juttu! Mutta muistetaanpa kuitenkin käyttäytyä bileetiketin mukaisesti ja todellakin kannattaa kysäistä ennen läiskimistä.
Tätä voisi käyttää vaikkapa keskustelun avauksena.

LoD

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 225
  • Haluttu ja rakastettu elämännälkäinen AlfaNainen
  • Galleria
    • Mieleni pimeitä syövereitä
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #47 : 03.02.2016, 15:49 »
Jaa-a, oliskohan se aika korkata PervPark-neitsyys...

Angelika

  • Vieras
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #48 : 04.02.2016, 14:05 »
Jaa-a, oliskohan se aika korkata PervPark-neitsyys...

Todellakin!  :love: >:D

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #49 : 04.02.2016, 19:45 »
Olen jo pitkään pyöritellyt ajatusta mielessäni, että PervParkiin lähtisin. Minulla ei kuitenkaan ole seuralaista, eli te kokeneet kävijät tai sitten PervParkin "oma poppoo" ... Miten te näette/koette sen, että sinne joskus tulisi yksinäinen nainen ihan itsekseen. Olisiko minulla pirun tylsää ja olisin totaalisen ulkopuolinen vai saako siellä aikansa kivasti kulumaan muita ja muiden tekemisiä katselemalla? Varmaan helpompi, jos olisi se avec mutta onko yksinään sinne tulo ei niin hyvä ajatus?  ???

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #50 : 04.02.2016, 21:17 »
Onhan siellä ollut yksinäisiä naisia siinä, missä muissakin kinky-bileissä, ja kasitääkseni heillä on yleensä ollut erittäin mukavaa. Pers' kohtaisesti olen itsekkin siinä parhaanmukaani auttanut mahdollisuuksien mukaan  O:-)

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #51 : 04.02.2016, 21:40 »
Ei kai siellä naiset kovin pitkään pysy yksinäisinä. :P

orja teemu

Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #52 : 04.02.2016, 22:11 »
Olen jo pitkään pyöritellyt ajatusta mielessäni, että PervParkiin lähtisin. Minulla ei kuitenkaan ole seuralaista, eli te kokeneet kävijät tai sitten PervParkin "oma poppoo" ... Miten te näette/koette sen, että sinne joskus tulisi yksinäinen nainen ihan itsekseen. Olisiko minulla pirun tylsää ja olisin totaalisen ulkopuolinen vai saako siellä aikansa kivasti kulumaan muita ja muiden tekemisiä katselemalla? Varmaan helpompi, jos olisi se avec mutta onko yksinään sinne tulo ei niin hyvä ajatus?  ???
Tätä varmaan moni muukin pohtii, miehet kuin naisetkin ihan yhtä lailla. Talo kun on tekemistä varten tehty ja kaiken mualiman hilavitkuttimilla varusteltu niin takuulla myös tekee mieli tekemään. Jos on yksin niin silloin avoin mieli, suussa vikkelä kieli auttaa etenemään. No jos kiima sumentaa mieltä ja suussa on tukko kuivaa heinää niin lääkkeenä on aie-laput, esim otan selkääni jne. Jopa tyhjiä lappuja löytyy jotta voi täsmäaseen itselleen rustailla. Tärkein kuitenkin on innostus ja kiinnostus ja aika unohtumattomia kommentteja olemme ensikertalaisilta saaneet vaikka eivät illassa olisi mitään tehneet ja tämä koskee myös pareja.
Ja iltoja on tulossa lisää joten jos ei nyt nähdä niin  jo seuraavalla kerralla sitten.

orja teemu

Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #53 : 05.02.2016, 06:37 »
Olen jo pitkään pyöritellyt ajatusta mielessäni, että PervParkiin lähtisin. Minulla ei kuitenkaan ole seuralaista, eli te kokeneet kävijät tai sitten PervParkin "oma poppoo" ... Miten te näette/koette sen, että sinne joskus tulisi yksinäinen nainen ihan itsekseen. Olisiko minulla pirun tylsää ja olisin totaalisen ulkopuolinen vai saako siellä aikansa kivasti kulumaan muita ja muiden tekemisiä katselemalla? Varmaan helpompi, jos olisi se avec mutta onko yksinään sinne tulo ei niin hyvä ajatus?  ???
Tätä varmaan moni muukin pohtii, miehet kuin naisetkin ihan yhtä lailla. Talo kun on tekemistä varten tehty ja kaiken mualiman hilavitkuttimilla varusteltu niin takuulla myös tekee mieli tekemään. Jos on yksin niin silloin avoin mieli, suussa vikkelä kieli auttaa etenemään. No jos kiima sumentaa mieltä ja suussa on tukko kuivaa heinää niin lääkkeenä on aie-laput, esim otan selkääni jne. Jopa tyhjiä lappuja löytyy jotta voi täsmäaseen itselleen rustailla. Tärkein kuitenkin on innostus ja kiinnostus ja aika unohtumattomia kommentteja olemme ensikertalaisilta saaneet vaikka eivät illassa olisi mitään tehneet ja tämä koskee myös pareja.
Ja iltoja on tulossa lisää joten jos ei nyt nähdä niin  jo seuraavalla kerralla sitten.

Ja onhan meillä muutakin kivaa kuten onnenpyörä, sybian, pyöritä runkkua peli. Näissä kaikissa pääsee kivasti tekemiseen mukaan. Niin onnenpyörässä kuin myös sybianin käytössä on henkilökunta mukana.

Angelika

  • Vieras
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #54 : 05.02.2016, 19:32 »
Olen jo pitkään pyöritellyt ajatusta mielessäni, että PervParkiin lähtisin. Minulla ei kuitenkaan ole seuralaista, eli te kokeneet kävijät tai sitten PervParkin "oma poppoo" ... Miten te näette/koette sen, että sinne joskus tulisi yksinäinen nainen ihan itsekseen. Olisiko minulla pirun tylsää ja olisin totaalisen ulkopuolinen vai saako siellä aikansa kivasti kulumaan muita ja muiden tekemisiä katselemalla? Varmaan helpompi, jos olisi se avec mutta onko yksinään sinne tulo ei niin hyvä ajatus?  ???
Tätä varmaan moni muukin pohtii, miehet kuin naisetkin ihan yhtä lailla. Talo kun on tekemistä varten tehty ja kaiken mualiman hilavitkuttimilla varusteltu niin takuulla myös tekee mieli tekemään. Jos on yksin niin silloin avoin mieli, suussa vikkelä kieli auttaa etenemään. No jos kiima sumentaa mieltä ja suussa on tukko kuivaa heinää niin lääkkeenä on aie-laput, esim otan selkääni jne. Jopa tyhjiä lappuja löytyy jotta voi täsmäaseen itselleen rustailla. Tärkein kuitenkin on innostus ja kiinnostus ja aika unohtumattomia kommentteja olemme ensikertalaisilta saaneet vaikka eivät illassa olisi mitään tehneet ja tämä koskee myös pareja.
Ja iltoja on tulossa lisää joten jos ei nyt nähdä niin  jo seuraavalla kerralla sitten.

Ja onhan meillä muutakin kivaa kuten onnenpyörä, sybian, pyöritä runkkua peli. Näissä kaikissa pääsee kivasti tekemiseen mukaan. Niin onnenpyörässä kuin myös sybianin käytössä on henkilökunta mukana.

Ja näiden jo mainittujen lisäksi nyt olisi ne etkot, jos haluat tavata porukkaa etukäteen :)

hellävetoketju

  • Vieras
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #55 : 05.02.2016, 21:11 »
 ;) tulossa ja raahaanpas mukanani ystäväterenikin ps. Itse olen vapaa Domhenkinen ystävätär switch joka haluisi kokemuksia ehtona olisi et mä olen leikissä mindfuck domme joten hmm nyh sitten on mahdollisuus leikkii kolmistaan master henkinen mies ja kyllä me toki halutaan kiusotella alistuvia miespuoleisiakin ;) kahden naisen leluksi kukaan siel nähdään ja sovitaan kuin
Pidettäisiin hauskaa  >:D

Kaino kysymys patajätkä voisinko saada sulta köysikokemuksen  O:-)

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #56 : 05.02.2016, 23:31 »
Minäkin olen ilmoittautunut mukaan ensimmäistä kertaa.
Kyyti bileisiin olisi mukava juttu ja varsinkin sieltä kotiin. Asun Länsi-Vantaalla matka-aika Googlemaps:n mukaan 20 minuuttia.
Vastineeksi voisin kauempaa autolla tulevalle tarjota majapaikan. Vuodesohva olohuoneessa odottaa ihan tyhjänä. siihen mahtuu vaikka pariskuntakin nukkumaan.

Tai pääseehän sinne junallakin, mutta yöllä takaisin kotiin voi olla hankalampi juttu ilman omaa autoa.
Toisaalta ei mua välttämättä tarvitse kotiin saakka viedä tai sieltä hakea. Jos yöllä pääsee vielä siihen aikaan kotiinpäin liikennöivän bussin pysäkille niin sekin riittää.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #57 : 05.02.2016, 23:55 »

Kaino kysymys Patajätkä voisinko saada sulta köysikokemuksen  O:-)
Osittain siksi olen paikalla :)

Hihasta kiinni vain rohkeesti niin järjestetään kokemus.

Tuulia

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 311
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #58 : 06.02.2016, 18:48 »
Minäkin olen ilmoittautunut mukaan ensimmäistä kertaa.
Kyyti bileisiin olisi mukava juttu ja varsinkin sieltä kotiin. Asun Länsi-Vantaalla matka-aika Googlemaps:n mukaan 20 minuuttia.
Vastineeksi voisin kauempaa autolla tulevalle tarjota majapaikan. Vuodesohva olohuoneessa odottaa ihan tyhjänä. siihen mahtuu vaikka pariskuntakin nukkumaan.

Tai pääseehän sinne junallakin, mutta yöllä takaisin kotiin voi olla hankalampi juttu ilman omaa autoa.
Toisaalta ei mua välttämättä tarvitse kotiin saakka viedä tai sieltä hakea. Jos yöllä pääsee vielä siihen aikaan kotiinpäin liikennöivän bussin pysäkille niin sekin riittää.

Bileistä pääsee kimppatakseilla kotia päin. Tulee ajoissa vinkkaamaan eteisessä olevalle henkilökunnalle suunnasta johon on menossa ja varautuu odottelemaan, niin varmasti pääsee johonkin kyytiin mukaan.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #59 : 06.02.2016, 23:24 »
No kai se Missun kumipamppu on pakko tulla testaa kohteeseen  O:-)