Äänestys

Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?

kyllä
ei

Kirjoittaja Aihe: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?  (Luettu 15393 kertaa)

Jersey

Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #75 : 02.11.2017, 12:02 »
Ehdottomasti parantaa. Että voi olla oma kinky itsensä ja toteuttaa juttuja, joista tykkää. Tottakai omia unelmia kohti pitää mennä, niinkuin nyt elämässä muutenkin.

Ja se vielä, että on olemassa muita kinkyjä ympärillä, joiden kanssa voi vaihtaa ajatuksia ja kertoa hulluja juttuja.  :love:
« Viimeksi muokattu: 02.11.2017, 14:08 kirjoittanut Jersey »

Toy

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 218
  • Masokismi lähtee subista hakkaamalla
  • Galleria
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #76 : 02.11.2017, 14:31 »
Kyllä se parantaa. Hyvä ja tyydyttävänä seksielämä taitaa olla ihan tutkitusti hyvää hoitoa mielenterveydelle, mutta koen myös kunnon session laukaisevan stressiä ja ahdistusta paljon paremmin kuin vaniljan, siis vaikka listalla olisi vaniljaa siksi, että tekee mieli sitä eikä kinkyilyä.

Blondie77

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 889
  • Horotin - löytyy leluosastolta
  • Galleria
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #77 : 02.11.2017, 15:32 »
Otsikkoon vastaten: ei. Ei se kinkyys/"kinkyseksi" itsessään ole mikään autuaaksi tekevä vaan enemmän mielestäni  elämänlaatua parantaa se, että pääseekö toteuttamaan itseään ja halujaan on sitten kinky tai vanilja (juu.. tähän väliin amerikkailainen disclaimer - eli poissulkien laittomuudet).

Minulle suurin tekijä on se, että on samanhenkinen kumppani jonka kanssa toteuttaa seksuaalisuuttaan ja koska elämänlaatu rakentuu muustakin kuin seksuaalisuudesta, niin en myöskään usko, että vaikka seksuaalisesti kaikki toimisi ja arki vastaavasti mättäisi niin pelkällä "kinkyydellä" elämänlaatu paranisi.. kyllä se on koko paketti jonka tulee toimia.. ja edelleenkin sama pätee mielestäni on sitten kinky tai vanilja.

Siloposki

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 725
  • Nauttii omistettuna olemisesta
  • Galleria
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #78 : 02.11.2017, 16:32 »
Eikös kaiken sellaisen tekeminen, mistä itse pitää, paranna sitä?
Joten vastaukseni on, ehdottomasti.

pyllyart

Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #79 : 02.11.2017, 16:55 »
En ole varma olenko kinky vai oikeasti maailman tylsin vanilja. Olen aika ujo tekemään livenä aloitteita ja parisuhteisiini - tai niiden aloittamisen yrityksiin - on latautunut semmoisia odotuksia, että niillä on ollut tapana mennä ihan vituilleen. Raastavien ihmisarvopelien jälkeen on ollut rentouttavaa tavata nuoria ja kiimaisia polytyttöjä ja mitä olen oppinut vähän alistamisen alkeita, niin sillä lailla saa aktin monipuolisemmaksi ja kestämään pitempään. Tähän mennessä olen ollut tyytäinen.

taikakaulin69

  • Vieras
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #80 : 06.11.2017, 21:27 »
Kolikolla on aina kaksi puolta. Kinkyily tietysti kohentaa heidän elämänlaatuansa, jotka siitä pitävät ja saavat sitä harjoittaa. Joka taas ei kinkyilystä välitä, voisi vastaavasti todeta,
että sen harjoittamisella elämänlaatu pelkästään heikkenisi, jos he moiseen joutuisivat pakotetuiksi. Tätäkö tässä taas haettiin  >:D