Kirjoittaja Aihe: Varoitusten aiheet  (Luettu 29775 kertaa)

muodollinen_namu

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #45 : 15.09.2012, 14:24 »
Rasputin hyvä ..sulta puuttui koukku mutta tuotti näemmä tulosta.... pääsin takas tarkkikseen ;)
Eli tarkoitan liian suoraan toit julki asiat..pikkasen mutkan takaa seuravaksi että esim tiukkapipoinen ylläpito ei bonjaa...
Provossakin pitää olla "runttaus palkeisiin"...


VSOP,' . '

' . 'Olet saanut varoituksen asiattomasta toiminnasta tai käytöksestä (nimittelystä ja riidan haastamisesta/riitelystä Varoitusten aiheet -ketjussa.). Ole hyvä ja lopeta nämä toimet ja noudata foorumin sääntöjä, jottei ylläpidon tarvitse puuttua asiaan' . '

' . 'Ystävällisin terveisin, BDSM-baari ylläpito.


* Kylläpäs nyt on ruuti kuivaa ylläpidolla... Käkäkääääää

Terv Ikuinen kauhukakara  :P

PS Leccare for Moderator ;)


Uskomatonta.
Toisille kerrotaan mistä varoitukset napsahtaa ja toisille ei.
Kaikkia kohdellaan samalla tavalla??
Hohhoijaa joko nyt voi nauraa....

Mr.Inathu

Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #46 : 15.09.2012, 14:43 »
Ei vittu mitä shittiä koko tämä ketju! En tiedä kuka taas on pannut kenen ja ketä tai kuka on jäänyt ilman, mutta älkää nyt hyvät ihmiset tappako tätäkin saittia jatkuvalla whinettämisella "kuinka ylläpito sitä ja ylläpito tätä"!

Jos ylläpidon toiminta ei ole kunnollista, niin porukka kyllä löytää paremman kanavan ja jollei löydä, niin se on sitten ilmeisesti kuitenkin tarpeeksi hyvää ja ne joille se ei kelpaa menkööt itseensä ja näyttäkööt sitten sen "suuren itsensä" ja kuinka tärkeää on seista sanojensa ja periaatteidensa takana ja lähtekööt kävelemään. Netti on vapaa, uutta saittia vaan pystyy ja jos tulee parempaa kuin tämä on ollut, niin nähdään siellä sitten myöhemmin...

Vapaaehtoisvoimin perustettu ja ylläpidetty saitti on pystyssä juuri niin kauan kuin ylläpito sitä jaksaa pystyssä pitää, riippumatta siitä ovatko siellä vain ylläpidon "kaverit" vain koko Suomen skene. Se mitä Baarista (ja sitä ennen Kehästä) on Suomessa syntynyt, ei voi kertoa sitä että pääosa ihmisistä olisi niiden ylläpitoon ollut niin tyytymättömiä, etteivätkö palvelut olisi kuitenkin kelvanneet, joten menkäähän tosiaan itseenne ja miettikää, miksi käytte täällä ja mitä POSITIIVISTA RAKENTAVAA panosta itse olette Baarille antaneet vs. kaikki kyseenalaistamiset, turhat provot ja draamailut, erilaisten ryhmien tarkoitukselliset vähättelyt ja suoranaiset loukaamiset, itsensä korottamiset ja kavereiden kavereiden exien mollaamiset sekä kaikenlainen "omaan pussiin muiden kustannuksella pelaaminen".  Joo, tiedän että täältä sitä suraa olisi saatavilla ja silloin ovat kaikki keinot sallittuja, mutta ihan rehellisesti, positiivisella asenteella irtoaakin paljon paremmin ;)

Suurin osa keskusteluketjuista täällä on ollut oikein mukavia ja asiallisia, mutta jostain syystä täällä on melkein aina käynnissä joku "ylläpidon" kyseenalaistamis-/itsensä mainostamiskampanja menossa. Minulla on aikaa käydä täällä ehkä pari kolme kertaa kuussa ja toivoisin sillon löytävänä Baarin sieltä mihin sen viimeksi jätin  >:(

Ymmärrän kyllä kuinka kivaa on olla aina "systeemiä vastaan" ja kuinka vitun rebeliä on vastustaa "valtaa pitäviä", mutta kun ei yksityisellä saitilla voi tehdä vallankumousta, niin pitäisi joko perustaa oma vaihtoehto tai yrittää muutosta rakentavalla tavalla, ei kyseenalaistavalla... Ja silloinkin tyytyä palvelun linjaa, miellytti se tai ei. Ei tämä ole mikään demokratiayhteiskunta, sikäli kun jollain on vielä harhaluulo siitä, että sellaisissakaan kapinalliset saisivat aina rauhassa häiritä enemmistön rauhaa :D

Ja en siis tunne yhtään ylläpidon jäsentä henkilökohtaisesti, en kuulu mihinkään sisäpiiriin, en myöskään tunne Leccarea tai muitakaan Baarin "pahoista poijista", joten tämä ei ole vastaus juuri tähän tilanteeseen vaan itsekäs kehotus miettiä, miksi täällä Baarissa ollaan ja mikä sen mahdollistaa, jotta tämä paikka olisi meille tulla vielä tulevaisuudessakin.

Voisiko noihin Baarin sääntöihin vaikka laittaa jonkun klausuulin siitä, että "positiivisella ja rakentavalla asenteella kiitos"? Sellaisen perusteella olisi sitten erittäin helppoa perustella varoitusten jakelemista tulevaisuudessa trolleille JA erityisesti fleimaajille. Niin ja minun käsitykseni mukaan fleimausta on sekin, että kyseenalaistaa tai loukkaa jotain ryhmää tai suuntausta yksittäisen hekilön sijasta JA erityisesti silloin, kun tietää ko. ryhmä edustajia olevan läsnäolijoissakin. Tuollainen käytös ei omasta mielestäni ole "kivaa poikien rebeilyä" vaan joko silkkaa itsekkyyttä tai sitten puhdasta ilkeyttä, enkä koe mitään tarvetta ylläpidon puolesta sietää sellaista käytöstä, oli sille sitten kuinka monta kovaäänistä tukipuhujaa hyvänsä.

Niin ja kun nyt tuli suu avattua, niin niille, jotka nyt sanovat, että tule vittu naamakkain haastamaan niin nähdään kuka seisoo sanojensa takana. Ei ole tarvetta ja kehottaisin vielä muistamaan Isaac Asimovin viisaat sanat: "Väkivalta on kyvyttömän vaihtoehto."

En tiedä, koska taas tulen tänne seuraavan kerran, joten minut voi nyt hyvällä omalla tunnolla leimata puskista huutelijaksi ja jatkaa entiseen tapaan, mutta toivottavasti joku edes ymmärsi mikä tämän kirjoituksen pointti oli...

-Mr.Inathu

mastervsop

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #47 : 15.09.2012, 14:45 »
En mä enään keksi tähän muutakuin Rigori on Smurffi ja mä sekä Lecce ei.
Puhdasta spekulointia syistä jatkossa:)
Kaikenlisäksi taitaa hesalaisia vituttaa että Stadilainen asuu Turussa ja on Balettilainen ex-Bizarrelainen...tai sitten se että jo Neiti Narun ajoista mä olen ollut kuin sähköisku kun astun paikalle. Muistan hyvin Narun ilmeen kun käteltiin ja säpsähdyksen kädessäni kun sanoin nikkini.
Jopa Gentlemans Clubin omistaja aikanaa bileissä luuli että nyt tulee ratsia kun astuin ovesta sisään..noh ei tullut mutta kummasti Ismon kanssa nautittiin Tiskin päädyssä asiakkaiden edessä yksi pullo väkeväshotteja... resepti jonka mä olin joskus Ismolle antanut.

Muistakaa ihmiset..Asiat riitelee.

Ja Hei saa tulla moikkaan.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #48 : 15.09.2012, 14:48 »
Ei vittu mitä shittiä koko tämä ketju! En tiedä kuka taas on pannut kenen ja ketä tai kuka on jäänyt ilman, mutta älkää nyt hyvät ihmiset tappako tätäkin saittia jatkuvalla whinettämisella "kuinka ylläpito sitä ja ylläpito tätä"!



-Mr.Inathu

eikös tää nyt mennyt pikkasen yli pointin... meinaan vaan että jos nyt syy olisi tuossa niin en oikein ymmärrä kun pitäis sitten tietää ketä OMISTAA kenet.. mua ei omista kukaan. Ikinä. Löysässä liiassa parhaiten tottelee....

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #49 : 15.09.2012, 15:20 »
Korjataan pieniä väärinkäsityksiä. Kun jäsen saa varoituksen, hänelle kerrotaan siitä sekä syy miksi se on annettu. Kukaan ei saa varoituksia mielivaltaisesti ilman syytä. Toki joskus voi käydä niin että varoituksen saanut ei ole omasta mielestään tehnyt mitään väärää, tai ei vain ymmärrä missä on tehnyt väärin. Tällöin kannattaa käydä ajatuksen kanssa niitä omia tekstejään läpi, ja miettiä mikä oli varoituksen syy.

Aina ei kannata ottaa ehdottomana totuutena kaikkien kommentteja ylläpidosta, usein ihmiset protestoivat ajaakseen omaa etuaan. Luonnollisesti ylläpito ei voi jokaiseen julkiseen valitukseen kommentoida tyhejntävästi ihan jo yksityisyyden suojaamisen johdosta.

Lyhyesti: kukaan ei saa varoituksia/rangaistuksia minkään jäsenyyden tai kaveruuden takia. Ja aina kun varoitus tai rangaistus annetaan, siinä kerrotaan asianosaiselle sekä syy mistä se tuli.

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #50 : 15.09.2012, 15:24 »
Kiitos selkeytyksestä.Mutta...ylläpitohan poistaa asiattomat tekstit ja jos tälläisestä napsahtaa varoitus/banni.....Sitä on hankala mennä itse etsimään jälkikäteen.

Sama koskee muita kirjoittajia/foorumin lukijoita...jos etsitte jälkikäteen varoituksen/bannin syytä,ottakaa huomioon se että ylläpito on todennäköisesti jo poistanut kyseisen tekstin.Sitten ihmetellään miksi tolle ja tolle tuli varoitus.
Iloista lauantaita :)
Nepo

mastervsop

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #51 : 15.09.2012, 15:27 »
Korjataan pieniä väärinkäsityksiä. Kun jäsen saa varoituksen, hänelle kerrotaan siitä sekä syy miksi se on annettu. Kukaan ei saa varoituksia mielivaltaisesti ilman syytä. Toki joskus voi käydä niin että varoituksen saanut ei ole omasta mielestään tehnyt mitään väärää, tai ei vain ymmärrä missä on tehnyt väärin. Tällöin kannattaa käydä ajatuksen kanssa niitä omia tekstejään läpi, ja miettiä mikä oli varoituksen syy.
Sarkasmi siis on kielletty foorumilla.. ok.

Lainaus
Aina ei kannata ottaa ehdottomana totuutena kaikkien kommentteja ylläpidosta, usein ihmiset protestoivat ajaakseen omaa etuaan. Luonnollisesti ylläpito ei voi jokaiseen julkiseen valitukseen kommentoida tyhejntävästi ihan jo yksityisyyden suojaamisen johdosta.

Lyhyesti: kukaan ei saa varoituksia/rangaistuksia minkään jäsenyyden tai kaveruuden takia. Ja aina kun varoitus tai rangaistus annetaan, siinä kerrotaan asianosaiselle sekä syy mistä se tuli.

Voi hellanlettan..ottaakos prinsessa pullaa ????

Kannattaisi jo miettiä oisko eräistä poliitikoksi tai vetämään rippileirejä....

mastervsop

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #52 : 15.09.2012, 15:29 »
Kiitos selkeytyksestä.Mutta...ylläpitohan poistaa asiattomat tekstit ja jos tälläisestä napsahtaa varoitus/banni.....Sitä on hankala mennä itse etsimään jälkikäteen.

Sama koskee muita kirjoittajia/foorumin lukijoita...jos etsitte jälkikäteen varoituksen/bannin syytä,ottakaa huomioon se että ylläpito on todennäköisesti jo poistanut kyseisen tekstin.Sitten ihmetellään miksi tolle ja tolle tuli varoitus.
Iloista lauantaita :)
Nepo

Ainakin ne mihin mun bannia viitataan ja mitä olen ketjuun kirjoittanut on jokainen täällä esillä edelleen.. SO THERE!


muodollinen_namu

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #53 : 15.09.2012, 15:32 »
Kiitos selkeytyksestä.Mutta...ylläpitohan poistaa asiattomat tekstit ja jos tälläisestä napsahtaa varoitus/banni.....Sitä on hankala mennä itse etsimään jälkikäteen.

Sama koskee muita kirjoittajia/foorumin lukijoita...jos etsitte jälkikäteen varoituksen/bannin syytä,ottakaa huomioon se että ylläpito on todennäköisesti jo poistanut kyseisen tekstin.Sitten ihmetellään miksi tolle ja tolle tuli varoitus.
Iloista lauantaita :)
Nepo

Ainakin ne mihin mun bannia viitataan ja mitä olen ketjuun kirjoittanut on jokainen täällä esillä edelleen.. SO THERE!

Ehdit ennen minua  >:D
Juuri olin laittamassa, että ainakin VSOPIN kirjoitukset näkyy.

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #54 : 15.09.2012, 15:33 »
Ei muuten ole,sori vaan. Sieltä on poistettu sinun ja Dominaattorin? välinen viime öinen keskustelu osio.
Että näin ;)

mastervsop

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #55 : 15.09.2012, 15:48 »
Ei muuten ole,sori vaan. Sieltä on poistettu sinun ja Dominaattorin? välinen viime öinen keskustelu osio.
Että näin ;)

Tsekaa sisäinen kellosi muuten...

Tosiaan sieltä on poistettu viestini joka oli vastaus Korsonaattorin  @0400 kännitestorooniseen(?) keulimisiin jonka postasin noin klo1100 jossa heitin kieli poskessa että tissiposkinen (luetaan neitimiäinen) lihapää (Archie Bunkerin vävypoijan kaltainen harmiton tunari) tekstisi pomppaa nyt pikkasen tupestaan ja korsonaattori voi pikkasen rauhoittua kun teksit tosian oli..juuri sitä Korso/Keravaa... vaikka kuinka ois Stadin klobbeja.. silti ei vaan bonjannut ja herkkänahkainen Nepo(?) oli poistamassa...

Nro4 löydetty...

Turha väittää että olis ollut muita koska muistan koska menin nukkumaan... mulle tuli herkkiä kuvaviestejä joiden kuviin runkkasin ja menin nukkumaan aikaisemmin,

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #56 : 15.09.2012, 15:51 »
:)  Joo..sanotaanko että mä en voi poistella tekstejä tms.Oon vaan sätin puolella.Huomasin vaan ton tekstin aamutuimaan kun lueskelin tääl.
 ::)
Jospa kahvia...ja ehkä olut!

mastervsop

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #57 : 15.09.2012, 16:26 »
:)  Joo..sanotaanko että mä en voi poistella tekstejä tms.Oon vaan sätin puolella.Huomasin vaan ton tekstin aamutuimaan kun lueskelin tääl.
 ::)
Jospa kahvia...ja ehkä olut!

Ahas ;) No Korsonaattorilla on herkkä hipiä tunnetusti. Mä en oo sen ja Leccen mittelön peruksista perillä enkä puolesta enkä vastaan mutta kehätuomariksi voin tulla. Eikä mua edes kiinnosta syyt...

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #58 : 15.09.2012, 16:31 »

Lyhyesti: kukaan ei saa varoituksia/rangaistuksia minkään jäsenyyden tai kaveruuden takia. Ja aina kun varoitus tai rangaistus annetaan, siinä kerrotaan asianosaiselle sekä syy mistä se tuli.

Leccare,' . '

' . 'Olet saanut varoituksen asiattomasta toiminnasta tai käytöksestä. Ole hyvä ja lopeta nämä toimet ja noudata foorumin sääntöjä, jottei ylläpidon tarvitse puuttua asiaan' . '

' . 'Ystävällisin terveisin, BDSM-baari ylläpito.


Hmmm....


edit: Jos lukee oikein tarkasti, edes viestin lähettänyt ei tiedä mistä olen saanut varoituksen.

molinay

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #59 : 15.09.2012, 16:49 »
hei.

En halua ketään tahallisesti satutaa, en fyysisesti tai sanansäilällä. Mutta kuvitellaampa että onnistuisin, tarkoittamattani, jotakuta täällä foorumilla loukkaamaan niin että ylläpito asiasta varoittaisi. Tilanne olisi minulla melko rankka sillä varmastikkin haluaisin asian selvittää ja jopa anteeksi pyytää vastapuolelta. Nyt kyllä suuresti ihmettelen tätä linjavetoa missä ylläpito ei kerro tarkasti mistä varoitus tulee.
Yritin tässä mielessäni hetken pohtia jotain muuta nettiyhteisöä, järjestöä, urheilulajia tai jopa valtiota missä samalla tavalla toimitaan. Pohjois-Korean voisi kuvitella toimivan näin. No vertauskuva meni melko kauas mutta se toisaalta kertonee kuinka kaukana baarin oikeustaju sijaitseekaan.
-M