Äänestys

Kuinka paljon omassa suhteessasi saisi olla enintään ikäeroa (suuntaan tai toiseen)?

0v
0 (0%)
1-5v
64 (9.7%)
6-10v
202 (30.7%)
11-15v
154 (23.4%)
16-20v
106 (16.1%)
21-25v
53 (8.1%)
26-30v
20 (3%)
yli 30v
58 (8.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 246

Kirjoittaja Aihe: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?  (Luettu 74762 kertaa)

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #270 : 11.02.2017, 21:12 »
Mikä tahansa toimiva on sopiva ikäero. Näin.

Silti nettisovelluksissa itselläni on - 8 + 3 -suodatin iälle, hah.  :D Ainakin pidemmille suhteille.

Sessiot ovat asia erikseen, ainakin itselleni. Tuosta huolimatta yli kymmenen vuotta nuorempi tapaus on itselleni poikkeus.

Kahvilla olen "sillä mielellä" käynnyt korkeintaan itseäni kolme vuotta vanhemman naisen kanssa. Mikä on sinänsä hassua, sillä pidän enimmäkseen kypsien ja elämää nähneiden naisten seurasta.


Tuosta voisi kai sitten kiteyttää, että kahvit juodaan itseä vanhempien naisten seurassa ja sessioidaan nuorempien naisten kanssa!  ;D





Teateli

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #271 : 11.02.2017, 22:03 »
+5 menee vielä hyvin, mutta siitä ylöspäin alan pohtia tarkemmin asiaa +10 asti. Nuorempikin käy, mutta 25-vuotiaalle 20-vuotias alkaa olla vähän liian nuori. Jos olisin sessioista kiinnostunut, en varmaan välittäisi iästä niin paljoa. Ja kuten tässä aiemminkin ollaan todettu, kemiat on ne tärkeät.

Peruspulu

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #272 : 12.02.2017, 01:54 »
Mielestäni mies voi olla naista huomattavastikin (10-20 v.) vanhempi, mutta toisinpäin ei ikäero suhteessa toimi.

Lohikeisari

Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #273 : 12.02.2017, 12:45 »
En oikein pidä tota ikäeroa oikein minään, ainakaa numerot ei ole kovin hyvä laskuri. Tietty olemuksen pitää miellyttää ja jos siitä tulee mummo mieleen niin se nyt vaan eroottisessa mielessä ole hyvä viba. Mut olen vanilijamaailmassa tavannut 20+ ihmisiä, joista on tullut mummo mieleen ja se on aikamoinen turn off.


hermit

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #274 : 12.02.2017, 14:06 »
Vanhemmalla naisella on monesti sellaista auktoriteettia, jota nuoremmalta voi olla vaikea löytää. Tietää kokemuksella mitä haluaa ja mitä haluaa toiselle antaa.
Mutta nuorena vitsa väännettävä ::)

Tigrita

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 139
  • Galleria
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #275 : 12.02.2017, 15:01 »
Mitä vanhemmaksi elän, sitä suurempi on ikähaarukkakin. Olisi ikävä menettää hieno suhde vain siksi, että pitää toista väärän ikäisenä, eikä siksi halua edes tutustua toiseen, vaikka kuinka muuten kipinöisi.

Nick

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #276 : 12.02.2017, 17:45 »
Ei väliä, persoonallisuudet ratkaisee.

Jasse

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #277 : 28.02.2017, 10:32 »
Tähän on vaikea vastata. En ole koskaan seurustellut, joten en ole asiaa joutunut miettimään omalta kohdaltani. Kuitenkin sanoisin, että se mikä itsestäsi ja toisestasi tuntuu hyvältä! Itseäni ovat aina kiinnostaneet kypsät naiset (siis ei mummot kuitenkaan, mutta tiedätte mitä tarkoitan). Tulen toimeen myös nuorempien kanssa (siis parikymppisistä ylöspäin), mutta kyllä ne aikuiset naiset ovat vaan jotain. Niin ja MILF:t kiinnostaa aina.. :P

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #278 : 28.02.2017, 13:21 »
En muista olenko vastannut tähän ketjuun jo aikaisemmin. Mutta jos olen, olen varmasti toitottanut, että ikä on vain numeroita. Nyt muutaman kerran pääni mäntyyn kopauttaneena alan taas kallistua sille kannalle, että iällä on merkitystä. Poikkeustapaukset ovat sitten erikseen.

Hra K

Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #279 : 28.02.2017, 15:49 »
En muista olenko vastannut tähän ketjuun jo aikaisemmin. Mutta jos olen, olen varmasti toitottanut, että ikä on vain numeroita. Nyt muutaman kerran pääni mäntyyn kopauttaneena alan taas kallistua sille kannalle, että iällä on merkitystä. Poikkeustapaukset ovat sitten erikseen.

"Ikä on vain numeroita, jotka on kaiverrettu mäntyyn"?
Koko perheen uuspervosanakirja, s.16

Yatsuatari

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #280 : 03.03.2017, 22:33 »
Omasta mielestäni varsinaisia numeroita tärkeämpää on totta kai osapuolien välinen kemia, mutta tähän asti olen hyvin pitkälti pitäytynyt kumppaneissa joiden ikä on ollut +/-5 omaan ikääni nähden. Miehissä preferoin vanhempaa, tyttöystävät taasen kaikki olleet nuorempia. Tällä saumaa kun oma ikä alkaa vielä kakkosella, en usko että mistään tulisi mitään yli 5 vuotta nuoremman heilan kanssa, vanhemmista taas.. 10 vuottakin voisi varmaan toimia, kunhan mies ei minua pitäisi aivan kakarana kiinnostusteni takia.

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #281 : 04.03.2017, 17:35 »
Pidän itseäni vanhemmista miehistä,vastasin 11-15.v.
Koska itseä nyt nelikymppisenä ei hirveesti houkuttele esim mua 30.v vanhemmat miehet.
Eikä taas ihan parikymppiset pojatkaan.
Mutta ei voi varmaksi sanoa  :)
« Viimeksi muokattu: 06.03.2017, 15:41 kirjoittanut kuunlilja »

Jasse

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #282 : 06.03.2017, 10:07 »
Pidän itseäni vanhemmista miehistä,vastasin 11-15.v.
Koska itse nyt nelikymppisenä ei hirveesti houkuttele esim mua 30.v vanhemmat.
Eikä taas ihan parikymppisetkään.
Mutta ei voi varmaksi sanoa  :)

Kypsyys myös kiihottaa, ainakin minua. Tulisi aika tavalla setäolo, jos painaisin nyt jotain parikymppistä.. :D Yleensäkin ottaen katsotaan kieroon, jos seurustellaan / vehtaillaan teinin kanssa (ns. toyboy-ilmiö).

aliisamak

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #283 : 06.03.2017, 10:24 »
Itselleni noin 10-20 vuotta vanhemmat miehet ovat  :love:

kingrat

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #284 : 08.03.2017, 23:45 »
Iän myötä on se ikähaarukka aikansa kasvanut, mutta nyt 56v ei enää oikein sinne tästä +15 kärsi mennä  ;D, vastasin kuitenkin 11-15. Ainakin alaspäin käy, kyllä nelikymppistä pitää jo aikuisena ajatella  :love: