Kirjoittaja Aihe: Asuvinkkejä Mastereille  (Luettu 12158 kertaa)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Asuvinkkejä Mastereille
« Vastaus #15 : 28.05.2012, 05:37 »
Koska "normaali" puku EI läpäise drescodea ( riippunee kenellä), Jää tietenkin varteenotettava vaihtoehto

ALASTI  ;D

mastervsop

  • Vieras
Vs: Asuvinkkejä Mastereille
« Vastaus #16 : 28.05.2012, 08:28 »
Kyllä läpäisee, ainakin mulla hiukan lisukkeilla modattuna.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Asuvinkkejä Mastereille
« Vastaus #17 : 28.05.2012, 08:30 »
Mun mielestä alasti hilluminen on esteettisesti tylsä ja mielikuvitukseton veto.

Aurelia

  • Vieras
Vs: Asuvinkkejä Mastereille
« Vastaus #18 : 28.05.2012, 11:18 »
Eikös Tarjoustalosta ostetut, hieman nuhjaantuneet kalsarit olekaan pop? Ainakin Jyväskylässä näin oli taannoin. Seurasin sivusta, kun siisteihin housuihin ja kauluspaitaan (+piiska-arsenaaliin) pukeutunut D käännytettiin ovelta ja käskettiin pukeutua/riisuutua dc:n mukaiseen asuun. Alta paljastui epäeroottiset tarjouskalsarit, joilla pääsi sisälle. Bileet pilalla henkilöllä ja seuralaisella, ilmiselvästi kovin kiusaantunut olo, kun outokumpu retkotti paljaana. Näitä kalsarikalleja näkyi huomattavan monta illan aikana.

Toinen tapaus Tampereella: Henkilö, joka oli käynyt vuosia tietyssä, identiteettiään tukevassa, siistissä asussa bileissä. Koskaan ei aiemmin ollut ongelmia päästä sisään, nyt oli. Riitaa, melkein käsikähmää koodinvahtijan kanssa. Pihalle, sadetakki autosta niskaan ja pääsi sisälle.

Mielestäni D:n tärkein asuste on Asenne. Sillä pääsee jo pitkälle.


swan

  • Vieras
Vs: Asuvinkkejä Mastereille
« Vastaus #19 : 28.05.2012, 11:34 »
Mun mielestä alasti hilluminen on esteettisesti tylsä ja mielikuvitukseton veto.

Jos tässä nyt tosiaan Maistereiden vaatetuksesta on kyse, niin jotenkin toi vaatteettomuus ei munkaan mielestä sovi tai sitten pelkät liian kireet trikoo-alushousut esim. päällä.

Muuten mulla menee ihminen vaatteiden edelle, eli en pileissä käydessäni ole katsellut vain ihmisten vaatteita vaan ainakin tutumpien kanssa moikkaus tai juttelu ollut tärkeämpää.
Silti ymmärrän senkin, että toisille nuo bileet on ennen kaikkea pukeutumistilaisuus, kun normiarjessa työpaikalla jne. ei oikein voi esim. korsetissa palloilla. Itsestänikin on ollut mukavaa se että on voinuti tälläytyä vähän toisin kuin yleensä pesutupaan mennessään jne.

En osaa mitään vinkkejä antaa sen kummemmin ja jäävi siinä olenkin.
Jabba on aika inha hahmo  :))

Dineara

  • Vieras
Vs: Asuvinkkejä Mastereille
« Vastaus #20 : 28.05.2012, 11:39 »
Sääli, ettei puku kelpaa aina dresscoden mukaisena asuna - rakastan pukuja yli kaiken, sekä miesten, että naisten päällä. Kyllä, fetissi, ja vahva sellainen. Itse olen ollut dresscodebileissä puku ja kravatti päällä ja hattu päässä, joten on tainnut mennä crossdressingistä. Tuntuu, että kasvaa lisää pituutta, kun laittaa puvun päälle.

Master Chief -asu kyllä sais mullakin kuolan valumaan, vaikka top-ihminen olenkin. Ei se kuolaaminen katso suuntautumista ;) Ja tuo Jabba-asu olisi kyllä ihan huippu, vaikka Leian vermeet ehkä saisivat enemmän arvostusta osakseen...

Alastomuus on kyllä tylsä veto minustakin. Pukuakin saa tosiaan maustettua dresscodeen sopivaksi, olen sellaisiakin vetoja nähnyt. Mites olisi vaikka ratsastusasusta inspiraatiota ottaminen? Tai cowboystä? Tai vaikka perusasun materiaalin vaihto nahkaan tai pvc:hen, olettaen siis, ettei lopputulos ole liian kliseinen? Entäpä historialliset pukeutumistyylit, kuten edwardiaaninen tai viktoriaaninen? Minusta historiallinen pukeutuminen on kyllä ihan kelpuutettava fetissi, muut saavat toki olla toista mieltä asiasta. Asun goottimaisemmaksi muuttaminen varmaan toimisi myös.

Tällaisia ajatuksia minulla näin nopeasti mietittynä. :)

Riverlady

  • Vieras
Vs: Asuvinkkejä Mastereille
« Vastaus #21 : 28.05.2012, 11:48 »
Aurelia, en noissa bileissä ollut enkä jaksa tarkistaa mikä oli dc minäkin iltana joista kerroit, mutta tapaukset vaikuttaa TODELLA oudoilta :o Tärkein asuste kun nimenomaan on Asenne. Asenteella siirretään vuoria ja jos masterilla ei ole erityisiä vaatetus/materiaalifetissejä, eikö riitä jos hänellä on päällä ihan normikuteet ja niiden alla kroppa josta näkee, että kaikki liha tottelee D-kuria?

Kropan puuttuessa tai jos sellanen vaikka onkin, tässä ketjussa esitellyt kuteet on osoitus mielikuvituksesta, joka on erittäin olennaista näissä hommissa  ;D

Naisena dc-pukeutuminen on varmasti helpompaa, koska ainakin joku miehinen katse on ainakin joskus seksualisoinut kaikki vaatteet, joita kukaan nainen on koskaan keksinyt käyttää. Portsarit enimmäkseen miehiä. Jossain luultavasti lurkkaa mies, jolle nainen on tavalla tai toisella duunattava vain jos naisella on crocsit ja muumipaituli (eri asia, läpäiseekö bileiden dc:n).

st_barbara

  • Vieras
Vs: Asuvinkkejä Mastereille
« Vastaus #22 : 28.05.2012, 12:01 »
Eiköhän nyt jokaisella bileisiin tulevalla D:llä ole kaapissaan piiska tahi kaksi, jotka voi ottaa mukaan, vaikka puvussa tulisikin.
Luulisi dc:n tarkastajienkin käsittävän, että harva, normi-puku-jamppa kantaa töihinsä piiskaa mukanaan....

Himpura, hommatkaa semmoinen pieni piiska ja laittakaa se kravatiksi!  >:D


Dineara

  • Vieras
Vs: Asuvinkkejä Mastereille
« Vastaus #23 : 28.05.2012, 12:11 »


Himpura, hommatkaa semmoinen pieni piiska ja laittakaa se kravatiksi!  >:D



No tuohan on ihan mainio idea, sen voisin itsekin toteuttaa. :D

Aurelia

  • Vieras
Vs: Asuvinkkejä Mastereille
« Vastaus #24 : 28.05.2012, 15:20 »
Riverlady: Crocsit ja muumipaituli voisi olla joillekin jo liian überkinkyä. Harkinnan arvoinen asia! Jossain bileissä näin hienon keltaiset Adidaksen tuulihousut + korsetti-yhdistelmän. Siinä oli ehdotonta Munaa!

Itselleni ehdoton turn-off bileissä on D-ihmisellä joku hurtti huumoripaita, jossa lukee ISÄNTÄ, KINKY tai muuta yhtä hölmöä. Jos ei oikeasti omista sellaista Asennetta, jolla on tunnistettavissa D-ihmiseksi, niin ehkä sitten pitäisi ihan miettiä, onko edes kallellaan oikeaan suuntaan.

perapervo

  • Vieras
Vs: Asuvinkkejä Mastereille
« Vastaus #25 : 28.05.2012, 16:04 »


Tässä asu itsetietoisille Mastereille :D

mastervsop

  • Vieras
Vs: Asuvinkkejä Mastereille
« Vastaus #26 : 28.05.2012, 20:06 »
Sääli, ettei puku kelpaa aina dresscoden mukaisena asuna - rakastan pukuja yli kaiken, sekä miesten, että naisten päällä. Kyllä, fetissi, ja vahva sellainen. Itse olen ollut dresscodebileissä puku ja kravatti päällä ja hattu päässä, joten on tainnut mennä crossdressingistä. Tuntuu, että kasvaa lisää pituutta, kun laittaa puvun päälle.

Master Chief -asu kyllä sais mullakin kuolan valumaan, vaikka top-ihminen olenkin. Ei se kuolaaminen katso suuntautumista ;) Ja tuo Jabba-asu olisi kyllä ihan huippu, vaikka Leian vermeet ehkä saisivat enemmän arvostusta osakseen...

Alastomuus on kyllä tylsä veto minustakin. Pukuakin saa tosiaan maustettua dresscodeen sopivaksi, olen sellaisiakin vetoja nähnyt. Mites olisi vaikka ratsastusasusta inspiraatiota ottaminen? Tai cowboystä? Tai vaikka perusasun materiaalin vaihto nahkaan tai pvc:hen, olettaen siis, ettei lopputulos ole liian kliseinen? Entäpä historialliset pukeutumistyylit, kuten edwardiaaninen tai viktoriaaninen? Minusta historiallinen pukeutuminen on kyllä ihan kelpuutettava fetissi, muut saavat toki olla toista mieltä asiasta. Asun goottimaisemmaksi muuttaminen varmaan toimisi myös.

Tällaisia ajatuksia minulla näin nopeasti mietittynä. :)

Mitä mä tossa edellisellä sivulla kirjoitin.... ;)

Koo

  • Vieras
Vs: Asuvinkkejä Mastereille
« Vastaus #27 : 28.05.2012, 20:12 »
Roomalaislegioonalaisen puku saisi ainakin minun kuolani valumaan julkealla tavalla!  :love:


LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Asuvinkkejä Mastereille
« Vastaus #28 : 28.05.2012, 20:21 »
Minusta historiallinen pukeutuminen on kyllä ihan kelpuutettava fetissi, muut saavat toki olla toista mieltä asiasta.

Historiallisten Master-asujen ystävä minäkin.


TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Asuvinkkejä Mastereille
« Vastaus #29 : 28.05.2012, 20:28 »
Minusta historiallinen pukeutuminen on kyllä ihan kelpuutettava fetissi, muut saavat toki olla toista mieltä asiasta.

Historiallisten Master-asujen ystävä minäkin.



Vaikken alistuva nainen olekaan niin ss-vormuun pukeutunut tyyppi saisi aikaan kyllä välittömän polvien notkahtamisen ja kuolausreaktion.  :P  (edellytyksellä että vormu kannetaan ylväästi ja ryhdikkäästi)