Kirjoittaja Aihe: Ehdotus: englanninkielinen alafoorumi BDSM-baariin  (Luettu 8961 kertaa)

mastervsop

  • Vieras
Vs: Ehdotus: englanninkielinen alafoorumi BDSM-baariin
« Vastaus #15 : 07.09.2012, 10:29 »
Etusivulle selkeästi ainakin joku linkki englanniksi (jos intoa niin ruåtsi ja venäjä myös?) kirjoitettuun infoon ja esim viittaus chattiin jossa kyllä osataan kieltä. Tällä minimivaivalla saa kyllä ulkkari jonkin käsityksen toiminnasta. Tosin nykyinen näköjään pysyväksi jäänyt serverin toimimattomuus ajanee tehokkaasti ihmisiä käyttämään toimivampia palveluita.
Mun mielestä tässe ehdotuksessasi mennään perse edellä puuhun... kyllähän soon niin että kotimanakielet on syytä mennä ohitse niitten jotka joskus hyökänneetkin maahan ja sotineet meitä vastaan vaikkakin klopit ihannoi kieltä liikaa.
Mä voin jopa ottaa osakseni hoitaa tuon ruotsinkielisen osion niin voin jatkossa sitten keskittyä siihen muutenkin sivustolla.. säästyypähän mm chatissa paljosta jonninjoutavasta kun tala bättre folkia...ja livenä vielä paremmin kun finskit koittaa änkyttää perässä.
 >:D

Purppura

Vs: Ehdotus: englanninkielinen alafoorumi BDSM-baariin
« Vastaus #16 : 07.09.2012, 10:54 »
Ja Dragonscorpiolle.. katselin "akkojen" meuhkaamista tässä sivusta hetken ennenkuin avasin suuni  C:-)

Ja tämä seksistinen kommentti auttaa asiaa miten. Serveri-argumentti on ihan järkevä, mutta siihen osannee joku ylläpidon ihminen vastata. Jos serveritila ei ole ongelma, en näe miksi pienestä englanninkielisestä osioista olisi haittaa.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Ehdotus: englanninkielinen alafoorumi BDSM-baariin
« Vastaus #17 : 07.09.2012, 11:47 »
Ja Dragonscorpiolle.. katselin "akkojen" meuhkaamista tässä sivusta hetken ennenkuin avasin suuni  C:-)

Ja tämä seksistinen kommentti auttaa asiaa miten. Serveri-argumentti on ihan järkevä, mutta siihen osannee joku ylläpidon ihminen vastata. Jos serveritila ei ole ongelma, en näe miksi pienestä englanninkielisestä osioista olisi haittaa.

Sori jos sarkasmini ei uponnut ja totta asiaa ei se mitenkään auttanut.... mutta.... Ehkä lopettaa jonninjoutavan höpötyksen kun serveri muutenkin huutaa hoosiannaa sivustolla.
Tämä vain oma mielipiteeni asiasta käyttökokemuksen perusteella.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Ehdotus: englanninkielinen alafoorumi BDSM-baariin
« Vastaus #18 : 07.09.2012, 18:01 »
Englanninkielinen tiedotus olisi mielestäni tosiaan luontevinta hoitaa fetlifen kautta siten, että aina kun bileet järjestetään jossain Suomessa, niin fetlifeen luodaan event, jossa on kerrotaan pääasiat myös englanniksi, ja erilliset ilmoitukset laitetaan myös ryhmiin Kinky-Finland ja Kinky-Suomi. Näin tein esimerkiksi Häkin LARP:in osalta.  Colarmestan käytännön toiminnasta en tiedä, kun en siellä ole

Jos yhdistyksistä ei löydy riittävästi kielitaitoa ilmoitusten laittamiseen, niin olisi varmasti kiva jos esimerkiksi Alexios ottaisi nakikseen kääntää ilmoitukset englanniksi. Olisi hyvin kilttiä. Itse olen siis lähinnä ystävällisyyttäni ulkomaalaisia kohtaan kääntänyt bile-kalenterin englanniksi fetlifeen, mutta e ole ehtinyt/viitsinyt lähteä varsinaisia ilmoituksia englanniksi laittelemaan yhdistysten puolesta.

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Ehdotus: englanninkielinen alafoorumi BDSM-baariin
« Vastaus #19 : 07.09.2012, 18:22 »
Eiköhän bileiden järjästäjät osaa hoitaa mainontansa missä haluavatkaan..olise sitten fetlife,naamakirja tai vaikka Radiodei.Mutta BDSMBaariin olisi kyllä kiva saada englanninkielinen osio...edes jonkinlainen laajuudeltaan.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Ehdotus: englanninkielinen alafoorumi BDSM-baariin
« Vastaus #20 : 07.09.2012, 19:19 »
Monikohan lontoota puhuva bonjaa etsiä bdsm baari...jos nimi ois bdsm bar ymmärtäisi hekin...en pyri perseilemään vaan just saying.

Zeus

  • Vieras
Vs: Ehdotus: englanninkielinen alafoorumi BDSM-baariin
« Vastaus #21 : 07.09.2012, 23:24 »
Jag är svenskspråkig, och det är min grundlaglig rättighet att ha service på mitt eget modersmål! 

Marie and Vii

  • Vieras
Vs: Ehdotus: englanninkielinen alafoorumi BDSM-baariin
« Vastaus #22 : 08.09.2012, 00:54 »
... viedä turhaa serveritilaa ...
??? Kehtaisin väittää näin lonkalta, että yksi alafoorumi jonne ei aktiivista keskustelua muodostu vie muutaman vuoden viestikertymällä saman verran levytilaa kuin pari tänne ladattua valokuvaa. Riippuu tietenkin kuvasta ja siitä, paljonko foorumille kirjoitetaan, mutta suuruusluokka lienee tuo.


mastervsop

  • Vieras
Vs: Ehdotus: englanninkielinen alafoorumi BDSM-baariin
« Vastaus #23 : 08.09.2012, 11:49 »
Jag är svenskspråkig, och det är min grundlaglig[a] rättighet att ha service betjäning på mitt eget modersmål!

Jag är tvåspråking och kräver enligt mitt grundlagliga rätt att få kommunicera på båda grundlagliga inhemska språken.
Sådesså!

mastervsop

  • Vieras
Vs: Ehdotus: englanninkielinen alafoorumi BDSM-baariin
« Vastaus #24 : 08.09.2012, 11:53 »
... viedä turhaa serveritilaa ...
??? Kehtaisin väittää näin lonkalta, että yksi alafoorumi jonne ei aktiivista keskustelua muodostu vie muutaman vuoden viestikertymällä saman verran levytilaa kuin pari tänne ladattua valokuvaa. Riippuu tietenkin kuvasta ja siitä, paljonko foorumille kirjoitetaan, mutta suuruusluokka lienee tuo.

No kun plokkaa irti lauseen kontekstista niin saahan nörttit päteä.. sanoin Kokemuspohjaltani.
Ja se on että tän foorumin yhteysongelmat on mittavat....voisin jopa tarjota serverin joka pelittää mutta hinnasta kaikki taas kiinni.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Ehdotus: englanninkielinen alafoorumi BDSM-baariin
« Vastaus #25 : 13.09.2012, 21:23 »
Nyt se englanninkielinen osasto sitten on ja minä ja Alexios tyhmyyksissä lupauduimme moderaatoreiksi. Kirjoittaa saa, mitä haluaa baarin yleisten sääntöjen mukaisesti ja tarkoitus olisi ainakin laittaa bileilmot englanniksi. Olisi toivottavaa, että järjestäjät tekisivät sen kukin itse, mutta jos taitoa ei löydy voimme minä tai Alexios sen tehdä. Suosittelen Alexiosta, hän on parempi.

Suosittelen laittamaan ilmoituksia tapahtumista myös fetlifeen englanniksi. Minä voin sen tarvittaessa tehdä.