Kirjoittaja Aihe: Mikä kinky? Whaaat?  (Luettu 2995 kertaa)

Bakemono

  • Vieras
Mikä kinky? Whaaat?
« : 13.12.2016, 00:35 »
Tykkään tästä foorumista,. todella tykkään. Täällä voi olla se sadistinen panseksuaali ilman että kukaan tuomitsee. Dikkkaan munalla siitä.

Mutta mikä mulle on häijjyin juttu tällä foorumilla on se että ihmiset sanovat että heidän jokin seksuaalinen juttu on kinky..? Kysytään joillaan foorumin osilla mikä on sun kinkyin juttu ym...

Mitä vittua?

Mikä on tää kinky? Miksi kaikki on kinkyä? WTF?

Ride

  • Vieras
Vs: Mikä kinky? Whaaat?
« Vastaus #1 : 13.12.2016, 03:28 »
Ymmärrän pointtisi, koska en ole itse koskaan kokenut itseäni "poikkeavaksi". Jollekin riittää lähestyssaarnaaja 5 minuuttia veltosta velttoon. Erään työkaverini ykkösjuttu oli takaapäin rintojen välistä suihin jne. Mua vain sattui kiinnostaa vähän eri jutut. So what. Kuitenkin sinäkin tykkäät Baarista - paikasta, jossa aiheet on muutakin, kuin erilaiset asennot, sen koko ja kestävyys. Eli olemme ryhmä, joita kiinnostaa tietynlaiset jutut, joista ei kaikki välttämättä viitsi muille selitellä. On aivan luonnollista, että ryhmälle kehittyy nimike, jossain muodossa. Meillä se on lainasana, joka on ympäri maailmaa käytössä, tosin kotimaisessa muodossa. Näin itse sen asian näen. En ole kinky, mutta kuitenkin ... .Se on ilmaisu, joka antaa ryhmälle yhteisen nimen pieni pilke silmäkulmassa. Siksi myös itse tekeminenkin on "kinkyä".
« Viimeksi muokattu: 13.12.2016, 03:46 kirjoittanut Ride »

Shakesbear

  • Vieras
Vs: Mikä kinky? Whaaat?
« Vastaus #2 : 13.12.2016, 08:06 »
Minä juuri liityin tänne myös, "opastajani" on kovin vähäpuheinen (so to speak), joten tämä aloitus ja vastaus oli juuri sitä mitä tarvitsin. BDSM aina kiinnostanut pienissä määrin, mutta kinky ja sen ns. alat on mulle ihan uutta termistöä. Helpompi lähteä ottamaan asioista selvää kun näkee kinkyn suurena kokonaisuutena, eikä kiveen hakattuna ehdottomana boksina, jonka sisällä velloa.
Ehkä löydän vielä just munlaisia ihmisiä, kinky tai ei  ;D

Loc

  • Vieras
Vs: Mikä kinky? Whaaat?
« Vastaus #3 : 13.12.2016, 08:14 »
Sulka on eroottista, koko kana on pervoa, kyllä sen vielä kerkeää oppia.

submit

  • Vieras
Vs: Mikä kinky? Whaaat?
« Vastaus #4 : 13.12.2016, 08:36 »
Mulle kinky on kaikkea sitä mitä jään paitsi vaniljaseksisuhteessa - vaikka seksi olisikin erinomaista, jää vajarit. Yksinkertaistettuna: Valtakuvio, kipujutut ja sopivasti kiero yhteinen maailma on se juttu.

Bakemono

  • Vieras
Vs: Mikä kinky? Whaaat?
« Vastaus #5 : 13.12.2016, 09:00 »
Hienoja vastauksia, immeiset.

 Mulle vaan tämän foorumin paskin juttu on se että käytetään termiä kinky täällä, kun mun mielestä kyseinen termi kuuluisi jonnekin suomi24;ään puhuttaessa meidän jutuista. Mulle vaan tulee aina semmoinen vierastus kun täällä joku esim. kysyy ettö mikä on sun kinky. Tää foorumi pitäisi olla mun mielestä se paikka missä meidän ei tarttis häpeillä mitä ollaan ja termin kinky käyttäminen tuntuu musta häpeämiseltä siitä mikä sie oot...

 Halusin vuan herättää keskustelua juurikin asian ytimestä eli mitä me olemme ja miten näemme itsemme. Joillakin vuan tuntuu yhteiskunnan  heille määrittämä termi, kinky/fetish/yms pakolliselta. ite olen tai pyrin olemaan avoin immeisille seksuaalisuudestani ym. Olen huomannut että enemmän ihmiset kiinnittää huomiota mun mentaaliongelmiin, joista olen kanssa avoin. ( maanis depressiivinen lievillä estyneillä ja narsistisilla mielenhäiriöillä )

 Mitenkäs, kuinka moni avoimesti kertoo tai on kertonut lähipiirilleen siitä että on ns. "kinky"?

momoi36

  • Vieras
Vs: Mikä kinky? Whaaat?
« Vastaus #6 : 13.12.2016, 09:07 »


 Mitenkäs, kuinka moni avoimesti kertoo tai on kertonut lähipiirilleen siitä että on ns. "kinky"?

En oo kertonu ku muutamalle lähimmälle ystävälle oman turvallisuuteeni vuoksi kun netin kautta treffeillä olen käynyt. Se oli helppoa kun luottamus oli kohdallaan, "mä tykkään vähän rajummasta seksistä. Niinkö 50shades mutta potenssiin kymmenen. Mä tykkään saaha selekääni nii siksi mulla on ajoittain perse ihan mustana, ei kannata säikähtää."

Eipä ne kaverit kummempaa, sanoivat että ookoo mutta en ymmärrä miks sä haluat itelles tehtävän noin ja miten siitä voi syttyä. Ei heijän tarvikkaan ymmärtää, riittää että hyväksyy että mä teen niin ja niille voi kertoa mistä suunnasta niitä kilon palasia voi treffien jälkeen sitte alkaa ettimään.

Shakesbear

  • Vieras
Vs: Mikä kinky? Whaaat?
« Vastaus #7 : 13.12.2016, 09:13 »
Mun lähimmät ystävät ovat tienneet jo aika kauan, mutta hekään ei tiedä kokonaisuudessaan kaikkea. Tiettävästi olen ainut ystäväpiiristäni, jota nk. "kinkyily" kiinnostaa näissä määrin. Asiasta on keskusteltu kahvipöytä-puheenaiheena. Jotkut ovat sen kanssa ok, jotkut eivät halua tietää. Ja se on ihan okei. Kaikki ovat kuitenkin hyväksyneet vaikka en vielä itsekään tiedä mitä kaikkea "hyväksyttävää" musta löytyy.  ;D

Bakemono

  • Vieras
Vs: Mikä kinky? Whaaat?
« Vastaus #8 : 13.12.2016, 09:16 »
Ei heijän tarvikkaan ymmärtää, riittää että hyväksyy että mä teen niin ja niille voi kertoa mistä suunnasta niitä kilon palasia voi treffien jälkeen sitte alkaa ettimään.
;D
 
 Omalla kohalla kaverit ja sisarukset ainakin tietää, en oo vielä suoraan ottannu porukoitten kanssa puheeksi, vuan vihjaillut. Ehkä älyää joskus.

Bakemono

  • Vieras
Vs: Mikä kinky? Whaaat?
« Vastaus #9 : 13.12.2016, 09:22 »
en vielä itsekään tiedä mitä kaikkea "hyväksyttävää" musta löytyy.  ;D
;D

 No eikös se mene vähän sillein että kuhan et vahinkoita muita, paitsi jos ne sitä haluaa, niin kaikki pitäisi olla hyväksyttävää. Itse tiedän sen että oikeastaaan kaikki muu kuin vessaleikit on mulle ookoo, vaikkakin alistuminen ei oo mun juttu. Voisin olla ottavana osapuolena, mutta sen pitäisi olla vakisuhteessa. Siis ei normitason vakisuhteessa välttämättä vuan vaki sub/dom suhteessa.

Loc

  • Vieras
Vs: Mikä kinky? Whaaat?
« Vastaus #10 : 13.12.2016, 09:41 »
en vielä itsekään tiedä mitä kaikkea "hyväksyttävää" musta löytyy.  ;D
;D

 No eikös se mene vähän sillein että kuhan et vahinkoita muita, paitsi jos ne sitä haluaa, niin kaikki pitäisi olla hyväksyttävää. Itse tiedän sen että oikeastaaan kaikki muu kuin vessaleikit on mulle ookoo, vaikkakin alistuminen ei oo mun juttu. Voisin olla ottavana osapuolena, mutta sen pitäisi olla vakisuhteessa. Siis ei normitason vakisuhteessa välttämättä vuan vaki sub/dom suhteessa.

Poikkeus niissä jotka eivät kykene tahtoaan ilmaisemaan. Ne parempi jättää väliin.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Mikä kinky? Whaaat?
« Vastaus #11 : 13.12.2016, 11:54 »
Silloin kun itse tulin skeneen, yllätyin siitä, että kinkyt puhuvat pervoudesta - itse kun olin omasta mielestäni tehnyt pervoja juttuja, joissa ei ollut välttämättä viittauksia bdsm:ään ja lisäksi pidin pervona (ja pidän edelleen) asioita, joihin bdsm ei välttämättä kuulunut.

Jos nyt oikeasti lähtee saivartelemaan, niin mun mielestä kaikki bdsm:n alla olevat asiat eivät välttämättä edes ole kauhean pervoa. Esimerkiksi neulaleikit eivät mun mielestä ole pervoa, vaan enemmän hardcorea tavaraa. :D Neulaleikeistä puhuttaessa mulle ei tule mieleen, että onpas pervoa. Sen sijaan päälle kusemisesta tulee mulle fiilis, että se on pervoa.

Mutta eipä näille asioille oo mitään yhtä totuutta.


Draugo

Vs: Mikä kinky? Whaaat?
« Vastaus #12 : 13.12.2016, 12:00 »
Näin yhden seuranhaun naispuoliselta henkilöltä toisella sivulla missä haki seuraa ja halusi tehdä "suihinottoa ja muuta pervoa"  :D