Kirjoittaja Aihe: Majavamiitti  (Luettu 425105 kertaa)

DarkCherub

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 126
  • Pohjoisen pervo
  • Galleria
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1005 : 04.02.2015, 16:16 »
Tulossa myös.

Jake

Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1006 : 04.02.2015, 16:36 »
Tulossa myös.

Hienoa, kiva tavata pitkästä aikaa! ☺

anebee

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1007 : 04.02.2015, 17:04 »
Punaviiniä, kyllä.

Nick

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1008 : 04.02.2015, 22:27 »
Oli mukava poiketa. Hienoa porukkaa paikalla.

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1009 : 05.02.2015, 04:04 »
..tääl viel jatkoil.-.

Misskoo

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1010 : 05.02.2015, 10:44 »
Lyhyt, mutta haasteellinen keikka

Jake

Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1011 : 05.02.2015, 18:02 »
Lyhyt, mutta haasteellinen keikka

Se oli hyvä esileikki.   8)

*Järjestelee jo tuoleja eturiviin Wäiskin lavalle ja tuo nahkaisen silmäsiteen "teloitusta" varten*  8)  ;)

Misskoo

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1012 : 05.02.2015, 18:35 »
Lyhyt, mutta haasteellinen keikka

Se oli hyvä esileikki.   8)

*Järjestelee jo tuoleja eturiviin Wäiskin lavalle ja tuo nahkaisen silmäsiteen "teloitusta" varten*  8)  ;)

Kiitos, kiitos, yhtiömme kiittää..

 :o

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1013 : 05.02.2015, 18:38 »
Lyhyt, mutta haasteellinen keikka

Se oli hyvä esileikki.   8)

*Järjestelee jo tuoleja eturiviin Wäiskin lavalle ja tuo nahkaisen silmäsiteen "teloitusta" varten*  8)  ;)

Kiitos, kiitos, yhtiömme kiittää..

 :o

Nautit vaan, myönnä pois muru :-* ja kyl mä henkistä tukee tarjoon, tosin...

Off tai on the topic: Olipa kiva kans piipahtaa Majavas, vaikka lyhkäseks jäikin :)

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1014 : 11.02.2015, 19:29 »
Hiljasta on, kaipa tää tästä kohta tältä päivää

Rotten

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1015 : 12.02.2015, 01:43 »
Mä nyt sitten sain itselleni porttarin, aikaan että "katotaan sitten juhannuksen jälkeen".

Jos tulee nyt sitten jotain sanomista niin kerrotaanpa kuinka asia oikeasti meni.

Tänään ei ollut kovinkaan aktiivinen miittipäivä. Meitä oli kuuleman mukaan joku 4-6 kaiken kaikkiaan ja yhteensä ehkä joku neljä sen ajan minkä mä siellä olin. No jokatapauksessa, ne vähätkin alkoivat lähtemään ja mä ja eräs forumilainen joka saa joko nimensä sanoa tai sitten ei oltiin ainoat kaksi ihmistä jäljellä. Kello ei ole vielä kovinkaan paljoa ja ihmisiä alkaa jo ängetä näille meidän "varatuille" paikoille. Ei siinä mitään.

Me aletaan tekemään lähtöä kumpainenkin omiin suuntiimme. Minä vain haluan käydä vielä röökillä ja vessassa. Juotavaakaan ei ole. Käyn röökillä ja alas tullessani kun kokeilen vessan ovea sieltä alkaa joku karjumaan että "ei se sillä aukea että sitä koko ajan kokeillaan" tai jotain sinne päin. Mahdollisesti reippaasti törkeämmin. Minulla kun ei ole vain tapana ensiksi katsoa että onko ovi lukittu vai ei jos yritän miesten vessaan ja tuskin on monella muullakaan. Joten anteeksi nyt vain kauheasti. Tämä sankari kuitenkin raivoaa siellä sisällä sen verta lujaa että en ole ikinä ennen moista aikaisemmin kuullut. Kaikki tämä vain siksi että yritin vessan ovea avata.

Sieltähän se sitten aikansa käkkittyään, eli  suht nopeasti pinkaisee ulos. Tässä kohtaan ärjäisin varmasti jotain tyyliin että mikä (kirosana tähän) ongelma kyseisellä ihmisellä oikein oli. Vastaukseksi tuli jotain haistattelun tynkää jolloin hänen kuljettua ohitseni tönäisin häntä. Kyllä. Tönäisin, jolloin tuli jokusen neljä sekunttia kestänyt tuijotuskilpa jonka jälkeen tämä sankari pakeni yläkertaan, huutaen perääni vielä että "mene sinä sinne vessaan runkkaamaan". Koko aikana tämä kaveri ei puhunut sanaakaan normaalisti vaan huusi ja uhkaili.
 
Noh, typeränä ihmisenä luulin että tämäpä tässä. Jos käyttäytyy noin niin tuskinpa siitä olisi ainakaan henkilökunnalla sanottavaa. Hoidin hommani, tulin ulos vessasta ja menin takaisin tämän ainoan paikalla olleen kinkytyypin luokse valmiina jatkamaan pian matkaani. Hän ihmetteli mitä tapahtui ja kertoi minulle että ennen kuin minä erehdyin koskemaan tuon kohtalokkaan vessan kahvaa, oli joku kaksi muuta ihmistä kokeillut sitä aiemmin. Tämä tietty hieman selitti mistä kenkä puristi, mutta silti koin oman ärtyneisyyteni oikeaksi vaikka näköjään oltiin haukuttu molemmat osapuolet väärää puuta.

Sitten lähtiessä tietty baarimikko kysy että "olikos sulla jotain ongelmia tuon vessajonottamisen kanssa". Minä siihen sitten että ei. Kuten ei ollutkaan. Syytönhän minä ja en vieläkään ymmärtänyt että jos minua uhkaillaan ja päälle haistatellaan niin en olisi uskonut että olisi pittänyt aivan täysin lampaana olla. Yleensä kun vastaavasta heitetään se toinen osapuoli pihalle samantien ja jaellaan porttareita. Toki olin tähän sankariin kajonnut mutta en kuitenkaan ollut ketään lyönyt tai satuttanut.

No mitäs tässä. Baarimikko mutisee sitten "että tässä sulle sitten muistutus käyttäytymisestä, nähdään joskus juhannuksen jälkeen". Tai jotain sellaista. Oli pakko pyytää toistamaan. Tämä toinen kinkypersoona joka siis näki kaiken, meni vielä takaisin ja yritti selittää tilanteen mutta tässä vaiheessa mulla kävi niin yli että vaihdoin paikkaa. Tiedän kuitenkin että joku jos näin sanoo siellä tiskin takana, niin aivan sama mikä on oikeus ja kohtuus, näin se sit on. Kiitos kuitenkin tälle toiselle.

Sanon tän ihan vain sen takia että en halua kellekkään muille kinkyille ja etenkään miitille tapahtuvan tän takia mitään harmia. Haluan vain sanoa miten asia oikeasti meni. Koko hommahan oli oikeastaan aika iso väärinkäsitys, mutta en olisi silti uskonut että tyyppi joka käyttäytyy noin menee heti ensimmäisenä vasikoimaan henkilökunnalle ja että henkilökunta vielä suurinpiirteinein mitään kysymättä jakelee porttikieltoja. Mutta ymmärränhän minä toki. Henkilökunta ja vakkarit ovat kai Majavassa aika lailla samaa porukkaa. Ovat kantaneet kai yhdessä Uniklubin monitoreja niin ei siinä paljoa tällainen kinky punkkari paina kun frendin kakkarauha häiriintyy. Vaikka mun mielestä, noh, en minä ole ainakaan ikinä räyhännyt yhtään kenellekkään siellä sen takia että jos lukittua ovea kokeillaan. Oli niitä kokeilijoita viisi tai yksi.

Mut ei siinä mitään, mä lusin karkoitukseni, oli se epäoikeudenmukainen tai ei. Mä tiedän että vaikka mitä mä sinne suuntaan ikinä sanon, sillä ei ole väliä. Kunhan tämä puoli asiasta ei sitten unohtuisi jos sieltä suunnasta vittuillaan.
« Viimeksi muokattu: 12.02.2015, 02:57 kirjoittanut Rotten »

submit

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1016 : 12.02.2015, 08:55 »
No, olipas ikävä kokemus. Jos et olis pikkasen tönäissyt, ei olis tullut porttikieltoakaan - veikkaan. Mutta ymmärrän hyvin, että turhaan haistattelua kuultuaan saattaa palaa käämi.

Joka tapauksessa kuulostaa siltä, että eipä tuosta tapahtumasta miiteille mitään haittaa ole. Siitä kyllä, jos alkaa taas väki olemaan noinkin vähissä..

Riverlady

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1017 : 12.02.2015, 15:02 »
On se Majava tasokas mesta.

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1018 : 12.02.2015, 19:45 »
Se baarimikko ketä siel kyl oli ei ollu kovin tutun näköinen, et joko en oo montaa kertaa hyyppää nähny tai sit en vaan oo huomioinu sitä aikasemmin

Rotten

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1019 : 12.02.2015, 20:08 »
Se baarimikko ketä siel kyl oli ei ollu kovin tutun näköinen, et joko en oo montaa kertaa hyyppää nähny tai sit en vaan oo huomioinu sitä aikasemmin

Minäkään en muista aiemmin nähneeni. Mut ihan sama. Muistan kyl tosin että kun paikalle saavuin niin siinä tiskillä jotain oli jo ollu höhöttelyä miitistä niiden ns. "vakkareiden" kesken muutenkin. Ja juu, jos en ois töniny ja antanut tän apukoululaisen vain raivota itekseen niin ei ois kai ollut ongelmia. Eniten mua nyppii se että muut kun urpoilee ja uhoaa niin ei mitään, kuhan vain itse olet hiljaa ja perse pystyssä. Tollaisen pikku porttarin kyl lusii, kuhan se vain ois aiheesta.