Kirjoittaja Aihe: englannin kielen osa  (Luettu 2877 kertaa)

kettutyttö

  • Vieras
englannin kielen osa
« : 20.09.2012, 13:37 »
Hei,

Etusivulla on linkki missä lukee "information about the finnish kinky scene in English" mutta jos klikkaa sitä, ei tule mitään, tyhjä foorumin osasto vaan. Nyt ainakin minun mielestä tämä on aika epämotivoivaa meidän ulkomaalaisille pervoystäville. Minä voin kirjoittaa jotain siihen osastoon mutta en ole itse mitenkään kinkyveteraani, eli olisi siis kiva saada jotain tietoja mitä siellä kaikkea voisi olla.

kettu

Glori

  • Vieras
Vs: englannin kielen osa
« Vastaus #1 : 20.09.2012, 15:17 »
Ylläpidolta pyydettiin aluetta englanninkieliselle infolle ja foorumikirjoituksille. Teimme alueen, ja sen valvojina toimivat Stylos ja Alexios. Ylläpito ei itse tuota tekstiä alueelle, vaan tarkoituksena on, että käyttäjät itse tekevät sen - ihan kuin muullekin foorumille. Nyt siellä näytti olevan kaksi aihetta - bileinfo Wäiskillä pidetyistä bileistä 15.9., sekä avoin tapaamiskutsu 13.10. lauantaille.

Nyt se englanninkielinen osasto sitten on ja minä ja Alexios tyhmyyksissä lupauduimme moderaatoreiksi. Kirjoittaa saa, mitä haluaa baarin yleisten sääntöjen mukaisesti ja tarkoitus olisi ainakin laittaa bileilmot englanniksi. Olisi toivottavaa, että järjestäjät tekisivät sen kukin itse, mutta jos taitoa ei löydy voimme minä tai Alexios sen tehdä. Suosittelen Alexiosta, hän on parempi.


Joten luo toki uusi kiinnostava aihe sinne :) ja muutkin!