Kirjoittaja Aihe: Joka dominani vie... ei suruani nähdä saa  (Luettu 5252 kertaa)

rodent

  • Vieras
  Naisen, joka miettii dommeuttaan, on hyvä tietää se, että klassisen pirttihirmun kanssa fantasia leviää. Joidenkin mielestä.
Ainakin itse arvostan sitä, että seksuaalisuus on avointa ja jossa pääsen tavallaan dommeni ihon alle. Muunlaisesta alistumisesta minulla ei olekaan kokemusta, joten haluan tuoda käsitteenä tällaisen korskean dominan syndrooman. On niin paljon subeja, jota viettävät aikaansa vain valtiatarten korkokenkien alla armoa ja kurinpitoa samanaikaisesti anellen. Heidän polkunsa on erilainen, kuin minulla, joka aloitin toimintani luonnonpuhtaudessa. Ehkä joku muukin?  ???

  Minä tunnen kaikki minua dominoineet naiset ihmisinä, hyvin voimakkaina sellaisina, kuten jotkut muutkin heidät tuntevat. Siirtyilemme yhteisen, rikkumattoman tunnemaaston keskellä. He eivät ole sosiaalisia subjekteja, vaan pikemminkin minä omistan heidät: he omistautuvat minulle, ja minä omistaudun heille. Meillä on yhteinen elämä, jonka jaamme, puolisalaa keskenämme.

  En ole koskaan todennut yhdellekään naiselle, että "kyllä, valtiatar... tee mitä haluat" tai mitään sinne päinkään. Sen sijaan olen käynyt maahan pötkölleen ja saanut vanavedessä vahvan, autenttisesti aidon, henkeäsalpaavan ja välittävän suomalaisnaaraan kimppuuni tai yksinkertaisesti päälleni. Kuullostaako vieläkin yksipuoliselta? No ei se sitä ole. Minulla ja vähillä dommeillani on yhteinen elämä mm. Suomessa ja minä vastailen heidän kysymyksiinsä, joita he esittävät minulle ihmisinä, aivan kuten minä heille. Syömme samaa kakkua, vai pitäisikö sanoa kalakeittoa&ruisleipää?

  Dominani eivät ole hakeneet ulkoista vahvistusta tai oikeutusta toimilleen. Koskaan. He eivät halua osoittaa mitään. Mikäli he hakisivat vahviketta, olisin nopeasti ilman ainuttakaan dominaa, sillä en omaa ainuttakaan meriittiä näin arvovaltaisten naisten kanssa oleiluun. Tapa, jolla toimimme oikeuttaa minulle silti heidän läsnäolonsa, olemisen, johon ei sisälly kymmempia velvollisuuksia.

  Jokaisella on kuitenkin halutessaan oikeus olla sunnuntaisubien korskea rivivaltiatar. Minua dominoivilla naisilla ei ole sellaista velvollisuutta. He ovat ihmisiä, jotka saavat elää kaikessa rauhassa upeaa, kauaskantoista elämäänsä.

  Mikäli joku teistä vie heiltä tämän oikeuden olla minun kanssani, löytää hautani Tyynenmeren koralleilta. Sieltä ei suruani nähdä saa. Silti me täällä keskustelemme, jostain syystä. Kuka tietää, minkä takia? C:-)  :love:

oddartist

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 175
  • Uusia polkuja tallaamassa
  • Galleria
    • Oddartists odditities
Vs: Joka dominani vie... ei suruani nähdä saa
« Vastaus #1 : 08.10.2013, 05:42 »
Vähän nyt jäi epäselväksi, mistä tässä on tarkoitus keskustella...

Jotenkin nyt luulisi, että mihin tahansa tyydyttävään suhteeseen, ihan sama onko kinkyä vai vanilijaa, liittyy keskinäinen kunnioitus ja avoimuus. Ei kai se muuten mikään suhde olisikaan.

rodent

  • Vieras
Vs: Joka dominani vie... ei suruani nähdä saa
« Vastaus #2 : 08.10.2013, 22:29 »
Vähän nyt jäi epäselväksi, mistä tässä on tarkoitus keskustella...
Jotenkin nyt luulisi, että mihin tahansa tyydyttävään suhteeseen, ihan sama onko kinkyä vai vanilijaa, liittyy keskinäinen kunnioitus ja avoimuus. Ei kai se muuten mikään suhde olisikaan.

  Naista lähestytään aina yhteiskunnallisena kirstunvartijana ja tällaiset naiset, joita kuvailen, ää minua ensin ihmisenä.
« Viimeksi muokattu: 11.10.2013, 21:12 kirjoittanut rodent »

oddartist

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 175
  • Uusia polkuja tallaamassa
  • Galleria
    • Oddartists odditities
Vs: Joka dominani vie... ei suruani nähdä saa
« Vastaus #3 : 08.10.2013, 22:40 »
Sulla on kohtalaisen omituisia oletuksia muista ihmisistä. Tämä keskustelu ei mene oikeen edes trollina kun en edelleenkään tajua mistä pitäisi keskustella.

-katy-

  • Vieras
Vs: Joka dominani vie... ei suruani nähdä saa
« Vastaus #4 : 08.10.2013, 22:52 »
Perun kysymyksen-
« Viimeksi muokattu: 08.10.2013, 23:09 kirjoittanut -katy- »

Uniform

  • Vieras
Vs: Joka dominani vie... ei suruani nähdä saa
« Vastaus #5 : 08.10.2013, 23:43 »
Pitääkö jo sanoa että tervetuloa takaisn B/CMAD ?  ;D

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Joka dominani vie... ei suruani nähdä saa
« Vastaus #6 : 09.10.2013, 07:18 »


 Tiedän, että esimerkiksi bdsmbaari on pullollaan miehiä, jotka olisivat heti valmiit viemään dominani, jos saisivat heidän olemassaolostaan jotain vihiä. Minulle nämä ei tietenkään sano mitään. 

Jos Dominasi on niin tahdoton vietävissä oleva, että hän menee tuulen osoittamaan suuntaan jos joku mies hieman sormeaan koukistaa - onko sellainen D kiinnipitämisen arvoinen.
Silloin on parempi antaa mennä kuin pitää kiinni väkisin.
Sitäpaitsi et voi sille mitään jos hän lähtee. Se on oma päätös.


rodent

  • Vieras
Vs: Joka dominani vie... ei suruani nähdä saa
« Vastaus #7 : 09.10.2013, 15:13 »

  Puolu
« Viimeksi muokattu: 11.10.2013, 21:12 kirjoittanut rodent »

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Joka dominani vie... ei suruani nähdä saa
« Vastaus #8 : 09.10.2013, 18:41 »
Silloin on parempi antaa mennä kuin pitää kiinni väkisin.
Sitäpaitsi et voi sille mitään jos hän lähtee. Se on oma päätös.

  Puolusteletko idiotismia?

Kumpi teistä kuuluu esille ottamaasi kategoriaan?

Hämmästyttävä tulkinta sinulla.  :o

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 779
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Joka dominani vie... ei suruani nähdä saa
« Vastaus #9 : 09.10.2013, 19:33 »
Pitääkö jo sanoa että tervetuloa takaisn B/CMAD ?  ;D

...ja sixties2u. Eiköhän se todellakin ala olla virallista. :))

Trollien ruokkiminen vain omalla vastuulla.

Simone

  • Vieras
Vs: Joka dominani vie... ei suruani nähdä saa
« Vastaus #10 : 09.10.2013, 22:32 »
Pitääkö jo sanoa että tervetuloa takaisn B/CMAD ?  ;D

...ja sixties2u. Eiköhän se todellakin ala olla virallista. :))

Trollien ruokkiminen vain omalla vastuulla.

Savulohi?! (vai muistanko ihan pieleen - joku fisu kuitenkin  ;D

Rotten

  • Vieras
Vs: Joka dominani vie... ei suruani nähdä saa
« Vastaus #11 : 10.10.2013, 01:33 »
Tai kaikki happohipit kuulostaa vain samalta.

isabella

Vs: Joka dominani vie... ei suruani nähdä saa
« Vastaus #12 : 10.10.2013, 06:32 »
Ei kun kyllä nyt ihan selkeästi kyseessä on bmad. Aika pitkään tuo pysyikin poissa :)

rodent

  • Vieras
Vs: Joka dominani vie... ei suruani nähdä saa
« Vastaus #13 : 11.10.2013, 05:21 »
[quote author=Rotten änä.  :))
« Viimeksi muokattu: 11.10.2013, 21:13 kirjoittanut rodent »

Mr.Inathu

Vs: Joka dominani vie... ei suruani nähdä saa
« Vastaus #14 : 11.10.2013, 18:55 »
Kaikella hyvällä, nämä rodentin ketjut nostavat vahvasti nostalgisia ajatuksia mieleen Leikkikehän alkuajoilta :)

-Mr.Inathu