Kirjoittaja Aihe: The State of the Scene....  (Luettu 4237 kertaa)

mastervsop

  • Vieras
The State of the Scene....
« : 08.09.2013, 13:58 »
Pohdin ääneen onko tämä sakki kaatumassa omaan riitelyynsä... ja miksi... Noh kun ei ikinä kaikki kukat ole mahtuneet kukkimaan luonnossakaan olis simppelein selitys, toisaalta sitten on meitä jotka kyllästuneet kaikkeen paskaan... konsensualismiin joka ei ole kuitenkaan sitä etc takinkääntöön.

Helpompaa olisi kun pidettäisin vaan rehdit turpakäräjät jolloin heikot sortuu elon tiellä.


Nuppuorja

  • Vieras
Vs: The State of the Scene....
« Vastaus #1 : 08.09.2013, 18:56 »
Jos "scene" on kourallinen foorumikirjoittelijoita niin ehkä sitten. Mutta kinkyilyä harjoittavat ihmiset ovat onneksi laajempi joukko joista suurin osa ei missään sceneympyröissä ole pyörineetkään.

Jos joku haluaa riidellä, niin se ei kai liity henkilön kinkyyteen vaan riidanhaluun.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: The State of the Scene....
« Vastaus #2 : 10.09.2013, 16:39 »
On huomattava, että on olemassa ero foorumiväittelyn ja riitelyn välillä. Väittelyssä kiistelevät asiat, riitelyssä ihmiset. On ihan eri asia kommentoida "olen eri mieltä kuin sinä" ja perustella näkemys, kuin vain haukkua toista ja/tai yrittää saada hänet näyttämään idiootilta kyselemällä häneltä tyhmiä offtopic-juttuja.

mastervsop

  • Vieras
Vs: The State of the Scene....
« Vastaus #3 : 10.09.2013, 16:41 »
Jos joku haluaa riidellä, niin se ei kai liity henkilön kinkyyteen vaan riidanhaluun.

WORD.

mastervsop

  • Vieras
Vs: The State of the Scene....
« Vastaus #4 : 10.09.2013, 16:42 »
On huomattava, että on olemassa ero foorumiväittelyn ja riitelyn välillä. Väittelyssä kiistelevät asiat, riitelyssä ihmiset. On ihan eri asia kommentoida "olen eri mieltä kuin sinä" ja perustella näkemys, kuin vain haukkua toista ja/tai yrittää saada hänet näyttämään idiootilta kyselemällä häneltä tyhmiä offtopic-juttuja.

Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä....

mastervsop

  • Vieras
Vs: The State of the Scene....
« Vastaus #5 : 10.09.2013, 16:44 »
Onko se sitten riidanhalua vai veren kaivamista nenästä kun perseilee selän takana ?
Onko se riitelyä kun nostaa toisen pöydälle siitä hyvästä ja lupaa pyyhkiä toisella pöytää myös aiheeseen liittyen ?
Onko se väittelyä kun takertuu aiheeseen kuin aiheeseen kerrasta toiseen eikä vaan tajua lopettaa vaikka aihe on purtu miljoona kertaa eri foorumeilla loppuun jo vuosien ajan vai onko ko. hlöt yksinkertaisesti vaan tyhmiä ?

Kinkyilyn kanssa sillä ei ainakaan ole mitään tekemistä oli sitten truumaasturi domme tai vaan mäkiauto....

Disclaimer : You inhale legumes at your own risk.


mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: The State of the Scene....
« Vastaus #6 : 10.09.2013, 20:46 »
Olen havainnut useimpien kyllä tulevan ihan mukavasti toimeen keskenään niin foorumilla kuin "skenessäkin", esimerkiksi miiteissä. En näkisi tämän kaatuvan kouralliseen muunlaisia tapauksia :)

Nylonia-71

  • Vieras
Vs: The State of the Scene....
« Vastaus #7 : 10.09.2013, 20:58 »
 :) juuri näin

mastervsop

  • Vieras
Vs: The State of the Scene....
« Vastaus #8 : 10.09.2013, 21:32 »
En näkisi tämän kaatuvan kouralliseen muunlaisia tapauksia :)

Olenko mä sitten joku idioottimagneetti josta jokainen haluaa osansa tai kokeilla onneaan miten pärjää kun vähän sohaisee ?
Kaikenlaiset juorut mitä korviini kantautunut ja niistä tehdyt johtopäätökset ovat jo sitä luokkaa että heikkonahkaisempi oilsi ripaissut nipun tutkintapyyntöjä.
Itse en vaivaudu vaan hoidan asiat naamatusten ja etsin ihmiset käsiini.

Toki on ihmisiä joiden kanssa tulen mutkattomasti toimeen ja suurin osa on niitä mutta nää pahimmat perseilijät on niitä joita en ole jostain syystä edes tavannut saatikka tullut esitellyksi niin että olisi jäänyt mieleen tai intressiä tutustua isommin.
Olenkin miettinyt että ehkä parempi vaan pitää tuttuihin kontaktia ja jättää kinkerit sun muut omaan onneensa ja uudet tuttavuudet siinä ohessa.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: The State of the Scene....
« Vastaus #9 : 10.09.2013, 21:40 »
Se tässä ikävää onkin että kaikilla ei ole kaikkien kanssa sopuisat välit tai edes neutraalit. Syitä en ala arvailemaan, eipä sillä että se auttaisi tai että olisin jokin sovunrakentaja sen enempää kuin pyrkisin edistämään epäsopua. Lähinnä pidän peukkuja että kukin saa sovittua jos aihetta ilmenee.

mastervsop

  • Vieras
Vs: The State of the Scene....
« Vastaus #10 : 16.09.2013, 22:37 »
En mä näe siinä mitään ongelmaa....samanlailla paskan voi jättää livenä kuin virtuaalisesti itsestään...