Kirjoittaja Aihe: BDSM-baarin tukemisesta.  (Luettu 21054 kertaa)

Glori

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin tukemisesta.
« Vastaus #15 : 22.10.2011, 17:32 »

Samoin huono idea oli tehdä niin monta galluppia että viimein saatiin ylläpidolle sopiva ratkaisu, miks ollenkaan sitten kysellä jos ei aiota tehdä niinkuin käyttäjät äänestää?


Gallupit ovat lähtöisin muualta kuin ylläpidolta. Ylläpito kyseli ainoastaan deitti-ilmojen sijainnista ja tätä äänestystulosta tullaan noudattamaan. Kaikki muut kyselyt ovat siis jonkun muun tekemiä.

Koo

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin tukemisesta.
« Vastaus #16 : 22.10.2011, 18:40 »
FatamorgaNa huomannut saman kuin minä ja epäilemättä moni muukin. Ylläpito on selvästi pistänyt mietintämyssyt päähänsä ja lopputuloksena on linjan koventuminen melko ikävännäköiseksi, no te teette kuten haluatte. Katson mielelläni silti nämä kortit loppuun asti :)

Lucrezia

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin tukemisesta.
« Vastaus #17 : 22.10.2011, 20:20 »
Minusta vitosen tai kympin vapaaehtoinen kannatusmaksu olisi hyvä vaihtoehto toteutettuna siten että maksaneiden nimimerkin perässä olisi joku symboli kannatusta osoittamassa. Siinä kaikki.

Jokainen ymmärtää että palvelimet ja tietoliikenne vaatii rahaa, varsin kun on galleria kuvineen.

Jos tuosta jotain voittoa jollekin jäisi - mitä en usko - niin jääköön. Arvattavasti yhden talkootyötunnin hinta ei yli euron nouse tässäkään harrasteessa.
Minulla on varaa ja asennetta supportata sillä kympillä vuosi sitä että on olemassa tällainen foorumi ja innokkaita ihmisiä kehittämään näitä juttuja.

Miksi kannatusmaksun maksaneiden nimimerkin perässä pitäisi näkyä joku symboli? Minusta se olisi turhaa käyttäjien jakoa kahteen leiriin.

Minullakin on varaa ja asennetta maksaa vaikka kymppi vuodessa, jopa kaksi, enkä tarvitse siitä suorituksesta minkäänlaista leimaa nikkini yhteyteen.

Nick

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin tukemisesta.
« Vastaus #18 : 22.10.2011, 20:53 »
Miksi kannatusmaksun maksaneiden nimimerkin perässä pitäisi näkyä joku symboli? Minusta se olisi turhaa käyttäjien jakoa kahteen leiriin.

Se ei ole keneltäkään pois ja johtaa siihen että huomattavan moni joka ei muuten tukisi, tekee niin. Tällöin tukimaksu voi olla pienempi ja tulot suuremmat. Tuo ei ole oma ideani, toimivuus on jo muualla testattu, joten miksi keksiä pyörää uudestaan.

Onhan tuossa toki selkeä kahteen leiriin jako; vapaamatkustajat vs. muut.

Smooth

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin tukemisesta.
« Vastaus #19 : 22.10.2011, 21:08 »
Saa matkustaa vapaastikin :). Jossain vaiheessa mietimme asiaa, kieltämättä koska houkutteleva ajatushan se oli. Millaisia mitaleita tässä olisikaan jaettu...

Siksi olemmekin miettineet "kannatustuotteita", eli rahalle myös materiaalinen vastine ja se hyvä mieli kaupan päälle (vaikka tänään tässä "parempi ruoka, hyvä mieli" kampanjassa on hieman tervaa mukana). Kalenteriprojekti on just siinä vaiheessa että muutaman päivän sisällä saamme ne näppiin. Ihan konkreettinen tuote, ihan Baarin oman näköinen ja oikeastaan ajatus lähti siitä, että olisi sääli jättää niin kauniita-kiihottavia vaan jonnekin foorumille ja niin niistä tulikin kalenteri... Mutta siitä parin päivän päästä enemmän.

Se ei tietenkään estä lahjottamasta jotakin. Jos haluaa.
Lahja vaan on lahja, lahjahevosen suuhun ei ole katsomista mutta ei siitä vastalahjaakaan saa.

Sättipoliisien jättirekrytointi oli mun mielestäni huono linjaus, aiheuttanee vaan lisää trollausta siihen taipuvaisilla.. Ei trollit banneista parane, sen tiedän kokemuksesta. Samoin huono idea oli tehdä niin monta galluppia että viimein saatiin ylläpidolle sopiva ratkaisu, miks ollenkaan sitten kysellä jos ei aiota tehdä niinkuin käyttäjät äänestää?


Siellä oli vaan niin monta hyvä tyyppiä tarjolla ihan oma-aloitteisesti, että pakko ne oli ottaa :). Eikä ole sitten murhetta, että kun X ei jaksa enään sätissä istua, miten sen Y:n saisi paikalle. Gallupista jo mainittiinkin, että ei se ollut ylläpidon laittama. Ylläpidolliset gallupit jääköön takahuoneen pyöreän pöydän ääreen  8).

Koo

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin tukemisesta.
« Vastaus #20 : 22.10.2011, 21:14 »
Siksi olemmekin miettineet "kannatustuotteita", eli rahalle myös materiaalinen vastine ja se hyvä mieli kaupan päälle (vaikka tänään tässä "parempi ruoka, hyvä mieli" kampanjassa on hieman tervaa mukana).

Huutokauppa? Vapaaehtoiset kinkyt tarjolla huutokaupattavaksi, vaikkapa 6 tunnin "työsuoritusta" varten? Niitä voisi sitten huutaa omien mieltymystensä mukaan? Voittaja tekee sitten sen 6 tuntia saaliinsa kanssa mitä haluaa, menee oopperaan tai antaa piiskaa tai mitä ikinä.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: BDSM-baarin tukemisesta.
« Vastaus #21 : 22.10.2011, 21:24 »
voisi näin persaukisena tarjoutua huutokaupattavaksi ,minusta saa taatusti huippuhinnan 8)

Nick

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin tukemisesta.
« Vastaus #22 : 22.10.2011, 21:32 »
Juu. Mä voin kiusata pieniä viattomia jotka vastavuoisena palveluksena lahjoittavat rahaa ylläpitoon ja Smooth voi kuvata herkät hetket ja paikat vuosikalenteria 2014 ajatellen...

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: BDSM-baarin tukemisesta.
« Vastaus #23 : 25.10.2011, 18:33 »
Miksi kannatusmaksun maksaneiden nimimerkin perässä pitäisi näkyä joku symboli? Minusta se olisi turhaa käyttäjien jakoa kahteen leiriin.

Se ei ole keneltäkään pois ja johtaa siihen että huomattavan moni joka ei muuten tukisi, tekee niin. Tällöin tukimaksu voi olla pienempi ja tulot suuremmat. Tuo ei ole oma ideani, toimivuus on jo muualla testattu, joten miksi keksiä pyörää uudestaan.

Onhan tuossa toki selkeä kahteen leiriin jako; vapaamatkustajat vs. muut.
Tuli vapaamatkustajista vaan vanhat jutut mieleen,kun olin usein tekemässä muille bileitä,eikä näistä mitalleita jaettu hikisesti jos sai ilmasen sisään pääsyn,eli ymmärrän kyllä kun ihmiset panostaa asiaan toivoisi varmaan välillä kiitostakin. elikkä tässä omani kiitos kaikille jotka pitää foorumia pystyssä. :lecture:

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: BDSM-baarin tukemisesta.
« Vastaus #24 : 25.10.2011, 19:08 »

Kuka/Ketkä/Mikä taho muuten maksaa tämän saitin ylläpidosta koituvat maksut?

 
IKRM

Glori

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin tukemisesta.
« Vastaus #25 : 25.10.2011, 19:16 »

Kuka/Ketkä/Mikä taho muuten maksaa tämän saitin ylläpidosta koituvat maksut?

 
IKRM

Ylläpito omista varoistaan.

quattroverde

Vs: BDSM-baarin tukemisesta.
« Vastaus #26 : 25.10.2011, 20:40 »
(20:28:48) quattroverde: ChiliN Oonkohan mä pahasti vino, kun aina kun nään ton otsikon "Baarin tukeminen" otsikon niin ajattelen isoja parruja, pönkiä, isoa hydraulitunkkia jne... Mut valmis olen talkoisiin, sillä noit tarvikkeita löytyy O:-D

Voin harkita myös muunkinlaista panostusta  :D

Kiitokset Ylläpidolle Hyvästä sivustosta, jonka palautteessa taitaa toimia vanha 20/80 sääntö monessakin muodossa. Jokainen voi itse soveltaa tuota 20/80 sääntöä haluamallaan tavalla, mutta minä sovellan niin että 80 % on tyytyväisiä BDSM-baariin ja sen ylläpidon toimintaan  8).

Kiitos !


chilinen

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin tukemisesta.
« Vastaus #27 : 25.10.2011, 20:45 »
(20:28:48) quattroverde: ChiliN Oonkohan mä pahasti vino, kun aina kun nään ton otsikon "Baarin tukeminen" otsikon niin ajattelen isoja parruja, pönkiä, isoa hydraulitunkkia jne... Mut valmis olen talkoisiin, sillä noit tarvikkeita löytyy O:-D

Voin harkita myös muunkinlaista panostusta  :D

Kiitokset Ylläpidolle Hyvästä sivustosta, jonka palautteessa taitaa toimia vanha 20/80 sääntö monessakin muodossa. Jokainen voi itse soveltaa tuota 20/80 sääntöä haluamallaan tavalla, mutta minä sovellan niin että 80 % on tyytyväisiä BDSM-baariin ja sen ylläpidon toimintaan  8).

Kiitos !

:D ja vahva tuki läppärille, kun saitilla käy.

Kiitokset ylläpidolle sivustosta, eiköhän tähän joku systeemi keksitä

Hasse.W

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin tukemisesta.
« Vastaus #28 : 25.10.2011, 21:51 »

Kiitokset Ylläpidolle Hyvästä sivustosta, jonka palautteessa taitaa toimia vanha 20/80 sääntö monessakin muodossa. Jokainen voi itse soveltaa tuota 20/80 sääntöä haluamallaan tavalla, mutta minä sovellan niin että 80 % on tyytyväisiä BDSM-baariin ja sen ylläpidon toimintaan  8).

Kiitos !

Ja taas se alkaa.
 :'( :'( :'(

Tipi

  • Vieras
Vs: BDSM-baarin tukemisesta.
« Vastaus #29 : 25.10.2011, 22:04 »
Olen valmis tukemaan sivuston toimintaa  :)