Kirjoittaja Aihe: Etätehtävät... (?)  (Luettu 44619 kertaa)

ursa

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #15 : 16.05.2011, 21:27 »
D-ihmisen kannattaa etukäteen miettiä, että antaako etätehtäviä ja millaisia etätehtäviä antaa? Pian voi huomata, että D on itse saanut enemmän tehtävää kuin on alunperin ajatellutkaan. >:D

Smooth

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #16 : 16.05.2011, 22:39 »
D-ihmisen kannattaa etukäteen miettiä, että antaako etätehtäviä ja millaisia etätehtäviä antaa? Pian voi huomata, että D on itse saanut enemmän tehtävää kuin on alunperin ajatellutkaan. >:D

Tyyliin "laita lapsi/mies asialle ja tee sitten koko homma itse".

Olen aina inhonnut työelämässä perehtyttämistä työn ohella. Koska siinä joutuu tekemään omat hommat, opastamaan toista ja sitten korjamaan vielä toisen jäljet. Jos sattuu olemaan vielä hitusen perfektionisti, se on tosi rasittava. Joten etätehtävät sopivat oikeasti syvempään suhteeseen jossa ne ovat ihan normaalia elämää ilman sen kummempaa "tehtävien keksintää ja kotiläksyjen tarkistusta".

Homma vaan toimii kun sitä on hiottu. Mutta jos toista ei saa mitenkään siihen mukaan ja aina on huono jälki tai asiat jää puolitiehen, sitten en kyllä kovin pitkästi jaksaisi katsoa...

Simone

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #17 : 17.05.2011, 00:17 »
Etätehtävä juuri ennen kohtaamista voi olla parhaimmillaan todellista esileikkiä  :P
Kun harvoin kohdataan, niin toki sitä odotan ja tilanteeseen valmistaudun, mutta jos saan esim tekstiviestitse erityisvaateita kumpanin jo tähän suuntaan ajaessa - Nam!

Muoks, typo
« Viimeksi muokattu: 17.05.2011, 09:38 kirjoittanut Timjami »

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #18 : 19.06.2011, 11:08 »
Itse käytän etätehtäviä vaihtelevasti, en kyllä kovinkaan paljoa. Pääasiassa silloin jos haluan subin ajan kanssa jotain pohtivan, joskus toisaalta ihan muutenkin vain, vähän riippuu. Etätehtävissä puhelin on melkohyvä väline myös toisen tekojen validointiin jos moiseen kokee tarvetta.

MustaRuoska

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #19 : 29.06.2011, 11:31 »
Etätehtävä juuri ennen kohtaamista voi olla parhaimmillaan todellista esileikkiä  :P
... - Nam!
Tästä itse olen samaa mieltä, mielläni annan jo tulomatkalla suoritettavan tehtävän.
Se voi helpoimmillaan olla vaikka vain "nipistä nänneistäsi viisi kertaa metrossa" tai sitten jotain muuta mukavaa
 O:-)

Glori

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #20 : 29.06.2011, 12:22 »
Olen varmaan surkea D. Näitä ei tule harrastettua - lainkaan.

Kokisin itseni lähinnä hölmöksi, jos alkaisin aikuiselle miehelle lähettämään viestejä, missä käsken tekemään jotain tehtäviä tai temppuja. Kyllä kuuliaisuutta/tottelevaisuutta voi osoittaa muillakin tavoilla, minulle ainakin. Onko siihen edes tarvis?
Korkeintaan saatan kiusata etänä päivän pari ennen tapaamista, sen verran vain että housuissa tapahtuu liikettä. Että on sopivan jännittynyt ja kiihottunut olotila jo saapuessa.
Subjektiivisesti. Meillä näin.

Smooth

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #21 : 29.06.2011, 23:28 »
Olen varmaan surkea D. Näitä ei tule harrastettua - lainkaan.

Kokisin itseni lähinnä hölmöksi, jos alkaisin aikuiselle miehelle lähettämään viestejä, missä käsken tekemään jotain tehtäviä tai temppuja. Kyllä kuuliaisuutta/tottelevaisuutta voi osoittaa muillakin tavoilla, minulle ainakin. Onko siihen edes tarvis?
Korkeintaan saatan kiusata etänä päivän pari ennen tapaamista, sen verran vain että housuissa tapahtuu liikettä. Että on sopivan jännittynyt ja kiihottunut olotila jo saapuessa.
Subjektiivisesti. Meillä näin.

Olen melkein yhtä "tylsä". Minulle etätehtävät ovat siis oikeita pikkutehtäviä joilla ei ole bdsm:n kanssa välttämättä mitään tekemistä mutta mistä on arjessa paljon apua. Ja niitä on paljon...eikä ohjeista saa poiketa...laatu syntyy tekemällä eikä valvomalla  :o.

Ja toisin päin, ehkä olen saanut jotain etätehtäviä, mutta minusta ovat ne olleet niin typerän vitsikkäitä ettei niitä ole oikein pystynyt tekemään. Jos jokin oikea tehtävä tule, esim. tarvis hakea sessiota varten jotain jostain, sitten koen sen oikeasti tärkeäksi ja D:lle tarpeelliseksi joten niihin saa ja pitää paneutua kunnolla.

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #22 : 30.06.2011, 00:11 »
Miksi kaikki ovat etätehtäviä vastaan?? (tai etäsuhdetta, jos ei ole mahdollista nähdä niin usein livenä)

Mikä niissä on oikeasti hankalaa?

Omituisinta on, että subin uskotaan fuskaavan....  :o

Omien kokemusten perusteella etätehtävät antavat yllättävän paljon, ja sitä oppii tuntemaan uusia puolia toisessa, siis sellaista mitä ei livesessioissa tule esille. Enkä tosiaan fuskaa! Jos tehtävä ei onnistu tai muuten vain ei natsaa, niin palautteen perusteella on mahdollista kehittää tehtäviä/suhdetta.




requiem

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #23 : 30.06.2011, 00:36 »
No, mua kiinnostais suhdetta kehittävät tehtävät tai subin henk.koht. asioita tukevat tehtävät. Se, että aina on aina jotain motivaatiota alistuvallakin osapuolella juttuun. Jokin järkevyys, vaikka etäalistumisesta voisi  pientä tyydytystä saadakin.. jos se laiskotteleva subi nyt sattuis edes sen tehtävän tekemään..

Glori

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #24 : 30.06.2011, 00:39 »
Jos jokin oikea tehtävä tule, esim. tarvis hakea sessiota varten jotain jostain, sitten koen sen oikeasti tärkeäksi ja D:lle tarpeelliseksi joten niihin saa ja pitää paneutua kunnolla.

Tuon ymmärrän täysin. Olen itsekin pyytänyt subia tekemään joitain välineitä tai tuomaan jotain tullessaan mitä tarvitsen. En vain ole ajatellut sitä tehtävänä.
Olen ajatellut että se on hänen panoksensa yhteisiin hetkiimme.

Ruusulle
Ei ne tehtävät ole varmaankaan hankalia, eikä minulla ole mitään sitä vastaan mitä muut tekevät  :)  Joillekin ne varmasti sopii, minulle ei. Tämä "hölmöyden-tunne" on oma henkilökohtainen tuntemukseni. Minusta olisi typerää lähteä tekemään sellaista mikä ei olisi minää. Se olisi sitä feikkiä.

Ja mitä siihen fuskaamiseen tulee... en ymmärrä sitä. Miksi sitten lähteä edes suhteeseen jos ei ole luottamusta toiseen? Jos ensimmäiseksi ajatellaan että toinen fuskaa. Aika huono lähtökohta mielestäni.

D/s-suhde = ihmissuhde, s/m-suhde = ihmissuhde. Kahden tai useamman ihmisen suhde.
Eikö kaikkien suhteiden pitäisi perustua luottamukseen? Olen pyytänyt subiltani vain yhtä asiaa. En minä valvo puhelimella enkä nettikameralla tms. hänen tekemisiään. Minä luotan siihen että hän on niin kuin olen pyytänyt ja mihin hän on lupautunut. Jos luottamus loppuu, loppuu suhdekin.

swan

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #25 : 30.06.2011, 01:04 »
Miksi kaikki ovat etätehtäviä vastaan?? (tai etäsuhdetta, jos ei ole mahdollista nähdä niin usein livenä)

Mikä niissä on oikeasti hankalaa?
Itselläni ei olisi mitään vastaa,hehe.

Hankaluus voisi olla esim. tehtävän nöyryytysaspektissa eli että niin pöljä ja järjetön tehtävä ja josta ei saa välttämättä kiksejä yhtään. Pitää vain totella,vaikka pitkin hampain ja jurnuttaen.


quattroverde

Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #26 : 30.06.2011, 01:38 »
Etätehtävät ovat hyviä, sillä niistä tulee kaukaa viisaiksi  :o

lillaMY

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #27 : 30.06.2011, 09:55 »
Hemmetin ärsyttäviä ja hankaliahan tuollaiset etätehtävät ovat ja siksi niissä on puolensa  >:D Minun on vaikea päästä alistuvaan tilaan ilman toisen läsnäoloa. Huijaamaan en ryhtyisi, omasta epärehellisyydestä tulee vain hirveät tunnontuskat.

Suhteen pitää kuitenkin olla läheinen, jotta etätehtävät tuntuisivat luonnolliselta osalta sitä.

 


hiz

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #28 : 30.06.2011, 11:26 »
D/s-suhde = ihmissuhde, s/m-suhde = ihmissuhde. Kahden tai useamman ihmisen suhde.
Komps. Ja jokainen suhde on erilainen.

Tuli tästä ketjusta mieleen että jos ei sessiossa ole tehtäviä niin silloin etätehtävätkin varmaan tuntuvat vierailta, ja että varmaan joidenkin sessioissa on enemmän tehtäviä kun muiden, ja useissa varmaan ei tehtäviä ollenkaan (eikä tarvitsekaan olla ellei sellainen tunnu omalta jutulta). Siis itse olen ainakin ollut sessioissa joissa D vie/kiusaa/ottaa/käyttää/jne ja itse subina reagoin, ilman sen kummempia tehtäviä jos ei nyt lasketa ihan yksinkertaisia käskyjä tyyliin ole hiljaa/paikoillasi/nouse ylös. Tai sitten joku "mahdoton" käsky jotta D pääsee "rankaisemaan". Toimii se niinkin. :) Kaikki tyylillään.

Jos taas sessiot tai orjasuhde perustuu pitkälti tehtävien suorittamiseen ja (muuhun kun suoranaisesti seksuaaliseen) palvelemiseen niin sellaiset asiat voi helpommin toteuttaa myös etätehtävinä. Mutta voihan kaikenlaisia asioita tehdä etätehtävinä jos vaan on siihen halua, ja jonkin verran mielikuvitusta. :)

Itse subina sanoisin - tosin minulla on etätehtävistä vain vähän kokemusta - että etätehtävä on kivoin silloin jos sen suorittamisesta nauttii (tai Chilipalan sanojen mukaisesti "kiukkuisesti nauttii" tai "prosessoi asioita" ja mitä Ruusu sanoi: "oppii jotain toisesta" tai itsestään, tai kokee sen jonkinlaisena tunteidenosoituksena D:tä kohtaan).

Siis jos ainoa tyydytys siitä on vasta silloin kun suorituksen raportoi D:lle tai jos suorittaisin tehtävän ainoastaan rangaistuksen pelosta niin en usko että saisin siitä paljon irti. Ihan sellaisia rajoja lähestyviä tehtäviä ei kai myöskään ole D:n ihan järkevä pyytää subia tekemään yksin, jos yhtäkkiä meneekin asiat raiteilta. Jos taas tekeminen on jännää/nautinnollista/tekemisen iloa/jotenkin kiinnostavia tunteita herättävä niin silloin etätehtävä on mielestäni kiva lisä jos ei muuten pääse tapaamaan. Ja voin subina vahvistaa sen mitä MasterT ja MasterOpie sanoi että sitä tehdessä subista (ainakin minusta) tuntuu että on D:tä lähellä vaikka ei juuri silloin fyysisesti olla.



Dominantti

Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #29 : 01.07.2011, 00:10 »
Olen itse käyttänyt etätehtäviä paljon. Osittain oman elämäntilanteen takia, osittain siksi, että niistä tosiaan saa irti sellaista jota livesessiossa ei.

Hyvin mietitty etätehtävä voi tuottaa subille mahdollisuuden opetella omasta kehosta ja/tai psyykkeestä uusia asioita. Raporttia laatiessa (sellaista vaadin miltei poikkeuksetta) subi joutuu/pääsee käymään tehtävää uudestaan läpi päässä. Sellaiset subit jotka ei livenä kehtaa/osaa sanoa asiat voivat usein tuoda ajatuksensa paremmin esiin raportin kautta. Bonuksena raportoijan kirjallinen ilmaisukyky paranee.

Omasta näkökulmasta tehtävän raportti antaa mahdollisuuden kurkistaa toisen mielen sisään. En koskaan voi itse tuntea miltä tuntuu sormi/dildo/jokin muu vaginan sisällä. Kun toinen kertoo raportissa miltä tuntuu mikäkin ja mikä toimii/mikä ei saan arvokasta tietoa. Toki livenäkin voi pyytää toista selostamaan, mutta tilanne menee aika oudoksi... ;)

Omien kokemusten perusteella jotkut osaavat tehdä etätehtäviä ja raportoida niistä, toiset eivät. Ehkäpä se on vähän siitä kiinni mitä tarvitsee, että pääsee asianmukaiseen mielentilaan. Jotkut tarvitsevat sen toisen osapuolen samassa fyysisessä tilassa, toiset osaavat alistua ihan yksikseenkin.

Mitä tulee fuskaamiseen en livenäkään haluaisi leikkiä subin kanssa joka valehtelee minulle. Miten voin taata hänen turvallisuuttaan ellen saa suodattamatta tietoa hänen tilastaan? D/s kuvio perustuu luottamukseen. Subin pitää voida luottaa siihen, että päästän hänet pois jos esimerkiksi teen hänestä avuttoman ja hän ei tykkääkään tilanteesta. Vastaavasti minun täytyy voida luottaa siihen, että hän kertoo missä mennään jotta voin tehdä järkeviä päätöksiä leikin kulusta. Luottamuksen pitää olla kunnossa riippumatta ollaanko samassa vai eri tilassa.