Kirjoittaja Aihe: The Walking Dead  (Luettu 19941 kertaa)

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: The Walking Dead
« Vastaus #15 : 04.04.2014, 22:05 »
!Spoileralert!

"Look at the flowers"-jakso oli minulle hieman yllätys sillä en olisi uskonut että jenkkisarjassa uskalletaan näyttää ensin lapsi surmaamassa toisen lapsen ja sitten aikuinen surmaamassa lapsen. Olen kuvitellut tämän olevan jollain tapaa tabu rapakon toisella puolella. (Mutta pääasia että sarjassa ei kiroilla..) Tunnustan itkeneeni maskarat poskille jaksoa katsoessani. Teko oli tarpeellinen ympäristön ja yksilön kannalta. Normaalitilassa olevassa yhteiskunnassa tyttö olisi toki saanut ammattimaista lääketieteellistä ja psykiartista apua, mutta nyt toimittiin pakkotilanteessa. Itse odotin että Carol olisi täyttänyt tytön viimeisen toiveen ja antanut tämän muuttua zombiksi, mutta ei. Tuo oli toki armeliaampaa.

PS: Puoliso on ilmaissut halunsa pukeutua joihinkin kinkybileisiin Kuvernööriksi kun tietää miten kuumana käyn tyyppiin, mutta en tiedä miten ympäristökin ymmärtäisi ketä hän esittää. Musta kauluspaita, nahkatakki ja silmälappu..?


Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: The Walking Dead
« Vastaus #16 : 05.04.2014, 14:59 »
The Grove oli toki yllätysjakso, kun hahmot kerrankin toimivat (tilanteeseen nähden) loogisesti ja tappoivat Lizzien. Luulin että Carol ja Tyreese kuitenkin jäävät monen jakson ajaksi jahkailemaan sinne mökkiin, että mitä Lizzien kanssa tehdään, ja että ratkaisu nähdään vasta kaudella 5. Sitä ennen Lizzie ehtisi tehdä kasapäin muita hirveyksiä.

Itselleni Lizzien kuolemaa oli vain suuri helpotus, eikä lainkaan surullinen asia. Mutta tämä johtunee siitä että itsekin olen aikoinani ollut tekemisissä vakavasti mieleltään sairaan harhaisen ihmisen kanssa (eksäni), jonka kanssa sai pelätä, mitä hän seuraavaksi keksii. Toki kaikista inhimillisin ratkaisu olisi ollut Lizzien lukitseminen mielisairaalaan, mutta koska zombiemaailmanlopun jälkeen mielisairaaloita ei enää ole, ainoa ratkaisu on harhaisten ihmisten tappaminen, koska he saattavat olla vaarallisia, eikä heihin voi koskaan luottaa.

Moni ihmettelee netissä, miksei Carol kertonut Lizzielle Atlantan tartuntatautikeskuksessa (CDC) näkemäänsä tohtori Jennerin luentoa zombeista. Toki harhaiselle ihmiselle on ylensä täysin turhaa puhua järkeä, mutta parempi sekin olisi ollut kuin kaikki muut Lizzielle annetut selitykset siitä mitä kulkijat oikeasti ovat.

Northern82

Vs: The Walking Dead
« Vastaus #17 : 05.12.2014, 20:03 »
Ovatko muut katselleet uusinta 5. kautta puoliväliin? Varsin hyviä jaksoja ollut nyt. Ja muutamat viittaukset sarjiksessa tapahtuviin juttuihin olivat kivoja ja erilailla tuotu taas tv-sarjassa esille. Toivotaan yhtä hyvää loppukautta sitten ensi vuoden puolella.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
The Walking Dead
« Vastaus #18 : 16.08.2015, 13:41 »
Jostain syystä en löydä aloittamaani ketjua The Walking Deadista hakutoiminnolla enkä edes manuaalisesti. Ylläpito voi yhdistää tämän vanhaan ketjuun jos löytää sen minua nopeammin. Täällä saa spoilata! Tietääkö joku milloin uusi kausi alkaa Foxilla? Lokakuussa?

Testin mukaan olen Daryl.

http://www.zimbio.com/quiz/cSHb9pVhQDp/Walking+Dead+Character


Glori

  • Vieras
Vs: The Walking Dead
« Vastaus #19 : 16.08.2015, 14:17 »
Aiheet on yhdistetty :)

onez

Vs: The Walking Dead
« Vastaus #20 : 16.08.2015, 14:45 »
Silloin ekalla kerralla kun tein ton testin tuli Michonne:


Nyt tuli Daryl:


..vähän on kai tapahtunut muutosta tässä matkan varrella, suojakuori avautunut hieman. Ihme kysymyksiä tossa testissä kyl.

Macy

  • Vieras
Vs: The Walking Dead
« Vastaus #21 : 16.08.2015, 19:08 »
Tykkäsin ennen viimeisintä kautta kovasti, mutta juoni on niin lässähtänyt että lempinimi The Boring Dead on mielestäni aika ansaittu.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: The Walking Dead
« Vastaus #22 : 16.08.2015, 19:23 »
Satunnaisia pätkiä sieltä täältä katsoneena en osaa olla juuri mitään mieltä sarjasta...ehkä joskus tämäkin tulee katsottua.

Ja tuo testi väitti Daryliksi.

MariaAndromeda

Vs: The Walking Dead
« Vastaus #23 : 16.08.2015, 20:47 »
Mä en ole seurannut tätä yhtään, joten tää menee multa vähän ohi, mutta The Hillywood Show'n parodiat on olleet loistavia, ja ilmeisesti on tää Walking Dead -versiokin. Ilman muuta kannattaa katsoa myös muita noiden siskosten tekeleitä, esim. Doctor Who ja Pirates of the Caribbean on loistavia :D

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: The Walking Dead
« Vastaus #24 : 12.02.2016, 16:28 »
Kohta jatkuu!! :D


Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: The Walking Dead
« Vastaus #25 : 12.02.2016, 17:24 »
Jatkoa odotellessa kannattaa katsoa The Film Theorists -kanavan mielenkiintoisia videoita:

Miksi päähenkilöt joutuvat jatkuvasti zombien yllättämiksi, vaikka zombeista lähtee aika paljon ääntä:
https://www.youtube.com/watch?v=ewfePPj342M

Kuinka kauan Rickin porukan pitää vielä selviytyä kunnes suurin osa maailmanlopun alun zombeista (jolloin suurin osa ihmiskunnasta muuttui zombeiksi lyhyen ajan sisällä) mätänevät lopullisesti niin huonoon kuntoon, että zombimaailmanloppu päättää itse itsensä:
https://www.youtube.com/watch?v=7xEJusROWN4

Triss

  • Vieras
Vs: The Walking Dead
« Vastaus #26 : 12.02.2016, 21:19 »
Paras sarja  :love:  Pari ekaa tuotantokautta oon kattonu moneen kertaan mut toi vika ei enää oikein iskenyt.

Hahmoista Rick ärsyttää kaikkivoipaisuudellaan jotenkin ihan sikana. Rick on fiksu ja Rick tietää kaiken ja kaikki konsultoi Rickiä. Hahmo joka ärsyttää. Puhumattakaan siitä sankaripojasta...  ::)

Jos pelit yhtään inspiroi niin tämän pleikkariversio on aivan mahtava! Ihan loistavaa ajanvietetyä.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: The Walking Dead
« Vastaus #27 : 12.02.2016, 21:57 »
Jos pelit yhtään inspiroi niin tämän pleikkariversio on aivan mahtava! Ihan loistavaa ajanvietetyä.

Meinaat imeisesti Telltale Gamesin The Walking Dead -pelejä?  The Walking Dead: Survival Instinct oli ilmeisesti melkoinen kalkkuna, vaikkakin Daryl-fanit sen varmaan hankkivatkin.

Sittenhän on toki myös iOSille ja Androidille The Walking Dead: Road To Survival.

Itse en ole näistä mitään pelannut, vaikka the Walking Dead: Season Onen joskus aikoinaan alennuslootasta pelastinkin osaksi Xbox 360 -kokoelmaani.

Triss

  • Vieras
Vs: The Walking Dead
« Vastaus #28 : 13.02.2016, 01:38 »
Jos pelit yhtään inspiroi niin tämän pleikkariversio on aivan mahtava! Ihan loistavaa ajanvietetyä.

Meinaat imeisesti Telltale Gamesin The Walking Dead -pelejä?  The Walking Dead: Survival Instinct oli ilmeisesti melkoinen kalkkuna, vaikkakin Daryl-fanit sen varmaan hankkivatkin.
Joo, juurikin näitä. Ainakin Season One ja sen minilisäri 400 days oli tosi pelattavia  :) Tykästyin tosi paljon vaikka yleensä oon vähän kranttu nimenomaan actionpeleissä. Toki huomion arvoista on että Quick Time Eventit on suht iso osa peliä, eli jos niistä ei tykkää niin voi olla vähän haastavampi. Season Twota en ole päässyt pelaamaan kun pleikka poksahti.

kumijani

  • Vieras
Vs: The Walking Dead
« Vastaus #29 : 15.02.2016, 09:11 »
Huh! Tänään:)