Kirjoittaja Aihe: Kunnioita runkkumatskuasi  (Luettu 43353 kertaa)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #135 : 26.11.2018, 21:24 »
HUOM!

Älä klikkaa koska linkin kuva varmasti järkyttää sua koska se ei ole mitenkään poliittisesti tai visuaalisesti korrekti.
https://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=view;id=11347

Hyvät runkut sain ja sotkeentui muuten kädet pillulimoihin. Respect.

Uu jee. Talk dirty to me beibi!  ;D

pikkusisko

Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #136 : 26.11.2018, 22:00 »
ps.

https://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=view;id=8822
"Tämä kuva on todella häiritsevä" on ekat sanat topicin aloittajan kommentista mun kuvaan.
Tästähän voisi loukkaantua kai ? ;D

(Pikkusisko, ei, mä en loukkaantunu. Ja ei, en vittuile sulle).

Stoge-muru, sulla on minun peruuttamaton suostumus vittuilla minut suohon ihan anytime :))

latexbun

  • Vieras
Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #137 : 26.11.2018, 22:01 »
HUOM!

Älä klikkaa koska linkin kuva varmasti järkyttää sua koska se ei ole mitenkään poliittisesti tai visuaalisesti korrekti.
https://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=view;id=11347

Hyvät runkut sain ja sotkeentui muuten kädet pillulimoihin. Respect.

Uu jee. Talk dirty to me beibi!  ;D

Öh.. Ripulia ja verta? OT, mutta tosiaan. En ole täällä kyrsiintynyt kuviini lähetetyistä kommenteista, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö joku toinen saisi kyrsiintyä, saatika aloittaa aiheesta keskustelua. Asia on merkityksellinen aloittajalle ja oletettavasti myös monelle muulle, joten en viitsi vähätellä aihetta itsessään. Se, ettei minua jokin asia vituta, ei tee minusta yhtään sen jalompaa ihmistä kuin siitä, jota asia vituttaa.

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #138 : 26.11.2018, 22:24 »
Ja niille Finnlexin huutelijoille niin voisitte lukea sen itse. Sananvapauslaki ei lisää varsinaisesti mitään tähän keskusteluun liittyvää yhdistysten osalta. Baarin osalta sähköisten viestien välityspalveluna sovelletaan pykäliä 17-20 ja 22 jotka tarkentavat perustuslain sananvapauspykälää joka kuuluu:

"Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä. Tarkempia säännöksiä sananvapauden käyttämisestä annetaan lailla. Lailla voidaan säätää kuvaohjelmia koskevia lasten suojelemiseksi välttämättömiä rajoituksia.

Viranomaisen hallussa olevat asiakirjat ja muut tallenteet ovat julkisia, jollei niiden julkisuutta ole välttämättömien syiden vuoksi lailla erikseen rajoitettu. Jokaisella on oikeus saada tieto julkisesta asiakirjasta ja tallenteesta."

Nuo laissa erikseen määritellyt pykälät koskevat menettelyä joilla henkilöistä luovutetaan tietoja ja miten julkaisutoiminta estetään. Mikään niistä ei anna erityisesti oikeutta moderointiin lain kannalta. Jos yhdistys tai palvelu päättää itse rajoittaa julkaisemaansa sisältöä niin silloin ollaan menty länsimaisen sananvapausperiaatteen ulkopuolelle vallankäyttöön syystä tai toisesta. Moderointia ei voi puolustaa sananvapaudella mitenkään järjellisesti.
No mee ite sinne finlexiin ja tsekkaa kunnianloukkaus. Miten se on mielestäsi suhteessa sananvapauteen?

Draugo

Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #139 : 26.11.2018, 22:27 »
Ja niille Finnlexin huutelijoille niin voisitte lukea sen itse. Sananvapauslaki ei lisää varsinaisesti mitään tähän keskusteluun liittyvää yhdistysten osalta. Baarin osalta sähköisten viestien välityspalveluna sovelletaan pykäliä 17-20 ja 22 jotka tarkentavat perustuslain sananvapauspykälää joka kuuluu:

"Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä. Tarkempia säännöksiä sananvapauden käyttämisestä annetaan lailla. Lailla voidaan säätää kuvaohjelmia koskevia lasten suojelemiseksi välttämättömiä rajoituksia.

Viranomaisen hallussa olevat asiakirjat ja muut tallenteet ovat julkisia, jollei niiden julkisuutta ole välttämättömien syiden vuoksi lailla erikseen rajoitettu. Jokaisella on oikeus saada tieto julkisesta asiakirjasta ja tallenteesta."

Nuo laissa erikseen määritellyt pykälät koskevat menettelyä joilla henkilöistä luovutetaan tietoja ja miten julkaisutoiminta estetään. Mikään niistä ei anna erityisesti oikeutta moderointiin lain kannalta. Jos yhdistys tai palvelu päättää itse rajoittaa julkaisemaansa sisältöä niin silloin ollaan menty länsimaisen sananvapausperiaatteen ulkopuolelle vallankäyttöön syystä tai toisesta. Moderointia ei voi puolustaa sananvapaudella mitenkään järjellisesti.
No mee ite sinne finlexiin ja tsekkaa kunnianloukkaus. Miten se on mielestäsi suhteessa sananvapauteen?

Kunnianloukkaus koskee vain valheellisen tiedon levittämistä vahingonaiheuttamiseksi, ei koske tätä keskustelua.

Salix

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 721
  • Wide awake...
  • Galleria
Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #140 : 26.11.2018, 22:45 »
.

momoi36

  • Vieras
Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #141 : 26.11.2018, 22:46 »
Mie oon vaan tämmönen snoukka enkä mie mittään mistään tiiä, mutta sen mie vain sanon että mä otan sen tribuuttina jos mun kuville runkataan ja kerrotaan se. Ja kyse on nimenomaan kontekstista, jos lataan sen kuvan tänne (oli kuvassa päällä pilkkihaalarit tai dildo anaalissa) niin se on ok, jos lataan sen instaan niin se on vähän outoa. No eikä oo, huomiohuora mikä huomiohuora, runkatkaa vaa mun teekupin kuville, jos se on se juttu, mutta pliis kertokaa se direct messagella sitten.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #142 : 26.11.2018, 23:08 »
Koska kaikki eivät koe tätä aihetta ongelmaksi myöskään kommentteja vastaanottavien naisten puolella, joten tässä on fundamentaalinen ongelma siinä kenen tunteita kunnioitetaan. Yhdet loukkaantuu saadessaan tietää että joku on runkannut heidän kuvilleen ja toiset ilostuu siitä vallan paljon kuten ovat täälläkin ketjussa maininneet. Näitä kahta maailmankuvaa ei voida mitenkään sovittaa yhteen ja sen julistaminen että yksi niistä on oikea ja "sallittua käytöstä yleisesti" estää toisilta heidän oikeaksi kokemansa kohtelun. Kyse on siis loppupeleissä siitä kumman maailmankuvan halutaan olevan oletus ja koska kyse on subjektiivisesta aiheesta ei tähän tulla löytämään kaikkia tyydyttävää ratkaisua.

Ei kukaan ole mitään kieltämässä. Saa ihan rauhassa kirjoittaa törkykommenttia kuvan alle, kunhan on satavarma että kuvan postaaja antoi siihen suostumuksensa. Suostumuksen varmistamisen tässä asiassa (kuten kaikissa muissakin) soisi kyllä olevan oletus eikä siinä ole mitään subjektiivistä.
« Viimeksi muokattu: 26.11.2018, 23:23 kirjoittanut Alexios »

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #143 : 26.11.2018, 23:09 »
.

Pip

Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #144 : 26.11.2018, 23:24 »
HIIOHEI!!!! Ja taas mennään offtopickin laajalla ulapalla niin pitkällä, ettei mastoa edes näy. Ottakaa nyt se päänne perseestä ja yrittäkää edes lukea avausta. Kyse on siitä, että jotkut on kusipäitä, koska ovat sellaisiksi syntyneet, joillakin taas on käytöstapoja, eivätkä tuo kaikkea ilmi, mitä ajattelevat (sori pikkusisko, mutten mä ole runkannut koskaan sun, tai kenenkään muunkaan kuville täällä).

heinrich

  • Vieras
Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #145 : 26.11.2018, 23:50 »
Täähän etenee komeesti  ;D

"mä arvasin tän"...

Tuota tuota.
Kunnianloukkaus on asianomistajarikos.
Eli jos mielensäpahoittanut ei nosta juttua.
Sitä ei ole.
Kannattaako täällä olleesta kommentista nostaa juttu?
Sit kannattaa ensin vilkasta sieltä finlexistä sen kunnianloukkauksen määritelmä.
Protip. Ei kannata.

Ja todellakin, se "wihapuhe" on määritelmä, mitä laki ei tunne ollenkaan.
Absurdi käsite, johon liitellään mitä milloinkin.

Nuo taas liittyy sananvapauteen siten, että niihin törmätään vasta sitten kun joku on sitä sananvapauttaan käyttänyt.
Kaikenlainen ennakkosensuuri taas on sananvapauden rajoittamista ja ei ainakaan mun ymmärryksen mukaan sovellu länsimaiseen kulttuuriin ja oikeusvaltion määritteeseen.

Mitä tulee kommenttien laatuun kuvissa.
Kuvan laittaja jos haluaa määritellä sitä niin rasti ruutuun "ei kommenteja" ja otsikkotekstiin pyyntö privakommenteista.
Privaviestintää ymmärtääkseni täällä pystyy säätelemään varsin tehokkaasti.
Jos jätät kommentoinnin vapaaksi niin otat tietoisen riskin, että siihen ilmestyy jotain sun mielestä typerää.

Ansku

  • Vieras
Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #146 : 27.11.2018, 07:17 »
Toiset osaa käyttäytyä, toiset ei.
Mun kuvaa lähti yksi sekopää (ei stoge! ) runkuttamaan vastaavasti: "Mä haluaisin lävistää sun vatsasi puukolla jne."

Pyysin lopettamaan -> ei lopettanut. Tyyppi sai lopulta bannit.

Kuva ei ole oikeutus hyväksikäyttää tai pahoinpidellä verbaalisti. Ne joilla ei ole tilannetajua ja käytöstapoja ampuvat kyllä omaa nilkkaansa IMO.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #147 : 27.11.2018, 08:37 »
Kun saan viestin miten runkkaa kuvilleni, se tuntuu kivalta. Onpa pystynyt ilahduttamaan edes yhtä ihmistä jollain persekuvalla tms.

Jos joku kommentoi miten kamalan näköinen ämmä, ime munaa. Siihen saatan hymyillä, ai sä olet sitä mieltä. Arpa ei nyt valitettavasti osunut sun munaan tällä kertaa.

Yritän tässä korostaa omaa asennettaan.
Tietysti voisin loukkaantua ja itkeä viikon yhtä mittaa jostain ikävästä kommentista. Jotenkin tuntuu niin turhalta tuhlata energiaa sellaiseen mikä ei ole loukkaantumisen arvoinen asia.
Nämä niin henkilökohtaisia. Kuten mielipiteet tahtovat olla.


orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #148 : 27.11.2018, 10:52 »
Niin on ihmisiä joista on otettu joku mainoskuva oli sitten alusasu tai vaikka saapaskuva. tuskin ainakaan kaikki edes tietää että tommoset voi olla kovassa suosiossa jossain " alan " ryhmässä ja saada tosiaan 100k katsojaa  sitten taas ihminen joka on fetissi / bdsm foorumilla lähtökohtaisesti tietää mitä kuvista voi seurata hiukan kuin Lady Whipkin totesi.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #149 : 27.11.2018, 11:44 »
Kun saan viestin miten runkkaa kuvilleni, se tuntuu kivalta.

Kiva sulle. Toisista ei välttämättä tunnu.

Tietysti voisin loukkaantua ja itkeä viikon yhtä mittaa jostain ikävästä kommentista. Jotenkin tuntuu niin turhalta tuhlata energiaa sellaiseen mikä ei ole loukkaantumisen arvoinen asia.

Ei kannata mitätöidä toisen mahdollisia traumaattisia kokemuksia siksi että se tuntuu susta turhalta.