Kirjoittaja Aihe: Kaverilista ei toimi?  (Luettu 4964 kertaa)

stinger

  • Vieras
Kaverilista ei toimi?
« : 19.07.2012, 22:46 »
Olen lisännyt kaveriksi ihmisiä, mutta he eivät näy kaverilistallani. Ovat hyväksyneet mut kaverikseen ja kun yritän uudelleen lisätä kaveriksi tulee viesti "Olet jo lisännyt hänet kaveriksesi" tms. Ollaan molemman (minä ja kaverini) sitä mieltä että toinen on kutsunut ja toinen hyväksynyt kaveriuden, mutta miksi silti kaverini ei näy kaverilistallani? Olen käynyt katsomassa kaverilistaa laajemmin (profiilisivullahan näkyy vaan sen verran kavereita kuin on itse määrännyt) mutta sielläkään ei näy että oltaisiin kavereina... Mikä neuvoksi?

Hermes

  • Vieras
Vs: Kaverilista ei toimi?
« Vastaus #1 : 20.07.2012, 16:58 »
Yleensä, kun tuollainen ilmoitus tulee, hyväksyminen kuitenkin vielä puuttuu jostain syystä.

Klikkaamalla profiilin asetuksissa kohdasta Yhteenveto -> Kaverit, tulee eri näkymä kuin klikkaamalla Muokkaa profiilia -> Kaverit/estolista. Jälkimmäisellä sivulla listataan kaverit, ja joka rivin päässä on mm. rasti, jolla kaverin pystyy poistamaan. Tuon listan alapuolella on toinen laatikko otsikolla "Kaverikutsut", tai  "Odottamassa olevat kaverikutsut" jos on itse ollut lähettäjänä. Kutsun saaneella on mahdollisuus hylätä kutsu (punainen rasti) tai hyväksyä se (kolme pikku-ukkoa), ja vasta sen jälkeen uusi kaveri näkyy molempien listalla.

Toivottavasti homma hoituu noilla ohjeilla, ja jos ei, niin mietitään sitten jotain muuta.




Mies maalta-69

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 359
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
Vs: Kaverilista ei toimi?
« Vastaus #2 : 22.08.2020, 17:52 »
Ongelma on yhä olemassa. Ei toimi kumpaankaan suuntaan. Tänään olen viestitellyt tästä jäsenen kanssa. Molemmat olemme yrittäneet pyytää toista kaveriksi..tuloksetta.

peltsi

  • Ribsimestari
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1194
  • Galleria
Vs: Kaverilista ei toimi?
« Vastaus #3 : 22.08.2020, 18:58 »
Täällä kaverilistatoiminto ainakin pelittää (olen päivittänyt omaa listaani vastikään), enkä muista että olisimme saaneet vastaavia virheilmoituksia tämän ketjun aloituspostauksen jälkeen.

Kaverikutsunhan voi tosiaan lähettää toisen käyttäjän profiilista löytyvän "Lisää kaverilistaan" -linkin kautta, jolloin kohteena oleva käyttäjä saa yksityisviestin lähettäjältä "Ilmoittaja", jossa kehotetaan hyväksymään tai hylkäämään pyyntö oman profiilin takaa löytyvän "kaverit/estolista" -näkymän kautta.

Jos tämä ei sinulla jostain syystä toimi, lähettäisitkö meille tilanteeseen liittyvän kuvakaappauksen ja pyytäisitkö kaveripyynnön vastaanottajaa tekemään samoin, niin voimme selvitellä asiaa tarkemmin?

Mies maalta-69

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 359
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
Vs: Kaverilista ei toimi?
« Vastaus #4 : 22.08.2020, 19:22 »
Täällä kaverilistatoiminto ainakin pelittää (olen päivittänyt omaa listaani vastikään), enkä muista että olisimme saaneet vastaavia virheilmoituksia tämän ketjun aloituspostauksen jälkeen.

Kaverikutsunhan voi tosiaan lähettää toisen käyttäjän profiilista löytyvän "Lisää kaverilistaan" -linkin kautta, jolloin kohteena oleva käyttäjä saa yksityisviestin lähettäjältä "Ilmoittaja", jossa kehotetaan hyväksymään tai hylkäämään pyyntö oman profiilin takaa löytyvän "kaverit/estolista" -näkymän kautta.

Jos tämä ei sinulla jostain syystä toimi, lähettäisitkö meille tilanteeseen liittyvän kuvakaappauksen ja pyytäisitkö kaveripyynnön vastaanottajaa tekemään samoin, niin voimme selvitellä asiaa tarkemmin?
Nyt onnistui. Kaveriehdokkaalla sama ilmoitus, kun tässä. https://www.bdsmbaari.net/index.php?action=profile;area=pictures;u=25328;view=16248
« Viimeksi muokattu: 22.08.2020, 22:15 kirjoittanut Mik-1969 »