Kirjoittaja Aihe: Mitkä bile ja tapahtuma ilmoitukset saa postata foorumille?  (Luettu 2299 kertaa)

Tito

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 49
  • Moi oon Tito :3
  • Galleria
Heippa! Oon tuore BDSM baarin foorumilla ja muutenkin piireissä. Vielä tuoreempi Rsykkeen tiedottajana.

Postasin tuossa pari päivää sitten ilmoituksen Rsykkeen bileistä, jonne voi osallistua maksamalla jäsenmaksun tai olemalla jäsenen avec.
Olin ehtinyt postata yleiselle puolelle kun eräs pidempään Rsykkeen hommia järjestänyt kertoi, että baarin puolella ei saa yleisiin bile ilmoituksiin laittaa jos bileet eivät ole kaikille avoimia. Hämmästelin tätä hänelle, mutta eihän hän ole oikea keneltä kysyä asiaa.

Eli kysymys kuuluu: miksi bileet alueelle ei saa laittaa ilmoitusta bileistä joihin pääsevät vain tietyn yhdistyksen jäsenet?
Onko asia eri, mikäli bileisiin pääsee jos vain liittyy jäseneksi?

Mietin että kun ainakin sloganina on "kinkyjen kantapaikka" niin olisi kiva jos täällä tosiaan saisi ilmoittaa kaikki tapahtumat ja bileet.
« Viimeksi muokattu: 26.08.2022, 18:39 kirjoittanut Tito »

Tito

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 49
  • Moi oon Tito :3
  • Galleria
Heippa! Olisintosi kiva saada vastausta tähän.

Konehuone

Moi,

ylläpito on ottanut linjaksi että Bileissä ja Miiteissä voi ilmoittaa tapahtumista jotka ovat lähtökohtaisesti kaikille avoimia. Harmaalla alueella toki on tilaa, mutta näkisimme että vain yhdistyksen omille jäsenille tarkoitetut tapahtumat, myytiin jäsenyyksiä sitten ovelta tai ei, eivät kuulu tänne. Mikäli tapahtuma on kuitenkin tarkoitettu minkä tahansa kinky-yhdistyksen jäsenelle voi sitä mainostaa Bileissä ja Miiteissä.

Tämäntyyppisten tapahtumien oikea ilmoituspaikka on sama kuin vaikkapa jäsensaunailtojen - yhdistyksen oma alue.

Mikäli halutaan kuitenkin kertoa omasta yhdistyksestä, sen eduista ja muuten mainostaa jäsenyyden auvoa, voi näin toki toimia kirjoittelemalla yhdistyksestä esittely Ikkuna ulkomaailmaan -> Yhdistykset-alueelle.

-Ylläpito