Kirjoittaja Aihe: Ulkonäköjutuista  (Luettu 47115 kertaa)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #90 : 16.12.2018, 12:51 »
Olen tässä miettinyt, että millainen miehen vartalo noin yleisimmin viehättää naisia?

Kuusi sivua käsitelty yhden miehen epävarmuutta ulkonäkönsä suhteen.
Olisiko jo aika siirtyä miettimään aihetta joka koskettaa muitakin kuin vain tätä yhtä ihmistä.
Laajennetaanko kysymys koskemaan myös naisten vartaloa. Mikä viehättää.

Lisko

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 91
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #91 : 16.12.2018, 13:54 »
Olen tässä miettinyt, että millainen miehen vartalo noin yleisimmin viehättää naisia?

Kuusi sivua käsitelty yhden miehen epävarmuutta ulkonäkönsä suhteen.
Olisiko jo aika siirtyä miettimään aihetta joka koskettaa muitakin kuin vain tätä yhtä ihmistä.
Laajennetaanko kysymys koskemaan myös naisten vartaloa. Mikä viehättää.

Ladyn ensimmäiseen vastaukseen yhdyn eli on nainen sitten miten enkelikasvoinen, treenattu ja pyöreäpyllyinen tahansa niin se mitä on korvien välissä merkkaa vähintään yhtä paljon - ei niitä voi erottaa.

Kun kaikki henkilön ulkoiset ja sisäiset ominaisuudet laskee yhteen niin muuttujia on niin paljon ettei yhtä vastausta voi antaa. Kokonaisuus on se mikä ratkaisee.

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #92 : 16.12.2018, 15:35 »
Olen tässä miettinyt, että millainen miehen vartalo noin yleisimmin viehättää naisia?

Kuusi sivua käsitelty yhden miehen epävarmuutta ulkonäkönsä suhteen.
Olisiko jo aika siirtyä miettimään aihetta joka koskettaa muitakin kuin vain tätä yhtä ihmistä.
Laajennetaanko kysymys koskemaan myös naisten vartaloa. Mikä viehättää.

Naisessa viehättää vähärasvainen, mutta kuitenkin muodokas vartalo. Tiimalasimainen malli, lantio naisellisen leveä, ei miehisen kapea. Iso perse on aina plussaa niin kauan, kun se ei ole iso lihavuuden takia. Rinnat pitää olla, mutta ei tarvite mitään valtavia olla. Miehellä näkyvät lihakset, suonet ja luut ovat vaan plussaa, mutta naisessa olisi hyvä olla vähän pehmeyttä, ei ihan "ripped". Fitness typyissä ei ole mitään vikaa, paitsi kun kuihtuvat kisakuntoon.
Pidän pitkistä hiuksista, sopusuhtaisen mallisista kasvoista ja hyvästä ihosta. Karvoja ei pahemmin tukkaa lukuun ottamatta saisi olla.

Sitten heti perään todettakoon, että varmaan jokainen näistä yleislinjoista on joskus jonkun panon kanssa tullut rikottua, mutta tuossa yleisvastaus siitä, minkä näköisestä naisesta pidän. Se vastaus, joka naisten mielestä näyttää olevan aika ylivoimaista antaa miehistä.

scar

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #93 : 16.12.2018, 15:44 »
Ylivoimaista tai sitten ei ole mitään tarkkaa listausta olemassa. Itseäni viehättää tietyt luonteenpiirteet eniten- Huumorintaju kilpailee ystävällisyyden kanssa ykköspaikasta, isovarpaan asentoa unohtamatta  :))

Nämä siis omalla kohdalla- enkä ole puhdasverinen hetero eli että sukupuoli ei ole se ykköshommeli-

Nimim.ikiaikainen skinkku

ofelia

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #94 : 16.12.2018, 18:27 »
Ei minullakaan ole antaa mitään tarkkaa ulkonäkömieltymystä mikä olisi absoluuttisesti ylitse muiden. Aika erinäköiset ihmiset voivat miellyttää silmää. Viehätys tulee enemmän olemuksesta, ilmeistä, eleistä, ryhdistä, puhetyylistä, käytöksestä, muiden ihmisten huomiomisesta ja siinä ulkonäön yksityiskohdat jäävät sivuseikaksi. Siisti ulkoinen olemus on sellainen minkä voisi mainita yhtenä yhtenä miellyttävänä ulkonäöllisenä seikkana, siis siististi leikatut/ajellut hiukset, kantajalleen sopivat puhtaat, hyvin istuvat ja ehjät vaatteet, ei lävistyksiä kasvoissa elleivät sovi muuten tyyliin. Enkä tarkoita tällä sliipattua pukumiestä, vaan sama toimii niin eräjormalla kuin hevarillakin.

Ori

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #95 : 16.12.2018, 19:47 »
Naisessa viehättää perverssi mieli/huumorintaju. Pitkät hiukset ja joskus nuttura kireällä toimisto tyyli. Tiukka perse ja kalapuikon muotoon ajellut pillukarvat :P Hyvä imukyky on myös plussaa... tykkään myös kainalossa kehräävistä kissoista jotka tuoksuu hyvälle eikä piereskele  :o
« Viimeksi muokattu: 16.12.2018, 21:19 kirjoittanut Ori »

vila

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #96 : 16.12.2018, 19:57 »
Naisessa viehättää vähärasvainen, mutta kuitenkin muodokas vartalo. Tiimalasimainen malli, lantio naisellisen leveä, ei miehisen kapea. Iso perse on aina plussaa niin kauan, kun se ei ole iso lihavuuden takia. Rinnat pitää olla, mutta ei tarvite mitään valtavia olla. Miehellä näkyvät lihakset, suonet ja luut ovat vaan plussaa, mutta naisessa olisi hyvä olla vähän pehmeyttä, ei ihan "ripped". Fitness typyissä ei ole mitään vikaa, paitsi kun kuihtuvat kisakuntoon.
Pidän pitkistä hiuksista, sopusuhtaisen mallisista kasvoista ja hyvästä ihosta. Karvoja ei pahemmin tukkaa lukuun ottamatta saisi olla.

Ylläolevaa voidaan kai pitää miesten suhteen aika klassisena vastauksena. Sehän on vain preferenssi, joilla harva mitään enkä ainakaan itse pidä noin tarkkoja ulkonäkökriteereitä väärinä (vaikka itse harvoin niihin sovin).

Mutta se miksi tartuin tähän on, että haluan kysyä: Miksi miehet kohtelevat usein alentavasti ja huonosti naisia jotka eivät sovi yllämainittuun kriteeristöön? Miksi monille miehillä on niin kovin hankalaa kunnioittaa naista, jota eivät pidä seksuaalisesti viehättävänä? Naisillahan on se kuuluista friendzone, mutta monilla miehillä ei vaikuta olevan.

En nyt syytä kaikkia miehiä tästä, mutta etenkin nuoremmilla miehillä vaikuttaa usein olla ongelmallinen suhde siihen kuinka kohdellaan naisia jotka eivät ole ulkonäöltään "pantavia". Jopa peruskäytöstavat unohtuvat, esim. saatetaan ignorata keskustella, unohtuu vastata tervehdykseen tms.. Olen joskus miettinyt, että onko kyse ihan lähtökohtaisesti siitä että nainen seksuaalisoidaan niin voimakkaasti ettei voida edes ajatella ystävyyttä "ei-pantavan" naisen kanssa? Keski-ikäisillä miehillä tuntuu olevan paljon ongelmattomampi suhde naisiin eli nainen on olemassa imisenä myös silloin kun hän ei kiinnosta seksuaalisesti.



Draugo

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #97 : 16.12.2018, 20:05 »
Naisessa viehättää vähärasvainen, mutta kuitenkin muodokas vartalo. Tiimalasimainen malli, lantio naisellisen leveä, ei miehisen kapea. Iso perse on aina plussaa niin kauan, kun se ei ole iso lihavuuden takia. Rinnat pitää olla, mutta ei tarvite mitään valtavia olla. Miehellä näkyvät lihakset, suonet ja luut ovat vaan plussaa, mutta naisessa olisi hyvä olla vähän pehmeyttä, ei ihan "ripped". Fitness typyissä ei ole mitään vikaa, paitsi kun kuihtuvat kisakuntoon.
Pidän pitkistä hiuksista, sopusuhtaisen mallisista kasvoista ja hyvästä ihosta. Karvoja ei pahemmin tukkaa lukuun ottamatta saisi olla.

Ylläolevaa voidaan kai pitää miesten suhteen aika klassisena vastauksena. Sehän on vain preferenssi, joilla harva mitään enkä ainakaan itse pidä noin tarkkoja ulkonäkökriteereitä väärinä (vaikka itse harvoin niihin sovin).

Mutta se miksi tartuin tähän on, että haluan kysyä: Miksi miehet kohtelevat usein alentavasti ja huonosti naisia jotka eivät sovi yllämainittuun kriteeristöön? Miksi monille miehillä on niin kovin hankalaa kunnioittaa naista, jota eivät pidä seksuaalisesti viehättävänä? Naisillahan on se kuuluista friendzone, mutta monilla miehillä ei vaikuta olevan.

En nyt syytä kaikkia miehiä tästä, mutta etenkin nuoremmilla miehillä vaikuttaa usein olla ongelmallinen suhde siihen kuinka kohdellaan naisia jotka eivät ole ulkonäöltään "pantavia". Jopa peruskäytöstavat unohtuvat, esim. saatetaan ignorata keskustella, unohtuu vastata tervehdykseen tms.. Olen joskus miettinyt, että onko kyse ihan lähtökohtaisesti siitä että nainen seksuaalisoidaan niin voimakkaasti ettei voida edes ajatella ystävyyttä "ei-pantavan" naisen kanssa? Keski-ikäisillä miehillä tuntuu olevan paljon ongelmattomampi suhde naisiin eli nainen on olemassa imisenä myös silloin kun hän ei kiinnosta seksuaalisesti.

Yksi mahdollisuus on että luet liikaa noihin tilanteisiin. On ihan mahdollista että kyseiset miehet eivät yksinkertaisesti ole kiinnostuneita hankkimaan naisystäviä jotka ovat vain ystäviä vaan haluavat olla vain miesporukassa. Varmasti jollakin tuon tyyppisiä ongelmia löytyy, mutta tilanne saattaa myös olla yksinkertainen. Miesten tulee hyväksyä se että joku tietty nainen ei halua hänen kanssaan suhdetta mutta vastaavasti naisten tulee hyväksyä se että joku tietty mies ei halua olla hänen kanssaan vain kaveri.

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #98 : 16.12.2018, 20:56 »
Itse en näe yhteyttä sen välillä, että suosin seksuaalisessa kanssakäymisessä itseäni viehättäviä ihmisiä, ja sillä, etten osaisi käyttäytyä kohteliaasti muitakin kohtaan.

vila

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #99 : 16.12.2018, 21:19 »
Naisessa viehättää vähärasvainen, mutta kuitenkin muodokas vartalo. Tiimalasimainen malli, lantio naisellisen leveä, ei miehisen kapea. Iso perse on aina plussaa niin kauan, kun se ei ole iso lihavuuden takia. Rinnat pitää olla, mutta ei tarvite mitään valtavia olla. Miehellä näkyvät lihakset, suonet ja luut ovat vaan plussaa, mutta naisessa olisi hyvä olla vähän pehmeyttä, ei ihan "ripped". Fitness typyissä ei ole mitään vikaa, paitsi kun kuihtuvat kisakuntoon.
Pidän pitkistä hiuksista, sopusuhtaisen mallisista kasvoista ja hyvästä ihosta. Karvoja ei pahemmin tukkaa lukuun ottamatta saisi olla.

Ylläolevaa voidaan kai pitää miesten suhteen aika klassisena vastauksena. Sehän on vain preferenssi, joilla harva mitään enkä ainakaan itse pidä noin tarkkoja ulkonäkökriteereitä väärinä (vaikka itse harvoin niihin sovin).

Mutta se miksi tartuin tähän on, että haluan kysyä: Miksi miehet kohtelevat usein alentavasti ja huonosti naisia jotka eivät sovi yllämainittuun kriteeristöön? Miksi monille miehillä on niin kovin hankalaa kunnioittaa naista, jota eivät pidä seksuaalisesti viehättävänä? Naisillahan on se kuuluista friendzone, mutta monilla miehillä ei vaikuta olevan.

En nyt syytä kaikkia miehiä tästä, mutta etenkin nuoremmilla miehillä vaikuttaa usein olla ongelmallinen suhde siihen kuinka kohdellaan naisia jotka eivät ole ulkonäöltään "pantavia". Jopa peruskäytöstavat unohtuvat, esim. saatetaan ignorata keskustella, unohtuu vastata tervehdykseen tms.. Olen joskus miettinyt, että onko kyse ihan lähtökohtaisesti siitä että nainen seksuaalisoidaan niin voimakkaasti ettei voida edes ajatella ystävyyttä "ei-pantavan" naisen kanssa? Keski-ikäisillä miehillä tuntuu olevan paljon ongelmattomampi suhde naisiin eli nainen on olemassa imisenä myös silloin kun hän ei kiinnosta seksuaalisesti.

Yksi mahdollisuus on että luet liikaa noihin tilanteisiin. On ihan mahdollista että kyseiset miehet eivät yksinkertaisesti ole kiinnostuneita hankkimaan naisystäviä jotka ovat vain ystäviä vaan haluavat olla vain miesporukassa. Varmasti jollakin tuon tyyppisiä ongelmia löytyy, mutta tilanne saattaa myös olla yksinkertainen. Miesten tulee hyväksyä se että joku tietty nainen ei halua hänen kanssaan suhdetta mutta vastaavasti naisten tulee hyväksyä se että joku tietty mies ei halua olla hänen kanssaan vain kaveri.

Tuon pointin kyllä ymmärrän. Se on sinänsä ihan ymmärrettävää, mutta joillakin miehillä tämä menee jo työelämän puolelle. Eli jos nainen on ikänsä, ulkonäkönsä, parisuhdestatuksen tai jonkun muun syyn vuoksi "off the radar" niin häneen ei osata suhtautua ihmisenä ja tasavertaisena työkaverina. Toki jos nainen sitten piippaa tutkassa niin ei häneen osata suhtautua ihmisenä sittenkään - vaan mennään ihan sekaisin. En siis nyt puhu vain omista kokemuksistani, joskin myös minulla on niitä. Ehkä tämä on joku sellainen "hyvät naiset" vs "huonot naiset"-asettelu, joita miehet tuppaavat harrastamaan aika paljon.

Tuo käyttäytymismalli on sinänsä kummallinen, koska suurin osa parisuhteista taitaa alkaa nimenomaan tuttavapiirien kautta (ainakin kaikki omani). Joku esittelee jonkun toiselle ja kipinä syttyy. Jos suostuu puhumaan vaan "pantaville" naisille niin sehän johtaa väkisinkin seuranhakukeinojen rajallisuuteen. Ei voi tutustua kaverin "ruman" tyttöystävän kavereihin. Plus sellaisen miehen kanssa pariutuminen voi aiheuttaa naiselle sen, että kaverit kaikkoavat.

Ps. Kahlitsija, tämä tuli vain postauksestasi mieleen. En tarkoittanut sinua, enhän edes tunne sinua.

scar

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #100 : 16.12.2018, 22:03 »
Mulla menee aika over hilseen tuo heteronormatiivisuus..sekä se,että ystävä on "VAIN" ystävä.
Jos elää pitkään tilanteessa(jopa vuosikymmeniä),missä ei ole yhden yhtä ystävää,alkaa ystävyys nousta aika ultimaattisille tasoille.
Ymmärrän kyllä,eikä ole multa pois tippaakaan kenenkään mieltymykset,että silmät ja jalkoväli ohjaa elämässä.

Joskus tosin voi joutua harmitella,jos on aliarvostanut ystävyyden. En tosin usko pakottamiseen missään,edes ulkonäköasioissa,enkä kiistelyyn "makuasioissa"-Kukin tyylillään.

"Mistä tunnet sä ystävän,onko oikea sulle hän?Anna meren se selvittää,kuka viereesi jää..."
https://lyrics.fi/arja-saijonmaa/ystavan-laulu  ^-^

vila

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #101 : 16.12.2018, 22:28 »
Mulla menee aika over hilseen tuo heteronormatiivisuus..sekä se,että ystävä on "VAIN" ystävä.
Jos elää pitkään tilanteessa(jopa vuosikymmeniä),missä ei ole yhden yhtä ystävää,alkaa ystävyys nousta aika ultimaattisille tasoille.
Ymmärrän kyllä,eikä ole multa pois tippaakaan kenenkään mieltymykset,että silmät ja jalkoväli ohjaa elämässä.

+1

Aikuisiällä jo tuttavien hankkiminen on kohtuullisen haasteellista kun ihmisille pitäisi antaa aikaa - vaan missä sitä aikaa on. Sen vuoksi tuntuu ainakin itselleni vieraalta se, että joku voi valita että "joo sori en voi olla sun kaveri, koska sulla on erilaiset pissavehkeet kuin mulla".

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #102 : 16.12.2018, 22:31 »
Olen tässä miettinyt, että millainen miehen vartalo noin yleisimmin viehättää naisia?

Kuusi sivua käsitelty yhden miehen epävarmuutta ulkonäkönsä suhteen.
Olisiko jo aika siirtyä miettimään aihetta joka koskettaa muitakin kuin vain tätä yhtä ihmistä.
Laajennetaanko kysymys koskemaan myös naisten vartaloa. Mikä viehättää.

Se, mitä siinä ympärillä on. Olen siis vaate-esteetikko ja kennnnkulifettari, olen parit maiharit nuollutkin.  :D
Muotoja nuoleva musta nahka krhm.

Oikeesti mun mieltymyksillä ei ole väliä, mä vain tiedän mistä pidän ja se hyvin monesti käy yksiin sen kanssa mistä naiset pitää.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #103 : 17.12.2018, 12:27 »
Ötökkä, kai sinä ymmärrät että nämä kyselysi antavat sinusta sellaisen kuvan, että olet äärettömän epävarma?

Ainakin ne dominoivat Naiset, joita minä tunnen, kavahtavat tällaista epävarmuutta. Ei heistä kukaan luultavasti halua ryhtyä subin itsevarmuuden tukipylvääksi. Voivat varmasti auttaa sen kanssa, muttei subin itsevarmuus saa riippua dominoivasta täysin.

Ymmärrän kyllä nämä kyselysi, mutta kannattaa muistaa, että ne muokkaavat ihmisten mielikuvaa sinusta.

UW

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #104 : 17.12.2018, 13:31 »
.. mutta rohkeutta paljastaa epävarmuus  ;) joku voi myös viehättyä