Kirjoittaja Aihe: 24.9. - HÄKIN KINKY-LARPPI: UUDENLAISET KINKY-BILEET  (Luettu 15383 kertaa)

lillaMY

  • Vieras
Vs: 24.9. - HÄKIN KINKY-LARPPI: UUDENLAISET KINKY-BILEET
« Vastaus #15 : 14.09.2011, 21:14 »
Jos larppiin osallistuminen kiinnostaa, niin pikapikaa ilmoittautumaan! DL on perjantaina!

Dominantti

Vs: 24.9. - HÄKIN KINKY-LARPPI: UUDENLAISET KINKY-BILEET
« Vastaus #16 : 16.09.2011, 16:34 »
Onko muita tulossa Espoon suunnasta? Allekirjoittanut siis menossa. Voisi kenties jotain carpool-settiä pystyttää, ainakin lähellä bilepaikkaa olevalle juna-asemalle ja siitä yhdessä taksilla perille jos ei parkkipaikkaa löydy paikan päällä. Yksäriä mulle jos kiinnostusta on.

(Ja voisin selvittää saadaanko auto tuoda pihaan jos tullaan riittävän isolla porukalla samalla autolla.)

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 780
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: 24.9. - HÄKIN KINKY-LARPPI: UUDENLAISET KINKY-BILEET
« Vastaus #17 : 16.09.2011, 17:05 »
Kyllä auton voi tuoda pihaan. Iran omiin ohjeisiin perustuvissa tulo-ohjeissa vähän varoiteltiin omalla autolla saapumisesta, mutta lähinnä siitä näkökulmasta, että jos jokainen tulee omalla autolla, niin tulee ongelmaa parkkitilasta. Tällaiset kimppakyydit ovat luonteva ratkaisu.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 780
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: 24.9. - HÄKIN KINKY-LARPPI: UUDENLAISET KINKY-BILEET
« Vastaus #18 : 17.09.2011, 11:49 »
Yksi Kalliosta Kirkkonummen suuntaan matkaava kinky, joka tuntee reitin Iralle, on ilmoittanut valmiudesta ottaa joitain kyytiläisiä. Annan hänen sähköpostiosoitteensa niille, jotka pyytävät sitä yksärinä.

Mr.Vic

Vs: 24.9. - HÄKIN KINKY-LARPPI: UUDENLAISET KINKY-BILEET
« Vastaus #19 : 17.09.2011, 14:33 »
Autolla olen ainakin itse tulossa ja pihaan ajamassa.
En vaan vielä tiedä tulenko turun vai espoon suunnasta...

Ylva

Vs: 24.9. - HÄKIN KINKY-LARPPI: UUDENLAISET KINKY-BILEET
« Vastaus #20 : 17.09.2011, 15:02 »
Onkos Pohjanmaalta tai jostain matkan varrelta tulossa väkeä? En mielellään itsekseni ajelisi koko matkaa.

Huntress

  • Vieras
Vs: 24.9. - HÄKIN KINKY-LARPPI: UUDENLAISET KINKY-BILEET
« Vastaus #21 : 18.09.2011, 10:55 »
Jaahas, minäkin näemmä tuonne menossa. En ole ikinä käynyt kyseisessä paikassa (enkä roolipelannut, olen ihan totaalinyyppä ;D) eli jos joku on menossa autolla paikanpäälle, minut saa halutessaan noukkia juna-asemalta (pitää nyt vielä ennen lauantaita varmistaa, että ylipäätään päädyn oikealle asemalle...) kyytiin. :)

Dominantti

Vs: 24.9. - HÄKIN KINKY-LARPPI: UUDENLAISET KINKY-BILEET
« Vastaus #22 : 20.09.2011, 20:09 »
Meikäläinen on on poimimassa auton kyytiin ainakin yhtä kanssamatkustajaa Espoon keskuksen asemalta, lisää halukkaita voi ilmoittautua yksärillä. Matkani alkaa tossa vähän etelämmästä, niin pystyn kyllä ottamaan väkeä matkaan tossa Länärin ympäristössä.

roosa

  • Vieras
Vs: 24.9. - HÄKIN KINKY-LARPPI: UUDENLAISET KINKY-BILEET
« Vastaus #23 : 20.09.2011, 20:28 »
Pahasti olen lapsellinen tuolloin. Olisi kiva kokeilla kun ei oo (kerrankin) aavistustakaan mistä oikeasti on kyse.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 780
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: 24.9. - HÄKIN KINKY-LARPPI: UUDENLAISET KINKY-BILEET
« Vastaus #24 : 20.09.2011, 20:39 »
Perustuspaikka naisrooliin voisi ehkä löytyä välittömästi toimivalle.

Keiju

  • Vieras
Vs: 24.9. - HÄKIN KINKY-LARPPI: UUDENLAISET KINKY-BILEET
« Vastaus #25 : 25.09.2011, 14:56 »
Kiitos järjestäjille, ja aivan erityisesti kirjoittajille, ilta oli herkullinen! t. Kerttu

Dominantti

Vs: 24.9. - HÄKIN KINKY-LARPPI: UUDENLAISET KINKY-BILEET
« Vastaus #26 : 25.09.2011, 16:23 »
Minultakin iso kiitos kaikille osallistuneille ja järjestäjille! Olin todellakin positiivisesti yllättynyt miten hyvin kaikki lähtivät mukaan itse roolipeliin. Oli todella hauskaa! :)

Mikäli joku paikalla ollut haluaa yhdistää naamaa ja nimimerkkiä, oma pelihahmoni nimi oli Shakaali.

isabella

Vs: 24.9. - HÄKIN KINKY-LARPPI: UUDENLAISET KINKY-BILEET
« Vastaus #27 : 25.09.2011, 19:09 »
Kiitos, kiitos, kiitos! Tätä lisää :P 

Järjestelyt toimivat hienosti ja kokemattomallekin larppaminen oli antoisaa. Politikointi tosin vähän loppua kohden unohtui sessioinnin tieltä ;D  Ihmisillä oli upeita asuja ja oli kiva katsella myös muiden puuhia. Jos jossain vaiheessa järjestetään uusi larppi, olen niiiiin mukana :)

-Pyhä tytär Sange

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: 24.9. - HÄKIN KINKY-LARPPI: UUDENLAISET KINKY-BILEET
« Vastaus #28 : 25.09.2011, 19:37 »
Kuin myös. Kiitokset ihanille osallistujille ja loistaville järjestäjille unohtumattomasta illasta. Jos joskus tulee samanlaista lisää niin mukana ollaan.
-Antinomistit Rastas-

mink

  • Vieras
Vs: 24.9. - HÄKIN KINKY-LARPPI: UUDENLAISET KINKY-BILEET
« Vastaus #29 : 25.09.2011, 22:41 »
Ylipapitar kiittää ja kumartaa. Polvistuu ja uikuttaa. ^_^