Kirjoittaja Aihe: Hengityksen rajoitusleikit  (Luettu 107445 kertaa)

peikkotyttö

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 126
  • Poly, mutta varattu
  • Galleria
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #15 : 17.02.2012, 01:46 »
Lisää subinäkökulmaa:

Minä en halua menettää tajuntaani Breath Playn aikana useista syistä. Minulle Breath Play on pikemminkin osoitus syvästä luottamuksesta, että kumppanini ei päästä leikkiä niin pitkälle, että olisin tajuton, mutta kuitenkin säilyttää vallan päättää koska laskee irti sen jälkeen, kun olen antanut merkin hapen riittämättömyydestä. Minulle kyse ei siis ole niinkään kyse orgasmin vahvistamisesta kuin vallasta ja siten mindfuckista positiivisessa mielessä.

canopy

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #16 : 23.02.2012, 22:47 »
Itse olen kerran kokenut tuon kaulavaltimot tukkimalla tajunnan menetyksen, olikin sitten sinänsä ainutkertaista etten koskaan ole mistään muusta syystä pyörtynyt. Ja olipa aika jännä tunne, kun heräsi siitä lattialta luullen että on nukkunut siinä pitkäänkin, mielessä muumit (viimeinen näkemäni asia oli muumikuvioinen keittiöliina) ja ihmetys siitä miten pää on jonkun sylissä :D

Hengityksen kontrollointi kiehtoo sinänsä aika paljon, kerran olen ollut kattokoukusta kiinni siten, että leuan alta oli pujotettu myös yksi köysi käsien ja vyötärön kiinnityksen lisäksi ja varpaillaan piti tasapainoilla. Se oli yksi säväyttävimmistä asioista mitä olen sessioidessa kokenut. Mutta suostuisin moiseen tilanteeseen vain täydellisen luottamuksen kanssa.

swan

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #17 : 23.02.2012, 23:13 »
Korkeintaan on utelias tämän leikin suhteen,tai sellainen ristiriitainen tunne,jossa kyllä pelko on päällimmäisenä. Astmakohtauksia kun on ollut ja siinä muutaman kerran melkoinen paniikkikin iskenyt päälle,kun ei saa hengitettyä, on kyllä niin totaalista kauhua,että en usko pystyväni koskaan tähän lajiin.

Se, että oma "henki" on toisen käsissä tavalla tai toisella,on tietysti sydämeenkäyvä ajatus. Pelkkä tietoisuus jo siitä.

knotti

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #18 : 23.02.2012, 23:17 »
Se, että oma "henki" on toisen käsissä tavalla tai toisella,on tietysti sydämeenkäyvä ajatus. Pelkkä tietoisuus jo siitä.

Tähänkö siis perustuu se, että monesti pidätän hengitystä ollessani toisen ohjastaman auton kyydissä?  ;)

swan

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #19 : 23.02.2012, 23:19 »
Se, että oma "henki" on toisen käsissä tavalla tai toisella,on tietysti sydämeenkäyvä ajatus. Pelkkä tietoisuus jo siitä.

Tähänkö siis perustuu se, että monesti pidätän hengitystä ollessani toisen ohjastaman auton kyydissä?  ;)

Varmaan ovat sukua jotenkin nuo :-D
(mun kyydissä ei pääse pelkääjän paikalle, kun ei ole ajokorttia :-D )

peksu

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #20 : 23.02.2012, 23:47 »
Kivaahan hengityksen rajoittaminen on , sen osaan . en ehkä verenkierron rajoittamista edes kokeilis ilman kunnon opetusta  :)

Swan, sinäkö pelkäsit kyydissä oloa ? Olen ajanut yli 1,5 miljoonaa kilometriä . Taidan osata . Nou hätä !

knotti

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #21 : 24.02.2012, 00:12 »
Kivaahan hengityksen rajoittaminen on

Tuo mun avatarissa oleva asustus muuten on työläs hengittää hengästyessä. Antaa ihan omanlaisensa boostin ylämäkiloikkaan jo muutenkin koivet maitohappojen takia liekeissä olevalle. Simuloi hyvin Himalajaa ilman lisähappea  :)

swan

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #22 : 24.02.2012, 00:20 »
Swan, sinäkö pelkäsit kyydissä oloa ? Olen ajanut yli 1,5 miljoonaa kilometriä . Taidan osata . Nou hätä !
Ei, kyllä se oli knotti joka niin sanoi.


Anteeksi OT, stoppaan tähän. :)



BlackFairy

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #23 : 24.02.2012, 09:16 »
Mä tykkään breath playsta vastaanottavana osapuolena tosi paljon. Se vaan vaatii, kuten kaikessa muussakin, kovan luoton siihen antavaan osapuoleen.  8)

Mr.Vic

Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #24 : 24.02.2012, 11:39 »
"Mikään ei ole niin rentouttava kuin katsoa pakokauhun valtaamia silmiä, jotka hitaasti vaappuvat kohti tuonelan portteja..."
- Vapaa käännös

Varjolilja

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #25 : 25.02.2012, 22:10 »
Breath play kuulosti aluksi liian riskipitoiselta ja muutenkin vaivanloiselta, kunnes nykyisen suhteeni alkuvaiheilla A opetti minulle tuon kahden sormen tekniikan. Se kannattaa opetella kunnolla ja ajan kanssa, vaatii nimittäin hieman harjoittelua onnistuakseen heti oikein (tai ainakin meillä). Kuristamista ei ole koskaan tullut harrastettua, lyhytaikaista suun ja/tai sierainten peittämistä on melkein joka sessiossa ainakin naitaessa, tosin silloinkin täytyy tuntea oma kumppani tarpeeksi hyvin jotta osaa lopettaa ajoissa.

Ja olipa aika jännä tunne, kun heräsi siitä lattialta luullen että on nukkunut siinä pitkäänkin, mielessä muumit (viimeinen näkemäni asia oli muumikuvioinen keittiöliina) ja ihmetys siitä miten pää on jonkun sylissä :D

Matalan verenpaineen omaavana ihmisenä tuo tunne on hiukan liiankin tuttu...  Kun arkena silloin tällöin pyörtyilee ilman syytä niin en itse ainakaan tykkää tuosta pihalla olemisen tunteesta tippaakaan. Ainakaan kun yhdistetään tähän vielä lapsuuden "happikänni"-leikkikokemukset, joissa kaveri painoi rintakehästä ja sinä yritit pyörtyä - muutaman kerran tullut herättyä aika pahasti itsensä teloneena. Ei näin ::)

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #26 : 25.02.2012, 23:27 »
Olen ajanut yli 1,5 miljoonaa kilometriä . Taidan osata . Nou hätä !

kuuluisia viimeisiä sanoja

pulseproto

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #27 : 02.05.2012, 23:52 »
Jos joku ei ole kokeillut.. tehokkain tapa hengityksen kontrollointiin on aivan varmasti laittaa 40metrissä subin happipullo kiinni..  toimenpide menee jopa koulutuksesta joten.. ei ole edes "rikos" ja ah.. sitten antaa oma regu amreliaasti..   ** hei tämähän oli tietty mustaa huumoria

breathplay

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #28 : 15.07.2012, 23:59 »
Itse tykkään rajoittaa happea kaasunaamrilla tai läpinäkyvällä muovipussilla,näen silloin silmät,ja osaan siten kontrolloida tilannetta.....Ja luottamus....aivan ehdottaman tärkeää!Olen itse ollut sidottuna,kun happeni suljettiin,rakastan tehdä sitä muillekkin.Mutta jotta tilanteesta nauttii 110pros,pitää olla luottamus.

Minuet

  • Vieras
Vs: Hengityksen rajoitusleikit
« Vastaus #29 : 16.07.2012, 00:39 »
Kokeilin ekan kerran poliisin turvallisissa käsissä. ;) Kiskoi käsiraudoista ja nahkaisesta kaulapannasta taaksepäin niin kovaa, että tuli ihana huimaava tunne. Tajuntaani en kuitenkaan haluaisi menettää. Myös nenä ja suu on peitetty kädellä hetkellisesti, mutta muovipussia en antaisi päähäni laittaa. Ehkä jatkossa asiaa voisi kokeilla jollain laitteistolla asiantuntevissa käsissä, sen verran kiihottavaa se oli. Tai kaulasuonia varovasti puristamalla. Tällainen "vaarallinen" leikki myös lähentää, mutta mitään typeriä riskejä en ikinä ottaisi.
« Viimeksi muokattu: 18.07.2012, 13:32 kirjoittanut Minuet »