Kirjoittaja Aihe: Selvennyspyyntö  (Luettu 17479 kertaa)

viana

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #30 : 30.05.2011, 08:28 »
Hyväksyn ihmiset, jotka harrastavat cuckold -meininkiä ja myöskin kaikki kinky -meiningin sisällä olevat alakategoriat. Insesti lienee ainoa, mikä ei saa siunaustani (johtuen osaksi ainakin siitä, että olen isä itse).

Lähtisin kyllä siitä, että insesti ei ole kinky-meiningin alakategoria, eikä liity tähän hommaan mitenkään. Siis toki ageplay-jutut jne, mutte missään nimessä INSESTI :)

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #31 : 30.05.2011, 09:16 »
Ansun lausunnot kannattaa asetta oikeisiin mittasuhteisiin.
Ja muistella miten ”baarin” ja ”laatikon” alku taivalta, näillä sivustoilla oli samoja tekijöitä.
Eikä ero sujunut aivan sopuisasti.
Kun sitten tunteet kuumenevat, lausunnot saatavat olla turhan kärkeviä vanhoista kaunoista johtuen.


 Kumma miten ihmiset eivät opi ettei bdman:tin juttuihin kannata ottaa mitään kantta.
 Paitsi jos hän kirjoittaa asiallisesti ja asiaa (kerran on käynyt tällainen vahinko). :)


roosa

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #32 : 30.05.2011, 09:24 »
Bdman todella tuntuu olevan koko sotkun alku.

Joskus anteeksipyynnöllä saa parempaa aikaiseksi kuin lisävirheiden osoittelulla. (yleisenä vinkkinä, ei kehenkään suoraan kohdistettuna)

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #33 : 30.05.2011, 09:54 »
Minulle lähtöä kukkalaatikosta tuli itsestään selväksi siinä vaiheessa, kun kävi ilmi, ettei kukkalaatikon ylläpitäjillä ole minkäänlaisia alkeellisiakaan käytöstapoja. En halua olla missään tekemisissä sivuston kanssa, jonka ylläpitäjät herjaavat muiden sivustojen ylläpitäjiä tai kävijöitä, tai pitävät sivustoaan muita "parempana" ja "aidompana".

Glori

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #34 : 30.05.2011, 09:59 »
Minulle lähtöä kukkalaatikosta tuli itsestään selväksi siinä vaiheessa, kun kävi ilmi, ettei kukkalaatikon ylläpitäjillä ole minkäänlaisia alkeellisiakaan käytöstapoja. En halua olla missään tekemisissä sivuston kanssa, jonka ylläpitäjät herjaavat muiden sivustojen ylläpitäjiä tai kävijöitä, tai pitävät sivustoaan muita "parempana" ja "aidompana".

Peukutan!

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #35 : 30.05.2011, 10:17 »
”En halua olla missään tekemisissä sivuston kanssa, jonka ylläpitäjät herjaavat muiden sivustojen ylläpitäjiä tai kävijöitä, tai pitävät sivustoaan muita "parempana" ja "aidompana". ”KalvinK


 Kun yksi ylläpitäjiä salassa valmistelee kilpailevan sivuton,
saattaa tunteet ”hieman kuumentua” ja tehdään asioita jotka eivät ole järkeviä.
Mutta seuraukset saatavat olla kohtalokkaita sivustolle.

pulseproto

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #36 : 30.05.2011, 10:24 »
..mielenkiintoista ansku - someday

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #37 : 30.05.2011, 10:52 »

On hyvä muistaa, että riidellä ei voi yksinään.

IKRM

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #38 : 30.05.2011, 15:12 »
Itse yritän katsoa yli tällaisten tilanteiden sekä värikkäiden persoonallisuuksien. Aion edelleen käydä kukkiksessa ja jopa kirjoittaa sinne jotain silloin tällöin.

Jos joku ei osaa olla sillä tavalla mitä me haluaisimme, so what. Emme mekään ole aina kaikkien mieleen.
Jos jätetään henkilökohtaisuudet pois ja keskitytään asiaan, näin oppii suodattamaan pois ikävät kommentit.
Bdsm on meidän juttumme eri tavoilla elettynä, ei ihmisten parjaaminen ja haukkuminen...eikä sekään kun kerromme miten erinomaisia me olemme.

MarkoT

Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #39 : 30.05.2011, 16:29 »
Amen, sanon Minä

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #40 : 30.05.2011, 17:21 »
Itse yritän katsoa yli tällaisten tilanteiden sekä värikkäiden persoonallisuuksien. Aion edelleen käydä kukkiksessa ja jopa kirjoittaa sinne jotain silloin tällöin.

Jos joku ei osaa olla sillä tavalla mitä me haluaisimme, so what. Emme mekään ole aina kaikkien mieleen.
Jos jätetään henkilökohtaisuudet pois ja keskitytään asiaan, näin oppii suodattamaan pois ikävät kommentit.
Bdsm on meidän juttumme eri tavoilla elettynä, ei ihmisten parjaaminen ja haukkuminen...eikä sekään kun kerromme miten erinomaisia me olemme.
Komppaan :)

LeatherM

Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #41 : 30.05.2011, 18:14 »
Älkääs ny kuulkaas provosoituko noin pienestä. Äkkipikaisen naisen toilailuiden seuraaminenhan on ihan parasta viihdettä. Hauskinta on kun purkauksen jälkeen tulee usein vielä pahoittelut seuraavana päivänä. Aivopierun syyksi käy niin feministinen maailmankatsomus, kuin jokin mystinen PMS-kirjainyhdistelmäkin.  :P Kännikorttia en ole vielä syynä nähnyt käytettävän, mutta ehkä se sopiikin paremmin meille miehille.

Itse aion seurata tiukasti mitä ko. sivuilla tapahtuu, ainakin siihen asti kun saan bannia joko vähäisen aktiivisuuteni, tai tämän kirjoitukseni vuoksi.  >:D Harkitsen vieläpä sille kolmannellekin foorumille kirjautumista BDSM- ja Cuckold-sivujen lisäksi, jää pian vielä jotain näkemättä.

pulseproto

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #42 : 30.05.2011, 20:02 »
heheh.. on parhautta - kun seuraavan kerran visiteeraan kalakukkojen kaapunnissa.. lolol

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #43 : 30.05.2011, 20:08 »
Provosoitukaa!!! Popcornia!!! Jatkakaa- olen asemissa ;D

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Selvennyspyyntö
« Vastaus #44 : 30.05.2011, 20:25 »
Verenpaine on hiukan laskenut, mutta saisinks mää kuitenkin vaikka puraista sitä naisihmistä nilkasta ::) "Odottaa toiveikkaana lupaa" ;)