Kirjoittaja Aihe: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!  (Luettu 24699 kertaa)

hellävetoketju

  • Vieras
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #60 : 07.02.2016, 13:09 »
 :-[ kuumeisena ja kurkkukipuisena pohdin pääsenkö nyh tulemaan lainkaan pähmähti flunssainen olo päälle

Tiia (Niina)

Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #61 : 07.02.2016, 13:36 »
Olen jo pitkään pyöritellyt ajatusta mielessäni, että PervParkiin lähtisin. Minulla ei kuitenkaan ole seuralaista

...mutta tuttuja sinulla kyllä on, Normandie. :) Ellei meidän flunssaisuus jatku ihan koko viikkoa, tullaan Robertin kanssa vilauttamaan meidän uutta lemmikkinaarasta. Hyvin voidaan varmaan myös mennä yhdessä jos niin sovitaan.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #62 : 07.02.2016, 18:34 »
Olen jo pitkään pyöritellyt ajatusta mielessäni, että PervParkiin lähtisin. Minulla ei kuitenkaan ole seuralaista

...mutta tuttuja sinulla kyllä on, Normandie. :) Ellei meidän flunssaisuus jatku ihan koko viikkoa, tullaan Robertin kanssa vilauttamaan meidän uutta lemmikkinaarasta. Hyvin voidaan varmaan myös mennä yhdessä jos niin sovitaan.

Kiitos peura  :) Toivottavasti te parannutte lauantaihin mennessä, niin pääsette Robertin kanssa tuota naarastanne vilauttamaan PervParkkiin. Minä jätän nämä bileet vielä väliin, mutta aivan varmasti PervPark-neitsyys lähtee tänä vuonna  :love:

Wildclub

  • Vieras
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #63 : 08.02.2016, 14:36 »
Toivottavasti pian kaikki flunssat on selätetty ja pääsette mukaan la:na.

Uusia on mukana jokaisessa illassa ja sehän onkin parasta päästä tutustumaan uusiin ihmisiin. Millaista illassa on aiemmin ollut voit lukea sivuilla olevista tarinoista, tosin jokaisella on tietysti hyvin erilainen mieltymystensä mukainen ilta.

Kutsukirjeemme lähti vieraille eilen illalla ja moni onkin sen varmaan jo lukenut. Mikäli joku haluaa vielä mukaan iltaan niin mailia pervparkin mailiin vaan tulemaan. Kutsuvieraslistallemme voi liittyä sivujemme kautta ja sieltä voi halutessaan myös poistua linkkiä painamalla.

Mietimme vielä muutaman tiimiläisen kesken olisiko sitä höpönä kissana, vahtikoirana, emäsikana vai luikertelisi illan käärmeenä pitkin lattioita ?  Niin ja jonkunhan on kaitsettava myös eläimiä;)

La:na odottelemme teitä. Nähdään!

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #64 : 08.02.2016, 15:44 »
Toivottavasti pian kaikki flunssat on selätetty ja pääsette mukaan la:na.

Uusia on mukana jokaisessa illassa ja sehän onkin parasta päästä tutustumaan uusiin ihmisiin. Millaista illassa on aiemmin ollut voit lukea sivuilla olevista tarinoista, tosin jokaisella on tietysti hyvin erilainen mieltymystensä mukainen ilta.

Kutsukirjeemme lähti vieraille eilen illalla ja moni onkin sen varmaan jo lukenut. Mikäli joku haluaa vielä mukaan iltaan niin mailia pervparkin mailiin vaan tulemaan. Kutsuvieraslistallemme voi liittyä sivujemme kautta ja sieltä voi halutessaan myös poistua linkkiä painamalla.

Mietimme vielä muutaman tiimiläisen kesken olisiko sitä höpönä kissana, vahtikoirana, emäsikana vai luikertelisi illan käärmeenä pitkin lattioita ?  Niin ja jonkunhan on kaitsettava myös eläimiä;)

La:na odottelemme teitä. Nähdään!
Näin paljon eläimiä :)

Pitäisikin tohon köysitouhun kouluttautumiseen liästä viellä lasson käyttö. Sitä kun ei ole yhtään. Ja nyt vois olla käyttöä ;)

hellävetoketju

  • Vieras
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #65 : 09.02.2016, 02:54 »
Jostain syystä minun Android prkleeni ei avaa ohjekarttaa jonka sain joten kysymys etkoilta löytyykö sieltä joku joka opastaa perille bilepaikaille :D

orja teemu

Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #66 : 09.02.2016, 08:20 »
Jostain syystä minun Android prkleeni ei avaa ohjekarttaa jonka sain joten kysymys etkoilta löytyykö sieltä joku joka opastaa perille bilepaikaille :D
Kyllä löytyy :)

hellävetoketju

  • Vieras
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #67 : 09.02.2016, 19:12 »
Super hienoa kiitos teemu

Classic76

  • Vieras
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #68 : 09.02.2016, 21:43 »
Influenssan p*rk*le taitaa estää osallistumisen.  >:( Onneksi seuraavat kekkerit ovat jo kuukauden päästä.

orja teemu

Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #69 : 10.02.2016, 18:09 »
Oikein mukavaa pikkulauantain iltaa.

Sieltä se tulee ja todellakin kartano on valmis että tekin tulette. Viihtymään, nauttimaan niin talosta, tarjonnasta kuin myös tietenkin toisistanne.
Touhua ja toimintaa on myös biletiimi turauttanut tulevaksi. Pyöritä runkkua peli tekee come backin, nyt ilman erillistä ohjausta vaativana. Ei sitten muuta kuin vahinko kiertoon eli runkku karuselliin ;D.
Onnenpyörä jauhaa voittoja joka pyöräytyksellä, tällä kertaa kuitenkin nimet puuttuvat taulusta. Pyöritä itsellesi väri, etsi henkilökunnan edustaja ja kerro hänelle väri ja nauti voitostasi.
Aie-laput auttaa eksynyttä ujoa tai rohkeampaakin toitottaen puolestasi himojasi.
Lemmikki näyttely jossa kisailee tuomareiden suosiosta kymmenen elikkoa, lahjonnan uskon olevan mahdollista, hih tulosta se tuskin tuottaa mutta yrittää kannattaa. Myös yleisön suosikki palkitaan joten lahjottavaa riittää silläkin saralla lemmikeillä, jos sen uskoo voiton suovan.
Paras pukeutuja palkitaan tietenkin.
Bilevosumme horottaa pitkin kartanoa alistuen irstaisiin menoihin mekko heiluen.

Mutta vaikka me mitä tehtäisiin niin TE nämä bileet teette ja te olette se suola vaikka täällä aurinko sirkus esiintyisi.
Lämpimästi tervetuloa ihan joka iikka ja hulda.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #70 : 10.02.2016, 18:14 »
Jos minun katti ei palkintoa voita niin minähän teille vaikka kuutamot näytän!  >:D

orja teemu

Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #71 : 11.02.2016, 06:14 »
Jos minun katti ei palkintoa voita niin minähän teille vaikka kuutamot näytän!  >:D
Voitto tai ei. Kyllä me silti voidaan kuutamot kattoo.
Eilisestä voitelusta jäi sit ihan kokonaan tuulettamatta nuo etkot vltavassa. Tuo kuppila sijaitsee Helsingin rautatieaseman vieressä, siis hyvien kulkuyhteyksien välittömässä läheisyydessä. Veturina täällä toimii Angelika. Ja tämä siis 1730 ja sieltä sitten kohti kartanoa 1900.

Tuulia

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 311
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #72 : 11.02.2016, 18:47 »
Hei, kaksi yötä bileisiin!

Muistakaahan olla ajoissa paikalla. Klo 21 on bilevosun esittely ja heti sen jälkeen alkaa lemmikkinäyttely. Jos haluat itse osallistua kisaamaan mahtavista palkinnoista, kannattaa tulla mahd aikaisin.  Vain 10 ensimmäiseksi ilmoittautunutta pääsee mukaan..

Nähdään lauantaina.

Ai niin, kun on ollut kovasti puhetta fistauksesta näiden bileiden yhteydessä, niin saattaa olla, että bileissä on fistattava/sträpättävä persekin loppuillasta käytössä. Joten tule vinkkaamaan, jos haluat kokeilla..


Wildclub

  • Vieras
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #73 : 12.02.2016, 12:46 »
Laiteltiin juuri häkit iltaa varten Teemun ja Amsun kanssa kuntoon. Baarissa on yksi, kaksi löytyy esitysaulasta. Näihin mahtuu useampia elukoita kerralla. Myös  jokaisessa kerroksessa on kalterihäkitt ja niitä on 3. Kiinnityskohtia on eläimille ympäri taloa. Kurittomille 2 ulkohäkkiä ja koirankoppi takapihalla ;)  Siis kytkemispisteitä löytyy. Polvisuojat kannattaa ottaa mukaan jos eläimet liikuskelevat paljon.


windmillsw

  • Vieras
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #74 : 13.02.2016, 00:25 »
Niin,

Yllätyksellinen la illan seura.
Onko lippu sulle ja mulle?
laita YV

windis