Äänestys

Kuinka paljon omassa suhteessasi saisi olla enintään ikäeroa (suuntaan tai toiseen)?

0v
0 (0%)
1-5v
64 (9.7%)
6-10v
202 (30.7%)
11-15v
154 (23.4%)
16-20v
106 (16.1%)
21-25v
53 (8.1%)
26-30v
20 (3%)
yli 30v
58 (8.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 246

Kirjoittaja Aihe: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?  (Luettu 74730 kertaa)

Gustavsson

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #90 : 30.05.2013, 19:00 »
Liian suuri ikäero on haitallista. Ok puumat sA hyvää seksiä ja äijjät kanssa, mutta onko sitten muuta yhteistä?
En mä ainakaan jaksaisi jotain 25 bilehirmua vierellä, ottaisin mieluummin +40 v.
Minusta ikäero tuossa ei ole se olennainen haitta, vaan luonteenpiirteiden ero. Tunnen 18- ja 40+ bilehirmuja ja samalla ikähaarukalla tyyppejä, jotka tykkää istua kotona ja lukea, sekä lisäksi kaikenlaisia ihimisiä siitä välistä. Toki esim. opiskelu- ja työkuviot tekee iän puolesta eroja elämäntilanteisiin, mutta ensisijaisesti näkisin että hengenheimolaisuus ratkaisee tässäkin asiassa eikä syntymävuosi.

Koo

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #91 : 30.05.2013, 19:10 »
Aika lailla vastaukset liippaavat sitä pari- tai seurustelusuhdetta, olen huomaavinani.

Mutta itse kysymyshän ei sitä erottele minkälainen suhde on kyseessä joten voi hyvällä omatunnolla laitta lusikan soppaan  8)

Mielelläni sanoisin, että  - lainaan tässä erään liian nuoren suolichattaajan kommenttia itselleni - "tiätsä et ikä on niinqu vaan numba" mutta valehtelisin.. . minulle alaspäin saa olla eroa vaikka hur så mycket mutta itseäni vanhempien kanssa en keksi mitään yhteistä.

SpankingDaddy

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #92 : 30.05.2013, 19:18 »
Vastasin tuohon, että 11-15  vuotta ja Mies vanhempi.
Uudet kansainväliset tutkimuksetkin ( en muista linkkiä ) ovat päätyneet samaan lopputulokseen, että tuo on paras vaihtoehto.

misuli_n

Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #93 : 30.05.2013, 19:20 »
minä en ottaisi enään samanikäistä miestä.
Miehillä kun alkaa 50+ kaikenlaiset vaivat.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #94 : 30.05.2013, 19:23 »
minä en ottaisi enään samanikäistä miestä.
Miehillä kun alkaa 50+ kaikenlaiset vaivat.
Niinku mitkä vaivat?

misuli_n

Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #95 : 30.05.2013, 19:24 »
minä en ottaisi enään samanikäistä miestä.
Miehillä kun alkaa 50+ kaikenlaiset vaivat.
Niinku mitkä vaivat?

nauraa.. en tarkoittanut sinua Nicolaus.

Vaan sellaisia, joilla on vaikka esim. sydänvaivoja, en kestäisi katsoa uudestaan läheisen ihmisen elvytystä.
Siksi jos joskus ottaisin miehen, hänen pitäisi olla hyväkuntoinen, iästä riippumatta.

Fixx

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #96 : 30.05.2013, 19:30 »
minä en ottaisi enään samanikäistä miestä.
Miehillä kun alkaa 50+ kaikenlaiset vaivat.
Niinku mitkä vaivat?

nauraa.. en tarkoittanut sinua Nicolaus.

Vaan sellaisia, joilla on vaikka esim. sydänvaivoja, en kestäisi katsoa uudestaan läheisen ihmisen elvytystä.
Siksi jos joskus ottaisin miehen, hänen pitäisi olla hyväkuntoinen, iästä riippumatta.
Aivan samaa mieltä, paitsi vaihtaisin sanan "mies" tilalle "nainen".

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1358
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #97 : 30.05.2013, 19:34 »
Ystäväiset, saman kokeneena haluaisin muistuttaa, että se EI valitettavasti ole iästä kiinni, edesmenneeni oli aika minun ikäiseni  :-\

Enkä voi sille mitään, että aina vaan silmään tarttuu katukuvassakin ne minua vanhemmat miehet  :love:

zorro

Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #98 : 02.06.2013, 14:36 »
Itse kun lähentelee 50, niin huomaan että nuoremmat naiset viehättää enemmän ja enemmän, luultavasti kyse on myös sen oman rajallisuutensa sietämisestä/sietämättömyydestä... mutta toisaalta olen aina pitänyt nuoremmista naisista, siellä on vielä virtaa ja aidon tuntuista luottamusta tulevaan. Yleensäkin olen aika allerginen kyynisyydelle joka mielestäni on rakkauden vastakohta. Eihän kaikki ikäiseni naiset todellakaan ole kyynisiä, en halua sillä tavalla leimata, mutta mikä lie fetissi että erityisesti seksuaalisella puolella nuoremmat naiset kiihottaa enemmän. Voihan se olla myös ihan biologiaakin, elämän on jatkuttava, kuka on se hedelmällisin :D , vaikka ei tässä mitään lapsia olla enää tekemässäkään, kunhan jatkan löytöretkeä ;)

toisaalta pidän paljon keskusteluista vanhemman naisen kanssa, vaikka tämäkään ei ole oikeastaan iästä kiinni, vaan persoonasta...  ääh ei tähän ole yksisellitteistä vastausta.... jne....




Snooch86

Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #99 : 02.06.2013, 18:33 »
Kyl se valitettavan paljon ainakin minun iässäni vaikuttaa tuo ikähaarukka. Paljoa nuorempaa ei kehtaa katsella jo pelkästään sen takia että mokomat ovat usein elämässä ja suhteissa sen verran kokemattomia että siitä saa pelkkää päänsärkyä siitä meiningistä, viimeisin kokemus tästä hyvinkin tuore kun ei näkemyksiä saa vaan millään kohtaamaan.

Meitä on moneen junaan tietenkin ja varmasti löytyy hyvinkin kypsiä ja fiksuja nuorempia henkilöitä mutta vähemmän todennäköistä sitten niiden löytäminen.

... Niin itselläkään ikää edes kolmea kymmentä vielä että niin...  :-[

Jolene

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #100 : 02.06.2013, 20:44 »
Vastasin taannoin tänne ton 6-10v, mutta tapasin sitten herran joka on 11v vanhempi..  ;D

narttuli_bi

Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #101 : 02.06.2013, 20:53 »
Itselle taitaa olla se +6-15v vanhempi.  O:-)

subcat

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #102 : 03.06.2013, 00:00 »
Riipunee paljon henkilöstä.. Vastasin, että 16-20. Aika tapauskohtaista. Ehkä ihanne ois kuitenki et mies ois muutaman vuoden vanhempi.

Joyleaf

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #103 : 03.06.2013, 19:23 »
Vastasin 6-10 v ja ehdottomasti niinpäin, että mies on nuorempi. Puumaksi tuo D mua aina kutsuukin :P :love:

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #104 : 09.09.2014, 21:12 »
Ihmebantusta paluu ketjuun!  :)
http://www.youtube.com/watch?v=h32sSpLY7G0