Kirjoittaja Aihe: Miesten välinen sessiointi?  (Luettu 9217 kertaa)

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Miesten välinen sessiointi?
« : 17.04.2011, 10:12 »
Olen jonkin aikaa seurannut "skeneä" aktiivisemmin. Yksi asia, mikä mielestäni on ainakin keskusteluissa näkynyt harvinaisempana, jopa loistanut poissaolollaan, on miesten väliset BDSM-jutut. Onko se niin harvinaista kuin kuvittelen, vai meneekö se enemmän tuonne "normihomoilun" kategoriaan, jolloin sitä ei näillä kinky-palstoilla pahemmin käsitellä? Vai olenko vain missannut aiheeseen liittyvät keskustelut?

Olisi kiintoisaa kuulla kokemuksia ja näkemyksiä aiheesta. Onko kyseessä vain marginaalin marginaali-ilmiö?

Leikkisa

  • Vieras
Vs: Miesten välinen sessiointi?
« Vastaus #1 : 17.04.2011, 10:33 »
Minulla ei ole asiasta mitään tietoa, mutta spekuloisin, että homoilla saattaa olla omat piirinsä, missä näitä juttuja sitten käsitellään. Biseksuaalejahan täältäkin varmaan löytyy, joten kai hekin voisivat halutessaan asiaa käsitellä.

Juttuja et ole mielestäni missannut vaan niitä ei ole yksinkertaisesti näkynyt.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Miesten välinen sessiointi?
« Vastaus #2 : 17.04.2011, 13:08 »
Mä luulen että BDSM:ää harrastavat homot liikkuvat ihan omissa piireissään ja heillä lienee myös omat foorumit ja yhdistys kuten MSC Finland.
Bi-seksuaalisia miehiä kyllä skenestä löytyy mutta eipä heitäkään täällä äänessä näe. Harmi sinänsä- ois mielenkiintoista lukea sitäkin puolta.
Tosin, tietynlainen homofobia kukkii kyllä puheissa helposti näissä(kin) piireissä, mikä on suuri harmi se!  >:(

submit

  • Vieras
Vs: Miesten välinen sessiointi?
« Vastaus #3 : 17.04.2011, 13:23 »
Olen kulkenut kinkybileissä biseksuaalisen miehen kanssa ja fiilisten mukaan on joskus saattanut molemmilla piiska heilua muidenkin kuin oman kumppanin kanssa, yleensä niin, että olemme molemmat mukana. Harvemmin (hetero)miehet päästävät miestä iholleen, ehkä helpommin tosiaan jos piiskattava on bisse tai nainenkin on mukana piiskaustapahtumassa. Ehkä se tuntuu turvallisemmalta niin?  Itse voin harjoittaa BDSM-juttuja naisen kanssa - ainakin jos se koskee piiskausta tms, vaikka en ainakaan tällä hetkellä osaa kuvitella olevani seurustelusuhteessa naiseen.

Uniform

  • Vieras
Vs: Miesten välinen sessiointi?
« Vastaus #4 : 17.04.2011, 22:41 »
No tunnustetaan sitten heti tähän että juu kyllä minua on mieskin bileissä piiskannut.
Mutta eihän se ole sama asia kuin varsinainen sessiointi...

Avoimin mielin mennään vaikka ihan pelkästään miestenvälinen ei olekaan oma juttuni  ;)

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Miesten välinen sessiointi?
« Vastaus #5 : 18.04.2011, 11:47 »
Bileissä törmää välillä nais pareihin, ja jokusen kerran nähnyt Miehenkin toista miestä taluttamassa, vaikkakin harvemmin niin. Mun mielstä ainakin olis kiva, jos bileissäkin näkis enemmänkin mies/mies ja nais/nais pareja, ihan mukavaa katseltavaa sekin on, niinkun kaikki muutkin bile ihmiset aina :)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Miesten välinen sessiointi?
« Vastaus #6 : 18.04.2011, 19:54 »
Jos kaksi miestä sessioi keskenään, eihän se suinkaan tarkoita aina sitä, että siinä on kaksi homoseksuaalia yhdessä.

Meidän (Pedon ja minun) sessioissa on ollut miehiä mukana. He tietävät alusta asti, että Master Peto seuraa Dominointiani ja saattaa itsekin ottaa Masterin osan ja aktivoitua.
On kaunista katseltavaa kun siirryn sivuun ja annan estradin Master Pedolle, joka lähtee alistamaan toista miestä.
Bdsm on niin monitahoista. Ei aina tarvitse ajatella seksuaalisuutta kahden miehen sessioidessa. On paljon muutakin.


Uniform

  • Vieras
Vs: Miesten välinen sessiointi?
« Vastaus #7 : 18.04.2011, 20:08 »
Tästäpä tulikin mieleen että koska en ole vielä itse miestä piiskannut niin kyllähän sekin täytyy kokeilla   8)

Huntress

  • Vieras
Vs: Miesten välinen sessiointi?
« Vastaus #8 : 01.07.2011, 17:00 »
Mun pikkupervon mielikuvitus on kehittänyt ajatuksen kahdesta bi-miehestä sisäkkäin, etummainen cockharnessissa, takimmainen tappi anuksessa (kummallekin huput ilman silmänreikiä, gagit, mahdollisesti kumiasut jne), molemmat raajoistaan kattoon ja lattiaan kahlittuna, ja itse antamassa rytmiä raipalla tai ruoskalla. Kaksi ihanaa omaa mieslelua :love: Tuollainen kolmen välinen kemia on käytännössä kuitenkin aika vaikea saada toimimaan, joten ajatusleikiksi tuo varmastikin jää. Myös muunlaiset kombinaatiot sykähdyttävät.

Levodonna

  • Vieras
Vs: Miesten välinen sessiointi?
« Vastaus #9 : 01.07.2011, 17:27 »
Mielenkiintoinen aihe, ja todellakin tämä tuntuu olevan Kinky piirissä jonkinlainen tabu. Samoin kuin miehet, jotka haluavat pukeutua tytöiksi. Minullakin on haaveeni kahden miehen kanssa sessiosta, enemmän tosin perinteisen kimpan mallilla, kuin D/s tapaamisena. Vaikka homofobia nostaa likaista päätään täällä välillä, on meitä ymmärtäväisempiäkin ihmisiä olemassa. :)

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Miesten välinen sessiointi?
« Vastaus #10 : 01.07.2011, 19:16 »
Tota, mulla on taas näkemys, että tämä on niin tavallista, että siitä ei tule keskustelua, samoin kun tyttöilevätkin miehet :)

Finnswitch

  • Vieras
Vs: Miesten välinen sessiointi?
« Vastaus #11 : 02.07.2011, 12:49 »
Joo, terveisiä marginaalin marginaalista!
Puhun itse nyt lähinnä piiskasessioinnin tiimoilta...

Taidan ola muutenkin jotenkin rajoittunut  >:D koska mulla se menee niinpäin että piiskaleikkejä leikin jostain syystä mieluiten miesten kanssa (olen siis mies) mutta muu sessiointi mieluiten naisten kanssa. Laajrmpiin sekakimppoihin, jotka kiinostais kyllä, taitaa olla ihan mahdotonta saada leikkikavereita ainakaan näin pienestä maasta.

Piiskaleikit on lähinnä kipuun ja valtaan liittyviä, joku hyvä roolileikkikin voi olla mukana, mutta (muu) seksi ajautuu käytännössä sessioista pois. Mistään romantiikasta puhumattakaan!

Meitä siis on. En tiedä miksi ollaan asiasta yleensä hiljaa eri foorumeilla... Ehkä siksi ettei tämä marginaali mahdu oikein mihinkään kategriaan, ei "normihomoiluun" eikä siihen "homofobiaankaan" ;D

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Miesten välinen sessiointi?
« Vastaus #12 : 05.07.2011, 22:39 »
Hoimomiehet ovat kuin akateemikot .. omissa piireissään.

Alistavaherra

  • Vieras
Vs: Miesten välinen sessiointi?
« Vastaus #13 : 15.07.2011, 08:43 »
Yksi syy, miksi BDSM loistaa poissaolollaan täältäkin johtuu jo bi/homomiesten välisestä roolituksesta btm/vers/top. Onko tarvetta erikseen korostaa tällöin, että vielä olisi erikseen alistuva ja alistava kun se on jo sisäänrakenenttu seuranhakuun? Toinen syy mielestäni on se, että monelle miesten välisestä kiinnostuneelle riittää pelkkä pano siis vaniljajutut, eikä ole tarvetta kiinnostua muuhun. Kolmanneksi mielestäni miehillä korostuu tarve vain "yhteen asiaan" enemmän kuin naisilla, onko se sitten fetismiä vai putkiaivoutta niin arvon naiset voivat vastata siihen - eli BDSM:n kaltaista kiinnostusta kokonaisuuteen ei tästä syystä ole.

Omaan esteettiseen silmään sidottu ja alistunut nainen sopii paremmin kuin mies, mutta turha sitä yhteen sukupuoleen on keskittyä kun BDSM-juttuihin omistautuu. Kyse on enemmän halusta, asenteesta ja siitä, että näkee metsän puilta. Kyllä se mies köysiin menee yhtälailla kuin nainen, tosin joskus kannattaa ottaa pari metriä ylimääräistä köyttä mukaan.

jk83

Vs: Miesten välinen sessiointi?
« Vastaus #14 : 15.07.2011, 15:21 »
Mun pikkupervon mielikuvitus on kehittänyt ajatuksen kahdesta bi-miehestä sisäkkäin, etummainen cockharnessissa, takimmainen tappi anuksessa (kummallekin huput ilman silmänreikiä, gagit, mahdollisesti kumiasut jne), molemmat raajoistaan kattoon ja lattiaan kahlittuna, ja itse antamassa rytmiä raipalla tai ruoskalla. Kaksi ihanaa omaa mieslelua :love: Tuollainen kolmen välinen kemia on käytännössä kuitenkin aika vaikea saada toimimaan, joten ajatusleikiksi tuo varmastikin jää. Myös muunlaiset kombinaatiot sykähdyttävät.

kuulostais kyl parhaudelta..