Kirjoittaja Aihe: Deittipalstalla voisi estää kommentoinnin.  (Luettu 6831 kertaa)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Deittipalstalla voisi estää kommentoinnin.
« Vastaus #15 : 02.09.2012, 13:00 »
Muistaakseni se meni niin, että tuntemattoman maan viestien säädöt oli pielessä jollain tavalla.
Yksityisviesti lähti normaalia tietä sen paikan viestien kautta ja piti todella olla yksityinen. Samalla tavalla kuin muillekin lähetetyt viestit. Jotain kuitenkin tapahtui eikä vika ollut viestin lähettäjän vaan tuntemattoman maan. Eli lähetetty viesti meni monelle ihmiselle yhtä aikaa, mutta ei kuitenkaan kaikille vaan jollekin saman ryhmän käyttäjille.

Eivät olleet pielessä. Kyselin aikoinaan asiasta viestin lähettäneeltä henkilöltä, ja tämä ryhmäviestin lähettänyt itse myönsi, että hän oli ymmärtänyt homman väärin, että vastaanottajakentässä näkynyt teksti oli joku oletusasetus, vaikkei se ollut, vaan se oli käyttäjäryhmä, jonka hän oli itse vahingossa vastaanottajaksi klikannut. Pari muutakin henkilöä testasi yksityisviestin lähetystä samana päivänä, ja se toimi ihan oikein; mikään ryhmä ei näkynyt valmiina siinä vastaanottajakentässä, vaan se piti itse klikata siihen.

Hankala havainnollistaa asiaa, kun Tuntematonta Maata ei enää ole. Myönnön toki, että varomaton klikkailu toki kostautui siellä helposti jos ei ollut varovainen ennen Lähetä-painikkeen painamista, mutta jos oli huolellinen, kaikki väärät henkilöt ja ryhmät oli tosi helppo poistaa vastaanottajista ennen viestin lähetystä.  8)

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Deittipalstalla voisi estää kommentoinnin.
« Vastaus #16 : 02.09.2012, 15:41 »
Jos laittaisin ilmoituksen niin kyllä minustakin olisi kiva että sitä voi kommentoida ja kommentoitaisiin. Silloin se pysyy paremmin esillä ja ehkä mahdollisuudetkin paranevat.
Ja vaikka tulisi törkykommenttejakin niin siinähän vain kommentin kirjoittaja antaa itsestään omanlaisensa kuvan mistä sitten lukijat voivat vetää omat johtopäätöksensä.
Eihän seuranhakukaan nyt niin haudan vakava juttu ole.