Kirjoittaja Aihe: Värimaailma/Yhteensopivuus  (Luettu 1720 kertaa)

Kink

  • Vieras
Värimaailma/Yhteensopivuus
« : 30.03.2019, 01:54 »
Kuinka tarkka olet värimaailmasta tai yhteensopivuudesta?

Siis tarkoitan tällä esim. kahleiden, välineiden tai vaatteiden värimaailmaa/yhteensopivuutta.

Oletko asian suhteen tarkka (tai jopa perfektionisti) vai onko asia sinulle yksi hailea?

Kink

  • Vieras
Vs: Värimaailma/Yhteensopivuus
« Vastaus #1 : 30.03.2019, 01:57 »
Itse olen kyllä aika perfektionisti.

Tykkään kerätä keräilykokoelmaani samanlaisia ja samanvärisiä tavaroita.

Esim. jos hommaan tietynlaiset kahleet, niin haluan hommata samanlaiset niin käsiin kuin jalkoihin (niiden pitää olla myös samanväriset, ei silleen, että toiset ovat punaiset ja toiset mustat :D Eli koko setti on väriltään joko musta tai sitten punainen.)

Niin kova perfektionisti en ole, että haluaisin kaiken olevan mustaa. Punainenkin on ihan kiva väri. :)

momoi36

  • Vieras
Vs: Värimaailma/Yhteensopivuus
« Vastaus #2 : 30.03.2019, 08:49 »
Kyl mä oon aika tarkka värien suhteen. Kaiken pitää leluissa olla mustaa tai sateenkaarenväristä.  :P tai sit pinkkiä/violettia. Kinkyvaatteissa sit mustaa. Tai pinkkiä.. tai punaista..  ;D

En silleen oo aiemmin ajatellu mutta tuota väriskaalaa ku lelulaatikossa kattoo nii on siinä selvä yhtäläisyys. Ruskeeta ei sit löydy ku piiskoista.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1423
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Värimaailma/Yhteensopivuus
« Vastaus #3 : 30.03.2019, 09:05 »
Tykkään söpöistä väreistä. Mustaa ostan vain jos haluamassani hintaluokassa ei muuta ole tarjolla.
Kahleet saa olla eri paria, subin vaatteiden tai omien kans ei tartte mätsätä.
Tykkään siitä miltä asiat näyttää, mutta enemmän on tuntoaistilla painoarvoa.

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Värimaailma/Yhteensopivuus
« Vastaus #4 : 30.03.2019, 09:20 »
Olen tarkka. Tiedän sen. Malliesimerkki: haistelin ja tunnustelin läpi todella ison kasan nahkavuotia, kun hankin eräältä käsin tehdyn ison floggerin  :love:  Valtasuhdeasioiden "oikea" väri on musta ja "oikea" materiaali nahka. Littlejutuissa pastellivärit. Jne. Maailmani makaa näin.

Eniten tuo näkyy fantasiamaailmassa, missä minkään ei tarvitse joustaa. Oikeastihan oon tiettävästi sopeutunut vallan mainiosti myös ns. inhokkivärimaailmaani kun vaan on ihminen ja dynamiikka kohdallaan.

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Värimaailma/Yhteensopivuus
« Vastaus #5 : 30.03.2019, 10:44 »
Musta ja punainen parhaat värit. Riippuu tietysti tuotteesta. Käytännöllisyys kuitenkin menee edelle esim. kahleissa ynnä muussa - luovuus ja alunperin ei-kinkyjen välineidenkin käyttäminen on ihan ok tilanteesta riippuen, silloin ei niin värillä väliä.

Ihonväriset ja muka "luonnolliset" dildot ym. on ihan kauheita (mun mielestä siis)  :))

puunsyy

Vs: Värimaailma/Yhteensopivuus
« Vastaus #6 : 30.03.2019, 11:06 »
Jos pääsen itse valitsemaan, niin kaiken pitää olla joko mustaa tai tummanvihreää, muutkin murretut ja luonnolliset sävyt saattavat tulla kysymykseen (ruskea nahka, ah). Kirkkaita värejä ja pastelleja kartan, ja kaikkein kiperimpään tilanteeseen joudun silloin, jos haluamani tuote on saatavilla vain pinkkinä tai hempeän vaaleanpunaisena.

Vaatteiden suhteen ärsyttää, kun mustiinkin vaatteisiin saatetaan änkeä jotain kirkasta tehosteväriä - etenkin naisille suunnatuissa tuotteissa tämä vaikuttaa olevan yleistä. Musta mustana!

Dxlightxd

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 45
  • Kaikkee voi kokeilla kerran
  • Galleria
Vs: Värimaailma/Yhteensopivuus
« Vastaus #7 : 30.03.2019, 15:29 »
Oon tarkka haluun saada kaikki omat lelut sellaseks et ne sopii yhtee et sit ku joskus ottaa yhteis kuvan välineistä tai leluista nii ne sopii yhtee musta tällä hetkel päävärinä mut kyl sielt vaaleenpunanen satisfyeri löytyy. Ja leluis tai muissakaa ei saa olla kullan sävyi et pitää ehdottomasti olla hopeeta jos on jotai metallisävyi