Kirjoittaja Aihe: Ylipaino  (Luettu 51863 kertaa)

IndigoZone

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #210 : 19.05.2013, 04:09 »
Miksi ylipaino vaikuttaa olevan niin trendikästä. Saako siitä keskustella ja onko hoikka nainen mielestänne ruma vai kaunis.

Olen hoikka mies. Koen seksuaalisesti kiinnostaviksi sekä hyvinkin hoikat (luut törröttävät) että terveyssuositusten puolesta vaarallisenkin hyvässä lihassa olevat naiset. Ja monenlaiset siltä väliltä.

Kyllä, olen perverssi. Ja tätä kirjoittaessani punaviinipullon tuhonnut.

(Korvien välissä ja ajatusmaailmassahan se kiinnostavuus lopuksi on.)
« Viimeksi muokattu: 19.05.2013, 04:31 kirjoittanut IndigoZone »

klipklop

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #211 : 19.05.2013, 07:48 »
No onhan se nyt aivan hirveää ja häpeällistä että ulkonäkö merkitsee jotain.

Ei passaa sellaista täällä ääneen sanoa tai toivoa. Ja auta armias jos et olekkaan karismaattinen, määrätietoinen, charmikas, kemiallinen ja muuta.


R75

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #212 : 19.05.2013, 12:32 »
Koen seksuaalisesti kiinnostaviksi sekä hyvinkin hoikat (luut törröttävät) että terveyssuositusten puolesta vaarallisenkin hyvässä lihassa olevat naiset. Ja monenlaiset siltä väliltä.
Samoin. Enkä pelkästään seksuaalisesti kiinnostaviksi vaan muutenkin viehättäviksi.

Kaarlo Laakerihuopa

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #213 : 24.05.2013, 13:14 »
Yksityiskohtia poimimatta osoittaa tämä ketju usein julkisuudessa annetun ajattelutavan olevan väärä. Kaikenlaiset ihmiset kelpaavat jollekin. Näin ns. suurempikokoiselle, raamikkaalle pukumiehelle tämä oli päivän piristys.

morjasi

Vs: Ylipaino
« Vastaus #214 : 25.05.2013, 10:51 »
Naisen "markkina arvossa" paino on paljon tärkeämpi asia, kuin varakkuus tai koulutus. Kukaan ei kysy mitä sä oot opiskelut kun hakee tyttöä tanssimaan, Paksu tyttö tahtoo jäädä penkille odottelemaan sitä sadun prinssiä.

misuli_n

Vs: Ylipaino
« Vastaus #215 : 25.05.2013, 12:28 »
No aina voi mennä tanssimaan yksin..
ja kyllä siihen tulee joku tanssimaan mukaan jos hyvä meno päällä.

ja mieltymyksiä on niin monenlaisia...

En kyllä ymmärrä täysin tätä ...
oikeastaan voisi aloittaa sellaisen ketjun, johon ilmoittautuisivat pyöreistä pitävät;)





Marionx

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #216 : 25.05.2013, 14:48 »
oikeastaan voisi aloittaa sellaisen ketjun, johon ilmoittautuisivat pyöreistä pitävät;)

Voisiko tällaisen ketjun oikeasti aloittaa? Olisi kerrankin jotain positiivista sanottavaa ja mukaan tulisivat ne, jotka nimenomaan pitävät pyöreydestä. Itse olisin kyllä heti keskustelussa mukana!  8)

Tähän liittyen, mä oon nähnyt todella kuumia unia viime aikoina siitä The Voice Of Finlandin voittaneesta Antti Railiosta. Mikä mies, mikä karisma, ja ne silmät...oih  :love: Eikä todellakaan haittaa hänen ylipainonsa.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #217 : 25.05.2013, 18:39 »
oikeastaan voisi aloittaa sellaisen ketjun, johon ilmoittautuisivat pyöreistä pitävät;)

Voisiko tällaisen ketjun oikeasti aloittaa? Olisi kerrankin jotain positiivista sanottavaa ja mukaan tulisivat ne, jotka nimenomaan pitävät pyöreydestä. Itse olisin kyllä heti keskustelussa mukana!  8)

Tähän liittyen, mä oon nähnyt todella kuumia unia viime aikoina siitä The Voice Of Finlandin voittaneesta Antti Railiosta. Mikä mies, mikä karisma, ja ne silmät...oih  :love: Eikä todellakaan haittaa hänen ylipainonsa.

Mä voin aloittaa ketjun :)

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #218 : 25.05.2013, 18:43 »
Haluaisin löytää naisen, joka söisi minut hoikaksi.

Nut

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #219 : 25.05.2013, 19:28 »
Haluaisin löytää naisen, joka söisi minut hoikaksi.

Ei siihen naista tarvita lautaselta syömään, vaan reeniä horo reeniä  C:-)

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #220 : 25.05.2013, 19:59 »
Haluaisin löytää naisen, joka söisi minut hoikaksi.
Ei siihen naista tarvita lautaselta syömään, vaan reeniä horo reeniä  C:-)
Totta tuo. :)

Fifi

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #221 : 25.05.2013, 21:56 »
Naisen "markkina arvossa" paino on paljon tärkeämpi asia, kuin varakkuus tai koulutus. Kukaan ei kysy mitä sä oot opiskelut kun hakee tyttöä tanssimaan, Paksu tyttö tahtoo jäädä penkille odottelemaan sitä sadun prinssiä.
Olen "paksu tyttö" ja aina ollut. Ja koskaan en seinäruusuksi ole itseäni tuntenut. Nykyäänkin, vaikka parisuhdetta on takana reippaaasti yli 10 vuotta, ja matkaa "ihannepainoon" 30kg, ei tanssittajista tai saatille pyrkijöistä ole pulaa ;)
« Viimeksi muokattu: 27.05.2013, 09:23 kirjoittanut Fifi »

vide

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #222 : 27.05.2013, 08:07 »
Ylipaino ja pyöreys ovat kaksi eri asiaa.

Fifi

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #223 : 27.05.2013, 09:24 »
Paino ja lihavuus ovat kaksi eri asiaa (kts. fitness-hlöt, bodrit jne)

eugénie

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #224 : 27.05.2013, 21:22 »
Jos kyse on D-naisesta, niin painolla ei minulle ole merkitystä (jos nyt ihan sairauden puolelle menevät ääritapaukset suuntaan tai toiseen unohdetaan), kunhan hän on ihana narsisti.

Alistuva nainen voi puolestani olla tyytymätönkin yli- tai alipainoonsa, mutta toisaalta hänellä on oltava oikeus myös pitää peilikuvastaan.

Tietysti D:lläkin on oikeus olla tyytymätön itseensä, mutta en varmaan näissä merkeissä osaisi suhtautua sellaiseen oman kroppansa dissaamiseen.