Kirjoittaja Aihe: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?  (Luettu 15913 kertaa)

momoi36

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #30 : 15.01.2017, 10:02 »
Unessahan suurin osa naisista saa orgasmin. Siihen herää aika usein. Ei tarvii olla mitään seksiunia ees. Jopa sellaiset jotka ei saa valveilla kosketellen ollenkaan. Aivothan se seksielin on, ja unessa sopivasti osa aivoista menee pois päältä (sieltä esto-osastolta ja tadaa)....Varsinkin keski-ikäisillä naisilla tosi yleistä (on tullu juteltua frendien kaa). Joo, ja raskaana ollessa ne oli ihan riesa, vaikka upeita olivatkin.

SexMD:sta:

Sleep-related orgasms are found to occur most often in REM sleep when most other dream activity happens. They can also happen during a REM cycle during a daytime nap. The interesting part about sex dreams and sleep-related orgasms is that for many people, especially women, they can be more intense than what they experience in their sex life. This is because while you are asleep, there is less inhibition and less conscious restraint. Studies of brain scans have shown that there is actually a ‘turning off’ of certain areas in the brain that process outside information, motor activity, and emotion at the time of orgasm. This is very similar to a sleep state, and may help explain why there are less barriers to intense sexual excitation (especially for women) during sleep than when they are awake. Also, during sleep and dreaming, there is the ability to paint an optimal scenario where you get exactly the stimulation you want when and where you want it, which may not happen precisely in real life.

Jep, unissani tullut muutamia kertoja, mutta en löytänyt kaavaa vielä miten ja miksi se tapahtuu.  :o uniorkut on hämmentäviä, ei tunnu aamulla siltä että olis saanu vaan sitä miettik että mikä oli totta ja mikä ei ja mitä hemmettiä just tapahtu. En tykkää uniorkuista kun vain alitajunnalla on kontrolli.  :o

isabella

Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #31 : 15.01.2017, 12:26 »
Mun naiset on pääosin olleet aika orgasmiongelmaisia :/ Huonoa tuuria ilmeisesti. Moni on sanonut et saanut multa parasta miellytystä koskaan, mut silti ei oo osunut kohdalle naista, joka saisi yli kymmentä orgasmia. Joillekin oon saanut annettua muutaman tai yhden hyvin vahvan, mut aika estoisia naisia sattunut olemaan, jotkut ei oo saaneet yhtään ja onpa pari feikkaajaakin osunu kohdalle, jotka feikkasivat heti alkuun niin et en saanut ees mahdollisuutta miellyttää kunnolla  >:( Ois joskus niin ihana nautiskella multiorgastisen, vapautuneen, avomielisen, ihanan naisen kanssa. Toki samalla ihmiselläkin (kuten mulla), vaihtelee, joskus tulee lukkoja eikä saa yhtään. Mut silti, et se mahdollisuus ois edes olemassa ilman et tarvii pitää puolen vuoden seksuaaliterapiaa toiselle ;)

Nyt on pakko kommentoida tätä. Ensinnäkään en sanoisi että kyseessä on orgasmiongelma jos nainen saa alle kymmenen orgasmia vaan varsin normaali nainen. Orgasmiongelma on silloin jos ei saa ollenkaan. Eivätkä kaikki koe sitäkään kovin isoksi ongelmaksi.

On varmasti olemassa naisia, joilla on estoja, mikä vaikuttaa orgasmin saamiseen. Ei-multiorgastinen EI kuitenkaan tarkoita samaa kuin estoinen. Naisen fysiologia vaihtelee paljon ja toiset saavat orgasmeja sarjana ja kymmenittäin, toiset vain kerran. Lantionpohjalihasten treenaaminen, terapia tai taidokas partneri eivät tätä välttämättä muuta mihinkään. Toiset naiset vain ovat sillä tavalla rakennettuja ettei kymmeniä orgasmeja ole mahdollista saada. Jos siinä kohtaa partneri syyttää estoista tai löysistä lihaksista, se ei varsinaisesti paranna seksihaluja.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #32 : 15.01.2017, 13:36 »
Ottivat minunkin silmääni nuo 'orgasmiongelmainen' ja 'estoinen' tuolla aiemmassa diskurssissa.

Samoin tuon ilman käsiä onneen arvottaminen joksikin kovin erityiseksi ominaisuudeksi. Sitähän se ei ole. Se tosin on, ilmeisesti, harvinaisempaa että pystyy valveilla siihen. Aloittaja voisikin olla kiintoisa tutkittava aivotutkijoille.

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #33 : 15.01.2017, 20:33 »
En tietenkään ole kellekään mennyt sanomaan päin naamaa tällaista ! Estoista, lantionpohjanlihaksista tmv, mutta netissä voi onneks keskustella kaikesta kun ei paljasta kenenkään nimiä :)

En ole väittänytkään orgasmiongelmaisiksi niitä, jotka saavat orgasmin, mut on ollut naisissani myös sellaisia, jotka ovat itse sanoneet et heidän on vaikea saada orgasmia tai eivät ole saaneet jopa koskaan. Ja toisaalta joillakin on selkeesti estoja, niin että uskon et nauttisivat enemmän jos eivät ajattelisi esim. ulkonäköään ym. seksin aikana. Monien on myös vaikea ottaa miellytystä vastaan, itselläni on nuorempana ollut sama ongelma mut pääsin yli siitä. Mulla on varmaan tavanomaista hankalampia naisia osunut kohdalle ihan siksi, että oon sanonut tykkääväni miellyttää pitkään ja hartaasti ja nauttivani itse siitä (mikä on totta!), joten sit just usein naiset, joiden on vaikea vapautua, ovat turvautuneet muhun ajatellen, et mun kans onnistuis. Ja niin on usein onnistunutkin, moni sanonut et saanut parasta tai tosi hyvää seksiä kanssani. Ja itsekin olen todella tykännyt miellyttää. Mut pointti oli se, et JOSKUS ois vaan ihana löytää hyvin vapautunut, multi-orgastinen nainen. Ei, en väitä etteikö yksiorgastinen nainen voisi olla vapautunut -voi toki. Mut haluaisin kokea naisen kanssa multiorgasmeja, olis huikea saada toinen laukeamaan uudelleen ja uudelleen. Samalla mun ei tarviis kainostella sitä, että itse nautin paljon, vaan kumpikin vois nauttia vapaasti :) Kun jotkut naisista ovat loukkaantuneet/tulleet kateellisiksi siitä, et heidän on ollut vaikea saada sitä yhtäkään, ja sit mä oon saanut paljon ja helposti. Onhan se tavallaan "epäreilua", mut kateus aiheutti sen, et oon tullut vähän varovaiseks naisten kanssa -miellytän mieluummin itse kuin oon miellytettävänä, ettei toiselle vaan tulis paha mieli orgasmeistani ja niiden voimakkuudesta ja "pillukateus" niinku ilmeisesti joillekin on tullut. Et sikäli jos löytäis kaltaisensa, näitä murheita ei olisi. Varmasti muita ongelmia ois, koska ei mikään ihmissuhde ole täysin ristiriidaton. Mut haluaisin nauttia naistenkin kanssa vapaasti ilman et mun täytyy estellä itseäni saamasta liikaa tai potea jälkeenpäin syyllisyyttä ja myötätuntoa siitä et oon nauttinut. Joku suoraan sanoikin, et on kateellinen siitä miten paljon nautin ja miten hyvin oon päässyt vaikeista asioista yli.. Kuitenkin se oli ok, kun sanoi suoraan sen, kurjempaa jos asioista ei voi keskustella, mut huomaa silti toisen kurjan olon.

Se on totta, et kaikilla esim. lantionpohjanlihasten treeni ei välttämättä tuo multiorgasmeja. Mut koska treenistä on muitakin hyötyjä ja iloja, sitä kannattaisi ainakin kokeilla. Itelläni treenaaminen mullisti seksielämäni. Ennen sitä olin "yhden orgasmin nainen" ja luulin olevani sellainen loppuikäni. Vaikea sanoa kenestäkään etukäteen, voisiko kasvaa multiorgastiseksi vai ei. Mut joistain tutkimuksista oon lukenut, että vaan n. 1% naisista on fyysisesti kykenemätön saamaan orgasmeja -yleensä kyseessä henkiset lukot, aivot on suurin seksuaalielin ja jos vapautuu, voi hyvin käydä myös niin, että orgasmien saanti helpottuu tai niiden laatu paranee. Pitkiä prosesseja silti, ja ei itsellänikään oo todellakaan ns. taikaiskusta seksielämä muuttunut, vaan hitaasti, prosessina, monet asiat vaikuttaneet.

Se on vähän sääli, et lantionpohjanlihaksista puhuminen on edelleen aika tabu.. En oo seksipartnereilleni kehdannut kellekään sitä suositella, toisaalta harmi, koska siitä VOIS olla apua joillekin.
Ja niin, oon mä joillekin naisille saanut annettua 2-4 orgasmia :) Ollut todella kiihottavaa itsellenikin. Mutta on tosi monenlaisia ollut. Joillain ei orgasmi tunnu juuri ollenkaan, vaikka on sormia sisällä, ja ovat itsekin harmitelleet et orgasmit on mietoja. Jonkun tutkimuksen mukaan mitä voimakkaammat vaginan supistelut, sitä voimakkaampi orgasmi, yleensä, naisten oman arvion mukaan. Oon ite aika samaa mieltä empiirisen kokemuksen perusteella, mut toki poikkeuksiakin on.
Ei varmasti KAIKKI naiset edes voisi saada lukuisia orgasmeja peräkkäin tai orgasmia ajatuksen voimalla, mutta uskon, että paljon suurempi osa voisi kokea nuo sopivissa olosuhteissa. Esim. yhteiskunnan suopeampi suhtautuminen naisen seksuaalisuuteen, vapautuminen, traumojenkäsittely, taidokas partneri, itsetunnon nousu, lantionpohjanlihasten treeni, hormonitasapaino, korkea libido jne muut vaikuttavat tekijät jos olis mallillaan.

Mun käsittääkseni vain muutama prosentti naisista on saanut joskus orgasmin valveilla ollessa ilman fyysistä stimulointia, mutta jos joku on löytänyt relevantin tutkimuksen aiheesta, saa linkata? Itse sain ekan kerran valveilla ilman fyysistä stimulointia vasta pari vuotta sitten. Ja on mullakin ollut estoja, on edelleen jotain, en usko että täysin estotonta ihmistä onkaan ;) Jossain tilanteessa estot voi hävitä ainakin suurin osa, mutta kaikilla on lievempiä tai vahvempia traumoja ja negatiivisia kokemuksia ja assosiaatioita ja niiden myötä niin seksuaalisia, kuin muunkinlaisia estoja. Mut niistä voi myös päästä yli :) Ite en esim. 14-vuotiaana raiskauksen jälkeen uskonut voivani koskaan nauttia seksistä mut tässäpä sitä ollaan! Vaikeistakin asioista VOI päästä yli, mut ei ole selviö, et välttämättä pääsee, riippuu monesta tekijästä ja varmaan ihan myös synnynnäisistäkin ominaisuuksista.

Kontulan Osmolle (suomalainen seksuaalisuudentutkija) oon jo tarjoutunut tutkittavaksi, kiinnostui, mut ei ole asia edennyt enkä ole jaksanut muille tarjoutua. Olis kyllä hienoa, jos multiorgasmeista, ajatuksen voimalla saamisesta, selkounista ja lantionpohjanlihasten treenaamisen vaikutuksista saataisi lisää tutkimustietoa. Empiiristä kokemusta vaikuttaa olevan jo paljon, mitä oon joidenkin tuttujen kanssa livenä ja keskustelupalstoilta lueskellut, hyvin suuri osa on huomannut saman kuin minäkin, et lantionpohjanlihasten treenaaminen on voimistanut orgasmeja. Tuntuu välillä hasslta, että silti edelleen niin harva nainen treenaa säännöllisesti ja kunnolla. Kenties asia ei vaan kiinnosta, tai sitten aloittamisen vaikeus tai tiedon puute?

Musta ois hienoa, jos yhä useampi nainen vapautuis seksuaalisesti ja nauttisi enemmän :) Ja että seksistä voisi keskustella avoimemmin, niin vaikeuksista kuin hienoista kokemuksistakin, ihmiset sais vertaistukea ja esim. huoran leima hälvenisi. Monet seksipartnerit ei pitäis olla enää ongelma nykyaikana kun ehkäisy ja kondomit, sukupuolitautitestit on keksitty. Se, että nauttii seksistä, ei tee hutsua :)

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #34 : 15.01.2017, 20:45 »
Mun kohdalle ei oo muutenkaan vielä osunut erityisen korkealibidoista naista, ja ihastun myös todella harvoin kunnolla. Ainoastaan yhteen naiseen ihastuin/rakastuin kunnolla, oli myös tosi lupaavan oloista seksiä, mut hän sit valitettavasti muutti kauemmas opiskelemaan.
Pointtina siis se, että ylipäätään (ei seksuaalisesti, vaan muutenkin) olis kiva löytää samanhenkinen (tai useampi) nainen. Sellainen, jonka kanssa vois niin keskustella syvällisesti, itkeä, nauraa kuin nauttia monista orgasmeistakin ja monipuolisesta seksistä. Joka ei pelkästään ite tykkäis alistua, vaan haluais alistaa myös mua. Olis samantapainen arvomaailmaltaan ja olis jotain yhteisiä kiinnostuksenkohteita, mut sopivasti eriäväisyyksiäkin. Mut harvoin kohtaa niin yhteensopivaa ihmistä, ja vieläpä sattuu olemaan vastavuoroiset tunteet. Se on kuitenkin HAAVEENI. Vielä jos nainen olisi kiinnostunut kimpasta, voitaisiin nauttia myös eri kokoonpanoilla. Niin, ja non-monogaminen pitäisi olla ehdottomasti. Kuten huomaa, toiveet ja kriteerit on aika moninaiset, joten luonnollisesti tuollaista naista ei joka kulman takaa löydy, mut silti en oo menettänyt vielä toivoa, ettenkö joskus kohtaisi häntä <3

Suurin osa naisista tuntuu olevan muutenkin subeja? Dommeja tuntuu olevan vähiten ja switcejä eniten. Arkihavainnon perusteella, oletteko huomanneet saman? Naisistani kaikki ovat olleet enemmän "seuraajia" kuin itse aloitteellisia. Yks fantasia on kans ollut saada olla naisen alistamana. Nyt tosin tapasin ihan vasta naisen, joka on dominoiva, jonka kans voi keskustella monipuolisesti ja oli kipinääkin -jännä nähdä mitä siitä tulee, mielenkiinnolla odotan.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #35 : 15.01.2017, 22:04 »
Niin, mun käsittääkseni viimeisimmät tutkimukset on sillä kannalla et orgasmit (sleepgasmit, coregasmit etc) ovat neurologinen tapahtuma. Aivotutkimukset osoittavat että samanlaisen tilan saa aikaan mm:ssa meditoiminen.
Ja naisilla pääosassa olis autonominen hermosto.
Noh, en viitsi spämmää tänne kirjallisuusluetteloani tai linkkivarastoani. Onhan noita, tutkimuksia, aika paljon.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #36 : 15.01.2017, 22:50 »
Tai voihan sitä vaik ruveta joogaan, jos vaik sais yogasmeja, jos ei lantiopohjalihastreenit erilaisin guugeleineen nappaa: http://elitedaily.com/news/world/possible-have-yoga-orgasm-research/1009810/

Itellä myös matemaattiset yhtälöt, kaunis ja vaikea kieli ja kielellinen ajattelu sekä musiikki provosoi orgasmeja. Niin et kaikille on omat juttunsa jos vaan tutkii...jotkut saa jopa painoja nostamalla.

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #37 : 15.01.2017, 22:52 »
Ainakin itelläni myös fyysisesti stimuloidussa orgasmissa aivot, eli senhetkinen mielentila, on se merkittävin tekijä. Sama kosketus voi tuntua tyystin erilaiselta riippuen siitä, kuka koskee, missä tilanteessa, mikä on oma mielentilani.

Ajatuksen voimalla ilman fyysistä stimulointia orgasmi on hiukka eri tuntuinen kuin fyysisellä stimulaatiolla saatu, mut yhtälailla siinä keho tärisee, ajatus "sumenee" ja lantionpohja supistelee, ainakin mulla. Hengitys on mulla oleellinen tekijä orgasmin saavuttamisessa.

Ootteko muut saaneet orgasmin esim. niskan hyväilystä, varpaiden imemisestä, vai millä tavoin multiorgastiset naiset laukeatte yleensä? Pohdin, saavatkohan yleisesti multiorgastiset orkun monipuolisemmilla tavoilla kuin yksiorgastiset, vai onko näillä mitään yhteyttä. Vaikuttais siltä, et jos tuntoaisti on herkkä ja vapautuu helposti, saa orgasmin helpommin eri tavoin.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #38 : 15.01.2017, 23:23 »
Onhan se, ajatuksella tai ihan aivojen käytöstä johtuva, orgasmi hiukan erilainen. Teininä en edes tajunnut että kyse oli orgasmista. Yritin kysellä kavereilta josko heillä olisi samanlaisia kokemuksia, ei ollut. Minulla siis on ollut teinistä saakka kyky aivoperäisiin orgasmeihin ihan vain kun teen keskittyneesti nautintoa tuottavia juttuja. Eli luen todella hyvää ja vaikuttavaa tekstiä joka mahdollisesti vaatii rankkaa ajatustyötä (ei aina pakollista), tai ne matikkajutut tai vaikuttava nautinnollinen musiikki (musiikkitaloon pääsalin katsomo on minulle mieluisa paikka).
Ei siis ihme jos viihdyn oikein hyvin yksinkin kunhan on hyvää tekemistä saatavilla  ;D..kirjoja, tekstejä, pulmia, musaa....Meditoiden en ole varsinaisia orgasmeja vielä onnistunut saamaan, enkä joogatenkaan, vaikka molemmista ihan hemmetin hyvä olo tuleekin. Eikä ne orgasmit ole minulle se juttu, vaan se että tekeminen on kivaa ja tuottaa nautintoa. Ei ole pakkoa mennä orgasmin tasolle, ihan jo se sähköinen, stimuloiva tunne riittää. Tila kun on tosiaan sananmukaisesti orgastinen  :D

Mr Glencairn

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #39 : 16.01.2017, 00:18 »
En tiedä, mitähän se olisi? Kymmenen, kaksikymmentä...sitten kun subi väsähtää niin pitää reppana päästää pälkähästä ja lopettaa  :D. Itse jos laukean samana iltana kaksi kertaa niin se vaatii jo naiselta kestävyyttä, itseltäni vielä enemmän, kun sattumoisin en ihan heti laukeavaa sorttia ole. Varmaan kolme tai neljä kertaa illalle on maksimi sillä saattaa fysiikka alkaa pettämään siinä vaiheessa (jos ei sitten anna naisen tehdä kaikkia töitä).

submissive

Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #40 : 16.01.2017, 00:42 »
Minun "rajani" eivät ole ikinä edes nollasta ylöspäin liikahtaneet. Joten, hard to say.
Ehkä sen vielä joskus saan selville :)

RMK

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #41 : 16.01.2017, 09:50 »
Mikä orgasmi? ;D

Warguess

Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #42 : 16.01.2017, 12:23 »
Kokeiluista huolimatta, sitä ei ole vielä löytänyt  >:D

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #43 : 16.01.2017, 13:32 »
Onhan se, ajatuksella tai ihan aivojen käytöstä johtuva, orgasmi hiukan erilainen. Teininä en edes tajunnut että kyse oli orgasmista. Yritin kysellä kavereilta josko heillä olisi samanlaisia kokemuksia, ei ollut. Minulla siis on ollut teinistä saakka kyky aivoperäisiin orgasmeihin ihan vain kun teen keskittyneesti nautintoa tuottavia juttuja. Eli luen todella hyvää ja vaikuttavaa tekstiä joka mahdollisesti vaatii rankkaa ajatustyötä (ei aina pakollista), tai ne matikkajutut tai vaikuttava nautinnollinen musiikki (musiikkitaloon pääsalin katsomo on minulle mieluisa paikka).
Ei siis ihme jos viihdyn oikein hyvin yksinkin kunhan on hyvää tekemistä saatavilla  ;D..kirjoja, tekstejä, pulmia, musaa....Meditoiden en ole varsinaisia orgasmeja vielä onnistunut saamaan, enkä joogatenkaan, vaikka molemmista ihan hemmetin hyvä olo tuleekin. Eikä ne orgasmit ole minulle se juttu, vaan se että tekeminen on kivaa ja tuottaa nautintoa. Ei ole pakkoa mennä orgasmin tasolle, ihan jo se sähköinen, stimuloiva tunne riittää. Tila kun on tosiaan sananmukaisesti orgastinen  :D

Onpa jännä! Meitä on niin monenlaisia :) Ite taas oon saanu ilman fyysistä stimulointia mm. näillä tavoilla (vaatii aina sopivan mielentilan; vapautuneen, läsnäolevan ja kiihottuneen, eli en ole "orgasmikone :D):

-Meditoiden, mieluiten paikoillaan maaten ja syvään hengittäen. En oikeastaan keskity muuta kuin kehon tuntemuksiin, se on ihanaa. Tulee tosi voimakkaitakin orkkuja näin, syvään hengittämällä orgasmi "elpyy" ja vahvistuu ja niinpä kun se alkaa laantumaan, sen saa jatkumaan. Joskus jopa 30min kestää, menee aaltomaisesti välillä laantuen, välillä voimistuen mut koko ajan jatkuen. Yhtälailla kuin "normiorkkukin", aiheuttaa vahvimmillaan tärinää, orgasmi-irvistyksen (mun omalaatuinen nautintoilme, josta oon saanu kuulla huomautuksia kun se on vähän hassu), aivojen "nollausta". Tosi rakastettu olo tuossa tlassa, oon sit yksin tai jonkun kanssa. Tätä voi tietty tehdä eri paikoissa, esim. linja-autossa, kylpyammeessa, toisen vieressä maaten jne. Tosin, bussissa esim. tärinä on stimulointia ja ammeessa lämmin vesi tai toisen vieressä toisen lämpö.. Mut toisaalta; fyysisiä tuntemuksia ei koskaan muutenkaan saa TÄYSIN pois; aina pieniä ilmavirtoja, oman kehon lämpö, oma sydämen syke jne. Ja joo, mulla täs kyl vagina sykkii lujaakin ja tunnen selvästi kun orgasmi alkaa. Koko prosessin ajan oon tosi tietoisessa tilassa; tiedostan milloin oon ihan rajalla ja tarvii enää muutaman syvän hengenvedon, niin orkku luultavasti alkaa. Mut ei ole kärsimättömän puuhaa; joskus menee kauankin aikaa, joskus taas tulee jopa minuutissa-parissa. Vaihtelee senhetkisen mielentilan mukaan, mut nautin jo syvähengityksestä itsestään ja se on terveellistä, joten ei haittaa. Muutenkaan mulle orgasmin nopeus ei ole oleellista, vaan sen nautinnollisuus ja "matka" itsessään.
-Tietyt päihdeaineet saa mulle aikaan jatkuvia, tahattomia orgasmeja ja äärimmäisen kiihottuneen olotilan siten, että orgasmeja tulee aikalailla mistä vain ja on kyltymätön olo, niitä haluaa lisää ja lisää. (mainittakoon, että käytän päihteitä hyvin harvoin ja kohtuudella).
-Tuhmien puhuminen, rakkaani ääni etenkin aivan korvan lähellä on saanut pelkästään orgasmoimaan
-Syvälle silmiin katsomisesta oon saanut orgasmeja
-Luonto-ohjelmat.. luonnon kauneus, todella kauniit taideteokset ym. on välillä saaneet orgasmeja aikaiseksi (valmiiksi kiihottuneena)
-Hyvän pornon katsominen ilman fyysistä stimulointia on saanut laukeamaan. Erityisesti jäänyt mieleen omat videoni (xD), video pakotetuista orgasmeista sekä kutitusvideot. AITOUS on tärkeää. Sen sijaan huono porno on mulle vahva turn-off..
-ASMR-videolle oon lauennut (yhdelle, oli niin söpö tyttö siinä)
-Katsellessani muiden puuhastelua livenä tai miellyttäessäni toista saan myötätunto-orgasmeja suht usein
-Lukiessa kiihottavaa tekstiä
-Supistellessa lantionpohjanlihaksia nopeustreeninä. Jos teen sitä tarpeeksi kauan ja keskittyen, se johtaa usein orkkuun lopulta. Yleensä silloin tulee todella nopeatahtinen orkku, en osaa tietoisesti supistella lihaksia niin nopeaan tahtiin. Tässä myös orgasmia pystyy jatkamaan; jos se laantuu tai loppuu, supistelen tahallani jonkin aikaa ja orgasmi ottaa taas vallan :)
-Voimakas itku on johtanut mulla orkkuun, tämän koin ekan kerran viime keväänä mut sittemmin tapahtunut aika usein. Mut siinähän on myös fyysistä stimulaatiota, kun itkiessä koko kroppa elää mukana, nytkähtelee itkun tahtiin ja lantionpohjanlihakset aktivoituu ja vatsa jännittyy. Koen, et orgasmi tulee sekä fyysisestä, että psyykkisestä stimulaatiosta ja vapautumisesta itkuorkussa.

Orgasmiin johtaneita kehonosia mm. (kannattaa kokeilla, saattaa yllättyä):
-kieli, etenkin kielen sivut ja alapuoli
-kitalaki, ja kurkkuun syvälle sormien tai peniksen työntäminen
-Korvantaukset, korvat, korvakäytävät
-niska, etenkin se kohta, missä selkäranka ja kallo yhdistyy, pieni kuoppa
-Huulet
-varpaat ja jalansyrjät
-polvitaipeet
-kämmenet, sormet, ranteet
-vatsa, kohdun painelu hellästi
-alaselkä
-olkapäät
-päänahka
-sisäreidet
-vagina ja sen eri erogeeniset kohdat (erityisesti kohdunsuu, g-piste ja lihasten hierominen huolellisesti= :love:), klitoris tietysti
-Pakarat ja "pyllyväli", anus
-polvet
-rinnat, nännit, rintojen väli
-Kainalot (imeminen, nuoleminen)

Koko keho taitaa olla käyty läpi ja jokaisesta kohdasta oon joskus saanut orkun, mut on omat suosikit (niska, varpaat, vagina, rinnat, peppu, huulet, kieli). Eilen löytyi vielä korvataukset, niitä kun partneri nuoli, löytyi uus todella euforinen kohta minusta, jota ei oltu huomattu hyödyntää ;) Mä rakastan sitä, kun koko kroppani tulee huomioiduksi, tulee tosi rakastettu, kokonainen ja kiihottunut olo. Samaan aikaan kiihtynyt kiimasta ja seesteinen mielenrauhasta :)
 

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Missä menee rajasi orgasmien suhteen?
« Vastaus #44 : 17.01.2017, 08:08 »
Mul ei on aikaa nyt vastailla pidemmin mut kyse on sellaisesta ku ASMR. Tossa on linkki jossa on hiukan asiasta.

http://www.igrooveradio.com/coregasms-are-a-thing-orgasms-dont-always-have-to-result-from-sex-masturbation-or-whatever-gets-you-off/