Kirjoittaja Aihe: Tampereen 2H + K -miitti to 18.8. klo 18- alkaen: tissit  (Luettu 3804 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampereen 2H + K -miitti to 18.8. klo 18- alkaen: tissit
« Vastaus #15 : 18.08.2016, 21:23 »
Hnngg, heikolta näyttää. Taitaa HoMM3 viedä voiton tänään. Vaikka olihan se miitti parempaa kun saaminen. :D
HoMM 3 on ehkä ainoita hyväksyttäviä syitä jäädä pois, vaikkakin se väkisin ottaminen oli hyvä idea myös. Tosin missasit aika monta "hyvää" vitsiä.

---

Setämies kiittää ja kumartaa tästä kesästä, ens viikosta eteenpäin oon vähän heikommin maisemissa. Saavun kyllä jokaiseen miittiin johon kykenen, ja viimeistään joulukuussa olen taas kokonaan teidän. Pikkuinen lupaili, että järjestää miittejä sillä välin kun mää oon pois.

Ihan parasta että ootte viikko toisensa jälkeen vaivautuneet paikalle!

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Vs: Tampereen 2H + K -miitti to 18.8. klo 18- alkaen: tissit
« Vastaus #16 : 18.08.2016, 21:54 »
Hnngg, heikolta näyttää. Taitaa HoMM3 viedä voiton tänään. Vaikka olihan se miitti parempaa kun saaminen. :D
HoMM 3 on ehkä ainoita hyväksyttäviä syitä jäädä pois, vaikkakin se väkisin ottaminen oli hyvä idea myös. Tosin missasit aika monta "hyvää" vitsiä.

---

Setämies kiittää ja kumartaa tästä kesästä, ens viikosta eteenpäin oon vähän heikommin maisemissa. Saavun kyllä jokaiseen miittiin johon kykenen, ja viimeistään joulukuussa olen taas kokonaan teidän. Pikkuinen lupaili, että järjestää miittejä sillä välin kun mää oon pois.

Ihan parasta että ootte viikko toisensa jälkeen vaivautuneet paikalle!

Ei nää vatsalihakset ihan itsestään kato kehity! Kiitos itelles kun järkkäilit kesän verran miittejä, eiköhän tästä jo meleke tapa saatu, vai mitä?

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampereen 2H + K -miitti to 18.8. klo 18- alkaen: tissit
« Vastaus #17 : 18.08.2016, 22:02 »
Ei nää vatsalihakset ihan itsestään kato kehity! Kiitos itelles kun järkkäilit kesän verran miittejä, eiköhän tästä jo meleke tapa saatu, vai mitä?
Eiköhän saatu, ja jatketaan aina kun mahdollista. Mää huutelen jos tarvin tuuraajaa, mutta toistaiseksi hoidetaan jatkossa miitit yhdessä tuon pikkuisen kans.

nti N

Vs: Tampereen 2H + K -miitti to 18.8. klo 18- alkaen: tissit
« Vastaus #18 : 19.08.2016, 00:20 »
Mulla piti olla töitä, jotka peruuntui. Sitten unohdin itseni treenailemaan, niin unohdin tämän. Ja silti jäi kotona kaikki tekemättä. Ei mennyt ihan putkeen.

Tosin, näin sentään parit tissit.