Kirjoittaja Aihe: Satisfyer ja clithood - lävistys  (Luettu 1351 kertaa)

Punaposki

Satisfyer ja clithood - lävistys
« : 04.06.2022, 19:34 »
Sopiiko otsikossa mainitut asiat yhteen? Olen nyt taas innostunut itelleni orgasmeja tuottamaan ja joskus haluais vaan "pikaset" ja käsi väsyy, eikä vettä viittis "turhaan" lorottaa suihkuletkusta. Kattelin et moni kehuu tuota satisfyeria kovasti, joten aattelin josko ostaisin semmosen ja liukkaria. Siinä kuitenkin sanotaan, että lävistykset pitäis kyseiseltä alueelta poistaa ennen käyttöä.

Onko clithood - lävistyksestä jotain haittaa fyysisesti, jos sitä ei kerkee/jaksa väännellä pois orgasminhimoissaan? Voiko se imu jotenki olla niin voimakas, et imasee korun ihon läpi veke - vai mikähän siinä turvallisuusohjeessa on niinku taka-ajatuksena? Terveisin adhd - aivo, jolle ylimääräset työvaiheet kuulostaa täysin mahdottomilta toteuttaa, vaikka korussa on "helposti" auki ruuvattava pää.

Miona

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 226
  • Galleria
Vs: Satisfyer ja clithood - lävistys
« Vastaus #1 : 04.06.2022, 19:49 »
En mä ainakaan ole koskaan korua pois ottanut ja toisinaan käytän satisfyeria. En tosin käytä sitä korun päältä vaan hieman korun yläpuolella, niin ettei koru mene imuun. Toimii ainakin mulla hyvin, eikä tarvitse olla kun ihan pienellä imu. Toki varmasti muitakin vaihtoehtoja löytyy, lelujahan on markkinoilla vaikka ja mitä. 😉

Punaposki

Vs: Satisfyer ja clithood - lävistys
« Vastaus #2 : 04.06.2022, 20:09 »
Oon joo kokeillu kaikenlaisia väriseviä leluja, ni mietin et minkälainen tuo ois käytössä. Kaikki lelut vaan sattuu olemaan ties missä, kun tulee niin kausittain tää päivittäisistä orgasmeista nauttiminen. Yhtään en muista mihin ne oon laittanu ja en varmaan löydä niitä kovin helpolla, joten laitan sit vaan rahaa uusiin. Mut onhan se sit kiva yllätys, kun jostain kummallisesta paikasta löytyy jokin väline ku sitä ei oo osannu odottaa.  ;D Ehkä tilaan pari lelua kerralla, jos toinen ees ois löydyksissä tarvittaessa.  ^-^

SwitchBaker

Vs: Satisfyer ja clithood - lävistys
« Vastaus #3 : 04.06.2022, 20:39 »
Mulla clithood lisäsi orgasmiherkkyyttä entisestään, tosin saan muutenkin helposti. Koru ei haittaa minkään lelun käyttöä, mutta saan kuitenkin parhaan tuloksen itsekseni kivalla värinällä satisfyerin sijaan.
Kaikki lelut ja erilaiset pillukorut on sopineet hyvin yhteen ❤️

101

Vs: Satisfyer ja clithood - lävistys
« Vastaus #4 : 05.06.2022, 20:11 »
.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2022, 20:52 kirjoittanut 101 »