Kirjoittaja Aihe: Ulkonäköjutuista  (Luettu 47504 kertaa)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #45 : 14.12.2018, 20:41 »

Luonteella toki mennään siitä tietystä pisteestä eteenpäin mutta lähinnä haen sitä, että mitä minun pitäisi tälle vartalolle tehdä? Ja kohtaanko tällä vartalolla liikkua kesällä ilman paitaa paikoissa joissa se on muutoin soveliasta..kuten festareilla?

Minkä takia sä oikeastaan kerjäät tuota tietoa meiltä?
Hyvä vartalo ei paikkaa huonoa itsetuntoa.
Minä nyt vain haluan tietää mikä näyttää hyvältä. Sanoipa kuka mitä tahansa niin kyllä te naiset kuitenkin ulkonäköön kiinnitätte huomiota ???

Kauneus ja komeus on katsojan silmässä. Ei ole yhtä tiettyä muottia, jonka täyttämällä kaikki naiset lankeaa eteesi. Voit vain olla oma itsesi. Ja kannattaa vain olla oma itsesi. Kannattaa se ulkokuori laittaa siihen kuntoon, että olet ITSE tyytyväinen.

Voisin loppuun lainata Audioslavea:
"... Even when you've paid enough, been pulled apart or been held up
With every single memory of the good or bad faces of luck
Don't lose any sleep tonight
I'm sure everything will end up alright

You may win or lose

But to be yourself is all that you can do
To be yourself is all that you can do

To be yourself is all that you can do
To be yourself is all that you can do
To be yourself is all that you can
Be yourself is all that you can
Be yourself is all that you can do."

Acanth

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #46 : 14.12.2018, 21:06 »

Kauneus ja komeus on katsojan silmässä. Ei ole yhtä tiettyä muottia, jonka täyttämällä kaikki naiset lankeaa eteesi. Voit vain olla oma itsesi. Ja kannattaa vain olla oma itsesi. Kannattaa se ulkokuori laittaa siihen kuntoon, että olet ITSE tyytyväinen.

Samaa mieltä

Toivottavasti Icebug pystyt joku päivä olemaan onnellinen kropastasi. Ja jos se jotain painaa, niin mielestäni näytät oikein hyvältä tällä hetkellä :)

Edit: Ja vielä lisäys. Ei ole pakko muokata itseään pystyäkseen hyväksymään oman kroppansa. Se ei ole edellytys tyytyväisyydelle. Mutta jos saat hyvän olon treenaamisesta niin jatka toki sitä. Kannattaa tehdä asioita mitkä tuo positiivista sisältöä elämään.
« Viimeksi muokattu: 14.12.2018, 21:27 kirjoittanut Acanth »

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2614
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #47 : 14.12.2018, 21:20 »
Sun pitää itse olla sinut itsesi ja kroppasi kanssa, muuten naiset kyllä aistivat sen. Ikinä et voi kaikkia viehättää, etkä halua tai sinulta menee järki miettiessä miksi joku ei tykkää susta. Valitettava totuus on, että naisilla on lähes tulkoon aina 100x enemmän valinnanvaraa kuin miehillä.
Enää ei asuta niissä pikkukylissä ja olla tekemisissä vain niitten saman kylän poikien kanssa, vaan saalista voi etsiä pidempääkin.

Oon ollut 15kg laihempi ja 5 kiloa painavampi (ilman lihaksia). Oon ollut lyhyt tukkainen ja oon pitkätukkainen. Nykytukka herättää kiinnostusta joissain ja osalle se on aina totaalinen turn off. Joo toki se harmittaa, kun joku potentiaalinen ja kiva mimmi on, että ei pysty, koska tukka tai koska näytät kiltiltä ja kiltin näköisethän ei missään nimessä voi tai osaa dominoida. Jos jokaista noita jäisi vatvomaan pään sisällä ja muokkaamaan itseään siihen suuntaan mihin joku randomtinderilissu olisi mieltynyt niin loputkin järjestä pakenisi päästä hyvin nopealla tahdilla.

Mieti itse millainen haluat olla, niin fyysisesti kuin pään sisällön kannalta. Jos saat hyvää olo liikunnasta ja siitä, että fyysinen kunto on parempi niin helvetin hyvä. Jatka sitä, kyllä sen näkee toisesta onko se sinut itsensä kanssa vai ei.

onez

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #48 : 14.12.2018, 23:01 »
Jos haussa on naisten katseet niin lihakset varmaan auttaa määrässä, jos ilman paitaa oleilee. Katseiden laatuun taas vaikuttaa moni muukin asia, esim ryhti, kävelytyyli, rentous, ilmeet, vaatetus.. ylipäätään kaikki sanaton viestintä mitä säteilet ulospäin. Ihmisten katseet taas voi olla ihastelevia, hämmentyneitä, ärtyneitä, tylsistyneitä, huvittuneita.. jne.. eli pelkkä katse ei vielä tarkoita mitään.

Loputon määrä eri vaihtoehtoja ja kaikki on yhtä pinnallisia ja hetkellisiä. Mutta jos katseista tykkää niin mikäs siinä :love:

Jos taas haluaa löytää kumppanin niin sit varmaan kannattaa unohtaa se oma pinta kiilto ja pähkäillä millaisista naisista itse viehättyy. Tykkäätkö naisista jotka arvostavat paljon miesten ulkonäköä, vai ehkä syvällisemmistä tapauksista joille pinta on vaan turha kuori jonka alta paljastuu se varsinainen herkku. Tykkäätkö ujoista, rohkeista, agressiivisista, kilteistä, tasaisen normaaleista... jne. Pointti on katsoa ulospäin ja mennä niitä asioita kohti joita haluaa. Se on helpompaa kun se että yrittää muuttaa itsensä magneetiksi joka vetää ihmisiä puoleensa.. varsinkin jos ei ole luontaisesti sellainen magneetti.. harva meistä on.

Mut joo, mitä ikinä ne omat halut onkaan, se on ihan ok. Jos haluat herättää huomioa sun keholla niin sit vaan sitä kohti, seikkailua ja kokemusta se kaikki on ^-^

imho

vila

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #49 : 15.12.2018, 00:09 »
Saatan olla väärässä, mutta etkö sinä Icebug ollut se tyyppi jolla on savusukelluskelpoisuus (joku kertoi foorumilla, ei mitään yksityistietoa)? Jos muistan oikein niin jo pelkästään sen perusteella olet fyysisesti aivan riittävän hyvässä kunnossa. Vain fitnesspimut haluavat, että kumppanikin on ollut liikaa salilla. Suurimmalle osalle muista naisista ne miehen tärkeimmät ominaisuudet ovat muualla. Ja jos kaipaat fitnesspimua vierellesi niin pakkotoistossa voit saada asiantuntevampia mielipiteitä ulkonäöstäsi.

Minusta näissä kaikissa kyselyissäsi lopulta paistaa läpi se, ettet oikein pidä itsestäsi. Se aika maailman tyhmin ajatus, koska ainakin näin foorumin perusteella vaikutat empaattiselta, tunteikkaalta ja ystävälliseltä ihmiseltä. Sanalla sanoen hyvältä ihmiseltä. Älä viitsi dissata itseäsi. Ei vain naisten huomion takia vaan sen takia, että vahingoitat itseäsi.

Ulkonäköasiaan en osaa mitään, koska minusta kuumimmat miehet ovat MGTOWeja :D Aika monet naiset haluavat kokea ekslusiivista huomiota, ja miehet jotka juoksevat kaikki naisten perässä ovat monille turn off. Omalta kohdaltani tämä johtuu siitä, etten itse rakenna itsetuntoani miesten huomiolle niin en voisi luottaa mieheen joka rakentaa itsetuntoaan naisten huomiolle.


Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #50 : 15.12.2018, 00:17 »
Josko muotoilisin kysymystä siten, että pitääkö minun tehdä jotakin? Vai kääntääkö nykyinen ulkonäkö päitä?


No jos multa kysytään niin dissaa lasit, kasvata pitkä tukka, pukeudu mustaan, käytä maihareita, maalaa kasvot corpse paintilla, laita piikkirannekkeet, valuta päällesi verta ja synkistele urakalla. Mut se ny vaan on mun mielipide. :D

vila

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #51 : 15.12.2018, 00:41 »
Josko muotoilisin kysymystä siten, että pitääkö minun tehdä jotakin? Vai kääntääkö nykyinen ulkonäkö päitä?


No jos multa kysytään niin dissaa lasit, kasvata pitkä tukka, pukeudu mustaan, käytä maihareita, maalaa kasvot corpse paintilla, laita piikkirannekkeet, valuta päällesi verta ja synkistele urakalla. Mut se ny vaan on mun mielipide. :D

Sitten käännät ainakin mummoen päitä kun juoksevat kadun toiselle puolelle :D

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #52 : 15.12.2018, 00:43 »
Tai jotain muuta.

Usko vaan, öttiäinen, että tähän kyselyysi et tule saamaan tyhjentävää vastausta.

On vähän niin, että kusipää on kusipää, vaikka olisi miten kaunis. Toisinaan on niin, että elefanttimiehellä on kultainen sydän, joka kaunistaa sen muunkin olemuksen. Yksinkertaistaen ja ällöromantisoiden. Sori siitä. Jos on nätti mut ei käytä päätään, onko sekään kiva?

vila

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #53 : 15.12.2018, 01:00 »
Tai jotain muuta.

Usko vaan, öttiäinen, että tähän kyselyysi et tule saamaan tyhjentävää vastausta.

On vähän niin, että kusipää on kusipää, vaikka olisi miten kaunis. Toisinaan on niin, että elefanttimiehellä on kultainen sydän, joka kaunistaa sen muunkin olemuksen. Yksinkertaistaen ja ällöromantisoiden. Sori siitä. Jos on nätti mut ei käytä päätään, onko sekään kiva?

+1

Se "kiva palatsi, mutta ei ketään kotona" toimii vain naisilla, ja heilläkin lähinnä satunnaisen seksiseuran haussa.

Feird

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #54 : 15.12.2018, 01:07 »
Kyllähän sellanen arjalainen atleetti tietysti miellyttää silmää mut ei mulla ainakaan seuranhaussa oo ensimmäinen kriteeri se ulkonäkö joten aika erilaiset ihmiset voi olla kiinnostavia. Jotain mun omituisesta miesmausta kertoo kai sekin että tähän natsifetissiin liittyen olen eniten viehättynyt Himmleristä enkä esimerkiksi Heydrichista.

Mut jos jotain voi yleisesti sanoa niin kyllä sellanen normaali itsevarmuus ja itsetunto on hyvä olla. Niin kun täällä jo monet on sanonu, heikko itsetunto valitettavasti tuppaa olemaan enemmän tai vähemmän turn off. Toisaalta turhanpäiväset egopullistelijat karkottaa seuralaisia yhtä lailla. Itsetuntoaan ei kannata rakentaa ulkonäön varaan, kauneuskin on katoavaista.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #55 : 15.12.2018, 09:17 »
Enhän minä toki kuvittele, että ulkonäkö kantaisi pitkällä tai olisi sellainen yksi "miesmuotti" joka viehättää kaikkia naisia. Minua on kyllä sanottu komeaksi mutta nyt lähinnä haen sitä miten saisin madallettua kynnystä tehdä aloite koska minulla ei ole silmää/kokemusta huomata elekielestä onko joku minusta kiinnostunut vai ei ???

 En ole sellainen "naistenmies" ja koska en viihdy baareissa enkä käytä alkoholia (joka varmaan poistaa estoja/antaa rohkeutta) niin yritän mukautua omalla tavallani. Mulle on kyllä yritetty sanoa, että "lähde baariin ja ota muutama drinkki" mutta kun eivät käsitä millaisen henkisen muurin yli mun pitää kävellä, että voin kaataa alkoholia kurkustani alas :-\  Kyse ei ole uskonnosta vaan omasta asenteesta..

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #56 : 15.12.2018, 09:27 »
Kuule, juttele niitä näitä tiilenpäitä. Näytä, mitä sen öttiäisen päässä liikkuu.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #57 : 15.12.2018, 09:28 »
Saatan olla väärässä, mutta etkö sinä Icebug ollut se tyyppi jolla on savusukelluskelpoisuus (joku kertoi foorumilla, ei mitään yksityistietoa)? Jos muistan oikein niin jo pelkästään sen perusteella olet fyysisesti aivan riittävän hyvässä kunnossa. Vain fitnesspimut haluavat, että kumppanikin on ollut liikaa salilla. Suurimmalle osalle muista naisista ne miehen tärkeimmät ominaisuudet ovat muualla. Ja jos kaipaat fitnesspimua vierellesi niin pakkotoistossa voit saada asiantuntevampia mielipiteitä ulkonäöstäsi.
En minä todellaan etsi mitään fitnespimua jolla on kaikki someprofiilit täynnä saliselfieitä vaan etsin tavallista maanläheistä tyttöä jolla olisi edes muutamia samoja mielenkiinnonkohteita kuin minulla.
 Ja kyllä, on minulla savusukelluskelpoisuus..oon sitä pitänyt yllä yli 10vuotta.

Minä vain tosiaan etsin konsteja joilla saisin madallettua kynnystä ottaa minuun kontaktia.. vai onko turha odottaa, että nainen tekisi aloitetta? On minulla kyllä työnalla myös itsetunto.

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #58 : 15.12.2018, 09:29 »
Jokaista kiinnostavaa henkilöä voi kyllä lähestyä kivasti ja asiallisesti - mun mielestä on oleellisempaa huomata se, kiinnostuuko toinen kun on menty juttusille eli jutteleeko vastapuoli kohteliaisuuttaan vai kiinnostuuko aidosti tutustumaan. Ei auta kuin kokeilla :)

Myöskään alkottomuudesta ei kannata ottaa stressiä etukäteen - onhan muitakin, jotka eivät käytä alkoholia tai joille on samantekevää, käyttääkö toinen. Vielä toi muualla mainittu: ehkä ei kuitenkaan kannata korostaa asiaa, ellei ole ehdottoman tärkeää että kumppanikaan ei käytä alkoholia. Kaikenlainen ehdottomuus karkottaa osan.

Jos yhtään lohduttaa, ei se kiinnostaviin ihmisiin tutustuminen ole välttämättä yhtään helpompaa tälleen ”kokeneempanakaan” (suomeksi: vanhana) :D

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #59 : 15.12.2018, 09:37 »
Lainaus
Minä vain tosiaan etsin konsteja joilla saisin madallettua kynnystä ottaa minuun kontaktia.. vai onko turha odottaa, että nainen tekisi aloitetta?
Oma top1 veikkaus yhteydenottojen vähyyteen: sijainti.
Sinä oot Öttis kaikin puolin iha hiton hyvä  :love: