Kirjoittaja Aihe: Etätehtävät... (?)  (Luettu 44711 kertaa)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #30 : 10.09.2011, 18:51 »
Minä olen käyttänyt etätehtäviä joittenkin subien kanssa. Kuitenkin niitten mielekkyys riippuu eniten suhteen laadusta; yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Jos juttu on molempien mielestä kiva (tai oikealla tavalla piinallinen) leikki, niin siitä saa paljon irti. Sillä voi syventää suhdetta, jossa yhteinen aika on vähäistä.

Ketjussa aiemmin joku kertoi elämänhallinnan tukemisesta. Sitä olen itsekin tehnyt, ja sellaisista tehtävistä saa kaikkein eniten irti. Ehdotonta hallintaa, joka vielä auttaa leikkikalua pitämään omaa elämäänsä lapasessa.

Fuskaamisen mielekkyyttä en ymmärrä ollenkaan. Miksi lähteä sellaiseen leikkiin, jos meinaa rikkoa pelisääntöjä? Luottamus on ylipäätään s/m suhteen ehdoton edellytys, ja jos se menetetään, kuvio on sitä myöten siinä. Valehtelijoiden tai teeskentelijöiden kanssa touhuaminen on lähtökohtaisesti turhaa. Siitä ei tule kuin vitutusta.


xantra1986

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #31 : 10.09.2011, 20:16 »
Subin roolissa en ota vastaan minkäänlaisia etätehtäviä. Minulle alistuminen on mukava harrastus, joka ei saa millään tavalla häiritä normaalia elämääni. Muutenkin vuorokaudessa saisi olla enemmän tunteja, niin niitä vähiä hetkiä, kun on aikaa joskus itselleni, en todellakaan uhraa yhdellekään Masterille. Sitten kun leikitään, niin sitten heittäydyn leikkiin tosissani, kun leikit on ohi, palaan takaisin omiin juttuihini. Näin siis kohdallani alistujana.

Dommena olen joskus antanut jotain tehtävääkin, mutta siihenkään ei tahdo olla oikein aikaa, joten olen hieman siitäkin luopunut.

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #32 : 14.09.2011, 00:10 »
Oon käyttänyt paljonkin, yleensä ennen tiedossa olevaa sessiota lämmittelynä. Tehtävät ovat olleet aina seksuaalisia eli tuottaneet jollain tavalla nautintoa myös subille. Toisaalta joskus on piristävää pyytää kesken työpäivän jotain (jos tietää että toisella on realistinen mahdollisuus se toteuttaa) ja lähettämään kuva esim. pilluun tungetusta porkkanasta + sen syömisestä, piristää kummasti kuivaa palaveria.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #33 : 14.09.2011, 08:58 »
Oon käyttänyt paljonkin, yleensä ennen tiedossa olevaa sessiota lämmittelynä. Tehtävät ovat olleet aina seksuaalisia eli tuottaneet jollain tavalla nautintoa myös subille. Toisaalta joskus on piristävää pyytää kesken työpäivän jotain (jos tietää että toisella on realistinen mahdollisuus se toteuttaa) ja lähettämään kuva esim. pilluun tungetusta porkkanasta + sen syömisestä, piristää kummasti kuivaa palaveria.
Tätä on ihan pakko kokeilla joskus. Lukeminen kannattaa aina!

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #34 : 28.09.2011, 10:27 »
Miten suhtaudutte tehtävien todistamiseen esim kirjoittamalla (jossa muuten itse huijaan aika helposti ;) ), kuvaamalla yms..?

Mitä järkeä on suhteessa jossa alistuvalla on halu huijata annettujen tehtävien kanssa?? Ovatpa ne sitten lähi- tai etätehtäviä..

Tuossa onkin se pointti. Onko molemmilla halua pelata reilua peliä. Onko orjattarella/orjalla oikeasti halu totella isäntäänsä/emäntäänsä. Jos on niin silloin pyrkii jo tietoisesti olemaan rehellinen sile että jos jokin asia määrätään niin se myös pidetään. En minäkään oman etäorjattareni tekemisiä tiedä tarkasti mutta minä luotan siihe niin kauan kunnes toisin todistetaan. Jos kiellän häntä sormeilemasta orgasmeja niin se pitää uskoa. Seu raava vaihe on sitten että hommasta muodostuu vähemmän etä juttu siten että orjattareni lukitaan siveysvyöllä.

Amynsomnia

Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #35 : 28.08.2012, 10:39 »
Etätehtävät hyvinkin tuttu alue kaikin puolin. Toisaalta siinä aluksi on oma jännityksensä ja kiihotuksensakin kun niitä tehtäviä saa ja kun niitä tekee ja odottaa palautetta.Menikö hyvin vai hyvin huonosti.  :) Mutta jossain vaiheessa alkaa hieman savu nousee korvista, kun tehtävien suorittaminen pitää tapahtua tietyn aikavälin aikana ja aina se ei ole mahdollista tehdä juuri silloin kun D niin käskee. Kun yritän huomauttaa asiasta asiallisesti niin suhtautuminen on penseää. Ei tunnuta ymmärtävän että ihmisellä voi olla muutakin elämää, ajatella!
Jokatapauksessa,tilanne meni siihen suuntaan että suhteemme alkoi perustua pelkästään näille etätehtäville. Sitten tuli se päivä kun sain tarpeekseni. En ihan heti halua olla missään tekemisissä etätehtävien kanssa. No thanks.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #36 : 28.08.2012, 10:47 »
Etätehtävät hyvinkin tuttu alue kaikin puolin. Toisaalta siinä aluksi on oma jännityksensä ja kiihotuksensakin kun niitä tehtäviä saa ja kun niitä tekee ja odottaa palautetta.Menikö hyvin vai hyvin huonosti.  :) Mutta jossain vaiheessa alkaa hieman savu nou
see korvista, kun tehtävien suorittaminen pitää tapahtua tietyn aikavälin aikana ja aina se ei ole mahdollista tehdä juuri silloin kun D niin käskee. Kun yritän huomauttaa asiasta asiallisesti niin suhtautuminen on penseää. Ei tunnuta ymmärtävän että ihmisellä voi olla muutakin elämää, ajatella!
Jokatapauksessa,tilanne meni siihen suuntaan että suhteemme alkoi perustua pelkästään näille etätehtäville. Sitten tuli se päivä kun sain tarpeekseni. En ihan heti halua olla missään tekemisissä etätehtävien kanssa. No thanks.

Ikävää että sinulla on huonoja kokemuksia etätehtävistä,ne mielestäni on kuitenkin hyvä mauste vaikka kssp,olisi

mitä mieltä toki tehtävät voi soveltaa niin,ettei ne ole aika sidonnaisia, ihan hatusta vedetty esimerkki tänään sinulla

on hampurilais päivä mies heittää möllin mausteeksi nainen sqruitin ei aika rajoitetta mutta tee se tänään!,,,ja

miljoonannen 1 kerran sanon vain Dominoivien HUONO mielikuvitus on leikkien esteenä.

Smooth

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #37 : 28.08.2012, 10:54 »
miljoonannen 1 kerran sanon vain Dominoivien HUONO mielikuvitus on leikkien esteenä.

Tai sitten se, että Dominoivaa ei yksinkertaisesti kiinnosta etätehtävien anto.
Se mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #38 : 28.08.2012, 11:11 »
miljoonannen 1 kerran sanon vain Dominoivien HUONO mielikuvitus on leikkien esteenä.

Tai sitten se, että Dominoivaa ei yksinkertaisesti kiinnosta etätehtävien anto.
Se mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle.

Toivottavasti silti näämme foorumilla ketjun Dominoiva antaa etätehtäviä,koska luulisin tähän kiinnostuneita olevan enemmän kuin vastustajia ja kuten AINA puhun tietenkin vain omasata kokemuksesta.

ja jos "lupa" tulee vedän vaikka itse ekan viikon kenekän ei tarvitse rääpiä,että kun et itte tee,,mutta en halua loukata

jos ei tykätä EI tehdä.
« Viimeksi muokattu: 28.08.2012, 11:35 kirjoittanut orjamies »

Narttu-84

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #39 : 10.09.2012, 15:58 »
itse olen tykännyt etä-tehtävistä ja olen niitä tehnytkin,kunhan tehtävä ei ole niin mahdoton että sitä ei yksinkertaisesti saa millään konstilla kunnialla läpi.
 On ollut tarinan kirjoittamista tiettyyn aikarajaan mennessä,annetaan joko vapaat kädet tai tausta tarinalle hahmoineen.

kirjoitus-tehtävät ovat olleet yleisimpiä mitä olen tehnyt ja saa käyttää aivojaan ja taitojaan:) tähän mennessä olen kunnialla pääsyt läpi haasteista:)

Eli tykkään etä-tehtävistä,niin kirjoitus kuin muistakin tehtävistä:)

minni.sub

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #40 : 10.09.2012, 16:31 »
Ei kiinnosta vähääkään, mutta vaadittaessa tekisin.   

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #41 : 10.09.2012, 17:18 »

miljoonannen 1 kerran sanon vain Dominoivien HUONO mielikuvitus on leikkien esteenä.

Setä antaa miellellään orjamiehelle etätehtäviä.. alapas etsiä sitä kameraasi  valmiiksi >:D

lumottu

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #42 : 10.09.2012, 17:29 »

 Mielestäni ei ole paljoa typerämpää kuin se että D keksii jonka random tehtävän jonka subi sitten toteuttaa ja raportoi. En ymmärrä ketä asia palvelee.


Aamen.

pulseproto

  • Vieras
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #43 : 10.09.2012, 17:36 »
Etä-,virtuaali/cam tehtävistä mulla on "mustavyö kaikilla daneilla"  - 7vuotta secondlifessä (tosin scene eli huippunsa jo 2006-2009) co%omistajana lähes kaikissa varteenotettavissa sekä jo kuolleissa että uusissa 2010 luvulla syntyneissä BDSM clubeissa/dungeoneissa/simmeissä.. Oikein käytettynä mahdollisuudet jopa aivopestä subia ovat todella pelottavia kun sekoitetaan virtuaalia ja etää tosielämään tosissaan  :'(

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Etätehtävät... (?)
« Vastaus #44 : 10.09.2012, 18:03 »

miljoonannen 1 kerran sanon vain Dominoivien HUONO mielikuvitus on leikkien esteenä.

Setä antaa miellellään orjamiehelle etätehtäviä.. alapas etsiä sitä kameraasi  valmiiksi >:D

Määh vaikka ollaan jo monesti melkein sessioitukin ;D otan tehtäviä vain naiselta =) jokainen tietenkin valitsee

keneltä ottaa,,=)