Kirjoittaja Aihe: Itseään hallitsemattoman hallittavaksi alistuminen  (Luettu 6206 kertaa)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Kun te subit haette hallitsijaanne, kuinka tärkeää teille on, että hallitsijanne hallitsee itseään ja elämäänsä?
Koetteko vaikeammaksi alistua hallittavaksi henkilölle, jolla on selkeitä ongelmia hallita muita osa-alueita elämässään vai saatteko siitä suuremmat kicksit, kun koette pääsevänne alistumaan todella alas?
Eli miten te alistettavat koette, jos...
...alistajallanne on oma alistajansa?
...ainoa asia, johonka valtiaallanne on valtaa olet sinä? (ei ole edes esimies työelämässä, oma lemmikkikin alistaa)
...elämänhallinta on hakusessa? (sossupummi, luottotiedot menettänyt, addikti)
...hallitsija ei hallitse edes omaa kehoaan? (läski, pakkoliikkeitä, heikko tasapainoaisti, laskee alleen, kyvytön auktoriteettia ympärille huokuviin poseerauksiin, ei hallitse voimiaan)
...hallitsija ei hallitse tunne-elämäänsä? (äkkipikainen, tunteiden pohjalta typeriä päätöksiä tekevä, ei osaa päästää irti)
...hallitsijanne ei hallitse rationaalista ja loogista ajatusprosessia? (typerä, vakavasti vajaaälyinen)
...hallitsijallanne on fobioita? (hämähäkit, köydet, barbababat, feministit)



-katy-

  • Vieras
Vs: Itseään hallitsemattoman hallittavaksi alistuminen
« Vastaus #1 : 30.09.2013, 16:03 »
Kai,jos ihan aikuisten oikeasti hallinnasta on kyse,tulisi hallita itseään,jotta voisi hallita toistakin ihmistä?

Jos on kyse satunnaisesta Roolileikistä,ei ole niin väliä varmaankaan-

entäs jos subi tai orja ei hallitse itseään monellakaan elämän osa-alueella?

Voiko sellainen olla hyvä orja vai tulisiko silloin unohtaa taipumuksensa ja opetella ensin elämistä ja hallintaa?

surusilmat_hki

  • Vieras
Vs: Itseään hallitsemattoman hallittavaksi alistuminen
« Vastaus #2 : 05.10.2013, 22:13 »
Kukaan ei taida olla täydellinen?

Haetaanko tässä provosointia enemmän kuin oikeaa keskustelua, sanavalinnat vähän viittaisi siihen? 

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Itseään hallitsemattoman hallittavaksi alistuminen
« Vastaus #3 : 05.10.2013, 23:03 »
Nyt on taas pieni ihminen ihan ulkona.

Tää on taas jotain, jonka ymmärtää vain kossain nimeltä mainitsemattomassa betoniympäristössä kärsivä ihminen.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Itseään hallitsemattoman hallittavaksi alistuminen
« Vastaus #4 : 06.10.2013, 02:04 »
Kukaan ei taida olla täydellinen?

Oletko varma?
Lähdetkö alistumaan, "saa kelvata"-asenteella?

-katy-

  • Vieras
Vs: Itseään hallitsemattoman hallittavaksi alistuminen
« Vastaus #5 : 06.10.2013, 02:26 »
Itse en ymmärrä sellaista,että joku edellyttää alistuvalta tai keneltä hyvänsä "ongelmatonta" ja tasapainoista olemista

-mahtaa olla mielenkiintoista elää maailmassa,missä ei ole ainuttakaan muuttujaa-
tynnyrissä ja täysin immuuni kaikelle inhimilliselle
-entä jos hapenpuutteessa tulee väkisin jokin sairaus :D

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Itseään hallitsemattoman hallittavaksi alistuminen
« Vastaus #6 : 06.10.2013, 11:56 »
Miksi alistavan pitäisi olla työelämässä esimiesasemassa? Miten ei-esimiesasemassa oleva olisi huonompi alistamaan? Useimmilla työ-ja seksielämä ovat erillisiä.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Itseään hallitsemattoman hallittavaksi alistuminen
« Vastaus #7 : 06.10.2013, 12:11 »
Miksi alistavan pitäisi olla työelämässä esimiesasemassa? Miten ei-esimiesasemassa oleva olisi huonompi alistamaan? Useimmilla työ-ja seksielämä ovat erillisiä.
Voiko henkilö olla todellinen alfa-alistaja, jos hän ei ole rutinoitunut kontrollin pitämiseen seksielämän ulkopuolella?

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Itseään hallitsemattoman hallittavaksi alistuminen
« Vastaus #8 : 06.10.2013, 13:30 »
Voi.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Itseään hallitsemattoman hallittavaksi alistuminen
« Vastaus #9 : 06.10.2013, 19:02 »
Tämän vois lisä alukuperäsen tekstiin
- Miten vaikuttaa alistajan lunteen piirre, jossa hän ei osaa kuin miellytä alitettava, jolloin alistettavalla on pakon omain tarve tuotta vain posittvisia asioita alistettavalla, jolloin alistettavalle ei tule mahdolisuutta omaa sekusaliisuuta kuin oman tietoisuuden rajoisa?

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Itseään hallitsemattoman hallittavaksi alistuminen
« Vastaus #10 : 06.10.2013, 19:37 »
Minusta alistava osapuoli ei saa pelkästään miellyttää alistettavaa. Silloin ollaan hukassa; minä alistun miellyttääkseni ja jos toinen haluaa miellyttää minua niin kuka päättää mitä tehdään?

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Itseään hallitsemattoman hallittavaksi alistuminen
« Vastaus #11 : 06.10.2013, 19:54 »
Minusta alistava osapuoli ei saa pelkästään miellyttää alistettavaa. Silloin ollaan hukassa; minä alistun miellyttääkseni ja jos toinen haluaa miellyttää minua niin kuka päättää mitä tehdään?

Dominoiva ei saa miellyttää alistuvaa yhtään, mutta se ei tarkoita etteikö vois tehdä sellaisia asioita joista alistuva pitää. Miellyttäminen rikkoo asetelman ja se taas hajottaa koko D/s -suhteen.

IKRM

misuli_n

Vs: Itseään hallitsemattoman hallittavaksi alistuminen
« Vastaus #12 : 06.10.2013, 20:18 »
Minusta alistava osapuoli ei saa pelkästään miellyttää alistettavaa. Silloin ollaan hukassa; minä alistun miellyttääkseni ja jos toinen haluaa miellyttää minua niin kuka päättää mitä tehdään?

Dominoiva ei saa miellyttää alistuvaa yhtään, mutta se ei tarkoita etteikö vois tehdä sellaisia asioita joista alistuva pitää. Miellyttäminen rikkoo asetelman ja se taas hajottaa koko D/s -suhteen.

IKRM

Jotenkin tuntuu omituiselta ajatus, että ei olisi kaksipuolista miellyttämistä edes joskus ?

***

Ja itse aloittajan kysymykseen:  En alistuisi, en tottelisi !


Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Itseään hallitsemattoman hallittavaksi alistuminen
« Vastaus #13 : 06.10.2013, 21:29 »
Tämän vois lisä alukuperäsen tekstiin
- Miten vaikuttaa alistajan lunteen piirre, jossa hän ei osaa kuin miellytä alitettava, jolloin alistettavalla on pakon omain tarve tuotta vain posittvisia asioita alistettavalla, jolloin alistettavalle ei tule mahdolisuutta omaa sekusaliisuuta kuin oman tietoisuuden rajoisa?
Kyllä, alistaminen on hauskempaa, kun toinen on tiedottomassa tilassa.

surusilmat_hki

  • Vieras
Vs: Itseään hallitsemattoman hallittavaksi alistuminen
« Vastaus #14 : 06.10.2013, 22:39 »
Kukaan ei taida olla täydellinen?

Oletko varma?
Lähdetkö alistumaan, "saa kelvata"-asenteella?

En, vaan sillä asenteella että ihmisiä tässä vaan ollaan eikä kyse ole näytelmästä. Ja itse olen hyvin kaukana täydellisestä...