Kirjoittaja Aihe: Ulkonäköjutuista  (Luettu 47112 kertaa)

UW

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #30 : 14.12.2018, 18:34 »
Saan yleensä joko naurua tai vittuilua jos puhun ylimääräisten kilojen poistamisesta kun eivät näy ilman paitaa  :D
Tulee näitä tietysti jonkun verran kelattu itsekkin. Naisia on monenlaisia. Hyvässä kunnossa oleva vartalo varmaan plussaa, toisaalta aika usein kuulee, että on miinusta jos liian pumpattu  ???

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #31 : 14.12.2018, 18:38 »

Luonteella toki mennään siitä tietystä pisteestä eteenpäin mutta lähinnä haen sitä, että mitä minun pitäisi tälle vartalolle tehdä? Ja kohtaanko tällä vartalolla liikkua kesällä ilman paitaa paikoissa joissa se on muutoin soveliasta..kuten festareilla?

Minkä takia sä oikeastaan kerjäät tuota tietoa meiltä?
Hyvä vartalo ei paikkaa huonoa itsetuntoa.

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #32 : 14.12.2018, 18:40 »
Jos kerran haluat tehdä jotain vartalollesi ja olet motivoitunut: hankkisin vähän lisää lihaksia tasaisesti koko vartaloon - en ole millään lailla asiantuntija, mutta lienee ulkonäön lisäksi hyötyä mutenkin, esim. painonhallinnalle se, että lihasmassaa on sopivasti. Mutta tietysti vain jos sellainen miellyttää sinua itseäkin.

Itse olen ollut suhteessa miesten kanssa, joiden pituudet on väliltä 168-193 cm, ja painot alipainoisesta reilusti ylipainoiseen, joten ei ole ainakaan mun miehet valikoituneet minkään tietyn ulkonäön perusteella.

Itse tykkään mm. pitkistä ja hoikista miehistä, joilla on kapea lantio ja leveät hartiat. Toinen mieluisa miestyyppi on skrode (mutta ei mikään bodari kuitenkaan) ja parrakas kaljupää. Mutta tosiaankin myös muunlaisia on elämässäni ollut.

latexbun

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #33 : 14.12.2018, 18:42 »
Kiitos tähän mennessä kommentoineille vastauksista ja erityisesti kehuista.

Josko muotoilisin kysymystä siten, että pitääkö minun tehdä jotakin? Vai kääntääkö nykyinen ulkonäkö päitä?

Tiedän, että ulkonäkö ei merkitse kaikkea mutta siihen kuitenkin ensimmäisenä kiinnitetään huomiota ja muodostetaan jonkinlainen käsitys tai mielikuva. Luonnettani en kuitenkaan voi tuoda esiin..ja sen suhteen tiedostan olevani erilainen ja väittäisin jopa, että hyvällä tavalla erilainen.
 Kasvot tietysti ovat asia erikseen..täällä Baarissa kuitenkin on ihmisiä jotka ovat minut livenä tavanneet.

Sanon että mene nyt rohkeasti eteenpäin näissä asioissa sillä luonteella ja viittaa kintaalla sille, mitä joku ehkä ajattelee tai ei ajattele ulkonäöstäsi. Olet aivan tavallisen näköinen ihminen, kuten suurin osa meistä muistakin on.
Luonteella toki mennään siitä tietystä pisteestä eteenpäin mutta lähinnä haen sitä, että mitä minun pitäisi tälle vartalolle tehdä? Ja kohtaanko tällä vartalolla liikkua kesällä ilman paitaa paikoissa joissa se on muutoin soveliasta..kuten festareilla?

Teet omalle kehollesi niin kuin itse haluat. Vaikuttaa siltä, että kaipaat rohkeutta tehdä omia päätöksiäsi, mutta niiden päätösten on hyvä lähteä omista tarpeistasi, ei muiden.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #34 : 14.12.2018, 18:44 »
Toivottavasti muutat kroppaasi itses takia, et muiden.

Word. Khy asian ytimessä tässä.

Wasabi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 238
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #35 : 14.12.2018, 18:50 »
Oma preferenssini on että ikääntyminen saa näkyä.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #36 : 14.12.2018, 19:04 »

Luonteella toki mennään siitä tietystä pisteestä eteenpäin mutta lähinnä haen sitä, että mitä minun pitäisi tälle vartalolle tehdä? Ja kohtaanko tällä vartalolla liikkua kesällä ilman paitaa paikoissa joissa se on muutoin soveliasta..kuten festareilla?

Minkä takia sä oikeastaan kerjäät tuota tietoa meiltä?
Hyvä vartalo ei paikkaa huonoa itsetuntoa.
Minä nyt vain haluan tietää mikä näyttää hyvältä. Sanoipa kuka mitä tahansa niin kyllä te naiset kuitenkin ulkonäköön kiinnitätte huomiota ???

hokkupii

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • "Ei tänne puhumaan ole tultu." -Hiihtoliitto 2020!
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #37 : 14.12.2018, 19:17 »
Lihaksikas.
Mee salille.
Ite kysyit.  >:D
T: lihasfettari

P.S. Vakavammin. Paljon hyviä vastauksia, yleensä se korvien väli on kuitenkin se mikä merkkaa eniten. Urheile ja liiku oman itsesi ja terveytesi vuoksi sillä tavoin mikä parhaalta tuntuu. Mutta ei siitä kahvakuulatreenistä haittaakaan ole, kehonpainotreeni on hyvää myös jos siellä salilla ei viihdy.

latexbun

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #38 : 14.12.2018, 19:19 »

Luonteella toki mennään siitä tietystä pisteestä eteenpäin mutta lähinnä haen sitä, että mitä minun pitäisi tälle vartalolle tehdä? Ja kohtaanko tällä vartalolla liikkua kesällä ilman paitaa paikoissa joissa se on muutoin soveliasta..kuten festareilla?

Minkä takia sä oikeastaan kerjäät tuota tietoa meiltä?
Hyvä vartalo ei paikkaa huonoa itsetuntoa.
Minä nyt vain haluan tietää mikä näyttää hyvältä. Sanoipa kuka mitä tahansa niin kyllä te naiset kuitenkin ulkonäköön kiinnitätte huomiota ???

Entä jos joku sitten kritisoisi ulkonäköäsi? Kuinka siihen reagoisit? Minä en sinua kritisoi, mutta kysyn nyt uteliaisuudesta. Mitä puolestasi vastaisit minulle, jos kyselisin täällä vinkkejä siihen, kuinka minun tulisi muuttaa ulkonäköäni? Aivan niin, ei järkevä ihminen useinkaan kommentoi vieraan ihmisen ulkonäköä saatika esitä parannusehdotuksia. Jospa yrittäisit asettua hieman sivummalle noista ulkonäköön liittyvistä ajatuksista ja keskittyisit muihin mukaviin asioihin elämässä, sillä niitäkin epäilemättä on.

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #39 : 14.12.2018, 19:27 »
Kyllä ihan järkevät ihmiset voivat kommentoida PYYNNÖSTÄ ulkonäköjuttujakin. Lievää holhoamista havaittavissa bunnilla - ehkä ;)  Tai sitten ymmärsin viestin vähän väärin, hyvin paljon mahdollista sekin.

Itse näen asian niin, että mahdollinen itsetunnon kohoaminen on aina pitkä prosessi, mutta tuskinpa kehostaan huolehtiminen huonontaa lopputulosta. Eli ihan hyvin varmasti onnistuu muidenkin asioiden ajattelu ja pohtiminen aloittajalta. Kirjoitustensa perusteella vaikuttaa toimeliaalta henkilöltä.

latexbun

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #40 : 14.12.2018, 19:37 »
Kyllä ihan järkevät ihmiset voivat kommentoida PYYNNÖSTÄ ulkonäköjuttujakin. Lievää holhoamista havaittavissa bunnilla - ehkä ;)  Tai sitten ymmärsin viestin vähän väärin, hyvin paljon mahdollista sekin.

Itse näen asian niin, että mahdollinen itsetunnon kohoaminen on aina pitkä prosessi, mutta tuskinpa kehostaan huolehtiminen huonontaa lopputulosta. Eli ihan hyvin varmasti onnistuu muidenkin asioiden ajattelu ja pohtiminen aloittajalta. Kirjoitustensa perusteella vaikuttaa toimeliaalta henkilöltä.

Totta ja totta. Kyllä voi ihminen pohdiskella useaakin asiaa yhtäaikaisesti ja kyllä, olen vähän hämilläni aloittajan huolestuneisuudesta ulkonäköasioissa ja eittämättä holhoavakin. :)

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #41 : 14.12.2018, 19:56 »
Millainen miehen vartalo miellyttää? Oon miettinyt tätä nyt monta päivää  ;D Lämmin verenkierto on erittäin hyvä juttu. Se on sellainen yhdistävä tekijä  ;D Sen jälkeen ehkä riittävä pehmeys. Sen jälkeen varmaan se, että toinen olisi jollain tapaa itseä vahvempi tai isompi/kookkaampi rakenteeltaan.

Että muutapa noita sitten  ;D (Eli siis älä muuta, koska holhoan myös, että itseä varten sitä omaa kroppaa muokkaillaan jos muokkaillaan.)

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #42 : 14.12.2018, 20:12 »
Älä pelaa naisten pelejä, häviät kuitenkin aina.
Pelaa omaa.  ;)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #43 : 14.12.2018, 20:25 »
Ulkonäkö on sidoksissa moniin eri seikkoihin.
Pintapuolisesti katsottuna icebugia kelpaa katsella hyvinkin. Kiinteä miehen näköinen. Aika hyvä.
En lähtisi muuttamaan enää mitään.  (kun nyt kysyit)
Panisin.   :P. ei sentään. Kun se tuoksu, katse ja kosketus puuttuvat.

Silmäniloa, esteettistä mielihyvää. Mutta se on vain pintaa.
Usein ulkonäkö unohtuu tai siihen ei kiinnitä mitään huomiota kun on hurmaantunut esim sen ihmisen kosketuksesta. Tai tavasta keskustella. Tai katsoa. Tai empatian kyvystä. Tai hyvyydestä, huomioimisesta, rehellisyydestä. Ja siitä kosketuksesta. Sanoinko jo sen.  ;D

Queerrilla

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #44 : 14.12.2018, 20:29 »
Sulle on nyt moni nainen tässä käytännössä sanonut, että oot vetävä silloin kun oot omasta mielestäsi vetävä. Ja että se ei oo ensisijaisesti ulkonäkökysymys.

Jos susta tuntuu, että sun tarvitsee muuttaa ulkonäköäsi, jotta voit tuntea olosi vetäväksi niin sit sun kannattaa miettiä miltä sä haluaisit näyttää, jotta peilistä katsoisi sun omasta mielestäsi hyvän näköinen tyyppi.

Koska muut on sanoneet sulle tässäkin ketjussa, että sä näytät NYT hyvältä.