Kirjoittaja Aihe: Mistä aloittaa - bileet vai munch  (Luettu 2077 kertaa)

Inga9010

  • Turun Baletti
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 1
  • Galleria
Mistä aloittaa - bileet vai munch
« : 22.10.2023, 20:58 »
Moi

Luotan nyt tän ei tyhmiä kysymyksiä lauseen voimaan, mutta mikä on parempi paikka aloittaa, bileet vai munch/tossumiitti?

Vaikutan Turun seudulla ja Uusien info on bileiden yhteydessä.
Onko silti parempi osallistua tossumiittiin ekana?


Floora

Vs: Mistä aloittaa - bileet vai munch
« Vastaus #1 : 22.10.2023, 21:12 »
Moikka!

Sanoisin, että mene miittiin ensin. Uusien info on tosi hyvä ja siellä selostetaan esimerkiksi bile-etiketistä. Se madaltaa paljon kynnystä, mutta tutut kasvot on kivoja!

Itse olin yhdessä miitissä ennen ensimmäisiä bileitä (bileissä ei kylläkään ollut uusien infoa) ja mulla iski aikamoinen jännitys ja ujous itse bileissä. Onneksi oli kuitenkin muutama tuttu naama, keille pystyi esimerkiksi mennä höpöttämään.

Saeroe

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 309
  • "No niin, neiti suihkulähde"
  • Galleria
Vs: Mistä aloittaa - bileet vai munch
« Vastaus #2 : 22.10.2023, 21:14 »
Riippuu ihan täysin henkilökohtaisista ominaisuuksista ja mieltymyksestä. Toki kummassakin ratkaisussa on puolensa, joita kannattaa pohtia. Jos olet luonteeltasi ujompi ja / tai haluat tavata kinkyhenkisiä ihmisiä neutraalimmassa ympäristössä, niin miitti on ehkä parempi paikka aloittaa. Jos taas olet enemmän suoraan asiaan -tyyppinen luonne, tai keskustelemisen sijaan kiinnostaa enemmänkin tekeminen, niin siinä tapauksessa bileet voisi olla oikeampi paikka.

MessyPupper

Vs: Mistä aloittaa - bileet vai munch
« Vastaus #3 : 24.10.2023, 10:12 »
Vastaan myöskin miitin olevan parempi paikka alottaa. Bileetkin on hyvä, mutta niissä on yleensä myös enemmän hälyä ja se saattaa pistää pään nopeesti pyörälle.

Countess

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 775
  • Välineurheilija
  • Galleria
    • Turun Baletti
Vs: Mistä aloittaa - bileet vai munch
« Vastaus #4 : 24.10.2023, 10:32 »
Laitoin yv :)

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 696
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Mistä aloittaa - bileet vai munch
« Vastaus #5 : 24.10.2023, 11:14 »
Ei kait tähän ole yhtä oikeaa tapaa. Niin kuin moni sanonut, niin riippuu ihmisestä. Itse aloitin bileistä vaikka olen enemmän juttelija kun tekijä. Tai siis käytännössä en sessioi bileissä ollenkaan, ainoastaan yksityisesti. Tutustuin chatissa ihmiseen, joka oli menossa bileisiin pienessä seurueessa. Olin mukana heidän etkoilla ja sitten tunsinkin jo isomman porukan jota oli helppo sitten laajentaa.
« Viimeksi muokattu: 24.10.2023, 11:35 kirjoittanut susa-anniina »

idänmusta

Vs: Mistä aloittaa - bileet vai munch
« Vastaus #6 : 24.10.2023, 14:30 »
WildClubin bileisiin ehdottomasti vaan suoraan.Rentoa menoa ja pääset varmana joukkoon mukaan https://www.wildclub.fi.
Itse siellä aloitin työskentelemällä vuosia sitten ja uudelleen liityin porukkaa hetki sitten,aina kun mahdollista sinne tuun jatkossakin