Kirjoittaja Aihe: Majavamiitti  (Luettu 425054 kertaa)

shadow_witch

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1020 : 13.02.2015, 01:20 »
Oisin kyllä pistänyt teiät molemmat pihalle siltä iltaa mutten kyllä antanu milteen puolen vuoden porttaria...(it was meeeeeh who was there and did c all)...sä et käyttäytynyt asiallisesti mutta se vielä vähemmän...ikävä se on että turhasta syytetään mut en nyt menis tönimään toista vaikka se rähjääkin...naurettavaa tosin että tää vakkari ei saanut siitä mitään...menin sisälle kysyy oliko toi nyt ihan tarpeellisen pitkä tuomio et eilanne oli lievempi kun oli ja että tää toinen sen alotti...sain osakseni huudot ja töykeää käytöstä...en saanut sanoa asiaani edes loppuun...en ollut humaltunut ja minä en ollut osallisena asiaan...joten minusta on epäasiallista käyttäytyä mua kohtaan miten käyttäytyi...

ja pohdintanne ettette ole nähneet aikaisemmin...kyllä on täysin vakkari baarimikko...miusta se on se kaikista vittuimaisin mikä siel on...sil on yleensä lippis...

minusta myös hyvin epäasiallista julistaa kovaan ääneen ihmisille että alakerrassa on kinkymiitti...

shadow_witch

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1021 : 13.02.2015, 01:22 »
Niin joo ja rotten...olisin mennyt puolustamaan sinua heti jos olisin nähnyt siinä pointtia...tilanne meni juuri niin kuin oletinkin sen menevän

Rotten

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1022 : 13.02.2015, 01:48 »
Niin joo ja rotten...olisin mennyt puolustamaan sinua heti jos olisin nähnyt siinä pointtia...tilanne meni juuri niin kuin oletinkin sen menevän

Mun sankaritar. <3

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1023 : 13.02.2015, 01:50 »
ja pohdintanne ettette ole nähneet aikaisemmin...kyllä on täysin vakkari baarimikko...miusta se on se kaikista vittuimaisin mikä siel on...sil on yleensä lippis...

Siks en varmaa sit tunnistanu tjms, siel on ne pari asiallist ku yleensä on, mut toi sit vissii jäöny vaille mun huomioo täysin

Rotten

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1024 : 13.02.2015, 02:02 »
Se jolla on rastat joka usein on ollu on musta ollu tosi asiallinen. Ehkä toikin ollu mut ei ole aiempia muistikuvia.

Mitäs se sitten SW sulle huuteli?

Itse ajattelen näistä auktoriteettihenkilöistä, pokeista, kytistä ja vartijoista että kun kerran sanotaan, se on siinä. Turha pullikoida tai selittää asiaansa kun ne on jotain päättänyt. Oli se sitten kuinka epäoikeudenmukaista tai ei. Olihan se nasta tosin että sä edes yritit. Kyllä mä sitä arvostan. En vaan ois uskonu että sä saat siitä vielä huudot päälles.

shadow_witch

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1025 : 13.02.2015, 02:17 »
Niin joo ja rotten...olisin mennyt puolustamaan sinua heti jos olisin nähnyt siinä pointtia...tilanne meni juuri niin kuin oletinkin sen menevän

Mun sankaritar. <3

selvennykseksi...tilanteessa kun menimme ulos baarista..."puolustamaan" as in selittämään tilannetta tille baarimikolle...en osallistu baaritappeluihin...

Rotten

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1026 : 13.02.2015, 02:20 »
Niin joo ja rotten...olisin mennyt puolustamaan sinua heti jos olisin nähnyt siinä pointtia...tilanne meni juuri niin kuin oletinkin sen menevän

Mun sankaritar. <3

selvennykseksi...tilanteessa kun menimme ulos baarista..."puolustamaan" as in selittämään tilannetta tille baarimikolle...en osallistu baaritappeluihin...

Duh. No mitään baaritappelua tosin ei edes tapahtunut. Mut kerro nyt mitä se baarimikko sanoi.

shadow_witch

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1027 : 13.02.2015, 02:30 »
ei sillä ole väliä...pointti oli että ei kuuntele ja katotaan juhannuksena uusiksi...

Rotten

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1028 : 13.02.2015, 02:38 »
Mutta jos sua, joka et mitään pahaa tehnyt, kohtaan käyttäydyttiin törkeästi niin onhan sillä väliä. Tällä kertaan se olin minä, seuraavalla kerralla se saattaa olla joku öööh... järkevä ihminen.

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1029 : 14.02.2015, 17:27 »
minusta myös hyvin epäasiallista julistaa kovaan ääneen ihmisille että alakerrassa on kinkymiitti...

Tota joo. Enpä mä näissä kokouksissa juur muutenkaan käy, mutta kun a) olen takakireässä kaapissa + b) olen kuluttanut naamaa ihan liikaa pitkin Kallion yötä, niin tuskinpa tulee sitä vähääkään jatkossa täällä viihdyttyä.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2015, 18:19 kirjoittanut HeWhoCannotBeNamed »

alabama

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1030 : 18.02.2015, 11:23 »
LOMA.. mikä ihana syy majavoitua  ;)

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1031 : 18.02.2015, 11:23 »
Mä meinasin kans poiketa.

Jake

Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1032 : 18.02.2015, 11:30 »
Oulussa, ei pääse poikkeamaan tänään.

Misskoo

  • Vieras
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1033 : 18.02.2015, 13:05 »
Kai sitä vois vähäksi aikaa tulla :)

Cuda68

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 214
  • Oon kuulemma ihan vitun hyvä panee :D
  • Galleria
Vs: Majavamiitti
« Vastaus #1034 : 18.02.2015, 13:26 »
Tullaan Jenin kans :D