Kirjoittaja Aihe: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?  (Luettu 15910 kertaa)

Kukkanen

  • Vieras
Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« : 12.01.2017, 00:08 »
Oletko mennyt orgasmeissa "kipurajan" yli, eli saanut niin paljon orgasmeja, että lopulta ei pysty, halua enää ja sattuu enemmän kuin tuottaa nautintoa?

Mulla oli pitkään haaveena löytää oma rajani. Sehän on laajentunut koko ajan, siten että kun muutama vuos sitten sain yleensä vain kerran seksissä ja olin siihen tyytyväinen, aloin saada yhä enemmän. Ja nykyään saan aina hyvässä seksissä ja hyvässä mielentilassa ollessani kymmenestä viiteenkymmentä orgasmia. Oli siis halu testata, missä vaiheessa en jaksaisi enää. Tuli testattua tämä asia vahingossa, erään päihteen vaikutuksen alaisena. Kyseinen päihde saa mulle muutenkin aikaiseksi tahattomia orgasmeja ja myös kivuliaita kohdunsupisteluja. Mut nyt sitä jatkui n. 10 tuntia putkeen. Liki 10 tuntia siis sain orgasmeja lähes lakkaamatta. Aluks oli mukavaa olla super kiihottunut ja laukeilla ilman mitään vaivaa, mut lopulta olin vaan ihan älyttömän väsynyt ja kipeä. En ois meinannut jaksaa sängystä nousta ylös ja jalat ei kantaneet, käsilläni liikutin jalkoja ja hädintuskin pysyin pystyssä (toki myös itse päihtymys vaikutti). Itkin, nauroin ja huusin ääneni käheäksi, tunteiden vuoristorataa ja koko ajan tunne kuin synnyttäisi, syntyisi ja kuolisi, ja sit nuo orgasmit kaupan päälle vähän väliä. Lopulta olin jo epätoivoinen ja sanoin tuskaisena, "ei taas, en jaksa enää". Koetin katsoa rentouttavaa luonto-ohjelmaa, mut sekin oli liian kiihottava, laukeilin mm. kun eläimet katsoivat kameraan tai oli liian kaunis maisema. Sohvan murutkin tuntuivat viettelevän mua, kaikessa oli seksiä ja valtavaa himoa, en vaan ois jaksanut enää :D Lopulta sain unta, mut unissanikin vielä laukeilin muutaman kerran. Löytyi todellakin kipuraja, koska välillä itkin, et en jaksa enää, ja silti en voinut lopettaa saamista. Kuin ahne koira, joka syö itsensä vaikka hengiltä herkkuruoan edessä... En vaan pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin hullua himoa :D

No, yleensä ei (onneks!) tuollaista ole, vaan voin nauttia just sen verran kuin haluan, ja lopettaa sitten. Mut jännä kokemus silti ja jäi loppuiäksi mieleen. Orkut oli myös vahvoja suurin osa ja kyl oli muuten lihakset kipeinä muutaman päivän tuon jälkeen :D En tullut laskeneeksi, montako sain, mut ainakin arviolta 100-200 eli noin 10-20 tunnissa. Ihmettelin, miten kroppani edes jaksoi niin paljoa :D Toki on lihakset hyvässä kunnossa ja sydän ja oon tottunut suuriin orgasmimääriin, mut silti, tuossa kyllä jo mun rajoja koeteltiin. Hengitys vinkui ja oli tuskainen olo, en tiedä kävikö jo vaarallisen puolella..

Kuinka paljon olette saaneet enimmillään orgasmeja? Entä pisimmät orkut kauanko kestää teillä? Tai oletteko kokeilleet pakotettuja orgasmeja tai testata, paljonko pystyy saamaan?

Tää on kyllä siitä hauska "laji", että mitä enemmän saa orgasmeja usein, sitä suurempiin määriin keho tottuu ja niitä sit myös "vaatii" ja haluaa ja toisaalta kestää suuriakin määriä. Tietyt päihdeaineet toki voimistaa asiaa entisestään, kun on muutenkin herkkä.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #1 : 12.01.2017, 00:30 »
ONE!

(ja ämmille ei yhtään!)

 >:D

Underworld

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #2 : 12.01.2017, 14:03 »
Sellainen 1-2vkossa, muuten alkaa kyllästyttää. Laukeamatta voi tietty värkkää myös

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #3 : 12.01.2017, 14:56 »
Mä kyl turhaudun sillon harvoin kun en saa :D On kaikki muukin seksissä tärkeetä, mut kyl mulle on tärkeitä myös orgasmit. Onneks ei oo yleensä vaikeuksia saada, ainoastaan tosi väsyneenä/stressaantuneena/epävapautuneena.

Mieluiten haluan myös miehen tai partnerin laukeavan ja haluan antaa ja saada paljon nautintoa.

Mä en ymmärrä, miten laukeamiseen voi kyllästyä :O? Mulle se on yks ihanimmista fiiliksistä koskaan, ellei sit tuu tosi mieto orkku, sellasesta tulee vähän pettynyt olo mut on sekin parempi kuin ei mitään.

Joskus kyllä miellytän pelkästään toista ja ei mua silloin harmita, jos en ite saa. Mut siihen pitää varautua etukäteen ja päättää, et mun ei tartte saada. Muutoin jää kismittämään :D Mä kyl yleensä myös vaadin oman nautintoni ja osani tai ylikin..

momoi36

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #4 : 12.01.2017, 16:00 »
Ei oo rajaa näkyny.. Yleensä sitä on vailla vielä sen yhen ennen unia vaikka olis tullu jo sata kertaa..  >:D  mutta jatketaan harjotuksia josko se joskus tulis vastaan..

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #5 : 12.01.2017, 16:10 »
Kerran kuussa jos jaksaa ählää ni hyvä.

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #6 : 12.01.2017, 16:58 »
Hei, olen Jen ja olen AOA

AOA = Anonyymit OrkkuAddiktit  ::)

Yhden kerran joskus yli vuosi sitten oli lähellä, et olisin sanonu "ei kestä enää", yhden kerran. Orkku päivässä pitää lääkärin loitolla, vai pitäskö mun sanoa että lähellä, kun Kimalaisen aito valelääkäri Dr. Cuda on kyseessä, mutta ainakin pitää ne muut lääkärit loitolla  ::)

Mastersx

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #7 : 12.01.2017, 20:04 »
Hmm. Mielenkiintoinen aihe. Sessioissa voi käyttää apuvälineitä saadakseen orgasmin. Mutta itselläni kokemuksia kun naiset sanoo ei enää. Joskus kun antanut naisille usean orgasmin,itse ei vielä tullut,ja toinen osapuoli väsyy. Se miehen kannalta tympeä,kun joutuu lopettaan kesken. Kymmenkunta orgasmia sain annettua pelkällä rakastelulla,ja itsellä vielä seisoi. Kyllä sen 5 vähintään naisen täytyy saada. Itse voin 2-3 kertaa tulla saman session ja rakastelun aikana. Miten yleensä miehet? Voivatko saada useampaa?

sandman74

  • OuSM
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 676
  • Introvertti peikko ja pohdiskeleva menninkäinen.
  • Galleria
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #8 : 12.01.2017, 23:56 »
Pari kertaa viikossa on lähes pakko saada ja riippuen käytettävissä olevasta ajasta voi saada useammankin kerran rakastelun aikana. Joskus opiskeluaikaan taisi tulla 4-5 kertaa tuhman tytön kanssa sängyssä vietetyn päivän aikana.

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #9 : 13.01.2017, 01:48 »
Riippu paljon miehestä. En oo pakotettuja orgasmeja miehelle kokeillut koskaan kunnolla. Mut ex laukes kerran 4 kertaa peräkkäin. Ja sit oon tapaillu miestä, joka pystyy laukeemaan jopa 6 kertaa peräkkäin. Mut miesystäväni laukeaa yleensä kerran, joskus 2 kertaa peräkkäin. Hän tykkää kyl muutenkin pidätellä kauan ja sit ihan lopuks laueta ja se on silloin vahva kun on ollut rajalla kauan :)

Oho, SnowJewel, en oo törmännyt kaltaiseesi koskaan! Tai siis kaltaiseeni.. Kiva löytää muitakin orgasmihirmuja :) Ootko treenannut lantionpohjanlihaksiasi vai ootko ollut orgasmiherkkä luonnostaan? Saatko myös erityisen pitkiä ja vahvoja yhtäjaksoisia orgasmeja kuten minä (jopa yli 30min putkeen kestäviä)? Vai nopeita paljon peräkkäin? Ootko ollut aina tuollainen, vai oliko jokin käännekohta? Itehän sain nuorempana vaan kerran seksissä yleensä, mut lantionpohjanlihastreenin + rakastavan suhteen ja miellyttämisintoisen miehen myötä orkkumäärät lähti jyrkkään nousuun samoin kuin seksuaalisuus muutenkin avartui ja seksi muuttui huikeen hyväks :)

Ootko ottanut laskua orkuista koskaan? Mä en kunnolla, ajatuksena ollut kyllä, mut keskityn vaan nautintoon. Mies joskus leikillään laskenut. Mut kyl mullakin se kipuraja jossain on, näköjään :D Viitisenkymmentä on vielä ihanaa, mut toi 10 tunnin jatkuva orkuttelu ja voimakkaat kohdunsupistelut oli liikaa. Vaik silti en kyl osannut lakata saamasta kun olin super kiimassa. Mut loppuivat sit vihdoin nukkumaankäydessä, tai siis laantuivat niin et unissani sain enää muutaman mut ei yhtäsoittoa enää.

Hahah, mul on ollut fantasiana tavata kaltaiseni nainen :) Jonka kans vois vain nautiskella kunnolla ja eri tavoin, voisin antaa ja saada lukuisia orgasmeja.

Pikkulintunen

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 514
  • Heikkouteni on vahvuuteni
  • Galleria
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #10 : 13.01.2017, 09:46 »
Kohdallani ei ehkä kipurajaa ole tullut vastaan, mutta "nyt riittää" on. Mä tarvitsen usein sen yhden tajunnan räjäyttävän orgasmin että pystyy taas keskittymään muuhunkin. Useimmiten se on kolmas tai neljäs mikä "riittää". Olen tullut kerralla niin monta kertaa että en pysy laskuissa mutta määrät pysyttelevät kuitenkin alle 15, sanoisin..ja se on rankkaa varsinkin kun ne tulee usein niin että ensimmäinen vie enemmän aikaa ja seuraavat tulevat heti perään sarjatulella melkein. Ja näissä tapauksissa jää usein se kiiman pysäyttävä orgasmi juuri saamatta ja päivän aikana määrä nousee korkeammalle.
Mainittakoon että nämä myös lähinnä vain masturboidessa. Toisen käsissä huomattavasti vähemmän ja vaikeamminkin tietysti. Mutta se on sitten muulla tapaa  niin tyydyttävää ja vastaa eri tarpeisiin että se yksikin orgasmi tekee tehtävänsä.
Menee niin kausittain ja vaihtelevasti että uskon sen rajankin olevan eri tasolla eri tilanteissa. Se raja olisi kyllä kiva tavata:)

momoi36

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #11 : 13.01.2017, 09:49 »

Oho, SnowJewel, en oo törmännyt kaltaiseesi koskaan! Tai siis kaltaiseeni.. Kiva löytää muitakin orgasmihirmuja :) Ootko treenannut lantionpohjanlihaksiasi vai ootko ollut orgasmiherkkä luonnostaan? Saatko myös erityisen pitkiä ja vahvoja yhtäjaksoisia orgasmeja kuten minä (jopa yli 30min putkeen kestäviä)? Vai nopeita paljon peräkkäin? Ootko ollut aina tuollainen, vai oliko jokin käännekohta? Itehän sain nuorempana vaan kerran seksissä yleensä, mut lantionpohjanlihastreenin + rakastavan suhteen ja miellyttämisintoisen miehen myötä orkkumäärät lähti jyrkkään nousuun samoin kuin seksuaalisuus muutenkin avartui ja seksi muuttui huikeen hyväks :)

Ootko ottanut laskua orkuista koskaan? Mä en kunnolla, ajatuksena ollut kyllä, mut keskityn vaan nautintoon. Mies joskus leikillään laskenut. Mut kyl mullakin se kipuraja jossain on, näköjään :D Viitisenkymmentä on vielä ihanaa, mut toi 10 tunnin jatkuva orkuttelu ja voimakkaat kohdunsupistelut oli liikaa. Vaik silti en kyl osannut lakata saamasta kun olin super kiimassa. Mut loppuivat sit vihdoin nukkumaankäydessä, tai siis laantuivat niin et unissani sain enää muutaman mut ei yhtäsoittoa enää.

Hahah, mul on ollut fantasiana tavata kaltaiseni nainen :) Jonka kans vois vain nautiskella kunnolla ja eri tavoin, voisin antaa ja saada lukuisia orgasmeja.

En ole erityisesti treenannut mutta sen hetken mitä kuulilla oon testannut (naistenlehtien uhri joka kauhistui onko ne minullakin löystynyt tm.).. aina olen ollut herkkä tulemaan, vaniljastikin tullut kymmenen kertaa kunnes kyllästyin heteroseksiin. Varhaisteini-iästä asti olen itseäni tyydyttänyt ja muutenkin seksuaalinen vire vastannut kania.. en tiedä onko urbaanilegenda mutta naiset jotka ei itelleen tuota orkkuja eivät niitä myöskään saa kovin helposti seksin aikana? Olen miettiny onko omalla orgasmihirmulla tekemistä sen kanssa, siitä on ainakin riippuvuus orkkuihin syntynyt..

En ole yli 30min kestäviä saanut mutta 15min kyllä ja pervoillessa yleensä ne on niin isoja että tullee koristuksiakin ja alkaa jo ärsyttää eikö tämä tuleminen lopu. :D riippuen tekotavasta voin tulla myös monia peräkkäin. Kymmentä tuntia en ole leikkinyt mutta kyllä varmasti minullakin se raja löytyisi. :) ja en ole pysynyt laskuissa monta orkkua voin saada, sitä kun orkkusarjoissa hämärtyy missä yksi päättyy ja toinen alkaa.

TEGAMi

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #12 : 13.01.2017, 10:57 »
SnowJewelin ja Kukkasen kanssa samoilla linjoilla.

Klitorisorkkuja oon saanu itse aikaiseksi 38 (siitä on runokin täällä).

Teinistä asti olen halunnut aina vähintään kaksi (nykyisin vähintään 3-5 riippuen nymfosta), kun huomasin sen olevan mahdollista. Olen huomannut myös sen, että jos pihtaa orkkuja esim viikon niin, että vaan kiusaa itseään niin on huomattavasti helpompi tulla. Samoin kun jännittää hiukan tilannetta, koska silloin keho reagoi paremmin tuntemuksiin. (Okei, puhun vaan klitorisorkuista. Ei, en ole etsinyt g-pistettäni. Mutta vähän epäilen, että se tulee kohta tehtäväksi.) Sekin riippuu, millä leikkii. Olen tykästynyt wandiin, koska se vaan saa miut helposti ja varmasti. Sormilla leikin itsekseni, koska en tahdo olla nopea.

Jää Prinsessan kanssa sama ongelma, että jos session jälkeen kysytään "montako sait" niin joutuu välillä pohtimaan, että missä se yks loppu ja seuraava alkoi. Suurimmaksi osaksi lasken ne yhdeksi :D Ja pohtinut kanssa :

en tiedä onko urbaanilegenda mutta naiset jotka ei itelleen tuota orkkuja eivät niitä myöskään saa kovin helposti seksin aikana? Olen miettiny onko omalla orgasmihirmulla tekemistä sen kanssa, siitä on ainakin riippuvuus orkkuihin syntynyt..

pulseproto

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #13 : 13.01.2017, 11:32 »
Pari kertaa sessioidessa 4, muutamiakymmeniä kertoja 3, monasti 2, aikausein ei kertaakaan.. Pelkällä panemisella en tule. Orkku vaatinut niin kauan kuin muistan voimakasta mielikuva fantasiointia omasta tekemisesta, sekä nartun kuvitelluista tuntemuksista. Päivä ja yleinen vire vaikuttavat laukeamiseen todella paljon.

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #14 : 13.01.2017, 11:45 »
Löytyipäs kivoja keskustelukumppaneita  :-* Yllätyin et tuli keskustelua ylipäätään tästä aiheesta, hienoa! Tuli jopa sellainen hassu idea mieleen, et pitäiskö pitää multiorgastisten miitti Helsingissä :)?? Kiinnostuneita? Paitsi keskustelumielessä, miks ei myös saattais tutustua kiinnostaviin ihmisiin ja eipä koskaan tiedä, jos löytyis leikki/kimppaseuraakin jos joidenkin kanssa kemiat kohtaa. Mun naiset on pääosin olleet aika orgasmiongelmaisia :/ Huonoa tuuria ilmeisesti. Moni on sanonut et saanut multa parasta miellytystä koskaan, mut silti ei oo osunut kohdalle naista, joka saisi yli kymmentä orgasmia. Joillekin oon saanut annettua muutaman tai yhden hyvin vahvan, mut aika estoisia naisia sattunut olemaan, jotkut ei oo saaneet yhtään ja onpa pari feikkaajaakin osunu kohdalle, jotka feikkasivat heti alkuun niin et en saanut ees mahdollisuutta miellyttää kunnolla  >:( Ois joskus niin ihana nautiskella multiorgastisen, vapautuneen, avomielisen, ihanan naisen kanssa. Toki samalla ihmiselläkin (kuten mulla), vaihtelee, joskus tulee lukkoja eikä saa yhtään. Mut silti, et se mahdollisuus ois edes olemassa ilman et tarvii pitää puolen vuoden seksuaaliterapiaa toiselle ;)

Toisin kuin Pikkulintusella, mä taas nautin eniten seksistä toisen kanssa. Seksissä saan huomattavasti helpommin ja nautinnollisempia orkkuja, kuin yksin. Yksinkin välillä tosi paljon ja hyviä, mut se on harvinaisempaa, yleensä itekseen en pääse samoille sfääreille. Jos en kiihotu kunnolla, sillon mulle riittää yks tai muutama orkku, "polttoaine" ei riitä pidemmälle, ei tee mieli. Mut sit taas jos oon hullussa kiimassa, haluan vaan lisää ja lisää ja jokainen orkku vaan tuo "lisää vettä myllyyn". Ja sit vielä kun sitä hyvää seksiä muistelee, alkaa tehdä uudelleen mieli :D Masturboidessa pisimmät orkut on kestäneet jonkun 10-15 minuuttia yhtäjaksoisesti, kun seksissä yli 30min. Masturboidessa oon saanu enimmillään n. 30 orgasmia, kun seksissä sen 100-200. Mut kyl masturboidessakin välillä kokee huikeita fiiliksiä, sulautumisentunnetta maailmankaikkeuteen ja minuuden hämärtymistä.

Mul yleensä toimii orgasmin jatkaminen niin, et orkun tullessa toinen lopettaa pieneks hetkeks, mut sitten jatkaakin esim. vaginan silittelyä sisäpuolelta ihan äärihellästi, niin et juuri ja juuri tunnen sen. Liian voimakas stimulaatio saa orgasmin loppumaan, mut äärihellä saa sen jatkumaan tosi pitkäänkin. Nykyään sovellan samaa masturboidessa. Esim. kun laukean tekopeniksellä, sen jälkeen liikuttelen sitä tosi hellästi sisälläni ja saan orkun jatkumaan. Tätä jatkan joskus pitkäänkin :)

Mul on samoin kuin Pikkulintusella, et ekan orkun jälkeen on "padot auki" ja sit seuraavat on helppoja. Joskus ekan saamisessa kestää, mut joskus sekin on tosi helppo -joskus saan ekan orgasmin jo esim. suudellessa tai meditoidessa päällekkäin maaten ja hengittäen syvään. Muuten, millä keinoilla te muut saatte? Ootteko saaneet hieman epätavanomaisimmilla keinoilla? Mitkä orkut koette yleensä vahvimmiksi/miellyttävimmiksi? Mulla yleensä vaginaorgasmit on vahvimpia ja klittaorkut miedoimpia, mut riippuu myös tilanteesta. On ollut poikkeuskertoja, jolloin onkin tullut tosi vahva ja pitkä klittaorkku tai tosi mieti emätinorkku. Niska on ehkä sukupuolielimiäkin ihanampi kohta mulle kehossa, sitä hellästi silittelemällä yhdestä tietystä kohdasta on ihan euforiassa. Samoin varpaat. Myös kämmnet, selkä, kitalaki, huulet, vatsa on hyviä kohtia. Tosi kiihottuneena kuitenkin mikä tahansa osa kehosta toimii orgasmin tuojana :) Mut silti on ne omat suosikit, joista saa parhaat sävärit. Koko kehon huomiointi monipuolisesti on mun suosikki, koska silloin löytyy ain "uusi" kohta kehosta, jossa tuntemukset on tosi vahvoja, ja sit kun palaa "vanhaan" kohtaan, sekin on taas uusi kun ei oo hetkeen koskenut.

SnowJewel, varmasti on vaikuttanut asiaan ahkera masturbointi ja orkkujen saanti :) Tosi mielenkiintoista, et löysin vihdoin jonkun, joka on saanut pitkiä orkkuja! Usein ei törmää muihin, yleensä naisilla kestää orgasmi sen 5-60sek, korkeintaan pari minuuttia. Livenä en oo tavannut vielä yhtään lisäkseni, joka saa usean minuutin orgasmeja, olis kyllä mielenkiintoista. Itehän sain ekan pitkän orkkuni vasta pari vuotta sitten ja aluks kyl säikähdin sitä kun se vaan jatkui ja jatkui, mut nykyään ilahdun vaan jos tulee pitkä, en pelkää enää esim. sydänkohtausta :) Eiköhän sydän oo aika hyvin tottunut rasitukseen kutituksen ja orkkujen myötä ja toisaalta jos alkais tuntua liian pahalta, uskon et itsesuojelumekanismikin toimis siinä vaiheessa ja orgasmi loppuis. Minkä ikäisenä tai muistatko kun sait ekan monen minuutin orgasmisi? Hämmästyitkö, miltä tuntui? Mä kirjoitin ekan pitkän orkun onneks ylös, ollu hauska lueskella fiiliksiä jälkeenpäin :)

"ja en ole pysynyt laskuissa monta orkkua voin saada, sitä kun orkkusarjoissa hämärtyy missä yksi päättyy ja toinen alkaa." -tuo on totta, mulla sama, enkä kyl nykyään edes pyri laskemaan :D Sillon kun on tosi pitkä orkku, sen kyllä huomaa, mut jos saa monia orkkuja peräkkäin, ne sulautuu helposti toisiinsa. Kyllä mä osaisin niitä laskea, jos haluaisin, mut veikkaan, että jos keskittyisin laskemiseen, orkut myös vähenisivät huomattavasti kun ei vois täysillä vapautua ja keskittyä tuntemuksiin. Sen sijaan mun fantasiana on, et miesystäväni laskis joskus orkkujani kunnolla. Hän tunnistaa aika hyvin, missä yks loppuu ja seuraava alkaa, voi tulla muutama virhearviointi mut sais ainakin summittaisen määrän ylös :)

Mua kyl harvoin ärsyttää et eiks tuleminen lopu, mut joskus hämmästyn et vieläkö se jatkuu, mut ilahdun vain koska tykkään kaikista eniten pitkistä, yhtäjaksoisista orkuista. Peräkkäiset on myös ihania, mut niitä en koe niin intensiivisenä kuin sitä, ettei saa sekunninkaan hengähdystaukoa :D Parhaimmillaan mulla seksin aikana tulee monipuolisesti erilaisia, erivahvuisia ja pituisia orkkuja ja käytännössä koko seksi on jatkuvaa orgasmia. Mut yhtäjaksoiseksi orkuksi luokittelen silti vaan sellaisen, et orkussa ei oo yhtään taukoja ja se on samaa orgasmia, ei katkea sekunniksikaan. Kun taas sit multiorgasmeissa koen et on "emo-orgasmi", josta lähtee "poikasia". Joskus tulee päällekkäin erilaiset orgasmit, limittäin, kun toinen on vielä päällä, uudenlainen orgasmi alkaa. Joskus, esim. klittaorkuissa, käy myös niin et tulee ensin "poikasia", jotka kasvavat ja kasvavat vahvemmiksi ja sit tulee se "emo". Mut välillä käy niinkin, et saan esim. vahvan emätinorgasmin, luulen et se oli siinä, mut sit kun miesystävä silittelee hellästi, orkku vahvistuukin yhtäkkiä entisestään. Joskus kipurajalle saakka niin et esim. 2 sormea sattuu, kun omat lihakset puristuu sormia vasten niin kovaa. Yhdynnässä myös välillä mun orgasmit sattuu sekä miestä, että mua, mut kiihottavalla tavalla (mussa sen verran masokistia ja miehestä taas kiihottavaa kun tietää miten valtavasti nautin). Mut sit jos kipu menee yli, orgasmi loppuu. Yhdellä sormella saankin usein kaikista vahvimmat orkut, koska siinä ei mee niin kipeeksi. Parasta mun mielestä on todella pitkä, hidas kiihotus yhdellä sormella ja kun sit saa, orgasmi on tosi vahva ja pitkä ja silittelemällä vaginan seinämiä sen saa jatkumaan vielä pidempään :)