Kirjoittaja Aihe: Häpeäpaalu  (Luettu 7002 kertaa)

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Häpeäpaalu
« Vastaus #15 : 16.09.2012, 13:03 »
Mutta eihän vapaaehtoisessa paalutuksessa ole samaa tunnelmaa kuin sinne joutumisessa. Eli silti ne hardcore-tyypit tekevät törkyä tahalteen jotta pääsevät paalulle.

Kyllä mä sanoisin että aina kun aletaan kaivamaan paaluja esille, tulee ongelmia.

Marimintti

Vs: Häpeäpaalu
« Vastaus #16 : 16.09.2012, 15:55 »
Sitten pitäisi olla kaksi häpeäpaalua. Toinen niille jotka joutuvat sinne vasten tahtoaan ja toinen
niille jotka haluavat sinne saamaan julkista nöyryytystä. Muuten voi käydä niin, että kirjoitellaan "törkeyksiä"
sen takia että päästäisiin häpeäpaaluun.

Minulle on kanssa alkanut tulemaan tunne, että osa kirjoittajista kaipaa julkista nuhtelua. Kannattaa vain reilusti myöntää, että kaipaa kunnolla rottinkia pakaroille. Uskoisin että osa lukijoista on jo niin kyllästyneitä tähän turhaan jankuttamiseen ja ilmapiirin tahalliseen huonontamiseen, että antajia riittäisi.

misuli_n

Vs: Häpeäpaalu
« Vastaus #17 : 16.09.2012, 15:58 »
Sitten pitäisi olla kaksi häpeäpaalua. Toinen niille jotka joutuvat sinne vasten tahtoaan ja toinen
niille jotka haluavat sinne saamaan julkista nöyryytystä. Muuten voi käydä niin, että kirjoitellaan "törkeyksiä"
sen takia että päästäisiin häpeäpaaluun.

Minulle on kanssa alkanut tulemaan tunne, että osa kirjoittajista kaipaa julkista nuhtelua. Kannattaa vain reilusti myöntää, että kaipaa kunnolla rottinkia pakaroille. Uskoisin että osa lukijoista on jo niin kyllästyneitä tähän turhaan jankuttamiseen ja ilmapiirin tahalliseen huonontamiseen, että antajia riittäisi.

Hyvä ehdotus.. mietin, voisin kanssa harjoitella piiskaamista ; D

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Häpeäpaalu
« Vastaus #18 : 16.09.2012, 18:11 »
Sitten pitäisi olla kaksi häpeäpaalua. Toinen niille jotka joutuvat sinne vasten tahtoaan ja toinen
niille jotka haluavat sinne saamaan julkista nöyryytystä. Muuten voi käydä niin, että kirjoitellaan "törkeyksiä"
sen takia että päästäisiin häpeäpaaluun.

Minulle on kanssa alkanut tulemaan tunne, että osa kirjoittajista kaipaa julkista nuhtelua. Kannattaa vain reilusti myöntää, että kaipaa kunnolla rottinkia pakaroille. Uskoisin että osa lukijoista on jo niin kyllästyneitä tähän turhaan jankuttamiseen ja ilmapiirin tahalliseen huonontamiseen, että antajia riittäisi.

Hyvä ehdotus.. mietin, voisin kanssa harjoitella piiskaamista ; D

Hitsi täähän alkaa kiinnostamaan pitäsköhän hankkia varoitus ;D