Kirjoittaja Aihe: Majavamiitti  (Luettu 425201 kertaa)

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #675 : 19.02.2014, 18:20 »
Saako sinne tulla sporttikuteissa (hienompi sana tuulipuvulle)? Voin mä fistata tolla vesipullolla että täytän padon kriteerit ;) Tosin ongelma on että tilaan ehkä vain yhden sidukan Suomen hyvälle olympiamenestykselle tänään. Ja juu. En mä rivoja puhu, kiinnostaa enemmän kälättää urheilusta!

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #676 : 19.02.2014, 18:51 »
EI tonne uskalla tulla voisi poikuus mennä tai saada näkemistään asioista ikuisia traumoja !!

Lilith

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #677 : 19.02.2014, 18:52 »
Pakkohan tää on kokea tänään.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #678 : 19.02.2014, 19:40 »
Saako sinne tulla sporttikuteissa (hienompi sana tuulipuvulle)? Voin mä fistata tolla vesipullolla että täytän padon kriteerit ;) Tosin ongelma on että tilaan ehkä vain yhden sidukan Suomen hyvälle olympiamenestykselle tänään. Ja juu. En mä rivoja puhu, kiinnostaa enemmän kälättää urheilusta!

No niin, tässä se jo nyt sitten nähtiin :o  Kiitti nyt vaan Ruusu. Nyt mä mietin sitten kotona koko illan, että minkä kokoisella pullolla olisit fistannut ja ketä. Sinne vai SINNE aukkoon vai kenties johonkin mystiseen kolmanteen aukkoon. Pöydällä vai tuolilla vai lattialla vai vessassa. Muovipullolla vai lasipullolla. Kooltaan 0,33 vai 0,5 vai 1,0 vai 1,5 (herran jestas!!). Toisaalta, sen saanee sitten lukea tästä ketjusta aika pikapuoliin. Pitäkää hauskaa  8)

Rotten

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #679 : 19.02.2014, 23:42 »
Perkele oli kivaa.

Lähellähän tosin oli että se piski ois paskonut lattialle mutta onneksi sain huulilla kiinni ja todistusaineisto äkkiä kurkusta alas. Sormetuksessa ei taas mitään väärää ja kukaan pikku anaalitutkimusmatkoja huomannut, mitä se nyt kostautui kun ihmiset alkoivat kaivaa nenäänsä mutta mitäs pienistä etenkin kun niitä silmiin menneitä kinkykyyneleitä sitten silmät punaisina jouduttiin itkemään. Okei, sperma on emäksistä joten siksi aiheuttaa punoitusta silmissä. Joka ilta oppii uutta.

Henkilökuntakin sanoi että Oo ja Koo kunhan tilaa jotain. Ja vittu. Mehän tilattiin. Toivottavasti se testeissä käynti nyt ei ollut mitään läppää hei. Ens kerralla se kilpikonna!

Katzku

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #680 : 21.02.2014, 20:45 »
Ja nyt minä lupaudun tulla piiiiiiiiiitkääääääästä aikaa paikalle kun koulut on loppusuoralla. Tiistaina on sopivasti ammattipätevyyskoe, joten eiköhän keskiviikkona ole juhlimisen aihetta tomaattimehun kera kun torstaina on työpäivä :D

alabamatattoo

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #681 : 24.02.2014, 22:04 »
alma tulee myös tänä keskiviikkona Majavaan piiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa with CR of course..
Be there or be square  ;)

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #682 : 24.02.2014, 22:54 »
alma ..with CR of course..
 ;)
seems like 15 weeks day... should that be partying  :o ?

Misskoo

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #683 : 25.02.2014, 09:42 »
Yritän saapua paikalle! Muutto puskee päälle sen verran voimakkaasti, etten pysty lupaamaan satavarmasti, mutta yritys hyvä 10  :)

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 715
  • Galleria
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #684 : 25.02.2014, 09:44 »
Joskus loppuillasta koitan vielä keritä loiskuttelemaan padolle :)

Cuda68

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 214
  • Oon kuulemma ihan vitun hyvä panee :D
  • Galleria
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #685 : 25.02.2014, 16:31 »
Huomisiin, padolle Tietty ;-)

Cuda

Myssy

Vs: Majavamiitti
« Vastaus #686 : 26.02.2014, 14:58 »
En pääse tulemaan, olen maalla. Ja ensi viikoon torstaina on Wärtsilän yhtiökokous, joten silloinkaan luultavasti pääse.

Misskoo

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #687 : 26.02.2014, 19:08 »
Äh, en pääse! Liikaa pakattavaa muuttoa varten!

Onneks ens vkosta lähtien kävelymatka, niin helpompi tulla kun täältä periferialta.

Jake

Vs: Majavamiitti
« Vastaus #688 : 26.02.2014, 19:31 »
Liika väsy, onneksi kuitenkin meiltä lähtenyt delegaatio on juuri perilä siellä  ;D

Katzku

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #689 : 26.02.2014, 19:56 »
Terveys tule nyt ensisijaisesti. Ensi viikolla uusi yritys